Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 8

Muži, kteří jsou vzhůru celou noc, aby sledovali spící dívky.


Túžba 8Je tu 8. kapitola. Najprv sa chcem veľmi poďakovať za komenty... pretože som veľmi rada že sa vám to páči. Ešte chvíľu budete musieť vydržať s Jacobom...

Stála som pri pódiu s rukami skríženými na prsiach a sledovala ako Edward rýchlym krokom odchádza z pódia a smeruje si to po schodoch hore. Celý čas mal na tvári arogantný výraz. Výraz ktorý som mala mať na tvári ja! Keď mi zmizol z dohľadu stočila som pohľad na Jessicu a pozdvihla jedno obočie. Jessica tiež stála ako obarená a bolo vidno že mozog jej pracuje na plné obrátky. Jemne si sadla očividne ešte v šoku z jej nevydareného plánu.

Spozornela som keď som si všimla že Jacob tiež odchádza z pódia a smeruje si to za Edwardom, no v tom mi niekto zakryl výhľad.

„Ahoj Bella.“ Ozval sa nejaký chalan a ja som si ho pozorne prezrela. Bol to ten debil z Jessicinej oslavy a culil sa na mňa ako na vianoce.

„Pamätáš si ma? Som Matt.“ Povedal a snažil sa na mňa usmiať, no ja som ho nevnímala.

„Super.“ Zamrmlala som a snažila sa ho odstrčiť aby mi nebránil vo výhľade, no nedal sa odradiť a nie a nie uhnúť. Zaregistrovala som ako mi ešte niečo hovorí, no to už som ho obchádzala a mierila si to za Jacobom. Nenápadne som prechádzala okolo stolov a videla ako sa Jacob obzerá či za ním niekto nejde. Rýchlo som sa skryla za kvet keď sa začal obzerať mojim smerom.

„My niekoho sledujeme?“ ozval sa zas ten chvostík a a ja som prevrátila oči. Ako môže byť niekto tak otrvaný?!

„My nikoho nesledujeme. Ja niekoho sledujem. Ty...“  zastavila som sa a zákerne si požmolila ruky.

„Ty budeš môj štít.“ Povedala som a zasmiala som.  Chvostík to pochopil až neskôr a zasmial sa tiež.

„Wau to je napínavé jak v Jamesovi Bondovi. Videla si už nový diel? A koho sledujeme? Budeme nenápadný.“ spustil a ja som mu položila prst na pery.

„Ešte jedno slovo a o Bondovi sa ti bude len snívať.“ Chápavo zakýval hlavou a hltal každé moje slovo, šťastný že sa s ním konečne rozprávam.

Opatrne som ho tlačila pred sebou hore po schodoch. Pár krát zakopol, ale chvalabohu vždy sa udržal. Zatiahla som ho za roh keď som si všimla ako Jacob nakukuje do  každej z izieb. Počula som ako je z Edwardovej izby počuť prúd vody.

Rýchlo som schmatla chvostíka a ťahala ho do Edovej izby. Vbehli sme do skrine a zavreli dvere. Rýchlo som vytiahla mobil rozhodnutá všetko natočiť.

Začala so sa potichu chichotať keď Jacob vošiel do izby. Chvostík sa zachichotal tiež a schytal odo mňa facku, pretože on sa smial ako kôň.

„Nemohol by si hlasnejšie v Austrálii ťa možno nepočuli.“ Povedala som ironicky. Chvostík kývol plecami a zatváril sa previnilo. Prečo práve ja stretávam takých debilov.

Spozornela som keď z kúpelky vyšiel Edward len v teplákoch. S omámeným úsmevom som si ho prezerala no keď sa pohol Jacob nahodila som zase ten istý výraz.  Edward si však Jacoba ešte nevšimol čo je mi záhadou keďže je upír.

Nahodila som znechutenú grimasu keď sa Jacob začal vyzliekať až ostal iba v slipoch, ktoré som ja už bohužiaľ videla. Boli to tie kožené slipy s fotkou Edwarda na zadku. Ešte doteraz mávam kvôli tomu zlé sny.

Keď Jacob pustil nejakú erotickú hudbu Edward ho zbadal a zdesene si ho obzeral.

Jacoba potešilo že mu konečne venuje pozornosť a začal krútiť v rytme pesničky  sex bomb.

Postupne sa ku Edwardovi približoval ako gogo tanečník a pritom sa tváril že si sťahuje slipy.  Na tvári mal uchylácky výraz  a asi sa snažil o sexi tanec.  Podľa môjho názoru nebudem môcť spať ešte týždeň dokým sa z tohto hrozného zážitku spamätám.

Jacob stál nad Edwardom ktorý sedel na posteli no do tváre som mu nevidela Jacob sa mu začal vlniť rovno pred tvárou . Jacob už nebol až taký prilepený na Edwarda a začal sa hrať s ružovými šnúrkami.

