Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Vow - 13. kapitola

ten bych chtěla


The Vow - 13. kapitolaSpravila som psie oči a Daren vtedy zmäkol. Opäť ma pobozkal. A ja som do toho jediného bozku chcela dať všetko. Chcela som sa presvedčiť, že Daren je ten pravý. Muselo to tak byť...

Tak ako to dopadne s Bellou? Vyspí sa s Darenom? Nechajte sa prekvapiť. Prajeme príjemné čítanie. :)

13. kapitola

Otočila som sa a zalapala po dychu od šťastia a úľavy. Bol to Daren, v celej svojej kráse. Rozbehla som sa k nemu a skôr, ako som si stihla uvedomiť, som už visela okolo jeho krku a vzlykala. Nevedela som však, či to boli slzy šťastia alebo hrôzy.

Daren ma objal a pohladil mi vlasy. Jeho chladné telo sa pomaly zohrievalo mojím a ja som sa čudovala, že ma nechá tak dlho bez vysvetlenia. Po chvíli som sa odtiahla a potiahla nosom. Utrela som si z tváre všetky slzy a dala sa do rozprávania. Darenovi sa výraz tváre menil od prekvapenia po zlosť, a potom znežnel. Ešte viac si ma pritúlil.

„Mrzí ma, že si toto všetko musela podstúpiť, Bella,“ šepkal mi do ucha. „Ak by sa ti niečo stalo, bral by som si to za vinu. Prepáč mi to.“

„To nevadí,“ upokojila som ho okamžite už pevným hlasom. „Mala som šťastie aspoň to, že sme sa tu teraz stretli. Mimochodom, kde si bol?“ opýtala som sa ho skôr zo zvedavosti. Jeho oblečenie mi nápadne pripomínalo Emmettove tričko – trochu dotrhané a celé od krvi. Až teraz som si to uvedomila. Opäť som sa odtiahla a pozornejšie si ho prezrela. Bolo tu menej krvi, ako mal vtedy na sebe Emm, ale dostatok na to, aby som sa začala báť.

„Daren, čo sa ti stalo?“ opýtala som sa znovu. V hrdle mi navrela hrča a ruky sa mi začali potiť. Ale Daren sa iba zasmial. Pozrel na tričko, a potom na mňa.

„Nič dôležité. To len...“ zaváhal. Pozrela som mu do očí. Mal ich nádhernej karmínovej farby. Chcela som v nich čítať, no akosi som sa v nich stratila. A Daren zatiaľ pokračoval: „Jedného psa neďaleko zrazilo auto. Muselo sa mi to stať, keď som ho dával do auta majiteľovi. Chcel ho zobrať do nemocnice, ale neviem, či sa mu to podarilo.“ Klamal. Vedela som to už na prvý pohľad. Aj keď ani ja som nebola práve najlepšia klamárka, v poslednej dobe mi to celkom išlo. A ako sa hovorí, klamára neoklameš.

„Naozaj? Vieš o tom, že aj jeden z Cullenovcov mal krvavé tričko a povedal mi, že boli na poľovačke? Povedz mi pravdu, Daren!“ prikázala som mu a nechtiac som zodvihla tón hlasu. Daren ku mne pristúpil a odhrnul mi neposlušný prameň vlasov z tváre.

„Je mi ľúto, Bella. Ak by som ti povedal pravdu, tvoji ochrancovia by ma asi zabili. A ty by si pravdepodobne ušla.“ Hlasno som prehltla. Preboha, čo môžu predo mnou všetci také strašné skrývať, že by som ušla? A prečo by ho Cullenovci zabili? Nebodaj sa ich bál? Nie, tomu som nemohla uveriť. Veď toto bol Daren! Arogantný, ale aj nežný muž. Ale aké tajomstvo skrýval? To som musela zistiť. Ale teraz som veľmi dobre vedela, že viac z neho nedostanem.

