Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 23

MissVolturi


Túžba 23Tak po dlhej dobe tu máte ďalší diel. Podľa mňa sa tam toho veľmi nedeje. Skôr mi uź dochádzajú nápady. Tak prosím o komenty. Táto časť je v podstate o zoznamovaní sa. A trochu aj hádky.

Celý zvyšok dňa sme sedeli v obývačke a rozprávali sa. Teda všetci okrem mňa. Ja som skôr sedela a sledovala zem. Presne okolo siedmej sa ozvalo klopanie na dvere a ja som nadšene vyskočila zo stoličky a rozbehla sa ku dverám.

„Kto je to?“ spýtala sa ma Esme.

„Ethan, môj frajer,“ povedala som s nadšeným hlasom a pery sa mi roztiahli do úsmevu, keď som uvidela Edwardov výraz v ktorom sa striedali všetky emócie naraz.

 

Očami tykal zo mňa na Ethana, ktorý si ho tiež nedôverčivo prezeral. Pomaly som k nemu pristúpila a jemne ho pobozkala na pery. Cítila som jeho prekvapenie, pretože som ho nikdy sama od seba nepobozkala prvá. Chvíľu stál zmrazene, no neskôr sa už zapojil aj on.

Keď som sa od neho odtiahla tak som mu venovala úsmev.

„Ahoj,“ zašepkala som a dôkladne si ho prezrela. On sa iba jemne pousmial a na tvári mal stále prekvapený výraz. Rýchlo som ho chytila za ruku a ťahala ho do obývačky. Tam som sa zastavila a ešte pevnejšie mu zovrela ruku.

„Ethan, toto je Sam, Edwardova priateľka,“ ukázala som na ňu a uvidela ako sa na ňu neisto usmial a zatváril sa zamyslene.

„A toto je Edward, môj brat,“ doplnila som nakoniec a neochotne ukázala jeho smerom. Uvidela som ako to Ethana vytrhlo zo zamyslenie a neveriacky pozrel na Edwarda.

„Nikdy si o ňom nehovorila,“ zašepkal smerom ku mne, no ostatný ho aj tak počuli. Edward iba jemne sklopil hlavu a zatváril sa smutne.

„Nie je nič také čo by som ti o ňom mala povedať,“ mykla som plecami a Edwardov výraz ešte viac zosmutnel. Iba som sa pousmiala a sadla si vedľa Edwarda pričom z druhej strany som si k sebe pritiahla Ethana.

Mohli by sme ísť všetci štyria na spoločnú večeru... napríklad,“ navrhla Sam, načo Edward trošku hlasnejšie zavrčal, no očami stále hľadel na zem. Ja som iba prevrátila očami. Vôbec sa mi nechcelo jesť ľudské jedlo. Hlavne nie dnes a ešte k tomu aj predstierať, že mi chutí.

„To by bolo skvelé, vlastne ja som aj celkom hladný,“ zabrblal Ethan a usmial sa.

„Čo hovoríš Edward? Prosím,“ povedala a nahodila na neho anjelský výraz. Edward konečne odvrátil pohľad od podlahy a s úsmevom na ňu pozrel.

„Ak si tak strašne hladná,“ zašepkal a krásne sa zasmial. Potom pohľad pretočil na mňa a pousmial sa.

„Tak ideme dámy?“ spýtal sa nakoniec a obidvom nám nastavil jednu ruku. Neveriacky som na ňu pozerala a bránila sa nutkaniu dotknúť sa ho. Nakoniec ju stiahol a aj so Sam, ktorá sa na neho zamilovane lepila podišli k dverám. Môj pohľad som odvrátila ku Ethanovi.

„Tak ideme alebo čo?!“ vybafla som na neho a on na mňa neprítomne pozrel.

„Prepáč Bella, zamyslel som sa,“ ospravedlnil sa  a rýchlym krokom išiel k dverám. Rýchlo som sa postavila a išla za ním. Chlapec by sa mal naučiť ako baliť baby. Pretože takýmto spôsobom sa nikam nedostane. Iba som si potichu povzdychla a zúfalo sa pozrela na Edwarda, ktorý stále pobehoval okolo Sam ako nejaký verný pes. Na chvíľu ma zmocnila závisť. Ja som chcela byť tá, ktorú Edward ľúbi. Aký len viditeľný bol rozdiel medzi Ethanom a Edwardom. Nielen výzor, ale aj povaha. Vlastne veľa mužov má povahu ako Ethan. Zatriasla som hlavou a ani som si nevšimla, že už stojím pri Edwardovi, ktorý na mňa znepokojene pozeral.

„Nie je ti nič?“ spýtal sa ma opatrne a ja som prevrátila oči.

„Malo by byť?“ odvrkla som mu a nasadla do auta ku Ethanovi.

Celú cestu do reštaurácie som hľadela von z okna a snažila sa nevnímať nadšený pohľad Sam, ktorým pozerala na Edwarda, ktorý nevyzeral že to veľmi vníma. Iba niekedy jej venoval jeden zo svojich úsmevov.  Párkrát som si všimla, že na mňa Edward hľadí v spätnom zrkadle. Keď zbadal, že sa na neho pozerám, vždy sa iba usmial a sklonil hlavu. Ja som ho iba zamračene pozorovala a nechápala o čo mu ide.

