Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Toto se nedá odpustit, Carlisle 10. kapitola

honeymoon


Toto se nedá odpustit, Carlisle 10. kapitolaStěhování do Vancouveru a menší ujasnění, co se dělo u mužské části Cullenových. Nečekala jsem, že se k tomuto číslu dostaneme, ale vše je díky Vaší podpoře. Děkuji za ni, Vaše Iva.

Toto se nedá odpustit, Carlisle 10. kapitola

Bella

Drobečkové spinkali a my jsme byly s holkami zavřené v našem provizorním kosmetickém salónu. Každá si vybrala svůj díl na přeměně té druhé. Já jsem byla takový dozor, ale většinu bodů jsme změnily. První šla na paškál Rose.

„Tak co s tebou,“ dumala jsem.

Alice měla na starosti vlasy další kosmetiky a Esmé zatím zařizovala něco s našim domem a školou. Telefon jel na plné obrátky.

„Mám vás nahlásit ve škole pod jakým jménem?“ zeptala se nás Esmé, když na chvíli vzhlédla od plánku domu.

„Všichni budeme mít příjmení Hale,“ řekla jsem a Rose se rozzářila a Alice neměla nic proti.

„Dobře, hned tam volám,“ řekla a dál vyřizovala.

„Tak, Rose, žádná slušná školačka nebude, ale zvětšíme objem, použijeme kulmu a v trošku rozevlátém stylu. Líčení jemné, protože ona je krásná sama o sobě, tak líčení není potřeba,“ diktovala jsem a Alice se dala do práce. Bylo to strašně rychle. Z Rose se stala ještě větší krasavice, než kdy byla, vypadala tak rebelsky a to jí slušelo.

„Jaký styl oblečení?“ ptala se mě Alice, která už s vlasy a obličejem byla hotová.

„Podle toho, co nám sedne, ale bude u nás převládat hlavně glamour styl,“ řekla jsem.

„Dobře, tak se na sebe, Rose, podívej a půjde na paškál další,“ řekla Alice a Rose málem nechala na zrcadle oči.

„Jen se nevykoukej,“ řekla jsem se smíchem.

Celá užaslá vstala z křesla a uvolnila místo Esmé. Ta se velice nejistě posadila a vypadala, že nám moc nevěří.

„Esmé zaujímá roli naší matky, tak tento usedlý účes pryč a nahradíme to rozevlátým a nespoutaným účesem. Jemně jí zvýrazni oči a protáhni řasy. Zkoušela jsi někdy boty na podpatku a rifle s tričkem? Nevadí, od teď je budeš povinně nosit,“ řekla jsem a Alice se dala opět do práce.

Všechny úpravy dodělala a odhalila Esmé zrcadlo a ta jenom žasla. Už to nebyla domácí puťka, ale nezávislá žena, která ví, co chce.

„Děkuji, děvenky moje,“ zašvitořila a každou z nás objala. Potom jsem šla na řadu já.

„Tak, Alice, já chci po tobě, abys mi na hlavě vykouzlila něco rebelského. Potom zvýraznit oči, natáhnout řasy a potom rudou rtěnku a bude to,“ řekla jsem a zavřela jsem oči a nechala jsem Alice pracovat.

„Hotovo,“ zvolala Alice asi po deseti minutách a já koukala do zrcadla na nádhernou ženu, která nejenom byla nádherná, ale i vyzývavá.

„Děkuji, Alice, je to skvělé a teď ty. Rose, ty ji nalíčíš a já si vezmu na starost vlasy. Pamatuj, ona musí být hravá a jemná, takže vol jemně růžovou a hlavně pastelové barvy,“ řekla jsem a vzala jsem kulmu a jemně jí upravila ofinu, kterou měla momentálně na levou stranu. Potom jsem jí vlasy jemně proházela a udělala jemné vlnky. Strašně jí to slušelo a s perfektním líčením od Rose byla dokonalá. Jasper bude slintat.

„Alice, můžeš se podívat,“ řekla jsem a otočila jsem Alice k zrcadlu.

„To jsem opravdu já?“ vypadlo z ní.

„Ano, jsi a teď pojďme zařizovat jiné věci. Musíme si zabalit kufry a vše připravit k odjezdu. Já připravím děti a myslím, že moc oblečení si brát nemusíme, aby Alice mohla nakupovat. Za hodinu dole v obývacím pokoji máme sraz,“ řekla jsem a všechny jsme se rozutekly na všechny strany.