Zavial chladný vietor a mňa striaslo. „Mali by sme ísť. Predstavím ti sestru, čo ty na to?“ usmial sa. Vzal ma okolo pása a vykročili sme do noci. Ani neviem, ako dlho sme išli, keď sme zastavili pred trojposchodovým privátom. Daren z nohavíc vyhrabal kľúče a otvoril. Všade bolo ticho a tam ako v rohu. „Pozor na schody,“ varoval ma a ťahal hore schodmi. Lenže to by som nebola ja, keby nezakopnem a nespadnem na zadok. Moje nadávky preťal jeho smiech. „Nemám ťa radšej odniesť?“ Nečakal  na moju odpoveď. Vzal ma na ruky a poľahky, akoby som nevážila ani pol gramu, ma vyniesol na tretie poschodie. Začula som cinkanie kľúča v zámke, a potom ma oslepilo jasné svetlo.

Mojim očiam chvíľu trvalo, kým si zvykli na tú žiaru. Ale to už som stála na zemi, opretá o chladný múr. Poobzerala som sa dookola.

Na to, že sa sem Daren a jeho sestra presťahovali len pred nedávnom, tento podkrovný bytík vyzeral naozaj luxusne. Nápadne mi to pripomínalo dom Cullenovcov.

„Nie, Bella! Nemysli na nich. Teraz už si s Darenom. Len ty, on a...“

„Bella? Toto je moja sestra Cathrine,“ upútal ma Darenov hlas. Pozrela som tým smerom a skamenela som na mieste. Sánka mi padla k nohám, oči vyskočili z tváre. Trvalo mi chvíľu, než som sa prebrala. Cathrine bola neskutočná. Vyzerala dokonca ešte krajšie než Rosalie.

Čierne, lesklé vlasy sa jej krútili a dopadali na chrbát ako tisícky nití. Bledá tvár tým pádom ešte viac žiarila. A na nej krvavé pery ako vyrezané z toho najjemnejšieho kvetu, dokonalý nos a nad ním dve karmínové veľké oči s úzkym čiernym obočím ako korunka. A jej postava... Spod šiat jej vykúkali dlhé nohy na opätkoch, jej boky mali dokonalé proporcie a aj o čosi dlhší krk. Nepochybovala som o tom, že mala miery 90-60-90.

„Ahoj, veľmi rada ťa spoznávam, Isabella. Môj brat o tebe stále hovorí,“ hovorila na mňa dokonalým hlasom. V duchu som sa musela uštipnúť, aby som dokázala reagovať.

„A-ahoj,“ vysúkala som zo seba. Cathrine mi podala ruku a ja som ju prijala. Jej pokožka bola rovnako chladná, ako koža jej brata a Cullenovcov.

„Takže, ako si im ušla tentokrát?“ opýtala sa ma s úsmevom. Pozrela som na Darena, ktorý sa zatváril ako neviniatko.

„Požičala som si ich auto a keď mi došiel benzín-“ nedokončila som. Pozrela som opäť na Darena a spravila pár krokov k nemu. „Skoro som zabudla. Daren, môžem si od vás zavolať? Alice ma musí nenávidieť za to, že som jej ukradla auto.“

„Samozrejme,“ odvetila, podal mi telefón. Vyťukala som číslo Cullenovcov a keď sa ozvalo pípanie, nervózne som si zahryzla do pery. Srdce mi búšilo na poplach a cítila som horúčavu. Bála som sa. Čo ak mi to nezodvihne Alice, ale Edward? Alebo rovno Tanya? Čo potom urobím? Nechcela som, aby aj tento telefón skončil ako mobil v Alicinom aute. Och, dočerta. To bola ďalšia vec, za čo som sa jej musela ospravedlniť.

„Haló?“ z druhej strany kábla sa ozvala Esmé. Hlasno som si vydýchla. „Bella, to si ty?“

„Áno. Je tam Alice?“ opýtala som sa slušne. Ale len čo som to stihla dopovedať, ozvala sa menovaná.

„Bella, čo si myslíš? Kde si? Si v poriadku? Ako si to predstavuješ, že mi vezmeš auto? Prečo si vlastne ušla? Si ešte tam?“ Alice ma zahrnula otázkami a ja si ich len ťažko pamätala. Daren sa mi len smial.

„Alice, Alice,“ chcela som ju prerušiť. A na veľké naliehanie sa mi to aj podarilo. „Alice, upokoj sa. Som s Darenom a v poriadku,“ prerušilo ma vrčanie. Prekvapene som pozrela na mobil, či som správne počula. Kdesi v pozadí sa ozval cudzí hlas.

