Co se skývá v notebooku? To uvidíte. Prosím zanechejte mi prosím aspoň smajlíka, abych věděla kolik lidí čte tuto povídku. Moc Vám všem děkuji a děkuji Vám za minulé komentáře, které mě ohromně potěšily. Děkuji Vaše NessCullen :D
30.01.2010 (11:45) • NessCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2914×
Opatrně natočila notebook ke mně, abych se mohl podívat. V tu chvíli, kdy jsem se podíval na obrazovku, jsem nedokázal věřit vlastním očím.
Byla to fotografie. Fotografie mé Belly a mé Renesmee. V tu chvíli, kdy jsem se podíval do Belliných zlatavých očí, jsem pocítil tu bolest. Bolest, kterou mi způsobila ona svým odchodem, ale i lásku, kterou k ní pořád chovám. I přesto, že zmizela, ji stále miluji celým svým srdcem. Poznával jsem tu fotku, protože jsem ji fotil já osobně. Fotil jsem ji zhruba dva dny před jejím odchodem. Myslel jsem, že se ta fotky ztratila společně i s foťákem. Tenkrát jsme byli všichni tak šťastni. Nic nám v té době nechybělo. Měli jsem sebe a to nám stačilo.
Dokázal bych se na tu fotku dívat pořád a pořád do kola a neustále bych si do paměti vpíjel každý kousek Belly. Každý malý detail její sněhové bílé pokožky, jejího zářivého úsměvu a jejích zlatavých očích plných lásky a oddanosti.
„Už to chápeš, tati?“ zeptala se mě smutně Renesmee a tím prolomila ticho v pokoji.
„Jak jsi k té fotce přišla? Jak?“ zeptal jsem se jí, protože jsem opravdu nevěděl, jak mohla k té fotce přijít. Jak mohla přijít k fotce, která byla už více jak devět let ztracená?
„Od mámy.“ Nevěřil jsem vlastním uším. Ona řekla, od mámy? Od mojí Belly.
„Kdy?“
„Asi před měsícem, kdy jsme měla narozeniny mi přišla poštou. Nejdřív jsem nevěděla, co to je a od koho to je, protože zpáteční adresa tam nebyla napsaná, ale když jsem tu obálku rozbalila, tak tam bylo CD a na něm byla tato fotka. Fotka, která je součástí mého života. Když se na ni podívám, tak jakoby tady máma se mnou byla. Jakoby stála vedle mě. Ona tady někde je. Je tady tati. Ona se určitě k nám vrátí, proč jinak by mi posílala její fotku. Poslala mi ji proto, abych věděla, že se k nám brzy vrátí a že na nás myslí,“ skončila svůj projev Ness a zahleděla se na fotku.
„Ale proč jsi mi to neřekla?“
„Nechtěla jsem, abys byl smutný. Vím jak moc mamku miluješ.“ Podívala se mi do očí a já jsem se podívala do jejích uplakaných očí, ze kterých se teď vyronila jedna slzička.
„Zlatíčko,“ vydechl jsem a objal jsem ji.
„Měla jsi mi to říct, Nessie.“ A pohladil jsem ji po vlasech.
„Promiň tati,“ omluvila se mi a otřela si slzy.
„Bude bouřka! Bude bouřka!“ vtrhl do pokoje Emmet a začal vyřvávat, když nás ale uviděl, tak zmlknul a začal po nás házet nechápavé obličeje.
„Co se tady stalo?“ zeptal se a díval se na mě a Ness.
„Nic, strejdo. Ty jsi horší drbna než Alice.“ Jen co to řekla, se do pokoje přiřítila Alice s uraženým výrazem a hned začala argumentovat.
„Já nejsem žádná drbna!“ zakřičela tak nahlas, že to museli slyšet až na Antarktidě.
„No dovol, Renesmé. To jsem tedy od tebe nečekala.“ A udělala na nás uražený obličej, ale Renesmee věděla jak ji má obměkčit.
„Ale já jsem to tak nemyslela, ty moje tetičko, a abys mi věřila, tak s tebou půjdu ráda nakupovat.“ Ale zvedla jedno obočí a zamyslela se nad něčím.
„Souhlasím, ale půjde i Emmet.“
„Já nikam na nějaký nákupy nepůjdu,“ začal se ohrazovat Emmet.
„Ne?“ zeptala se ho nevěřícně moje dcera.
„Ne nepůjdu.“ A Emmet si stále stál za svým, ale v tu chvíli po něm už Nessie hodila jeden polštář, kterému se Emmet nestihl vyhnout a strefil ho přímo mezi oči. To si ale Emmet nenechal líbit, vzal onen polštář a hodil ho po Ness. Ta byla ale dost mrštná a vyhla se mu, ale nebyl by to Emmet Cullen, kdyby nepropukl polštářovou bitvu mezi všemi v pokoji. Když jsme ale neměli, co po ruce, tak přišli na řadu věci. Když jsem se chystal po něm hodit zrovna lampu a oplatit mu peří, které mám díky jeho pomoci úplně všude, tak do pokoje vtrhla rozzuřená Esmme s vraždicím pohledem.
„Vy jste se snad zbláznili? Ca tady proboha děláte?“ ptala se jako by to neviděla.
„My jen… jen… jen jsme hráli malou bitvu,“ koktal Emmet a snažil se z toho vybruslit.
„A to jste museli zničit skoro všechny věci okolo sebe?“
„Promiň, Esmme, my jsme nechtěli. Omlouváme se,“ snažil jsem se omluvy ujmout raději já.
„Dobře, ale jestli chcete jít hrát baseball, tak to tady urychleně všechno uklidíte. Jasný?“ a všechny nás sjela pohledem. Naši odpovědí jí bylo kývání hlav. Jen co Esmme zmizela za dveřmi se Emmet chopil velení úklidu a začal nám rozkazovat, co dělat, ale než abych ho hodinu poslouchal, co kdo má uklidit, tak upíří rychlostí jsem to měl v cukuletu uklizeno.
„Teda brácha, nechceš si zařídit nějakou úklidovou firmu?“ ale v tu samou chvíli utekl, protože jsem měl teď sto chutí uskutečnit svůj plán, který jsem plánoval než přišla Esmme. Podíval jsem se na Ness, která se dívala z okna.
„Půjdeš taky?“ zeptal jsem se ji a tím jsem přilákal její pozornost.
„Jo půjdu, ale musím se nejdřív převléct.“
„Dobře.“ A odešel jsem z pokoje, aby se mohl převléct. Ale jedna myšlenka mi nešla z hlavy. Kdo ji poslal tu fotku? Kdo? Proč by ji posílala Bella? A proč právě teď? Jednu věc vím určitě. Musím to říct ostatním. Co když ji opravdu poslala Bella, abychom věděli, že nás stále miluju a že se vrátí? Vrátí se ke mně moje Bella?
předchozí << shrnutí >> následující
Autor: NessCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ty jsi teď můj život - 5. Kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!