Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 25

Stephenie Meyer


Túžba 25Tak je tu ďaľšia časť. Tu sa Edward s Bellou konečne trochu zblížia. Tak prosím o komenty.

„Ja mám čas,“ povedal mi s úsmevom. Falošne som sa na neho usmiala. Však čo tím stratím, veď predsa nič nové neuvidí. Rýchlo som vybehla z kúpeľne a uvidela ako sa Edward víťazne usmial, a pri pohľade na mňa mu sčerneli oči. Rýchlo som schmatla uterák a keď som bežala okolo neho tak som mu po tom jeho nádhernom ksichtíku  s tím uterákom riadne pleskla. Nečakala som na jeho reakciu, vedela som, že ho to bude bolieť. Iba som sa rýchlo zabalila do uteráku a s úsmevu vstúpila do mojej izby. Ethan už ležal v posteli a tvrdo spal. Rýchlo som sa obliekla do pyžama a ľahla si na posteľ. Ešte chvíľu som rozmýšľala, no potom som si ľahla na Ethanovu hruď a zaborila do nej hlavu. Unavene som sa usmiala, pretože som z jeho trička cítila Edwardovu vôňu.  Je to proste môj Eďoúchylák.

 

Cítila som ako mi na viečka zasvietilo slnečné svetlo. Jemne som  prižmúrila oči, aby som aspoň trochu zmiernila to svetlo. Nechcelo sa mi vstávať a už vôbec nie otvoriť oči.

„Bella,“ zašepkal niekto a pritiahol si ma na svoje telo. Cítila som ako sa mi perami obtrel o tvár a ja som sa pousmiala.

„Áno Edward?“ zašepkala som ospalo s úsmevom na tvári. Po dlhšom tichu z druhej strany som sa zarazila. Najprv kvôli tomu, že som si uvedomila, že tie pery neboli veľmi studené a po druhé, že Edward tu so mnou nie je. Rýchlo som sa na posteli vymrštila do sedu a sledovala Ethanov nechápavý pohľad.

„Edward?“ zašepkal neveriacky a zlostne si ma premeriaval.

„No vlastne som chcela povedať Ethan,“ skúsila som a nahodila nevinný kukuč. Videla som ako nad tím rozmýšľa.  Ethan sa jemne zamračil no nechal to tak.

„Čo mi urobíš na raňajky?“ spýtal sa ma a snažil sa nahodiť sexi úsmev, no takto zrána to vyzeralo skôr strašidelne.

„A čo by si chcel?“ spýtala som sa ho.

„No, palacinky s čokoládou a jahodami,“ zamyslel sa a na tvári mu bolo vidno, že si to predstavuje. Ja som iba neveriacky pozdvihla jedno obočie a s iróniou na neho hľadela.

„Tak urob aj mne,“ povedala som a vyšla von z izby. Ospalo som sa tackala dolu schodmi a snažila sa pri každej možnosti nespadnúť. Otrávene som sa pozrela na Sam, ktorá už sedela na gauči a niečo si čítala.

„Dobré ráno,“ povedala ako vždy s úsmevom na tvári.

„Skvelé,“ zamrmlala som naspať nezaujato.

Prišla som do kuchyne a sadla si oproti Edwardovi. Ten iba neprítomne zdvihol zrak od novín a zamračene sa na mňa pozrel.

„Čo si sa dobre nevyspal?“ spýtala som sa ho prekvapene a krásne sa na neho usmiala. On iba prevrátil oči a znova si začal niečo čítať.

„Už som sa vyspal aj lepšie,“ zamrmlal. Znudene som si oprela bradu o ruky a pozorovala Edwarda, ktorému to po takých piatich minútach začalo vadiť. Nervózne sa ošil a po očku na mňa pozrel. Nakoniec si iba vzdychol a odložil noviny.

„Si hladná?“ spýtal sa zúfalo a ja som sa zazubila.

„Áno,“ povedala som s úsmevom . Edward sa neochotne otočil ku ľadničke a hodil predo mňa jogurt.
„Tak dobrú chuť,“ povedal a pokrivene sa na mňa usmial.

„Ty si už raňajkoval?“ spýtala som sa ho.

„Nie,“ odvrkol a zamyslene sa na mňa pozrel.