„Bella, kde ste?“ opýtala sa ma následne Alice do telefónu. To som jej však odmietala povedať.

„Alice, v prvom rade sa ti chcem ospravedlniť za auto,“ začala som tichým hlasom. „Viem, že to bolo odo mňa nefér, ale potrebovala som sa odtiaľ čo najskôr dostať a tvoje auto bolo najrýchlejšie. Prosím, nehnevaj sa na mňa za to. Keď mi došiel benzín, nechala som ho pri krajnici do Seattlu. A ešte je tu jedna vec,“ na okamih som sa odmlčala a hľadala sily. „Tvoj mobil skončil na kusy v aute.“

„Preboha, čo si robila?“ chcela vedieť. Čo som jej mala povedať? Že som sa naštvala na Edwarda a od zlosti som jej zničila mobil? Nie, to som nemohla. Ale Alice ma od odpovedi uchránila. „Bella, povedz mi, kde presne si.“

„Nie, to ti nepoviem,“ zavrtela som hlavou, akoby to mohla vidieť. Vtedy na druhom konci niečo buchlo.

„Bella, kde si?!“ opýtal sa ma rozčúlený Edwardov hlas. Vyľakalo ma to a len ťažko som dokázala prehltnúť tú protivnú hrču v hrdle. Teraz som mu už naozaj nerozumela. Najskôr mi hovorí, že si to užije s Tanyou a teraz sa ma pýta, kde som? Už som nepochybovala o tom, že to zavrčanie, ktoré som začula v pozadí, patrilo jemu.

„To ti nepoviem,“ vyhlásila som rázne a tichým hlasom dodala: „Alice, vážne ma to mrzí.“ Potom som zaklapla telefón.

Potrebovala som chvíľu. Len pár minút na to, aby som samú seba presvedčila, že som urobila správnu vec. Daren to pochopil. Vzal ma za ruku a zaviedol do kúpeľne. Bez slov mi podal uterák a pyžamo svojej sestry, ktoré podľa jeho slov aj tak nenosila. Zamkla som a pustila teplú vodu. Horúce kvapky, ktoré mi dopadali na tvár a stekali po tele, ma upokojovali. Dovoľovali mojej mysli a citom vypnúť. Len tak som tam stála a uvoľňovala si stuhnuté svalstvo. Ani som nevedela, ako dlho mi trvalo, kým som konečne vypla vodu a v cudzom pyžame vošla do Darenovej izby.

„Ako sa cítiš?“ opýtal sa ma tichým hlasom. Stál v kúte, len slabo osvetlený malou lampičkou na nočnom stole. Oči mu hrozivo žiarli, no bola som taká unavená, že som tomu neprikladala väčší význam.

„Už mi je lepšie. Ďakujem za všetko,“ odvetila som a poobzerala sa. „Kde by som našla nejakú deku, aby som si mohla ustlať v obývačke?“

Zasmial sa. „To nemyslíš vážne, však? Nedovolím, aby si po tom všetkom spala na tvrdom gauči. Vyspíš sa tu.“ Kývol hlavou na posteľ a konečne vyšiel z tieňa. Podišiel až ku mne a objal am okolo pása. Nevedela som, čo chce spraviť, až pokiaľ nenahol tvár ku mne a nepobozkal ma. Tým sa môj mozog opäť naštartoval. A jedno moje ja, začalo porovnávať.

Spomenula som si na ten vášnivý bozk od Edwarda z auta. Už len pri tom sa mi rozbúchalo srdce a zaliala ma horúčava. V bruchu mi lietali motýle a v hlave som mala úplne prázdno. Nemyslíš, Bella, že Edward by ťa za toto zabil? A na druhú stranu, sama musíš uznať, že k Darenovi nič necítiť. To Edward je pre teba ten pravý. Možno jediný... „Edward,“ šepla som nahlas ako v tranze. Vtedy sa odo mňa Daren odtrhol a ja som spadla k zemi. Prebrala som sa do krutej reality.

