Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty, já a Volterra - 15. kapitola

tayydc


Ty, já a Volterra - 15. kapitola Přináším vám poslední díl. Jak dopadne milostný příběh Nessie a Jacoba? Bude už všechno jen dobré? Vaše IsabelMasen.

Když jsem otevřela oči, čekalo na mě překvapení v podobě sněhu a zimy. Okouzleně jsem vydechla a usmála se na obrovský dům, který stál uprostřed ničeho. Stál tam a dával najevo, že je honosný a drahý. Nepotrpím si na luxus, ale tohle mě dostalo. Rozhlédla jsem se kolem sebe a všimla si, že vedle mě spí Jacob a pořád svírá mou dlaň v té své. Trochu jsem s ní zatřásla a bavila se tím, když se ošil a zachrápal. Začala jsem se smát a tím ho probudila. Rozespale se kolem sebe rozhlédl, podíval se ven a otřásl se.

„Nemáš rád sníh?“ zeptala jsem se ho a tím upoutala jeho pozornost. Podíval se na naše spojené dlaně a poté znovu do mých očí.

„Kvůli tobě překousnu všechno,“ vydechl a políbil mě na tvář. Trochu jsem se otřásla a na kůži mi vyrašila husí kůže. Jacob se usmál, objal mě kolem ramen a já se schovala do jeho bezpečné náruče. Více mě k sobě natiskl a já se podívala z okna ven.

„Myslíš, že tu budeme šťastní?“ zeptala jsem se ho se zájmem a více stiskla jeho dlaň.

„Určitě. Všechno špatné už jsme si prožili,“ odpověděl mi a já mu musela dát za pravdu.

Po několika minutách jsme se odhodlali vylézt z auta a vejít do domu. Čekalo mě překvapení v podobě téměř totožného pokoje, který jsem měla ve Forks. Všude kolem mě už byly rozestaveny věci, které jsme si přivezli. Maminka stála u plotny a zpívala si. Chtěla jsem za ní jít, ale tatínek mě předběhl a objal ji kolem pasu. Ona se na něj podívala, usmála se a natáhla se pro polibek. Tatínek se k ní sklonil, přitiskl své rty k těm jejím a ona zavzdychala. Jedna jeho ruka sjela z jejího krku na hrudník. Odvrátila jsem pohled, bylo to příliš intimní.

Když jsem se najedla, zvedla jsem se a odešla do svého pokoje. Zavrtala jsem se pod deku, vzala do ruky knihu a začetla se do příběhu, který mě naprosto pohltil. Jako kdyby autor psal o mně.

První měsíc jsem se zabydlela, druhý jsem se začala učit novým věcem, a třetí jsem si v nedalekém městě našla brigádu. Chodila jsem vypomáhat do nedaleké kavárny a užívala si každou chvíli, kterou jsem mohla prožít v tom dokonalém podniku. Pracovala jsem jako servírka a užívala si toho dokonalého pocitu, když jsem si domů odnášela peníze, které jsem si sama vydělala. V podniku pracovaly jen ženy, které mě mezi sebe ihned přijaly, a já byla víc než spokojená.

Když už jsem měla dost peněz, rozhodla jsem se nastoupit na vysokou. Rodiče mě od toho zrazovali, prý na to ještě nejsem připravená a budou se o mě bát, ale já to šalamounsky vyřešila. Na školu jsem nastoupila s Jacobem. Nejdříve nebyl moc nadšený z toho, že zase bude chodit do toho ústavu, jak školu nazýval, ale nakonec podlehl mým přáním a my prožili nejkrásnějších pět let.

Nikdy jsem si nemyslela, že dostanu od života druhou šanci, ale stalo se tak. Každé ráno jsem se budila s úsměvem na tváři, teplou rukou kolem mých boků a zvláštním pocitem. S Jacobem jsme se domluvili, že na náš vztah půjdeme pomalu. On chápal proč to tak chci, ale já někdy pochybovala o tom, zda mám hlavu v pořádku. Když jsem Jacoba viděla, jak vychází z koupelny jen s ručníkem kolem boků, polilo mě horko a dostala jsem chuť udělat něco zakázaného. Pozorovala jsem ho, jak si na mokré tělo obléká své voňavé oblečení a okouzleně vydechla.

V ten večer jsem se rozhodla. Dám mu to, po čem tak touží, a co si zaslouží. Večer jsem všechny vypakovala z domu, snažila se ignorovat jejich rady a prosby a šla se připravit. Oblékla jsem se do prádla, které mi koupila teta Alice, a musela uznat, že mi to sluší. Natáhla jsem na sebe tenké šaty, rozčesala si vlasy a čekala, až přijde. Nenechal mě čekat dlouho. Vešel do pokoje, podíval se na postel, pak na mě a nakonec znovu na postel.