„Čo máš chuť na niečo čo sa hýbe?“ povedal a krásne sa zasmial. Neviem, či by mu bolo do smiechu, keby on musel jesť tieto ľudské dobroty. Znechutene som sa pozrela na jogurt čo stál predo mnou a potom na Edwarda, ktorý sa postavil.

„Tak poď, ideme si niečo chytiť,“ otočil sa a rozbehol sa von. Ja som sa hnala za ním, aj keď na jeho rýchlosť som nemala. Edward hneď zabočil do lesa a ladne preskočil nejaký kameň. Ja som to radšej neskúšala, pretože mi bolo jasné, že by sa Edward mal znova na niečom smiať. Po dlhšom behu som sa zastavila a sledovala ako Edward beží ďalej. Pozorne som sa nadýchla a snažila sa zaregistrovať nejaké zviera. Zrazu som zbadala stádo jeleňov pri potoku. Vždy som lovila pomaly. Skôr som si to užívala. Hodnú chvíľu som ich sledovala a potom rýchlo skočila na jedného z nich, čo bol sám. Keď som skončila, zbadala som Edwarda, ktorý sa opieral a strom a s pobaveným úsmevom na tvári ma sledoval.

„Ješ ako prasa Bella,“ neveriacky krútil hlavou a usmieval sa. Ja som sa na neho nechápavo pozrela.  Potom sa rozbehol smerom k domu. Išla som hneď za ním.

„Bežíš ako debil Edward,“ vrátila som mu to a on sa s pozdvihnutým obočím na mňa otočil.
„Už mi chýbal tvoj zmysel pre humor,“ zasmial sa a opatrne na mňa pozrel. Zrak som odvrátila k zemi a pokynula mu nech ide prvý. On si iba založil ruky na hrudník a pozrel na mňa.

„Ty chceš ísť prvá aby si mi mohla pozerať na zadok, čo?“ spýtal sa ma náhle a ja som vypúlila oči.

Chlapec si nejak moc dôveruje.

„Tak to si teda uhádol,“ zasmiala som sa. Edward sa nakoniec otočil a rozbehol sa preč. Iba som neveriacky zakrútila hlavou a bežala za ním. Vlastne, keď som si to teraz uvedomila, tak mal pravdu. Mala som skvelý výhľad.

 

Pomaly som vošla do izby a zbadala, že Ethan tam už nie je. Do rúk som schytila mobil a otvorila správu od Jessici. Nadšene som sa usmiala, keďže Jess písala, že je párty. Posledná veta typu pozvi aj Edwarda sa mi veľmi nepozdávala, no aj tak si zišla dole.

„Dnes je párty v jednom bare a ste pozvaný,“ oznámila som im. Sam nadšene vstala.

„Tak to aby sme sa išli upraviť,“ povedala natešene a ťahala ma za ruku do Edwardovej izby, ktorá už vyzerala, že tam má veci iba Sam.

„Aby si očarila Ethana,“ povedala a začala mi česať vlasy. Ja som tam iba znudene sedela a čakala kedy konečne prestane. Asi po pól hodine práce ma postavila pred zrkadlo. Musela som uznať, že vyzerám naozaj dobre. Vlasy som mala natočené a zatočené do dlhého copu. Jemne som sa na Sam usmiala.

„Ďakujem,“ zašepkala som a ona iba prikývla.

„Nie je zač,“ povedala a začala sa venovať sebe. Pomaly som vyšla z izby a vošla do tej svojej. Postavila som sa pred skriňu a zamyslene tam pozerala. Nakoniec som si vytiahla kraťase s bielym tričkom sa to doplnila topánkami na opätku. Zaujato som sa obzerala v zrkadle a na tvári sa mi objavil samoľúby výraz. Pomaly som vyšla z izby a prešla do obývačky. Pousmiala som sa keď som zbadala tváre Edwarda a Ethana. Edward tam sedel v celej svojej kráse a prekvapene si ma obzeral.

„Vyzeráš krásne,“ zašepkal Ethan a pristúpil ku mne, aby ma jednou rukou objal. Edward nás iba zamračene sledoval. Po chvíli prišla aj Sam a my sme mohli ísť. Ja som si sadla vedľa Ethana, ktorý ma celý čas pozoroval.  Keď sme zastavili pred barom, tak z neho vybehla nadšená Jessica.

