Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 26

Breaking Dawn


Túžba 26Po dlhom čase tu je ďaľšia kapitola a ja dúfam, že sa na mňa kvôli tomu nenahneváte. Tak príjemné čítanie a prosím o komenty.

„Chýbala si mi,“ zašepkal nakoniec zúfalo a hľadel mi do očí. Jednou rukou mi vsunul za krk a pomaly si ma k sebe pritiahol. Keď sa jeho pery dotkli tých mojich cítila som nekonečno pocitov naraz. Bolo to úžasné. Ešte krajšie ako som si pamätala. Edward mi jemne láskal pery a jazykom mi prechádzal po perách. Cítila som ako jeho ruka nahmatala moju podprsenku a s ľahkosťou ju rozopol. Nevedela som sa dočkať kedy znova budem cítiť Edwardove ruky na mojom tele. Rukami si ma pevne pritlačil k svojmu telu a vášnivo ma bozkával, keď zrazu stuhol. Ja som iba vtedy zaregistrovala ľudskú vôňu v miestnosti.

 

Strnulo som hľadela cez Edwardovo plece do dverí a netušila aký výraz som mala práve na tvári. Edward sa pomaly narovnal a odsunul sa odo mňa.

„Ethan,“ zašepkala som a hľadala tie správne slová, ktorými by som to vysvetlila. Nevedela som, čo bolo horšie. Že či ma Ethan videl bozkávať sa s Edwardom, alebo skôr to, že si myslí že Edward je môj brat. On tam iba stál neschopný slova a vyjavene na mňa hľadel. Pusu otváral dokorán a vyzeral, že by chcel niečo povedať, no nevyšlo z neho ani jedno slovko.

„No, Bella mala by si mu to povedať,“ ozval sa zrazu Edward s vážnou tvárou. Nechápavo som na neho pozrela.

„Ehm,“ zamrmlala som a otočila sa na Ethana.

„No vlastne Edward nie je...“ začala som keď vtom mi Edward vbehol do reči.

„Nie som jej brat. Som adoptovaný.“ Doplnil ma a snažil sa pousmiať.

„Takže sa hráte na brata a sestru a pritom robíte toto,“ pozrel na mňa nechápavo a ja som prikývla.

„No viete je to trochu čudné,“ začal a hlavu sklonil k zemi.

„A hlavne mi je ľúto ako si ma celý  čas vodila za nos Bella. Ja som sa naozaj snažil, aby si ma mala rada, no asi som preto nespravil dosť,“ povedal a nešťastne na mňa pozrel. Ja som iba sklopila hlavu k zemi a cítila sa nepríjemne ako ešte nikdy v živote.

„Ale myslím, že som to celý čas tušil,“ zabrblal a opatrne ku mne podišiel, aby ma objal.

„Tak zbohom Bella,“ zašepkal  a rýchlym krokom odišiel preč. Prekvapene som stála na mieste neschopná slova. Cítila som ako sa mi v očiach zbiehali slzy a ja som privrela oči, aby to nevidel Edward. Bolo mi ľúto, že som tak ublížila Ethanovi. Vôbec som si neuvedomovala, že mojim správaním ho raním a teraz som ho stratila. Rýchlo som si utrela slzy, ktoré mi stekali po tvári a chcela sa rozbehnúť za Ethanom, keď vtom ma zastavila Edwardova ruka.

Jemne si ma ku sebe pritiahol a objal ma.

„Nechoď za ním. Zostaň tu so mnou,“  zašepkal s ústami v mojich vlasoch. Jedným prstom mi opatrene nadvihol hlavu, aby sa mi mohol pozrieť do očí.

„Nemusí ti to byť ľúto. Raz sa z toho dostane,“ povedal a prstom mi začal kĺzať po sánke.  Potom sa ku mne naklonil a opatrne ma pobozkal. Jeho ruky sa mi obmotali okolo pásu a snažili si ma čo najviac pritiahnuť k sebe.  Jeho bozky sa stávali čoraz vášnivejšie a naliehavejšie.  Aj keď som veľmi chcela zostať tu s ním, nemohla som. Cítila som sa príliš vinná a v mojej mysli som dávala všetko za vinu Edwardovi. Keby nebol prišiel, nemuselo by to takto dopadnúť. Vlastne som ho nechápala. Chodil so Sam, zatiaľ čo tu bol so mnou.  Celou silou som sa zaprela rukami do Edwardovej hrude a snažila sa odtiahnuť.  Keď zaregistroval môj odpor, hneď ma uvoľnil a prekvapene na mňa pozrel.

