Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The werevolf secret - 2


The werevolf secret - 2Krátký díl. Bella se potká s Edíkem a půjde na hlídku. Předem se omlouvám za tu dlouhou čekací dobu. :)

 

Kapitola 2

 


 

 

Déšť. Brrr. Nesnáším ho. Všechno v lese je mokré a studené a mazlavé, a já jak přijdu domů, jsem vždycky jak prase. Nasnáším to bahno, které mám všude, a nejhorší na tom je, že se nemůžu po proměně převlékat, protože by to oblečení bylo špinavé. Většinou proto za deště vyskakuju do okna svého pokoje a tam se proměňuju. Naštěstí mám koupelnu hned přes chodbu. Seberu si čisté věci a jdu se vysprchovat. Proměňuju se jen v nejhorším případě a to, když mám hlídku nebo když někdo útočí.

Takto jsem přemýšlela při ležení v posteli a čekání na zvonění budíku. Snažila jsem se usnout, ale nešlo to. Místo toho jsem měla strašný hlad. Nakonec jsem to už nevydržela a sešla do kuchyně, vzít si něco k jídlu. Objevila jsem kus sýra a veku. Rychle jsem to slupla, ale hlad nepřemohla. Hledala jsem dál.

Když jsem o půl hodiny později vyšla zpět do pokoje, sotva jsem se sunula, tak jsem byla přejedená. Ani jsem si nepamatovala, kolik jsem toho snědla, jediné, co jsem věděla, bylo, že toho bylo hodně.  Horko těžko jsem vyšla z domu, a rovnou do lesa a do školy.

 

Dneska jsem měla spoustu jiných starostí, proto jsem si neuvědomila, že je zde nový žák.  Všimla jsem si ho, až když si ke mně v biologii přisedl; „Ahoj,“ oslovil mě. Vzhlédla jsem. Měl neposedné bronzové vlasy a zelené oči. Neodpověděla jsem mu, pouze jsem kývla.

„Jsem Edward,“ představil se.

„Bella.“ Dál jsem již nepromluvila a ani on ne. Zanedlouho přišel učitel a začala hodina, během které si Edward hrál s nějakým přívěskem. Když mi na něj sklouzl zrak, uviděla jsem něco jako amulet se sedícím vlkem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taky jsem si všimla, že mu kolem krku visí něco jako otisk vlčí stopy a přívěšek v podobě vlčí hlavy.

amulet

amulet 2

 

 

„Odkud to máš?“ zeptala jsem se ho.

„Mno, to jsem dostal na mé narozeniny, zajímám se totiž o vlky,“ odpověděl, ale nepřestával si hrát s amuletem. Naneštěstí právě zazvonilo a já se vydala na oběd.

Při obědě jsem uvažovala, jestli se s ním mám bavit, nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že se o něj začnu zajímat.

Po škole jsem spěchala domů, neboť k mé nelibosti jsem měla opět hlídku. Pršet nepřestalo, proto jsem byla nanejvýš rozmrzelá. Naštěstí jsem neměla hlídku v noci. Tu měl Gabriel osobně, spolu s Betty. Krásné sourozenecké duo. Ušklíbla jsem se sama pro sebe, dala si batoh domů a vydala jsem se pro Viktora, který měl hlídku se mnou. Čekal na mě před jejich domem. Pozdravili jsme se a vydali se do lesa. Nejdřív jsme zašli hlouběji, poté jsme se rozdělili a proměnili. Dnes budeme mít na starost jižní hranici.

 

Byl večer a já jsem konečně dorazila domů. Jelikož jsem byla celá od bahna, šla jsem rovnou do sprchy. Když jsem se z ní po půlhodině vyhrabala, zamířila jsem přímo do kuchyně. Andie tam naštěstí byla. Čekala na mě s večeří. Když jsem se najedla a umyla po sobě, vydala jsem se do pokoje, kde jsem si zapnula notebook. Chvíli jsem hrála různé hry, poté mě to omrzelo, a tak jsem si zapnula DVD přehrávač. Pustila jsem si film Harry Potter a Princ dvojí krve a zmožena únavou jsem brzy usnula.

 

 

Pokračování příště

 

 

 

Omlouvám se všem, že to tak trvalo, ale neměla jsem inspiraci a taky jsem neměla čas. Každopádně další díl přidám dřív a možná, že bude i delší, podle toho, jak půjde psaní.  :) Díky za pozornost, Tortie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The werevolf secret - 2:

 1
5. Werwolf of darknes
17.06.2020 [16:03]

Wolfart koho se ptas pokud se můžu zeptata? Emoticon Emoticon

4. Werwolf of darknes
04.09.2019 [14:07]

Ahoj jsem už zmiňovaná vlkodlačice jestli má někdo otázky klidně
Stačí na psát otázku a za ni mé jméno čili werwolf of darkness

3. Tortie
03.12.2017 [16:32]

O vlkodlacích mám dost široké povědomí. :P

2. Wolfart
07.04.2017 [20:16]

Co o vlcích všechno víš?

1. Ceola
15.03.2012 [14:50]

Super kapitolka!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!