Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Toto se nedá odpustit, Carlisle 2. kapitola

Victoria


Toto se nedá odpustit, Carlisle 2. kapitolaCopak čekalo na Esmé, Alice a Rose v domě? Děkuji moc za Vaše komentáře u předešlé kapitoly. Doopravdy jsem to nečekala, takže děkuji. Vaše Iva

Toto se nedá odpustit, Carlisle 2. kapitola

Esmé

Dojely jsme z letiště velice rychle, ale jak jsme vystoupily z aut, tak nás do nosu přímo udeřila staro-nová vůně. Taková květinová, jako měla Bella, ale zároveň i jiná. Koukly jsme se na sebe a Rose nadzvedla jedno obočí.

„Tak asi máme někoho v domě,“ pronesla Rose, jako bychom to nevěděly.

„Rose, to víme taky, ale já jsem to neviděla. To mám nějaký zkrat?“ koukala po nás vyděšeně Alice.

„Určitě ne, ale já se na toho dotyčného půjdu podívat,“ prohlásila Rose a bojovně si vyhrnula rukávy.

Já jí rukou naznačila, ať zastaví. Ona mě poslechla a společně jsme se vydaly k domu. Jen Alice zůstávala trochu pozadu.

Dveře byly překvapivě otevřené a nám se naskytl pohled na náš polorozbořený dům.

„Kdo to udělal?“ zeptala se udivená Rose. Alice se nezmohla ke slovu, stejně jako já.

V tu chvíli se k nám donesla ta vůně, kterou jsme cítily venku, ale byla intenzivnější a aromatičtější.

„Co to…?“ dostala ze sebe Alice.

Ani jedna z nás jí neodpověděla a já se dala do kroku, protože se ke mně dostal zvuk, který se ozýval z obývacího pokoje.

Ale pohled, který se mi naskytl, by dokázal přivodit infarkt i upírovi.

Na pohovce, ze které už byly pomalu trosky, ležela Bella a tvrdě spala.

„Bello,“ křikla Alice a hrnula se k ní.

Ale pak strnula v kroku. Ukázala na Bellu a my jsme se odvážily přijít blíže. Její srdce tlouklo pomaleji a mělo takový těžší ráz. Přibližovaly jsme se k ní a Bella se protáhla a otevřela oči. V jejích očí bylo vidět radost, strach, bolest, ale i nevěřícnost.

„Vy jste se vrátily?“ zeptala se nás ochraptělým hlasem. Pokoušela si sednout, ale až potom jsme si všimly s Rose, na co poukazovala Alice.

Bellino břicho bylo nezvykle vystouplé, a kdybych nevěděla, že jsme odtud odjížděli před čtrnácti dny, tak bych řekla, že je těhotná, ale tak moc!

„Bello, co máš s břichem?“ zeptala se Alice a přisedla si k ní.

„Alice, já nevím, jak bych vám to vysvětlila. No, prostě předtím, než jste odjeli, tak jsem s Edwardem strávila noc,“ řekla a zrudla v obličeji a sklopila zrak.

„Ale upíři nemohou mít děti?“ vypálila Rose. Jako by mi četla myšlenky.

„Rosalie, ženy – upírky nemohou mít děti, ale muži – upíři ano. A ty mě chceš podezřívat z toho, že jsem Edwardovi byla nevěrná?!“ řekla jí zostra Bella. Vypadala hodně rozhořčeně.

„Takže já budu teta?“ zeptala se zájmem Rose. Samozřejmě, Rose a děti – kapitola sama pro sebe.

„Už to tak asi bude,“ řekla Bella.

„Jupí,“ výskla si Rose a přiskočila k Belle z druhé strany. Ta z jejího přístupu bylo poměrně na větvi.

„A co to bude? Chlapeček nebo holčička?“ vyzvídala dál Rose.

„Já myslím, že chlapeček, ale nemohu to tvrdit jistě. Zjistila jsem to teprve před dvanácti dny,“ řekla zkroušeně Bella.

Já a Alice jsme mlčely, ale pak mi to nedalo.

„Co se stalo s domem?“ zeptala jsem se a rozhlížela jsem se po rozbitém nábytku, světlech, ale i po krásné plazmové televizi.

„Asi byste chtěly i vědět, co dělám tady,“ řekla Bella a my jsme souhlasně kývaly hlavami.

„Když jste odjeli, tak jsem se zhroutila. Po dvou dnech se dostavily nevolnosti, ale já nejdříve myslela, že je to stresem, ale, jak jsem si nahmatala rostoucí bříško, tak mi to bylo jasné, ale nepočítala jsem s tím, že po mně půjdou vlkodlaci, Victorie a ještě k tomu Volturiovi. A mimochodem, tuhle demolici zařídili oni. Já jsem se sem jen potom přišla schovat, protože tady už to prohledali a nenašli mne,“ řekla hrdě a hladila se po bříšku.

„To je strašné,“ vydechla jsem.

„Dostala jsem se z toho, ale mám jeden problém, potřebuji jednu jedinou věc, abych mohla donosit děťátko,“ řekla.

„Cokoli, a já ti to seženu,“ ozvala se Rose.

„Krev,“ řekla a my ztuhly.

„Cože? Krev?“ vyjela Alice.

„Alice, pochop to, to děťátko je s upírem, takže je jasné, že bude chtít i krev,“ vysvětlila svoji teorii Bella.

„Dobře, a mohu si sáhnout?“ zeptala se nedočkavě Rose, a už natahovala ruku.

„Dobře,“ usmála se Bella a popostrčila se blíže k Rose. Asi byla hodně zmatená z obratu v Rosaliině přístupu.

„Mohu taky?“ zeptala se Alice a nedočkavost z ní úplně čišela.

Bella se od srdce zasmála a pokynula jí rukou.

„No, a teď byste mi mohly vysvětlit, co tady děláte, a kde jsou kluci?“ řekla zvesela Bella a já věděla, že nás to bude stát hodně přemáhání, abychom to zvládly Belle vysvětlit.

________________________________________________________________

Tak, co tomu říkáte? Děkuji za předešlé komentáře



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Toto se nedá odpustit, Carlisle 2. kapitola:

 1
1. Sabul
06.09.2014 [9:08]

Je ta povídka dopsaná? Kolik má kapitol? Je moc dobrá Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!