Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ticho pravej lásky 12. kapitola

premiera


Ticho pravej lásky 12. kapitola12. kapitola poviedky Ticho pravej lásky je konečne tu! Isabella odchádza do Voltterny a čaká ju tam nemilé prekvapenie. Prajem príjemné čítanie. Alsee

12. kapitola

 

Niesli ma cez hory, rieky, doliny a ja som prestávala vnímať čas. Celý svet okolo mňa sa zmenil na jednu veľkú,zelenú šmuhu.

Kým sa Edward krútil v bolestných kŕčoch na zemi, oni si ma vyhodili do náruče aj napriek mojim protestom. Nikto z tých ľudí v čiernych plášťoch nepovedal ani slovo.

Prvých pár minút som vytrvalo kričala o pomoc, ale potom som si uvedomila, že je to zbytočné. Ale potom som uvidela niečo... zvláštne?

Malo to štyri kolesá, išlo to obrovitánskou rýchlosťou a hrozne to hučalo. Nič také som v živote nevidela. A potom ďalšie.

Čím dlhšie sme išli, tým som videla viac tých hučiacich vecí.

Otočila som sa k tomu čo ma niesol. „Čo to je?“ spýtala som sa ho prekvapene. Tvár mal zahalenú kapucňou, ale vedela som, že to je muž. A svalnatý. Ale neodpovedal mi. Neviem, asi mali zakázané sa so mnou rozprávať.

Pozrela som sa teda znova na tie hučiace veci a všimla si, že v ich vnútri niekto je. Ľudia!

Začala som kričať ako o život, ale nikto z nich sa neotočil, dokonca ani neobzrel.

Prečo ma nepočujú? prebehla mi hlavou myšlienka, ktorou som už nemala čas sa zaoberať, pretože zrazu sa nado mnou týči obrovský a mohutný hrad. Krik sa mi zasekol v hrdle a aj som nedokázala prinútiť mozog, aby opäť začal normálne rozmýšľať.

Bola som taká prekvapená, že som si ani nevšimla, že pokračujeme v ceste. Moja myseľ začala normálne fungovať, až keď sme išli po nejakej chodbe. Z chodby išli ďalšie uličky a všade boli dvere.

Ani som sa nesnažila zapamätať si cestu kadiaľ ideme. Bolo to zbytočné. Tento hrad bol ako bludisko. Nechápem, ako sa v ňom mohli pohybovať tak, aby sa nestratili.

Zastali sme pred veľkými dubovými dverami. Ani neviem ako, zrazu som stála na nohách a mala oblečený čierny plášť. Neznášala som čiernu farbu. Bola to farba smrti a vlastne z celého tohto hradu bolo cítiť krv a prekliatie. Nebol tu žiadny život.

Dvere sa otvorili a niekto ma zozadu postrčil, až som skoro spadla na zem. Bola som uprostred skupinky a s tým plášťom som s nimi splývala. Akoby som bola jedna z nich.

Sklonila som hlavu a pochodovala dopredu spolu s ostatnými. Vošli sme do nejakej sály, ale ja som hlavu stále nezdvihla. Sledovala som svoje topánka a fascinovala ma podlaha, po ktorej chodili. Bola taká kockatá a zdala sa mi byť z kameňa. Z rozmýšľania ma vytrhol až Jane víťazoslávny hlas.

„Mám pre vás prekvapenie, pane.“ Nezodvihla som hlavu, ale upútal ma unudený mužský hlas.

„Vážne, Jane? A čo je to tentoraz?“

Skupinka sa rozostúpila a urobila tým cestičku, ktorá smerovala ku mne. Jane úsmev trochu pohasol, ale nezaváhala ani na chvíľu. Zdrapila ma za ruku tak silno, až som zasyčala bolesťou. Dotiahla ma ku schodom, ktoré viedli k trónom, a tam ma prudko hodila na zem. Rozpľaštila som sa na podlahu a udrela si lakeť.

