Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 27

doloe


Túžba 27Tak, je tu ďalší diel. Je celkom krátky a nič sa tam nedeje, pretože mi nejak dochádzajú nápady. No dúfam, že mi necháte nejaké komenty.

„Rozmýšľam, že by sme zajtra mohli skočiť na pláž, čo ty na to?“ spýtal sa a ja som prikývla, pretože nič iné som na pláne nemala  a Edwarda nemám chuť vidieť aspoň taký mesiac. Spokojne som sa vybrala do kúpeľne a osprchovala sa. Keď som z tadiaľ vyšla namierila som to rovno do izby, kde už spal Ethan. Jemne som sa pousmiala a ľahla si vedľa neho. Cítila som ako na mňa padá únava a ja som zaspávala s pocitom, že som prvýkrát urobila v živote niečo správne.

 

„Bella... Bella,“ štuchal do mňa niekto a ja som si nahnevane pritlačila vankúš na tvár. No keď ani po minúte ten dotyčný neprestával a vytrvalo do mňa štuchal, tak som si vankúš prudko strhla z hlavy a pozrela na Ethana.

„Čo je?“ povedala som nahnevane a zažmurkla očami.

„Dobré ráno,“ usmial sa a ja som prevrátila oči. Dnes som veľmi dobre vedela prečo mi niekedy tak veľmi liezol na nervy.

„Aj tebe,“ zamrmlala som a pomaly vyliezla z postele. Unavene som sa ťahala do kuchyne a otvorila ľadničku. Ethan za mnou celý čas stál a usmieval sa. S mliekom v ruke som si sadla na stoličku a pozrela na neho.

„Nemáš dnes až príliš dobrú náladu?“ spýtala som sa so smiechom.

„To iba preto, lebo hneď z rána vidím teba,“ usmial sa a ja som pozdvihla jedno obočie.

„Oh,“ šepla som a napila sa.

„Tak čo je teda dnes v pláne?“ spýtala som sa zvedavo a on sa zamyslel.

„No, chcel som ísť na pláž, ale je zlé počasie. Tak by sme mohli ísť do kina,“ povedal nadšene a ja som prikývla. Celkom  by mi prospelo ísť do kina, pretože som si potrebovala vydýchnuť a aspoň na chvíľu myslieť na niečo iné.

„To by bolo super,“ zamrmlala som, keďže jediné oblečenie, čo som mala bolo to v ktorom som prišla a mne sa domov vôbec nechcelo.

 

Keď sme dojedli, išla som sa upraviť. Vlasy som si včesala do copu a vyšla nenamaľovaná, tak ako zvyčajne.

„Si strašne pekná,“ zašepkal Ethan a ja som sa pousmiala. Pomaly sme nasadli do auta a vyšli sme. Celkom ma unavovalo sledovať Ethanovu pomalú jazdu a ja som sa ovládala, aby som ho nepoprosila nech sa vymeníme. Myslela som, že už tam nikdy neprídeme, keď sa pred nami zjavilo nákupné centrum a ja som s radosťou vybehla z auta.

„Najprv by sme mohli ísť do kina  a potom si pôjdem kúpiť nejaké oblečenie,“ navrhla som a išla za Ethanom, ktorý práve vyberal na ktorý film pôjdeme.

Ethan nakoniec vybral nejaký thriller a kúpil lístky. S pukancami v jednej ruke a s pitím sme sa vybrali do sály a sadli na svoje  miesta.

„No tak som zvedavá čo si vybral,“ zasmiala som sa a on mykol plecami. Plátno sa pomaly začalo rozjasňovať a film začínal. S opretou hlavou som sedela a snažila sa vnímať o čom vlastne je, keď sa Ethan postavil so slovami, že ide na záchod. Chvíľu som sledovala ako sa prediera pomedzi sedadlá a potom som svoj pohľad obrátila na plátno.

„Celkom nudný dej, výkony hercov nič moc, asi budem chcieť naspäť svoje peniaze,“ ozval sa za mnou melodický hlas a ja som sa pousmiala.

„Pre teba by mali filmy točiť osobitne,“ zamrmlala som naspäť a Edward sa zasmial.

„Bella, priznaj ten chalan nemá vôbec vkus. Ja by som ťa zobral na niečo iné napríklad na také nezabudni na mňa. A keby si plakala, tak by som ťa utešoval. A nie na toto,“ povedal a ja som prevrátila oči.

„Mal by si prestať sledovať toľko romantických filmov,“ vrátila som mu to a on stíchol.

„Čo tu robíš Edward?“ spýtala som sa ho na rovinu a cítila ako sa naklonil blízko k mojej tvári.

„Sledoval som vás. Bella, vôbec si mi nezdvíhala. Bál som sa,“ povedal a jeho chladný dych mi ovial krk. Jemne som sa zachvela, čoho si Edward všimol.

„Ľudia sa väčšinou nezdvíhajú, keď sú nahnevaní,“ povedala som mu a zacítila ako mi prstami začal kĺzať po ramene.