Zrazu ich Jacob potiahol a slipy mu padli. Edward si zdesene zakryl oči keď sa mu naskytol pohľad na Jacobov  biely zadok. Zadržiavala som smiech pretože Edwardov výraz bol nepopísateľný.

Smiech ma hneď prešiel keď som si všimla na čo sa  pohľad naskytol mne. Šokovane som privrela dvere. Fuj. Tak toto som nemala vidieť.  Dezorientovane som sa oprela vedľa chvostíka ktorý tiež vyzeral vystrašene.

„Už nechcem byť tvoj štít.!“ Zašomral a ja som na neho prekvapene pozrela.

„Mysli na niečo pekné.“ Povedala som mu a on privrel oči.

„Nedá sa to... on zaháňa včielku máju preč z mojej mysle.“ Vzlykol.  Pomaly som nakukla pripravené na najhoršie. Chvalabohu sa už Edward spamätal a pridŕžal mu tam vankúš.

„Vieš Jacob ja ešte nie som pripravený.“ Povedal Edward a znechutene držal ruku na vankúši.

„Nepáčim sa ti?“ spýtal sa Jacob a rukou ukázal na to strašidelné miesto. Edward znechutene skrútil ústa a prezrel si Jacoba.

„Nie... nie je to no proste... no... úplne si ma vyviedol z mieri.“ Koktal Edward a hlavu odkláňal preč. Jacob sa hrdo usmial.

„Vieš ja som kvôli tebe chodil do posilňovne.“ Povedal a celý sčervenal.

„No to vidno.“ Povedal nezaujato Edward a zúfalo hľadel na mobil.

„Mám pre teba darček Eďuško.“  Zakvíkal a z nohavíc vytiahol prívesok na kľúče kde bol odfotený Jacob. Edward na tú fotku vypleštil oči a nechcene si ju pripol na kľúče.

„To aby som bol stále pri tebe.“ Žmurkol na neho Jacob a Edward a kyslo usmial.

Sledovala som ako sa Jacob naspäť oblieka a rýchlo beží za Edwardom ktorý sa vracal spať na párty. Pritom si stále niečo šomral a nechápavo krútil hlavou. Keď už bol vzduch konečne čistý pomaly som vyliezla zo skrine. Počkala som dokým chvostík vylezie preč a vybrala sa von z izby.

„Toto sa Jamesovi Bondovi určite nikdy nestalo.“ Sťažoval sa a ja som otrávene vydýchla.

„Išiel si na vlastné riziko!“ upozornila som ho a on prikývol.

„No a nechcela by si ísť niekedy von?“ spýtal sa opatrne a sledoval moju reakciu.

„Nie na radne nejdem.“ Povedala som tvrdo.

„Kamaráti pôjdu na džús... preberú ďalšiu svoju misiu.“ Skúsil to znova a ja som prevrátila oči. No jeho návrh sa mi páčil.

„Dobre odteraz si môj parťák.“ Povedala som a jemne ho odstrčila. Vyhovovalo mi že máme ďalšieho človeka  v pláne ako zbaliť Edwarda Cullena a hlavne priznaj že nie si gay!

Dobehla som za Jessicou a pred nos jej vrazila mobil aj s fotkami.

„Fuj.“ Zmohla sa nakoniec   a odstrčila ten mobil preč.

„A božská Jessica zas vymyslela plán.“  Zasmiala sa a ja som na ňu prekvapene pozrela.

„Proste niekto musí naše mu Edíkovi prebrať Jacoba... len ešte neviem aký chalan by sa obetoval.“ Povedala a ja som šťastne zatlieskala rukami. Tiež by ma zaujímalo, ktorý chudák by to urobil.

Zákerne som sa usmiala keď som zbadala chvostíka ako mi nadšene kýva z druhého konca obývačky.

„Myslím si že mám niekoho.“ Usmievala som sa na neho a Jessica pozrela mojim smerom.
„Toho retarda?“ spýtala sa nakoniec a ja som prikývla. Tento retard je nato úplne dokonalý.

Len podľa mňa bude ťažké  presvedčiť  Jacoba lebo to vyzerá tak že je do Edwarda zamilovaný.

Sledovala som ako chvostík beží ku mne a prihriato sa usmieva.

„Skvelo... takto sa usmievaj stále.“ Povedala som mu a jeho úsmev sa ešte viac rozšíril. Úplný buzernat.

„Mám pre teba novú úlohu, keď ju splníš pôjdem s tebou von.“ Pozrela som na neho. Nedočkavo na mňa pozeral a čakal čo poviem.

„Stačí zbaliť toho sexoša z tej izby.“ Povedala som a nevinne sa na neho usmiala.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Táto kapitola bola pomerne krátka začo sa ospravedlňujem. Dúfam že sa vám to páčilo a hlavne ako sa vám páči nová postava? :D  Prosím o komenty...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 8:

 1
1.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [22:38]

No fuj. V dobrom slova zmysle. Celkom pekná kapitola. Emoticon
Škoda, že mi nešlo zapnuť fotku, ako vyzerá J. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!