„Konečne,“  vyhlásil Ethan keď sme tam konečne došli a ako prvý vybehol z auta. My sme sa za ním pomaly ťahali.

„Ako si mohla vymyslieť takýto blbý program Sam,“ povedal Edward neveriacky a zakrútil hlavou.

„Ale však to zvládneš,“ povzbudila ho a on si odfrkol.

„Bella to má ešte dobré,“ posťažoval sa a pritom na mňa pozrel.

„Ako dlho už spolu chodíte?“ spýtal sa ma zvedavo a netrpezlivo na mňa hľadel.

„Asi také tri mesiace,“ zamrmlala som a on našpúlil pery ako keby chcel niečo povedať, no zastavil sa a pohľad odvrátil znova na Sam.

„Edward mi o tebe toho veľa rozprával,“ zamyslela sa a pozrela sa na mňa.

„Hovoril, že si kamarátska, ale mám pocit že ti skôr vadím,“ doplnila a nahodila smutný výraz. Iba som odvrátila pohľad a neverila vlastným ušiam.

„Ale to vieš, je to môj starší brat,“ zasmiala som sa a silno potľapkala Edwarda po chrbte. On sa iba vystrel a nahodil bolestný výraz. Všetci sme prešli ku stolu.

O chvíľu k nám prišla čašníčka a snažila sa usmiať na Edwarda.

„Čo by som vám priniesla?“ spýtala sa, no otázka smerovala skôr ku Edwardovi, ktorý si ju ani nevšimol. Zato Sam sa prvýkrát mračila a musela som uznať, že vyzerala naozaj hrozivo.

„Mne doneste kolu a...“ Edward sa zamyslel a pozrel na Sam, ktorá tiež rozmýšľala.

„Doneste im špagety a koly,“ vbehla som im do reči a cítila na sebe jeho pohľad. Čašníčka si to neochotne zapísala a odišla.

„Že vraj si sa kedysi kamarátila s Taniou,“ rypla som do Sam, ktorá iba sklopila hlavu a pozrela na Edwarda.
„Iba trochu,“ odvrkla nervózne a už nič nehovorila. Edward si ma pozorne premeriaval a rozmýšľal. Zrazu sa zamračil a oprel sa o stoličku.

„Ako sa má Jessica?“ spýtal sa zrazu, no nevyzeral že by ho to naozaj zaujímalo. Skôr to bolo iba zaplnenie trápneho ticho, ktoré pomaly prichádzalo.

„A tak celkom dobre. Ešte stále sa spolu bavíme,“ zabrblala som a až príliš sa na neho usmievala. Edward sa pousmial tiež a sledoval čašníčku, ktorá nám priniesla jedlo.

„A ty si čo celý čas robil, že si sa ani neozval?“ povedala som nahnevane a začala sa špárať v tanieri.

Edward sa zamračil a nervózne pozeral na Sam.
„No vieš... cestoval, hľadal nové miesta na bývanie... nič zaujímavé,“ zasmial sa a ja som na neho prekvapene pozerala. Hlavne že sa on bavil a nemyslel na iných.

„Chcel som ti zavolať, ale nejak som sa k tomu nedostal a nechcel som ťa nahnevať,“ doplnil a ja som neveriacky vypúlila oči.

„Ty si za mňa robíš srandu?!“ zavrčala som a prebodávala ho pohľadom.  Počula som ako sa Ethan vedľa mňa nervózne ošil a s ospravedlnením, že ide na záchod odišiel. Ja som naďalej sledovala Edwarda a v duchu na neho nadávala všetkými nadávkami aké som poznala. Nechápala som ako môže byť taký arogantný.

„Myslím, že na záchod idem aj ja,“ povedala zrazu Sam. Edward iba zhrozene vydýchol a vystrašene na mňa pozrel.

„Prepáč mi Bella,“ zamrmlal iba a ja som sa zrazu začala cítiť nepríjemne. S nahnevaným pohľadom som sledovala Edwarda, ktorý sa tváril previnilo a vyzeral, že by tiež rád odišiel. Iba som si založila ruky a čakala dokým sa ozve on.

„Veľmi sa na mňa hneváš?“ vykoktal zrazu a vpíjal sa mi do očí. Iba som prikývla a sledovala ako zosmutnel.

„Čo mám spraviť aby si sa na mňa nehnevala?“ opýtal sa znovu a ja som sa zamračila. Mala som chuť mu povedať veľa vecí typu rozíď sa so Sam, ale teraz som mu mala sto chutí povedať nech odíde a nech sa nevracia. Nervózne som sa na neho pozrela a rozmýšľala.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

No, tak teraz chcem vedieť, ako by to malo podľa vás pokračovať. Chcete Bellu s Edwardom? Proste napíšte, čo vás napadne. Budem vám veľmi vďačná.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 23:

 1
16.02.2012 [22:08]

alicecullen105 Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!