Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 15

Official poster - Volturi


Túžba 15Taže po riadne dlhej prestávke vám pridávam ďaľšiu kapitolu. Je tam niečo o vlkoch a hlavne Jacobovi. Dúfam že sa vám to bude páčiť a že mi necháte nejaký ten koment.

„Chápeš? Jacob sa mení na vlka.“ Povedal Edward a oprel si hlavu. Ja som si sadla na stoličku a tiež nahodila vystrašený výraz.

„Aspoň od neho budeme mať pokoj.“  Ukľudnila som Edwarda a on prevrátil oči.

„My nebudeme mať pokoj, ale problém!“ zašepkal nahnevane Edward.

Chvíľku som na Edwarda nechápavo pozerala a potom som skúsila nahodiť chápavý výraz, pretože som nechcela povedať nahlas že mu vôbec nerozumiem. To by bol teda riadny trapas. Ale pochybujem že by ho to prekvapilo. Určite by povedal. „Bella to zase nepochopila...“ pri tej predstave som si nahlas odfrkla a ďalej znudene sledovala stenu.

„Bella, počúvaš ma vôbec?“ spýtal sa Edward neveriacky čím ma vytrhol z myšlienok.

„Ani veľmi nie.“ povedala som mu na rovinu a on zvraštil obočie. Načo mu klamať.

„Jacob je potomok vlka. Mení sa na vlka. Mám ti to vysvetliť ako Chvostíkovi?“ povedal a zúfalo na mňa hľadel. Pozdvihla som jedno obočie.

„No môžeš začať.“ Povzbudila som ho a on si rukou pleskol po čele.

„Pane bože! Za čo ma trestáš?“ zakričal a rukami ukázal na mňa.

„No boh ešte nie som, ale môžeš ma tak volať.“ Zasmiala som sa ale hneď som prestala keď som zbadala ako ma Edward zabíja pohľadom.

„Kurva Bella sú tu vlci, ktorý nás môžu zabiť.“ Zvreskol a ja som zostala prekvapene stáť. Najprv kvôli tomu že som Edwarda nikdy nepočula nadávať a potom kvôli tomu že mi to konečne docvaklo. Hneď nato som však vybuchla smiechom keď som zbadala Chvostíka ako karhavo na Edwarda pozerá a potom zahanbene krúti hlavou.

„Musíme sa s nimi stretnúť a dohodnúť nejaké pravidlá dokým sa navzájom nepozabíjame.“ Skonštatoval a hlavu si podoprel rukami.

„Ja viem čo by sme mohli robiť aby si na to nemyslel.“ Povedala som a vyčarovala čo najzvodnejší úsmev. Edwardovi sa rozžiarili oči.

„Čo také?“ spýtal sa a nahodil nevinný kukuč. Pomalým krokom som sa vybrala k nemu a rukou sa oprela o stoličku hneď vedľa jeho rozkroku. Edward začal prerývane dýchať a očami tykal z mojej ruky na tvár. Jemne som sa k nemu naklonila a jazykom mu prešla po perách. Edward to už nevydržal a pevne si ma za zadok pritiahol k sebe. Začal ma vášnivo bozkávať a rukami mi putoval po podprsenke. Ani som sa nespamätala a mala som ju rozopnutú. Rukami som sa snažila rozopnúť Eďovi nohavice a pritom ho stále bozkávať.

„Sakra!“ zasyčala som a on sa iba uvoľnene zasmial. Na chvíli odpojil naše pery a rýchlo si rozopol nohavice a pobavene sa na mňa pozeral. Prevrátila som oči. Sa tvári ako profesionál ...panic jeden.

Nenásytne som mu vbehla rukou do nohavíc a sledovala ako sa Edward celý vzrušený oprel na stoličku a čakal. Hlavu som mu oprela o čelo a rukou hladila jeho penis. Edward prerývane dýchal a slastne zatvoril oči. Jemne som mu ho uchopila do ruky a začala ho robiť. Edward potichu vzdychal a rukami pevne zvieral okraje stoličky. Ani som sa nespamätala a ležala som na stole pod Edwardom, ktorý zo mňa strhával všetko oblečenie až som zostala úplne nahá. Rukami mi skúmal celé telo a pritom ma bozkával. Cítila som neuveriteľné vzrušenie keď mi ústami začal láskať bradavky. Rukami som mu pevne zvierala vlasy a vzdychala pod jeho dotykmi. Keď som Edwardovi rukou prešla po jeho citlivom mieste už to nevydržal a konečne spojil naše telá. Zaborila som mu hlavu do ramena keď som ucítila vlnu orgazmu, ktorý na mňa doliehal. Edward si unavene ľahol vedľa mňa a s láskou na mňa pozrel.

„Ty teda vieš ako odpútať pozornosť.“ Žmurkol a pritom na mňa s úsmevom hľadel.

„Ja viem.“ Povedala som a on sa zasmial. Dnes mám deň keď hovorím pravdu.

„Mala by si sa obliecť.“ Začal Edward a ja som na neho nechápavo pozrela.

„Chvostík sa ide pozrieť že či sa nám nestalo.“ Vysvetlil mi a ja som v momente začala zbierať oblečenie rozhádzané po izbe. Rýchlo som na seba všetko natiahla a sadla si na stoličku.

„Deje sa niečo?“ vybafla som na neho a on si ma neveriacky premeriaval.

