Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Túžba 12

Breaking_down


Túžba 12Ďaľšia kapitola je na svete a ja dúfam že sa vám bude páčiť. Hlavne mi tu nechajte nejaký ten koment aby som vedela ako som na tom.

„Za čo to mám?“ spýtal sa a urazene na mňa hľadel.

„Za každú jednu na ktorú sa iba len pozrieš, dostaneš!“  pohrozila som mu a on sa zahľadel do zeme.

No a tak skončil Edward celý dobitý...

Sledovala som ako Edward nešťastne nastupuje do auta a pritom si šúchal ruku, ktorá schytala najviac keďže bola najbližšie. Nastúpila som za ním a milo sa na neho usmiala.

„Ja si len plním úlohu tvojho dievčaťa.“ Povedala som milým hlasom a nahodila anjelský výraz. Edward sa zaškeril a dupol na plyn. Celý čas ma vyplašene sledoval a keď som čo i len pohla rukou očakával ranu. Vždycky vyľakane zavrel oči, aj keď šoféroval.

Cítila som ako sa mi na tvári objavuje víťazný úsmev. Robilo mi dobre že sa ma aspoň trošku bojí. No ale má prečo, keď ešte raz predvedie to čo v meste, tak mu takú vrazím že mu stena dá druhú.

„Keď udrie chlap ženu tak je z toho veľké bum, ale vy ženy nám ubližovať môžete.“ Neveriacky krútil hlavou.

„To preto, lebo je rozdiel keď chlap vrazí žene, ktorú odhodí na míle ďaleko a keď žena toho chlapa skôr pohladí.“  Zamračila som sa a sledovala ako Edward prevrátil oči.

„Ty si nejajká múdra nezdá sa ti?“ spýtal sa s pohľadom upretým pred seba.

„Na to si prišiel až teraz?“  vrátila som mu to a sledovala ako si znudene vzdychol.

„Prosím ťa nebuď namyslená.“ Neveriacky krútil hlavou. Odfrkla som si. To my hovorí chalan, ktorý si obdivuje tvar svojho zadku? Edward na mňa zvedavo pozrel.

„Čo by si chcela na Vianoce?“ spýtal sa so zvedavosťou a po oku na mňa pozeral.

„Teba.“ Zašepkala a zahanbene sklopila hlavu. Edward sa zasmial.

„Dobre... dám ti svoju fotku.“ Usmial sa a ja som zajasala.

„Nemusíš tam byť oblečený.“ Doplnila som čím som Edwarda ešte viac rozosmiala.

„To ti akože mám na Vianoce nafotiť akty?“ spýtal sa ma neveriacky a jedno obočie pozdvihol.

„Áno s takou mikulášskou čapicou a vedľa živého soba.“ Predstavovala som si a hneď ako sa mi to podarilo som potešene vzdychla. Akurát tam dole sa to moc nepodarilo.

„Chudák sob.“ Zhrozil sa Eďo.

„No a nepochybujem o tom že by si to potom nosila všade.“  Skonštatoval nakoniec.

„No na kľúčenke.“ Povedala som nadšene. Vedela som si predstaviť ako s nimi chodím po celej škole a naschvál ich strkám pred oči mojich spolužiačok a chválim sa že to je môj chalan (na týždeň).

„Nie vážne čo by si chcela?“ spýtal sa už nervózne.

„Už som ti povedala.“ Zasyčala som a on si iba vzdychol.

„Čo budem mať z toho keď to urobím.“ Spýtal sa po minúte ticha. Zamyslene som sklopila hlavu no nič ma nenapadalo.

„Nafotíš aj ty mne?“ spýtal sa a krásne sa na mňa usmial.

„Nie si ty náhodou úchyl?!“ zvreskla som a on sa zaškeril.

„Dobre tak nič nebude. A na Vianoce ti kúpim ponožky.“ Povedal a ja som sledovala ako mu cuká ústami. Nešťastne som si vzdychla.

„Dobre.“ Zašepkala som a Edward na mňa nechápavo pozrel.

„To chceš tie fotky až tak, že by si sa vyzliekla?“ Spýtal sa a nežne na mňa hľadel.  Zakývala som hlavou na súhlas.

„Vieš že ťa mám strašne rád?“ spýtal sa a krásne sa na mňa usmieval. Nadšene som sa na neho pozrela. Bolo to asi po prvýkrát čo sme sa nehádali a on mi povedal že ma má RÁD!

Šťastne som ho objala a on sa zasmial.

„Veď aj ja teba.“ Zvýskla som a jemne ho začala bozkávať, no on sa odtiahol. Nechápavo som sa na neho pozrela.

„Neviem sa sústrediť na riadenie.“ Kývol plecami a zasmial sa. Opatrne nadvihol jednu ruku a položil ju na moje stehno. Jemnými pohybmi ma hladil a pritom sa na mňa usmieval. Cítila som sa neuveriteľne šťastná.


Keď sme konečne zastavili pred domom tak som nešťastne sledovala ako Edward stiahol ruku z mojej nohy a vyliezol z auta. Zamyslene som tam sedela keď mi Edward zaklopkal na okno.

„Chceš tam prespať láska?“ spýtal sa vysmiato.