„Ahoj Bella,“ zapišťala a ja som ju odzdravila. Jemne som sa naklonila a pozrela do baru plného ľudí.  Obidve sme tam nadšene vbehli.

„Konečne sa mi podarilo prehovoriť rodičov,“ zakričala cez hudbu a ja som sa zasmiala. O tohto baru sme chodili dosť často.  Všimla som si, že všetci ostatný si posadali. Ethan sa nervózne obzeral. Rýchlo som zabehla za Jessicu, lebo som ho nechcela mať celý čas na krku.

„Poďme do vedľajšej miestnosti,“ navrhla Jessica. Vošli sme do ešte väčšej haly a posadili sa k barovému pultu, kde stál Matt.

„Tak čo to bude dnes?“ spýtal sa s úsmevom na tvári.

„Tequilu,“ vyhŕkli sme naraz a obidve sa zasmiali. On iba pokrútil hlavou a zadržiaval smiech. Vsunul pred nás dve poháre a so záujmom nás pozoroval.

 

S Jessicou sme sa zabávali až dokým neprišiel jej frajer a nešli tancovať. To som už potom sedela sama a sledovala ostatných, keď mi niekto zaklopal na plece. Neochotne som sa otočila a pozrela na chalana asi v mojom veku.

„Nešla by si si zatancovať?“ spýtal sa s úsmevom. Iba som mykla plecami a išla s ním na parket, pretože som sa začínala dosť nudiť. Cítila som ako si ma pritiahol ku telu a rukou mi prechádzal po nohe až ku chrbtu. Neviem koľko sme tam tak tancovali, no spamätala som sa  až keď sme spolu išli do nejakej miestnosti. Jemne ma prirazil ku stene a začal bozkávať. Cítila som ako mi začal sťahovať tričko aj s kraťasmi. Znova som sa prisala na jeho pery, keď som počula že sa otvorili dvere. Nevnímala som to až dovtedy, dokým niekto prudko neodtrhol toho chalana odo mňa. Rýchlo som otvorila oči a zbadala Edwarda, ktorý držal toho chalana a celou silou ho vytlačil von z miestnosti. Nervózne som sledovala ako za ním zatvoril dvere a s nahnevaným výrazom ku mne pomaly išiel.

„Vieš, že ako tvoj brat, by som ti mal poriadne vynadať?“ spýtal sa ma vážne a ja som na neho so strachom pozrela.

„Ale neurobím to,“ zašepkal nakoniec a na tvári sa mu zjavil úsmev. Pomaly ku mne pristúpil a očami mi prebehol po tele. Videla som ako mu zčernali a ja som si až teraz uvedomila, že tu pred ním stojím iba v spodnom prádle. Keď sa Edwardova ruka dotkla mojej nohy, cítila som ako vo mne narastá vzrušenie. Napäto som sledovala jeho dokonalú tvár. Rukou mi jemne kĺzal od zadočku až ku stehnu a pomaly si ju obmotal okolo svojej nohy. Vždy všetko robil s takým citom.

„Chýbala si mi,“ zašepkal nakoniec zúfalo a hľadel mi do očí. Jednou rukou mi vsunul za krk a pomaly si ma k sebe pritiahol. Keď sa jeho pery dotkli tých mojich cítila som nekonečno pocitov naraz. Bolo to úžasné. Ešte krajšie ako som si pamätala. Edward mi jemne láskal pery a jazykom mi prechádzal po perách. Cítila som ako jeho ruka nahmatala moju podprsenku a s ľahkosťou ju rozopol. Nevedela som sa dočkať kedy znova budem cítiť Edwardove ruky na mojom tele. Rukami si ma pevne pritlačil k svojmu telu a vášnivo ma bozkával, keď zrazu stuhol. Ja som iba vtedy zaregistrovala ľudskú vôňu v miestnosti.

----------------------------------------------------------------------------------

Dúfam, že sa vám táto časť páčila. Ďalšia časť bude, keď tu bude aspoň 15 komentov. A poprosím, keby ste sa išli pozrieť na moje shrnutie. Mám nový nápad na poviedku a chcela by som vedieť váš názor. Ďakujem.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!