Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 7

greham


Túžba 7No takže po dlhej prestávke vám tu pridávam ďaľší diel a dúfam źe sa vám bude páčiť lebo bol písaný na rýchlo... a prosím o komenty.

Urazene som sledovala ako tá ružová Hello Kitty kabelka zmizla z môjho dohľadu. Znechutene som si odfrkla keď Edward ladne nastúpil do auta a začal sa tam upravovať. Špúlil pery do zrkadla a párkrát si prehrabol vlasy.

Keď už konečne odišiel rozbehla som sa do svojej izby. Hneď nato som schytila svoje veci a bežala za Jessicou, ktorá už čakala u seba. Cesta cez les až ku ceste bola dosť namáhavá, ale potom to už bola len rovná trasa po ceste.

Za takú pol hodinu som už bola u Jess, ktorá už vykúkala z okna. Keď ma zbadala žiarivo sa usmiala a začala zbesilo mávať rukami. Pri dverách ma silno objala a vtiahla dnu.

„Ten tvoj kamarát mi zbalil Edwarda.“ Poznamenala som nahnevaným hlasom a Jessica iba ospravedlňujúco mikla plecami.

„No čo... aspoň sa Edward konečne zorientoval.“ Povedala a ja som jej darovala nahnevaný pohľad. Jess prevrátila oči a na chvíľu sa zamyslela. Zrazu prudko zdvihla prst a zatvárila sa nadšene. „Keď nie je gay, asi by mu bolo trápne keby to mal priznať pred všetkými.“ Povedala a zákerne si žmolila ruky. Nahodila som zlovestný výraz a objala ju. Vďaka jej nápadom som ju postupne čím ďalej tím viac zbožňovala. Jessica chytila mobil a začala všetkým svojim priateľom písať pozvánky na párty v mojom dome. Nakoniec tam naťukala číslo Jacoba a ešte tam pripísala že tam bude prekvapenie. Postupne celý deň sme dohadovali plán a nakoniec pre nás prišiel jej kamoš, ktorý nás zaviezol ku mne domov.

Jessica sa vrhla na výzdobu a ja som zatiaľ domýšľala všetky maličkosti k nášmu plánu. V duchu som ďakovala že máme taký veľký dom. V strede obývačky sme urobili malé pódium a pred neho dali kopu stolov so stoličkami. Vyzeralo to skôr akoby sa tam konala nejaká akcia pre dospelých. Nakoniec Jess zohnala mikrofón a položila ho na pódium. Rýchlo som pripravila nejaké jedlo a hlavne veľa pitia čo priviezli nejaký chalani ktorých ani nepoznám. Sledovala som ako ešte robia osvetlenie a dom bol pripravený. Okolo 10. Hodiny v noci sa začal dom zaplňovať. Hudba hrala a všetci sa zabávali. Len ja som sedela a znudene pozerala na tancujúce páry. Nešťastne som si vzdychla. Teraz som tu mala tancovať s Edwardom a nie tu sedieť sama. Porozhliadla som sa. Začala som sa báť že už Jacob s Edwardom neprídu, no keď som zahliadla strieborné volvo pred domom začala som nadšene kývať na Jessicu. Tá rýchlo vybehla ku dverám a s úsmevom im otvorila. Prvý vošiel Jacob, ktorý sa zamilovane usmieval na Edwarda. Ten iba s vypleštenými očami pozeral po obývačke. Zakývala som mu a on sa pousmial a išiel ku mne. Sadol si a jemne sa ku mne naklonil.

„Modli sa aby neprišli rodičia domov.“ Zašepkal mi do ucha. Striasla som sa keď som ucítila jeho dych na krku. „Si starší... mal si ma na starosti.“ Vrátila som mu to a jeho úsmev sa ešte viac rozšíril.

„Ty malý prechcánek.“ Zašomral a ja som mu úsmev oplatila, no hneď mi zmrzol keď si k Edwardovi prisadol Jacob a nenápadne sa k nemu prisúval stále bližšie a na tvári mal uchylácky výraz. Hodila som na neho vražedný výraz a objala Edwarda. Žiarlivo na mňa vypúlil oči a sledovala Edwardovu reakciu. Ten iba nezaujato sledoval pohár a občas si aj pre seba niečo zamrmlal. Celá oslava prebiehala super a na moje prekvapenie sa zatiaľ nič nerozbilo.