Tu noc jsem zažila něco nepopsatelného. Když rukou laskal mé tělo, myslela jsem, že vyletím z kůže. Když rty ochutnával mou pokožku, skoro jsem létala. Já jsem se ho snažila také laskat, ale nedával mi možnost. Z jeho výrazu mi bylo jasné, že už jen to, že se mě může dotýkat, je pro něj to nejhezčí. Během okamžiku jsem byla stejně nahá jako on a začala mít pochybnosti, zda je to, co se chystáme udělat, správné. Pocítila jsem strach, když se vklínil mezi má stehna, ale když spojil naše těla v jedno, strach byl pryč. Pocítila jsem rozkoš, klid a lásku. Jeho pohyby byly vášnivé, ale pomalé. Když už jsem byla skoro na vrcholu, převzala jsem iniciativu a dovedla nás do ráje.

Od toho dne se vše změnilo. Stali jsme se opravdovým párem. Rodiče byli spokojení, já také a dokonce jsem se přistihla, jak myslím na svatbu a miminko. Bylo ještě moc brzy, ale toužila jsem s ním založit rodinu. Svěřila jsem se mu se svými plány a s překvapením zjistila, že on chce to samé. Rozhodli jsme se to nechat na přírodě a počkat, až se to povede. Byla jsem z toho tak nadšená, že mi vůbec nedocházelo, jak dlouho to může trvat.

Po půl roce jsem začala mít pochybnosti o tom, že je to vůbec možné. Po roce jsem byla tak zoufalá, až jsem poprosila dědu, jestli by nám nějak nepomohl. Odmítl nás se slovy, že tomu musíme dát čas. Propadla jsem zoufalství a pomalu se smiřovala s tím, že miminko možná nikdy nebude.

Trochu lépe se mi udělalo, když jsme se s Jacobem vzali. Byla to taková malá, skromná svatba, ale já si ji náramně užila. Kráčela jsem ve skvostných šatech a v ruce svírala květinu, která mě omamovala svou vůní. Krok po kroku jsem se blížila ke svému vyvolenému a po tváři mi stekla slza. U žaludku mě bolestně píchlo a já v tu chvíli obviňovala samu sebe, že jsem vůbec nejedla, a proto je mi teď zle. Kdybych jen v té době věděla, že pod srdcem nosím náš malý zázrak. Tedy vlastně dva.

Přišla jsem na to až dva týdny po svatbě. Bylo mi pořád zle, motala se mi hlava a dělala jsem si legraci, že jím za tři. Kéž bych věděla, že mám pravdu. Ráno jsem zvracela, odpoledne skoro nejedla a večer se našťouchla tak, až mi bylo zle. Jacob se mi smál, ale bylo na něm vidět, že má o mě starost.

Po dalších pár dnech jsem to nevydržela a poprosila dědu, aby mě vyšetřil. Ležela jsem na lůžku, nervózně se ošívala a snažila se uklidnit. Nemělo to cenu. Byla jsem celá nadšená z představy, že možná čekám miminko. Dávám nový život někomu tak úžasnému, jako je jeho vlastní otec. Když děda dokončil prohlídku, podíval se na mě a spokojeně se usmál.

„Budou to dvojčata,“ oznámil mi a já vypískla radostí. Když jsem to všem řekla, plakala jsem radostí. Jako malá. Jacob slíbal každý kousek mého těla a nepřestával mi děkovat. Těšila jsem se na několik měsíců těhotenství, ale nakonec se naše zlatíčka vyklubala na svět po pěti měsících. Vypadala jsem jako balon a děkovala bohu, že jsem zbavila toho odporného břicha.

Nikdy nezapomenu na to, jak jsem poprvé sevřela v náruči své dvě děti. Malou Isabellu a ještě menšího Anthonyho. Naše dcerka byla černovlasá, baculatá a ohromně podobná svému tatínkovi. Naopak náš syn byl mou přesnou kopií. Byl malinký, hubený a na hlavičce mu rašilo bronzové chmýří. Byla jsem ta nejšťastnější maminka na světě a každý den děkovala těm nahoře, že mi umožnili prožít si tak pohádkový život.

Roky plynuly a my se znovu přestěhovali do Forks. Dětem bylo pět a my se s Jacobem rozhodli je zapsat do zdejší školky. Byla jsem z toho nadšená a pozorovala naše dva zázraky, jak si to tam užívají. Já jsem měla na Jacoba více času a dávala mu to, co tak postrádal, když jsme se starali o děti. Ráno jsme je odvezli do školky, dopoledne se starali o dům a odpoledne si užívali jeden druhého. Když jsem vyčerpaně padla do peřin, zavelela Alice, že vyzvedneme děti a pojedeme na nákupy. Měla jsem chuť po ní něco hodit, ale Jacob mě uklidnil a já se celá vyčerpaná vydala na cestu.

