Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 22


Túžba 22No síce trošku oneskorene, ale je tu 22. kapitola. Tak dnes sa Bella stretne s návštevou. Príjemné čítanie a prosím komenty.

 Pomaly som vyliezla z izby a ťarbavo išla po schodoch. Počula som ako sa Esme s niekým rozpráva. Jemne som klipkala očami a vošla do obývačky. Cítila som, ako sa mi otvorili ústa  dokorán a ja som zhrozene sledovala našu návštevu.

Nevedela som, že či si mám najprv ústa zavrieť, alebo sa rýchlo schovať. Predo mnou stál Edward a s úsmevom na mňa hľadel. Pozorne si ma premeral a jeho úsmev sa rozšíril ešte viac.

„Sluší ti to Bella,“ povedal a pritom ku mne opatrne podišiel aby ma objal.  Celkovo sa za tie dva roky zmenil na to, že bol upír. Aj keď som si to nechcel priznať bol krajší a krajší. Na sebe mal obtiahnuté biele tričko a na ňom čiernu koženú bundu. Ďalej som sa už jeho vzhľadom nezaoberala, keďže som v kraji miestnosti zbadala ďalšiu upírku. Neisto postávala pri stolíku a trochu zhrozene ma sledovala. Pozorne som si ju obzrela. Jej vlasy boli dlhé a čierne čo dokonale ladilo s jej bielou pokožkou a zlatými očami. Keď si všimla ako ju pozorujem tak sa na mňa usmiala. Ja som sa iba nahnevane otočila na Edwarda a zamračila sa.

„Ty vyzeráš tiež fajn,“ odvrkla som mu a on na mňa nechápavo pozrel. Cítila som nutkanie ho objať a povedať mu ako ma teší, že ho znova vidím, ale nehodlala som mu ukázať ako veľmi mi ublížil po jeho odchode. Iba sme tam stáli, ja som sledovala zem a na tvári som mala arogantný výraz a on nervózne klepkal prstami o svoju nohu.

„Bella, chcel by som ti predstaviť Sam,“ ozval sa po dlhom a trápnom tichu a ja som sa na ňu trochu falošne usmiala.

„Teší ma,“ povedala som nadšene a uvidela ako som ju svojím správaním potešila.

„Aj mňa. Edward mi o tebe veľa rozprával,“ poznamenala a pritom sa pousmiala na Edwarda.

„Myslím, že si spolu budeme rozumieť,“ doplnila nakoniec a ja som iba pozdvihla jedno obočie.

„Ja som si istý, že si budete rozumieť,“ zasmial sa Edward a pritom s láskou pozeral na Sam. Nahnevane som očami tikala z Edwarda na Sam.

„No tak rada som vás videla... dokedy tu ostanete?“ posledné slovo som zvýraznila a so záujmom sledovala Edwarda.

„No rozmýšľame, že tu zostaneme. Nájdeme si spoločný dom a pôjdeme študovať,“ povedala Sam zamyslene.

„Hm, super,“  povedala som a predstierala nadšený výraz. Úprimne som si nevedela predstaviť, že teraz budem stretávať Edwarda každý deň a to ešte s touto až príliš nadšenou ženou.  Chcela som aby tu Edward zostal, ale sám.

„Ja sa idem obliecť a idem von,“ zamrmlala som nakoniec a šuchtala sa hore schodiskom.

V izbe som sa zvalila do postele a zhlboka sa nadýchla, aby som vstrebala túto situáciu. Nevedela som ako sa mám chovať a hlavne nechápem Edwardove chovanie. Akoby za tie dva roky zabudol na všetko čo sa medzi nami stalo. Správa sa ku mne ako brat. Pri tej predstave som sa jemne otriasla. Rýchlo som sa vyhupla do sedu a schytila oblečenie, ktoré som si nachystala už včera. Vlasy som si poriadne včesala do copu a jemne sa namaľovala. Pozrela som sa do zrkadla a usmiala sa na seba. Vyzerala som výborne. Znova som zbehla po schodisku a rozbehla sa ku Esme.

„Idem s Jessicou nakupovať, neviem kedy sa vrátim,“ zakričala som na ňu.

„Mohla by si zobrať aj Sam, nech to tu troška spozná,“ nad Esmeinou otázkou som iba vypúlila oči a neochotne sa pozrela Sam, ktorá sedela na sedačke a nadšene na mňa pozerala.

Zhnusene som pozrela na Esme.

„No dobre,“ zamrmlala som nakoniec a Sam natešene zatlieskala rukami.

„Ďakujem,“ zvýskla a rozbehla sa za mnou.

„Nezbalila som si veľa vecí. Vieš, s Edwardom sme veľa cestovali a to sme si zobrali iba potrebné veci,“ vysvetlila mi a pritom si ma pozorne prezrela.

„A Edward moc veľký nadšenec do obchodov nie je,“ doplnila a nasadla do auta vedľa mňa.

„Ja viem ja ho poznám,“ povedala som nahnevane a pritom sa snažila sústrediť na cestu a nie na jej reči.

„Hovoril, že si bola skvelá sestra,“ zašepkala a pritom sa pousmiala.

„Ani sa mu nečudujem... si fakt super,“ povedala a oprela si ruku a okno. Ja som iba vypúlila oči a nechápavo ju sledovala. Nechápala som či je až tak hlúpa ako vyzerá, alebo je fakt nevšímavá.

„Asi preto sa tak o mňa zaujímal,“ zamrmlala som a ona iba sklopila oči.