„Vráť sa domov,“ zašepkal potichu a ja som prudko zatrepala hlavou na nesúhlas.

„Kde si nechal Sam?“ spýtala som sa a on sa odtiahol.

„Povedal som, že si idem vyberať časopisy o autách,“ vysvetlil a ja som sa zasmiala. Typický Edward.

„Tak čo odo mňa chceš?“ zašepkala som nahnevane, no Edward mi nestihol odpovedať keďže sa už vracal Ethan. Počula som ako sa Edward vrátil spať do svojho sedadla. Naschvál som ruku položila na Ethanove stehno a dúfala, že to Edward uvidí a podľa tichého vrčania zozadu mi bolo jasné, že áno. Celý film som nervózne presedela a pri predstave, že je tu Edward sa moja nálada zhoršila úplne. Unavene som si vydýchla, keď film skončil a vybrala som sa na odchod. Všimla som si, že Edward tam už nie je. Pomaly sme vyšli z kina a vybrali sa do obchodu s oblečením, Ethan sa vedľa mňa po celý čas znudene ťahal a každé tričko, ktoré som vytiahla sa mu páčilo. Po chvíli mi dosť vadilo, že za mnou po celý čas chodil.

„Nechceš si ísť niečo pozrieť do svojho obchodu?“ spýtala som sa ho, keď si už začal aj nervózne podupávať nohou. Ďakovne sa na mňa pozrel a vyštartoval preč.

Pozorne som sa prehrabovala kopov vecí nahádzaných na sebe a následne vytiahla nejaké tričká. Nadšene som išla ku kabínke a vliezla tam, aby som si to vyskúšala. Rovno keď som si preťahovala tričko cez hlavu zbadala som za seba Edwarda. Pridusila som výkrik čo sa zo mňa dral a nahnevane sa na neho otočila.

„Vypadni preč z mojej kabínky!“ zasyčala som a zbadala ako to na jeho tvári vyvolalo ešte väčší úsmev.

„Nevedel som, že je tvoja,“ povedal a nahodil nevinný kukuč. Falošne som sa usmiala a nahádzala na neho tričká, čo mi neboli dobré.

„To takto bude teraz stále? Že ma budeš sledovať?“ spýtala som sa a všimla ako sa zamyslel.

„No, rozmýšľal som, že na teba napojím GPS ko, no asi hej bude to tak,“ zazubil sa a ja som si zhrozene vzdychla. Nechápala som o čo mu ide. Pretože keby ma chcel, tak by sa rozišiel zo Sam, no on to neurobil.

„Edward,“ vzdychla som potichu a pozrela mu rovno do očí.

„Edward, Edward,“ zopakovala som.

„Áno Bella?“ spýtal sa zvedavo.

„Vypadni Edward,“ povedala som a on pozdvihol jedno obočie a rozhodne pokrútil hlavou.

„Vieš, čo je na tom najhoršie?“ spýtal sa ma a jednou rukou si ma pritiahol na svoje telo.

„Že ty ani nevieš, že chceš, aby som tu bol,“ perami sa mi jemne otrel o krk a ja som potichu vzdychla. V duchu som si nadávala za to aká slabá som bola a že ma Edward hneď dostane.

„Moc si namýšľaš Edward,“ zašepkala som aj keď sama som vedela, že má pravdu.  Omámene som sa neho pozerala, keď mi rukou pomaly prechádzal cez stehno až ku tvári. Opatrne ju zobral do rúk a jemne ma pobozkal. Bozk som mu oplatila a snažila si ho čo najviac pritiahnuť k sebe. Ruky som mu zaborila do vlasov a vášnivo ho bozkávala. Nevedela som kam by to až došlo, keby sa Edward neodtiahol.

„Vlastne som ti prišiel niečo povedať,“ zamrmlal s hlavou sklopenou k zemi. Nechápavo som na neho hľadela a čakala čo povie.

„Čo keby sme spolu hneď teraz na pár dni utiekli?“ povedal a ja som vypúlila oči. Môže upírovi preskočiť?

„Ty si si niečo šľahol Edward?“ spýtala som sa ho a všimla si ako jemne našpúlil pery. Zrejme to myslel vážne.

„Prečo nie?“ spýtal sa zúfalo.

„Asi preto, že máš dievča a ja mám chalana,“ vysvetlila som mu a on prevrátil oči.

Rukou si jemne prehrabol vlasy a na tvári sa mu objavil krásny pokrivený úsmev.

„Sam cez víkend ide preč a ja zostávam sám doma, tak keby si si to rozmyslela, budem veľmi rád keď prídeš,“ zašepkal a s úsmevom vyšiel z mojej kabínky. Ja som tam iba stála neschopná slova. Dnes je piatok a ja som nevedela, čo robiť.

--------------------------------------------------------------------------

Tak ako sa vám páčila táto časť? Pretože ja mám v poslednej dobe pocit, že už ani neviem písať, tak chcem vedieť váš názor. A ďalšia kapitola tu bude, keď bude viac ako 14 komentov.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 27:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!