Když jsme dorazili na místo, posadila jsem se do křesla v obchodě a nejméně další dvě hodiny jsem se odmítala zvednout. Hleděla jsem na své děti, jak běhají od regálu k druhému a smějí se. Spokojeně jsem je pozorovala a byla pyšná na to, že zrovna já jsem jejich matkou. Anthony vzal do ruky klobouček, nasadil si ho na hlavu a zasmál se. Isabella ho okamžitě napodobila a oba se bavili pohledem na toho druhého.

Pomalu jsem se zvedla, protáhla se a přešla k nim. Kloboučky jsem jim z hlavy sundala, dala je zpátky na místo a vzala si je do náruče. Každému jsem věnovala polibek plný lásky a usmála se.

„Tak jak jste se měli ve školce?“ zeptala jsem se jich a rozhlédla se kolem sebe, jestli neuvidím někoho z rodiny.

„Dneska jsme si hráli na zvířátka a já byla žížala,“ prozradila mi Isabella a já se musela zasmát.

„To já jsem byl vlk, jako táta,“ oznámil mi hrdě Anthony a dmul se pýchou. Oba jsem je pevněji sevřela a vešla hlouběji do obchodu. Pohledem jsem hledala svého muže, ale nikde jsem ho neviděla.

„Tady tě máme,“ ozvalo se za mnou a mně zamrzl úsměv na tváři. Ten hlas jsem znala. Poznala bych ho všude. Vyděšeně jsem se otřásla a přivinula si děti blíž k sobě.

„Ahoj, princezno,“ uslyšela jsem u ucha a po tváři mi stekla slza. Pomalu jsem se otočila a pohlédla do rudých očí své zkázy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty, já a Volterra - 15. kapitola :

 1 2   Další »
12.08.2012 [9:44]

cuketkaaTen konec byla halucinace, že jo?! Emoticon To nejde! On to slíbil! Emoticon Tak jo, něja to přežiju... Ale stejně! Emoticon Prosím! Napiš pokračování! Netrap mě! Emoticon Emoticon
Jinak se mi to - samozřejmě - líbí. Strašně moc líbí! Emoticon Emoticon Emoticon Famózní! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Nikii
11.07.2012 [19:49]

Hledala jsem nějakou povídku, kterou by jsem si přečetla a tahle mě hned chytla... Byl to užasný příběh Emoticon Emoticon Emoticon
ALE TEN KONEC JE HROZNÝÝÝÝÝÝ Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon pokrečování by se hodilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosím Emoticon Emoticon Emoticon

Ale jinak fakt krásný příběh Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Ceola
08.06.2012 [15:00]

Tak tento konec se mi faktycky nelíbí...chtělo by to pokráčko :) prosím!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.06.2012 [13:19]

no to nemyslíš vážně????? taková nádherná povídka a tak děsivě otevřený konec mě snad šlehne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
bude pokračování prosím? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Kačka
03.06.2012 [13:49]

No to snad ne!!! To nemůže bejt pravda!!! To chce pokračování!!!

8. Natysss
29.05.2012 [21:14]

to je snad nějakej hloupej ftípeček, že jo???? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tak to bude chtít ale okamžitě a střelhbitě pokračování!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Bee1
29.05.2012 [18:58]

ty ma chceš zabiť že?? Emoticon Toto sa nerobi...prosím rýchlo pokračovanie čo sa dobre skončí iank ma nájdeš v nemocnici!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

6. Ness
29.05.2012 [18:09]

Super kapitolka; krasne napsana ale pokracko by se hodilo... Tenhle konec se mi nelíbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [16:27]

makulkaTeda, to se ale nedělá Emoticon Emoticon Nejdřív se to tak krásně rýsuje, všechno je úžasné a pak... Emoticon Víš, jaký šok jsem z toho měla? Emoticon Emoticon Pokud si mě nechce rozházet (a to fakt nechtěj Emoticon) tak fofrem napiš pokračování.
Ale ne, teď si samozřejmě dělám legraci, jenom mě hodně překvapil ten konec a podle mého názoru by to určitě stálo za pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [16:24]

CatherineCullenNeříkej mi, že je to Aro. Já chci vědět, co to mělo znamenat. Poslední kapitola, ale mně to pobouřilo, protože to skončilo tak nijak. Prosím, dokonči tento příběh, je v polovině, je nedokončený. Prosím, smutně koukám. Ale jinak se ti to povedlo a já ti tleskám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!