„Prečo máš naopak tričko?“ spýtal sa ma s pohoršeným výrazom.

„Asi som si ho obliekla naopak.“ Povedala som ironicky a spolu s Edwardom sa zasmiala.

„Zvláštne že do tejto miestnosti si vošla ešte normálne.“ Povedal a na tvári mal výraz ako policajt ktorý práve dáva pokuty.

„Edward... vysvetli mu to.“ Povedala som keďže ma nič nenapadalo na moju obhajobu. Eďo vypúlil oči a začal si niečo brblať popod nos.

„No vieš... je to zložité, asi by si nepochopil.“ Povedal a ľútostivo hľadel na Chvostíka.

„Tak aspoň skús.“ Povzbudil ho a Edward si nahlas vzdychol.

„Bella jedla ako prasa a celé tričko si okydala, preto si ho obrátila aby nebolo vidno že sa nevie trafiť ani do úst.“ Povedal Edward a vysmiato sledoval Chvostíka, ktorý sa nad tím zamyslel.

„To je logické... ja som sa už zľakol že ste robili niečo iné.“ Povzdychol si a úľavou si utrel čelo. Nechápavo som na neho hľadela. Ako môže byť niekto tak veľmi hlúpy?

„A inač už chytili tých psov z útulku?“ spýtal sa Edwarda, ktorý podľa výrazu rozmýšľal nad rovnakou vecou.

„Nie ešte nie... asi by si sa mal ísť schovať domov.“ Povedal Edward a ja som sa na neho karhavo pozrela.

„Nie. Ja radšej zostanem s vami.“ Povedal Chvostík a sadol si medzi nás.

„Ja s vami zostanem navždy!“ vykríkol nadšene a oboma rukami nás objal.

„Skvele.“ Povedal Edward a nahnevane sklopil hlavu.

 

Takto sme tam sedeli asi pól hodinu keď niekto zrazu zaklopal na dvere. Edward rýchlo vybehol a otvoril dvere. Prekvapene som pozerala na našu návštevu.

Vo dverách stálo asi päť mužov, ktorý vyzerala akoby práve vyšli z posilňovni kde ako dezert pojedajú steroidy. Všetci bez opýtania vošli dnu a ja som medzi nimi spoznala Jacoba, ktorý hlavou stále zaryto pozeral do zeme.

„Môžeme vám nejako pomôcť?“ spýtal sa Edward zdvorilo a snažil sa usmiať.

„Prišli sme dohodnúť zmluvu.“ Zavrčal ten najväčší. Asi vodca tých dog.

„Prečo Jacob tak veľmi vyrástol?“ vypúlil oči Chvostík a neveriacky si ho prezeral. Všetci tam zarazene stáli a sledovali Chvostíka ktorý stále neveriacky obdivoval Jacoba.

„To preto lebo papal veľa cini minis.“ Prerušil to ticho Edward.

„Choď už do postele je neskoro.“ Povedal a Chvostík na neho škaredo pozrel a s mrmlaním odišiel do postele.

„Nezabijete ani jedného človeka... inač naše prímerie zrušíte.“ Zavrčal ten veľký a nepriateľsky na mňa hľadel.

„Kto je vodca?“ spýtal sa Edward odrazu a všetci sa zrazu pozreli na Jacoba, ktorý stále hypnotizoval zem.

„Ja.“ Zamrmlal a konečne zdvihol hlavu od zeme. Chvíľu na mňa s nezáujmom hľadel a potom svoj pohľad stočil ku Edwardovi. Nechápavo som hľadela na Jacoba, ktorému sa menil výraz tváre z nenávistného na zamilovaný. Aj keď zamilovaný bolo slabé slovo. Pozeral na neho tak zbožňujúco ako keby bol iba on v tejto miestnosti. Všimla som si ako sa Edward začal netrpezlivo ošívať keď na neho Jacob hľadel 5 minút v kuse bez žmurkania.

„Á do kelu.“ Zamrmlal ten veľký a zbesilo Jacobovi mával rukou pred očami, no on si ho nevšímal. Všetci ostatný chalani zrazu vybuchli a od smiechu sa začali váľať po zemi. Začala som sa tiež chichotať aj keď som nevedela na čom. No keď som zbadala Edwardov vystrašený výraz, hneď som prestala.

„Jacob sa do Edwarda otiskol.“ Vysvetlil mi ten veľký a ja som na neho nechápavo hľadela. Začala som rozmýšľať čo mi tím chcel povedať. Otisk. Jediné čo ma s tím napadá je otisk prstov. Zmäteno som zatrepala hlavou a zúfalo pozrela na Edwarda.

„Proste Edward je jeho vyvolená láska.“ Mikol plecami jeden chalan, ktorý sa konečne prestal smiať.

Vypúlila som na neho oči.

„Ty si sa otiskol do môjho Edwarda?!“ zvreskla som na neho. Cítila som ešte väčší hnev keď som zbadala že ma vôbec nepočúva. Zrazu Jacob jemne zatrepal hlavou a usmial sa na Edwarda.

„Ahoj.“ Zašepkal Jacob a pomalým krokom sa vybral ku Edwardovi ktorý na neho vystrašene pozeral.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No ako sa vám páčil tento diel? Dúfam že mi necháte nejaký ten koment. Ďakujem :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 15:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!