„Nech sa páči, pane,“ zvolala Jane a ja som počula, ako niekto schádza po schodoch. Neodvážila som sa zdvihnúť hlavu a prvýkrát za život ma pohltil skutočný strach. Počula som, ako sa okolo mňa niekto prechádza.

„Vstaň!“ Vedela som, že ten rozkaz bol adresovaný mne, a tak som sa s roztrasenými kolenami pomaly postavila a čakala, čo sa bude diať ďalej.

Niekto mi stiahol z hlavy kapucňu a tvár mi zahaľovali iba vlasy.

„Aké je tvoje meno?!“ zaznela sálou ďalsia otázka.

Nadýchla som sa. „Isabella,“ zašepkala som.

„Nahlas!“ Ďalší zorkaz.

„Isabella,“ povedala som už hlasnejšie. Zdalo sa mi to, alebo som začula, ako sa niekto prekvapene nadýchol?

Niekto sa predomňa postavil a zacítila som, ako mi odhŕňa vlasy pri uchu. Zadržala som dych a úplne som skamenela.

„Vítam ťa vo Voltterne, Isabella.“ Po tele mi prebehli zimomriavky. Konečne som sa odvážila zdvihnúť hlavu. Vlasy mi spadli z tváre a ja som sa pozrela do krvavočervených očí, ktoré žiarili nadšením.

Keď uvidel farbu mojich dúhoviek, ustúpil o pár krokov, ale potom sa pozrel na Jane, ktorá sa diabolsky usmievala.

„Je to nádherné prekvapenie, Jane,“ povedal. Začala som si ho obzerať toho muža.

Mal mastné, čierne vlasy a kriedovo bielu pokožku. Krvavočervené oči a celým svojim správaním mi pripadal ako blázon. Otočil sa naspäť ku mne.

„Och, ani som sa ti nepredstavil! Som Aro Volturi. Toto sú moji dvaja bratia - Marcus a Caius Volturi.“ Odmlčal sa a pozrel sa na mňa. „Si úchvatná, Isabella.“ Priblížil sa ku mne o krok, ale ja som o krok ustúpila.

Zrazu sa medzi nás niekto postavil. Bol to muž s hnedými vlasmi a oči aj pokožku mal rovnakú ako Aro. Všetci, vrátane Ara, sa naňho prekvapene pozreli a ja som sa skryla za jeho chrbát. Neviem čo to do mňa vošlo, ale cítila som sa bezpečne.

„Marcus, čo to robíš?“ spýtal sa prekvapene Aro.

Marcus mu neodpovedal, len sa pozrel na jedného muža a ten ma už ťahal von zo sály.

„Edward!“ stihla som ešte zakričať, ale nikto mi už nevenoval pozornosť. Pozerala som, ako sa Aro a Marcus na niečom hádajú, ale potom sme zabočili za roh.

Muž ma viedol po chodbách, až sme zastali pred nejakými dverami. Muž ich otvoril a postrčil ma do izby. Hneď na to som počula, ako sa dvere zatvorili. Povzdychla som si a poobzerala sa po izbe.

Izba bola zariadená v trochu staršom štýle. V strede dominovala veľká posteľ a mnou začal lomcovať strach. Než som si stihla čokoľvek uvedomiť, stál vedľa mňa Marcus. Od prekvapenia som trochu poskočila, ale najviac ma zaskočilo to, čo urobil potom.

Chytil ma za ruky a povedal: „Rád ťa vidím, dcérka.“

 


Odchádzam na dovolenku, takže nová kapitola pribudne najskôr 7. 8. 2011.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ticho pravej lásky 12. kapitola:

 1
17.09.2011 [13:34]

kachnullka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Wera
14.09.2011 [8:39]

Wera Emoticon

5. RoDiLiCh
28.07.2011 [10:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lelus
28.07.2011 [9:49]

wow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [9:43]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
28.07.2011 [9:21]

juuuj....noo ty kokso!!!! to bola sila...krasna kapca... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. johny4445
28.07.2011 [9:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!