Celú cestu som musela počúvať jej reči o zážitkoch a kde všade bola. Ja som iba sledovala cestu a prikyvovala, aby to nevyzeralo, že ju nepočúvam. V duchu som ďakovala bohu, keď sa predo mnou objavil Jessicin dom. Po chvíli už vybehla z dverí a nasadla do auta. Najprv si nechápavo premerala Sam a potom pozrela na mňa.

„Jess, toto je Sam Edwardova priateľka,“ povedala som pomaly a sledovala ako sa z výrazu nechápavý zmenil na neveriacky.

„Edward je späť?“ spýtala sa a ja som iba prikývla na súhlas.

„Aha,“ zamrmlala iba a zamračene pozerala na Sam, ktorá sa ako jediná v tomto aute usmievala.

„A ty máš priateľa Bella?“ spýtala sa ma.

„Áno,“ zamrmlala som bez záujmu.

„Nezoberieme aj jeho?“  spýtala sa odrazu a ja som si vydýchla aby som sa aspoň trochu ukludnila.

„On už niečo má,“ vymyslela som si rýchlo a ďalej už ignorovala jej otázky.

 

Cesta netrvala dlho. Aj vďaka tomu, že Sam sa začala vypytovať Jess a mňa nechala na pokoji.

Všetky sme vystúpili z auta a išli sme do strediska. Sam nás vtiahla do prvého obchodu, ktorý zbadala a začala sa nadšene prehrabovať vo veciach. My s Jessicou sme tam iba unudene stáli a sledovali ju.

„Je vždy taká nadšená zo všetkého?“ spýtala sa ma nechápavo Jessica a ja som jej iba prikývla.

„Nechápem či na nej Edward vidí, okrem jej výzoru,“ ozvala sa znovu.

„Ani ja nechápem,“ prikývla som jej keď ma niečo napadlo. Zákerne som sa usmiala a nenápadne sa kukla na Jessicu.

„Utečieme jej?“ navrhla som a Jess sa na mňa usmiala. Zrazu sa rozbehla von z obchodu a ja za ňou.

„Toto je tá najblbšia vec akú sme kedy urobili. Čo keď to povie Edwardovi?“ spýtala sa ma Jess vystrašene a pritom stále bežala za mnou.

„A nech sa mu posťažuje. Aspoň budú mať nejakú novú tému.“ Zamrmlala som bez záujmu a zabočila na dievčenské záchody. Inokedy by nás Sam našla hneď, ale medzi samými ľuďmi to pre ňu bude predsa len ťažšie.

Obidve sme si sadli na nejakú skrinku a Jess sa potichu chichotala.

„Je mi jej ľúto,“ zafňukala zrazu a ja som na ňu neveriacky pozrela.

„Ona chodí s Edwardom Jess. Nemusíš ju ľutovať,“ pripomenula som jej a stále sa snažila spamätať z jej otázky, keď mi zrazu zazvonil mobil. Pomaly som ho vytiahla a následne si odfrkla.

„To je Ethan,“ povedala som otrávene a zdvihla to.

„Ahoj,“ zamrmlala som bez záujmu a čakala čo povie.

„Bella, prečo si mi tak dlho nezavolala? Chýbaš mi,“ povedal zúfalo.

„No, práve som ti chcela volať, ale predbehol si ma,“ zaklamala som a on bol ticho.

„Nechcela by si sa dnes stretnúť?“ spýtal sa ma s nádejou v hlase.

„No vlastne...“  mrmlala som a hľadala výhovorku keď som sa zasekla.

„Nechceš prísť na večeru?  Zoznámim ťa s mojim bratom,“ povedala som a sledovala Jessicu, ktorá celý náš rozhovor počúvala.

„To by bolo skvelé. Tak zatiaľ ahoj a ľúbim ťa,“ zašepkal a zložil.

„Bella, to je skvelý nápad,“ pochválila ma.

„Ja viem,“ povedala som nadšene. Nech si Edward uvedomí o čo prišiel.

 Zrazu do dverí vtrhla Sam. Na tvári mala trochu vystrašený výraz no keď nás zbadala znova sa začala usmievať.

„Som rada, že som vás našla. Nechápem ako sme sa mohli stratiť!“ neveriacky krútila s tou jej dokonalou hlavou.

 

V obchode sme zostali ešte asi hodinu a domov sa vracali s kopou tašiek. Ja som si kúpila asi dve tričká, Jessica nohavice a Sam mala asi desať tašiek s oblečením aj pre Edwarda.

 Keď som zastavila pred domom, tak Edward z neho vybehol a začal Sam pomáhať s taškami mňa si ani nevšimol. Stále sa jej vypytoval ako sa jej tu páči a či sa nenudila. Ja som sa za nimi smutne ťahala a nenávistným pohľadom prepichovala Sam.

Celý zvyšok dňa sme sedeli v obývačke a rozprávali sa. Teda všetci okrem mňa. Ja som skôr sedela a sledovala zem. Presne okolo siedmej sa ozvalo klopanie na dvere a ja som nadšene vyskočila zo stoličky a rozbehla sa ku dverám.

„Kto je to?“ spýtala sa ma Esme.

„Ethan, môj frajer,“ povedala som s nadšeným hlasom a pery sa mi roztiahli do úsmevu, keď som uvidela Edwardov výraz v ktorom sa striedali všetky emócie naraz.

--------------------------------------------------------------------------------------

No tak čo na to hovoríte? Páči sa vám ako to pokračuje? Hlavne mi tu prosím nechajte koment, aj smajlík poteší :D.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 22:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!