Carlisle

Je to týden, co jsme se přestěhovali do Vancouveru. Nastoupil jsem v nemocnici jako chirurg a moje drahá Renáta, kterou si budu brzy brát, ale už jsme všichni hlášení jako Cullenovi. Renáta nastoupila též v nemocnici, ale jako zástupkyně ředitele, který ji s velkou radostí přijal. Děti studují zdejší střední školu a koupili jsme si domek na kraji ulice, kde bydlí lepší lidi. Renáta to tak chtěla, tak jsme se podle toho zařídili. Jak já ji miluji, ale jen jak si vzpomenu na Esmé, něco vevnitř mě hryzne. A kouše to a kouše to, ale když se u mě objeví Renáta, je vše pryč. Já ji tolik miluji.

„Budeme mít nové sousedy. Budou bydlet více v lese, pět domů od nás,“ informoval mě jednou Jasper, když čekal, až holky přijedou z nakupování.

„Opravdu? A kdo to bude?“ vyptával jsem se bez sebemenšího zájmu.

„Nějaká rodina, ani nevím, jak se jmenují,“ řekl bez zájmu Jasper.

„Vybrali si ten nejhonosnější dům v okolí až po našem,“ poznamenal jsem.

„Ano, to máš pravdu,“ řekl a vstal z pohovky, protože se vrátily naše druhé polovičky i s nosiči. Edwardovi ani Emmettovi to nevadilo. Přišlo uvítání, ale já jen vstal, na všechny kývnul, vzal kolem pasu Renátu a zaplul s ní do pokoje.

***

„Nastoupí k nám nová posila na ortopedii a zaujme místo vedle mě jako moje pravá ruka. Můžeme se těšit na novou posilu,“ poznamenal primář na ranní vizitě. Nějak zvlášť mě to nezajímalo, ortopedie není můj obor, ale mému kolegovi to nedalo.

„Je to žena nebo muž? Jak se jmenuje?

„Je to žena a jmenuje se Esmé Hale,“ řekl primář a já věděl, že je zle.


Bella

Měla jsem všechny kufry zabalené a šla se postarat o drobečky. Oba na mě koukali širokýma očíčkama a když jsem se na ně usmála, tak mi nepatrně úsměv opětovali.

„Pojďte sem,“ zašvitořila jsem a zvala je oba do náručí. Pohoupávala jsem s nimi do strany na stranu, ale dlouho jsem meškat nesměla, protože jsme se museli dát na cestu. Přebalila jsem je a krmení jsem musela nechat na Alice a Rose, protože bych se nemusela ovládat.

Už jsem s nimi neměla práci, protože je Alice oblékla, dala do cestovních sedaček, připoutala je, aby nevylezli, a přišla za námi.

„Tak všechno sbaleno?“ zeptala jsem se jich.

„Naprosto všechno, děti dám do auta, kufry jsou už v autech, my oblečené a připravené, dům obstaraný a přichystaný k odchodu,“ vyjmenovala mi Esmé všechny body, které splnily, pak se odebrala s dětmi k autu.

„Tak se naposledy porozhlédneme a nadýchneme se vůně domova a vyrážíme,“ zavelela Alice a všechny jsem přikývly.

Zamkly jsme, nasedly do aut a vydaly se směr Vancouver. Jela jsem s Alice v autě a děti skoro celou cestu spaly, až před Vancouverem se probudily. Vancouver bylo město, které hýřilo společenským životem. Projely jsme kolem nespočtu barů, klubů a dalších společenských míst. Už se pomalu stmívalo. Takhle přesně to vypadalo, když jsme s Edwardem byli na té stužkované a já ho tam prosila, aby mě přeměnil.

Alice už uhýbala do ulice s honosnými domy. Jela až úplně dozadu, až k lesu. Naskytl se mi pohled na úplně stejný dům jako na obrázku, ale ještě více kouzelnější. Alice zaparkovala a já vystoupila z auta a těsně za námi přijela Rose s Esmé. Koukaly jsme chvíli na dům a potom se ozval křik. Samozřejmě, že Tonyho. Když jsme pro něj lezla do auta, zahlédla jsem Edwarda s Jasperem a Emmettem, jak si vedou nějaké holky k autům pět domů od nás. Myslela jsem si, že budu muset holky resuscitovat, ale Rose hlavně uklidňovat, protože z té se málem kouřilo a Alice rostla... Ach ta žárlivost, nehledě na to, že já pro změnu pěnila jako cibulka na másle.

________________________________________________________________________

Tak, jak se Vám to líbilo? Jen pro zvědavce, takto podle mě vypadaly po přeměně naše hrdinky... myslím, že detaily si domyslíte. Vaše Iva.

Bella:

Rosalie:

Esmé:

A nakonec Alice:



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Toto se nedá odpustit, Carlisle 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!