Usmiala som sa na Edwarda, ktorý ma vyťahoval z auta a potom sa vybral k domu. Pomaly som vliezla za neho a so zasneným výrazom sledovala jeho zadok. Neovládla som nutkanie a keď Eďo otváral dvere pristúpila som k nemu zozadu a pevne mu rukami zadok oblapila. Edward sa s vypúlenými očami pozeral do dverí. Asi po piatich minútach čo sme tam tak stáli sa začal netrpezlivo vrtieť.

„Prečo ho držíš tak dlho? Veď ho zadusíš!“ spýtal sa a ja som mu ho chcene nechcene pustila.

„Mala som pocit že ti to nevadí.“ Upozornila som ho a on sa zasmial.

„Doma mi ho môžeš chytať koľko chceš, ale na ulici to je čudné.“  Kývol plecami.

„Eďo sa nám hanbí.“ Podpichla som ho a on si odfrkol.

„Ja? Prosím ťa.“ Povedal so samoľúbym výrazom a konečne otvoril dvere.

Potichu som sledovala ako vošiel dnu a po chvíli som išla za ním.

„Takže nebudeš mať nič proti tomu, že ťa dnes budem obchytkávať?“ uistila som sa.

„Bude to pre mňa potešenie.“  Zasmial sa a pomaly ku mne pristúpil.

„Celý tento týždeň som iba tvoj.“ Zašepkal  a opatrne si oprel čelo o moje.

„Iba týždeň?“ spýtala som sa smutne.

„Taká bola stávka.“ Zopakoval a ja som mikla plecami. No čo aspoň si ten týždeň užijem.

Edward sa jemne obtrel moje pery o jeho. Vzdychla som keď som ucítila jeho sladký dych na mojej tvári. Nenásytne mi jazykom prešiel spodnú peru a nakoniec  mi ním vošiel do úst. Cítila som ako sa usmieva. Kútiky mu jemne cukali a ja som sa neubránila smiechu. Nahlas sme sa smiali ústami stále spojenými.

„Iba keď sa ťa jemne dotknem tak vzdychneš.“ Vyprskol a ďalej sa smial.

„Ty zase hrozne slintáš.“ Vrátila som mu to a on sa na mňa vystrašene pozrel.

„To som nevedel.“ Povedal a vypúlil oči. Teraz som sa začala smiať ja.

„Ty potvorka.“ Povedal a rýchlo si ma pritiahol k sebe. Hlavu som si oprela o jeho hruď a hrala sa s jeho gombíkmi od gatí. Zips som mu posúvala smerom hore dole a nakoniec som mu rukou vbehla do nohavíc. Cítila som ako Edward stuhol. Pomaly zaklonil hlavu a oči slastne privrel.

Pomalým pohybom som mu prechádzala po bruchu a nakoniec sa rukou dostala ku jeho penisu. Pohladila som ho po celej dĺžke a nakoniec ho pevne uchopila do rúk. Potešila som sa keď Edward hlasito zavzdychal a začal prerývane dýchať. Jeho malý, veľký Eďo tiež nezostal pozadu.

Edward na mňa napäto pozrel, keď sa zrazu otvorili vchodové dvere a do domu vbehla Jessica, Chvostík a dokonca aj Jacob. Keď zbadali ako držím ruku v Edwardových nohaviciach, všetci si naraz prikryli oči. Teda okrem Jacoba, ktorý hľadel Edwardovi medzi nohy.

Po chvíli zdvihol zrak a zvodne sa usmial na Edwarda, ktorý tam stále v šoku a vzrušenia drvil nohu stola.

„Bella, už si sa pozrela na tie trenky?“  spýtal sa ma Edward a ja som na neho nechápavo pozrela.

„Aké tren... aha, tie nové trenky.“  Povedala som stále zmätená a jemne nadvihla Eďovi nohavice a pozrela sa. „Pekné, pekné... macíkove.“ Žmurkla som na neho.

„Macíkove?“ zopakoval zasnene Jacob a priblblo sa na Eďa usmieval.

Jessica na mňa povzbudivo žmurkla a usmievala sa.

„Á ty si mu len kontrolovala trenky, ja som sa zľakol že ste robili niečo iné.“  Oddýchol si Chvostík a bolo vidno že sa mu uľavilo. Všetci sa na neho pozreli a on sa usmial. Zasa bol chudák pozadu.

„To je debil.“ Zašepkala Jessica a pomáhala mi vstať zo zeme. Edward sa postavil hneď vedľa mňa a zapínal si gate.

„Tak na čo ste sem prišli?“ spýtal sa Edward.

„No rozmýšľali sme že by sme si spravili také spoločné Vianoce.“ Odpovedala Jessica a ja som nadšene zatlieskala.

„To by bolo super!“ zvýskla som a išla ju objať keď nás  vyrušila ďalšia návšteva.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ďaľšia kapitola...ako sa vám páčila? Prosím hlavne o komenty aj o kritiku,čím viac ich tu bude tím rýchlejšie pridám :D




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Túžba 12:

 1
1. Eni..
11.07.2011 [22:03]

Směju se celou dobu jak praštěná, ale jakmile si uvědomím, že ve tvé povídce je Belle 14.. Jsem z toho mírně rozpačitá. I když.. Když si vzpomenu co jsem já dělala ve čtrnácti.. :D :D Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!