„Chceš mi ešte viac ublížiť?“ spýtala som sa ho na rovinu a sledovala jeho nechápavý výraz.

„Nechcem, aby si bola nešťastná,“ povedal s ľútosťou v hlase a jeho tvár sa skrivila do bolestnej masky.

„Tak mi povedz, že to stálo za to,“ zašepkala som potichu, no bolo mi jasné, že to počul.

„Prosím?“ spýtal sa.

„Či stálo za to, že som kvôli tebe ublížila Ethanovi,“ zopakovala som a na jeho tvári sa zráčilo pochopenie.

„Bella,“ zašepkal zlomene a ja som chápavo prikývla. Pomaly som sa otočila a vybehla von.  Upírskou rýchlosťou som dobehla na parkovisko a rozmýšľala kam mohol ísť Ethan. Napadla ma len autobusová zastávka. Už z diaľky som si všimla, že tam sedí. Pomaly som k nemu prišla a sadla si vedľa neho.

„Prepáč mi,“ zašepkala som a on prekvapene zdvihol hlavu.

„To nevadí Bella,“

„Myslíš, že by sme na to mohli zabudnúť a byť priatelia?“ Opýtala som sa opatrne a dúfala v dobrú odpoveď. Ethan sa iba jemne pousmial a uprene na mňa hľadel.

„Možno sa tvoje city zmenia,“ skonštatoval a ja som chabo prikývla.

„Nikdy nevieš,“ zasmiala som sa a znova ho objala.

 

Celú cestu domov sme sa s Ethanom rozprávali a ja som mala prvýkrát pocit, že som ho spoznala. Celý čas sme sa smiali a rozprávali príhody zo života. Ja som mu porozprávala celú pravdu o mne a Edwardovi, no fakt, že sme upíry som vynechala. Ethan na mňa celý čas so záujmom pozeral. A keď som mu povedala čo všetko som v minulosti urobila, tak chytil ďalší záchvat smiechu. Keď autobus konečne zastavil na našej zastávke, vystúpili sme.

„Nechceš dnes zostať u mňa? Rodičia nie sú doma,“ spýtal sa a ja som nadšene prikývla. U Ethana som bola iba párkrát a to nás vždy sledovala jeho mama. Pomaly som vstúpila za Ethanom do obývačky a zložila si bundu na vešiak.

„Si hladná?“ spýtal sa a ja som so smiechom zakrútila hlavou. Ethan iba nechápavo pozdvihol jedno obočie.  Po chvíli mi zapol telku a ospravedlnil sa, že sa musí ísť osprchovať. Znudene som prepínala kanály, no nič som nenašla. Nakoniec som televízor vypla a z vrecka v bunde som si vybrala mobil. Prekvapene som pozerala na 10 neprijatých hovorov od Edwarda. Mobil som položila na stôl, pretože som na neho nemala náladu. Do rúk som schytila časopis a začala listovať.  Po celý čas čo bol Ethan v kúpeľni mi Edward volal ešte päť krát a napísal esemesky v ktorých ma prosil, nech sa vrátim domov. S povzdychom som nakoniec mobil vypla a pozrela sa na Ethana, ktorý už aj v pyžame vychádzal z kúpeľne a v rukách držal čistý uterák.

„Rozmýšľam, že by sme zajtra mohli skočiť na pláž, čo ti na to?“ spýtal sa a ja som prikývla, pretože nič iné som na pláne nemala  a Edwarda nemám chuť vidieť aspoň taký mesiac. Spokojne som sa vybrala do kúpeľne a osprchovala sa. Keď som z tadiaľ vyšla namierila som to rovno do izby, kde už spal Ethan. Jemne som sa pousmiala a ľahla si vedľa neho. Cítila som ako na mňa padá únava a ja som zaspávala s pocitom, že som prvýkrát urobila v živote niečo správne.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 26:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!