S Jessicou sme vysmiato sledovali ako Jacob do seba hádže jednu teqilu za druhou a pritom sa priblblo usmieva na Edwarda a núka mu tiež. On iba zdvorilo zakýval hlavou a sledoval ako mu Jacob hladká nohu. Občas zúfalo privrel oči keď už sa zdalo že Jacob ide ku zipsu na keď sa pozrel na mňa chcene nechcene zas nahodil teplý výraz. Edward sa zrazu postavil a pomalým krokom išiel ku pitiu naliať Jacobovi nejaký nealkoholický nápoj. Ja som zatiaľ sledovala jeho sexy zadok, ktorý mu tvarovali extra obtiahnuté kožené gate. Na iných by sa mi to zdalo nechutné ale u neho... no proste sexy. Vystrašene som sledovala ako si sadá vedľa mňa. Úľavou som si vydýchla. Čakala som že pri najlepšom gombík na jeho gatiach ktorý sa nebezpečne napínal , vybuchne a rozbije okno, ale nič sa nestalo. Ešte chvíľu som tam tak sedela sledovala ľudí okolo mňa, no keď na pódium vybehla Jessica spozornela som.

„Ako ste si všimli máme tu pódium a aj mikrofón, takže spievajte hovorte... proste sa zabávajte!“ zakričala a ja som sa mierne chichotala. Nenápadne som sa pozrela na mierne opitého Jacoba, ktorý nad niečím rozmýšľal a pozeral na Edwarda. Zrazu sa prudko postavil a pousmial sa na Eda. Ráznym krokom sa vybral ku pódiu a ledva na neho vyliezol. Keď sa tam konečne dostal pevne chytil mikrofón a začal spievať.

„Poď sem, nech sa s tebou zblížim, poď sem, ja ti neublížim, poď sem, ja ťa nezbijem, I'm sorry, I'm Lesbian. Lesbian's and Gay's song... Lesbian's and Gay's song... Poď sem, tu si ku mne hačaj, keď som ťa pozval na rum a čaj. Stoj! Nechoď nikam! Čo je? Hej! I'm sorry, I'm really Gay.“ Kričal a ja som za začala smiať z plného hrdla. Sledovala som ako si Edward zahanbene sklopil hlavu do dlaní, akoby sa chcel skryť.

„Toto je iba pre teba láska moja!“ povedal Jacob a očami hľadal Edwarda.

„Už nechcem skrývať našu lásku... pretože ťa milujem.“ Mrmlal a ja som sa cítila šťastná pretože môj plán vychádzal ešte lepšie ako som si myslela.

„Edward... tvoj milý na teba hovorí.“ Provokatívne som ho štuchla do pleca a on zúfalo zaúpel spopod stola. Celý sa krčil pri obruse a skrýval sa z Jacobovho dohľadu. Ako správna sestra by som mu mala odtiaľto pomôcť ujsť... lenže ja nie som jeho sestra. Povedala som si a postavila sa. Zrak všetkých padol na mňa a ja som sa víťazoslávne usmiala. „No tak Edward choď k nemu na pódium nehanbi sa!“ zakričala som a pleskla ho po ramene. On iba zarazene vytiahol hlavu spod stola a zhrozene na mňa pozrel. „No tak ľudia pomôžme mu.“ Povedala som a stále sledovala jeho výraz.

„Edward, Edward, Edward...“ hovorila som stále dookola a postupne sa ku mne pridávali viacerí ľudia. Iba niektoré dievčatá pozerali nešťastne. Z Edwardového pohľadu zúfalca sa pomaly stával veľmi nahnevaný, zabijácky upír. Nasrane sa postavil a s pohľadom celý čas upreným na mňa prišiel k Jacobovi. Tam sa konečne usmial. Keď z tadiaľ znova chcel odísť zastavila som ho.

„Pusu!“ nadšene som zatlieskala rukami a niektorý chalani tlieskali tiež, vysmiaty vývojom tejto oslavy. Na Edwardovej tvári bolo vidno že už to nezvláda no nakoniec sa otočil a pobozkal Jacoba. Zostal som stáť ako obarená s rukami zastavenými v potlesku. Nečakala som žeby Edward bol schopný ho pobozkať. Keď zbadal môj výraz natešene schmatol mikrofón a pritiahol ho.

„Ďakujem.“ Povedal jednoducho a odišiel z pódia.

---------------------------------------------------------------------

Tak dúfam že sa vám to páčilo, lebo to bol jediný nápad k pokračovaniu. Prosím o komenty ako by ste to chceli ďalej.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 7:

 1
1.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [22:27]

No to ma podržte. Emoticon
Edward a Bella sú naozaj ochotný urobiť veľa. Zaujímalo by ma odkiaľ berie Jessica všetkých tých svojich kamarátov. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!