Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 2

Sraz Ostrava!!! 31


Túžba 2Tak druhá kapitola. Som rada źe sa vám prvá časť páčila a ospravedlňujem sa že táto je taká krátka, ale chceli ste to mať tak som to rýchlo písala. prosím o komenty...

Dlaňami som si prikryla tvár a potichu zaklela.  Neviem čo pre mňa bolo horšie. Že či  to, že sa mi neuveriteľne páči môj nevlastný brat okolo ktorého neviem prejsť bez toho aby som nemala zlé myšlienky, alebo to, že si práve on našiel po tých dlhých rokoch strávených so mnou priateľku.

Celú noc ležím a rozmýšľam, prečo sa to stalo práve mne. Ale aj tak podľa mňa najstrašnejšia vec je, že síce ma Edward objíma a bozkáva, stále som pre neho malá 14 ročná sestrička.

Pomaly som vstala  z postele a unudene sa ťahala po schodoch do obývačky. Sedeli tam všetci okrem Edwarda. Znechutene som  prevrátila oči. Tania... pomyslím si a ironicky sa zasmejem.

Nevedela som tomu pochopiť. Príde jedna upírka  a ukradne mi brata?  Na tvári sa mi objavil ešte väčší úsmev.  Opatrne som si sadla vedľa Esme, ktorá ma celý čas opatrne sledovala.

„Kde je...“ začnem aj keď odpoveď dávno viem, no Esme ma predbehla.

„S Taniou.“ Zašepkala a jednou rukou ma objala.

„Bella, ja viem, že si si na Edwarda zvykla no on je teraz šťastný.“ Povedala a ja som znechutene prevrátila oči. Zrazu sa ozval hukot auta. Očami som hypnotizovala dvere. Zrazu sa prudko otvorili a v nich stál vysmiaty Edward. Keď si všimol môj pohľad zamračil sa.

„Stalo sa niečo?“ spýtal sa blbo a ja som sa na silu usmiala. Rýchlo som k nemu pribehla a objala ho.

On sa iba potichu zasmial a jemne ma nadvihol. Hlavu som mu nenápadne zaborila do ramena a vdychovala jeho krásnu vôňu. Pomaly ma položil na zem a ja som sa od neho nechcene odtiahla. Krásne sa mi zahľadel do očí.

„Tak čo dnes robila moja sestrička?“ spýtal sa a venoval mi úsmev.

„No vlastne som spala... bez tebe je tu nuda.“  Nahodila som nevinný výraz a smutne sklonila hlavu.

„Nabudúce môžem ísť s nami.“ Oznámil a ja som na neho nechápavo pozrela.

„Iba ak by si ty išiel niekam s mojimi kamarátkami.“ Povedala som a on sa zaškeril.

Sledovala som, ako Edward vybehol po schodoch do svojej izby. Ja som za ním išla pomalým krokom.

Potichu som otvorila jeho dvere a nakukla dovnútra. V izbe sa ozýval šum vody. Takže sa Edward sprchuje. Zasnene som sa usmiala a ihneď sa okríkla.

Napadlo ma niečo bláznivé. No čo, keď mám tú pubertu.

Rýchlo som pozbierala všetky Edwardove boxerky a vyhádzala ich do hosťovskej izby.

Jedny som si nechala a hodila si ich do výstrihu. Natešene som sa zachichotala. keď som počula, že voda prestala tiecť. Za chvíľku vyšiel z kúpeľne Edward, iba v uteráku a znudene na mňa pozrel.

„Bella chcem sa prezliecť.“ Povedal a ja som sa ešte viac rozchichotala.

„A čo ti v tom bráni?“ spýtala som sa ho a šibalsky na neho pozrela. Edward pretočil oči. Išiel si zobrať veci no v polke pohybu sa zastavil.

„Bella! Kde mám trenky?“ zaskučal a zábavne na mňa pozrel.

„Ja neviem... hľadaj!“  prikázala som mu a on začal pohľadom prečesávať celú izbu. Edward bol zvyknutý, že mu sedávam v izbe a že mu schovávam veci takže to pre neho nebola žiadna novinka.

„Máš to u seba.“ Vyhlásil napokon a pomaly sa ku mne blížil.

„No tak Bella daj mi ich... čo ťa to napadlo?“ povedal karhavo.

„Ty si zase videla nejaký dospelácky film, čo?“ usmial sa a rukou mi naznačil, aby som mu ich dala. Prudko som zavrtela hlavou.

„Zober si ich!“ zasmiala som sa a on prevrátil oči.

„Tak dobre.“ Povedal a ja som zostala prekvapená. Edward mi rýchlo natiahol tričko a vytiahol si z neho trenky.  Postavil ma a a vytlačil ma z jeho izby.

„Dám ti zablokovať káblovku!“ oznámil mi a zatvoril mi dvere pred nosom.

------------------------------------------------------------------------

Zhrnutie poviedok - 3 kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 2:

 1
2.
Smazat | Upravit | 30.09.2013 [21:30]

Edward je proste super. Bola to sranda čo urobil Belle. Emoticon Emoticon

1. sylva
01.02.2012 [9:47]

edward je krasnej kluk ja ho miluju ja ho mam na vsech plochach a jestli se vam nelibi tak komu se libi tak nam to nekazte Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!