„Čože?“ pýtal sa Daren. Nemohol uveriť vlastným ušiam a ja vlastným myšlienkam. Preboha, na čo som to myslela? Prečo si myslím, že Edward je pre mňa lepší ako Daren. Veď sa ku mne správa ako k hnoju. Ako k nejakej úbožiačke. A Daren? Je to ten najmilší chalan, akého poznám. A ešte má o mňa záujem. Nie, Daren je pre mňa ten pravý. A hneď to aj dokážem!

Vstala som a pozrela na zničeného Darena. Bolo mi ho naozaj ľúto, toto si odo mňa nezaslúžil. „Prepáč mi to. Na niečo som si spomenula a len mi to vykĺzlo,“ šepkala som úprimne. Spravila som psie oči a Daren vtedy zmäkol. Opäť ma pobozkal. A ja som do toho jediného bozku chcela dať všetko. Chcela som sa presvedčiť, že Daren je ten pravý. Muselo to tak byť...

***

Veselo som sedela za kuchynským stolom a chrúmala cereálie. Bola to jediná vec, ktorú som našla v celom byte na jedenie. A keďže bol Daren taký milý, skočil aj napriek dažďu do obchodu.

Vchodové dvere sa otvorili a ja som spozornela. Neobjavil sa v nich však Daren, ale jeho sestra Cathrine, krásna ako vždy. Aj keď teraz jej z mokrých vlasov kvapkala voda.

„Ahoj, Bella,“ pozdravila ma s úsmevom a vyzliekla si kabát.

„Ahoj. Kde si bola?“ zaujímala som sa. Vyzerala, akoby išla z nejakej párty. Krátke šaty jej priliehali k telu a ukazovali viac, než by bolo slušné. Alebo aspoň pre mňa.

„Na večery. Ktorá sa však trochu pretiahla,“ mrkla na mňa. Ešte viac som sa usmiala. Cathrine sa posadila oproti mne a lačno sa na mňa pozrela.

„Spravím aj tebe?“ vysúkala som zo seba a už som sa dvíhala zo stoličky. Chytila ma však za ruku. Opäť ju mala chladnú, ako ľad. V duchu som sa striasla.

„Nie, to nemusíš. Nie som hladná, len si daj. A mimochodom, ako si si to užila s mojím bratom?“ Veľavýznamne sa na mňa pozrela, no ja som si nebola istá o čom presne hovorí. Zamračila som sa. „No, večer ste predsa boli sami. A kým som odchádzala, počula som dosť zvláštne zvuky,“ rozosmiala sa a štuchla ma do ramena, ako najlepšiu kamarátku. Do tváre mi stúpil rumenec. Zahryzla som si do pery, aj keď som sa nemala za čo hanbiť. Nerobili sme predsa nič zlé. Rozhodla som sa však uviesť veci na pravú mieru.

„Nie je to tak, ako si myslíš. Nespala som s tvojím bratom. Pochopil, že potrebujem ešte čas,“ nesmelo som sa usmiala. Na to sa ozval Cathrinin smiech. Chvíľu trvalo, kým sa znovu upokojila.

„To nemyslíš vážne. Chceš tvrdiť, že môj krvilačný brat ťa nechal ísť? To sa mi snáď len zdá.“ Zaklipkala som očami. Nechápala som, ako to myslela, ale nedovolila mi opýtať sa. Odrazu zvážnela a naklonila sa cez stôl. „Si krásna, Isabella. A ver mi, že nepriťahuješ len môjho brata. Tvoja krv vonia a spieva mi ako polnočné husle. Je to dokonalý zvuk pre moje uši. A preto ti dám menšiu radu. Ujdi skôr, než ti niekto ublíži.“ Z jej slov mi nabiehala husia koža. Aj keď som nerozumela ani jedinému jej slovu. Keď sa dvere znovu otvárali, Cathrine už predo mnou nestála. Všimla som si len kúsok jej šiat, ako sa strácajú v jej izbe.

„Ahoj. Tak, už si sa najedla?“ s úsmevom ku mne pristúpil Daren. Chcela som mu ten úsmev opätovať, ale nedarilo sa mi. Namiesto toho vznikla na mojej tvári len nepríjemná grimasa. „Si v poriadku?“ Zdvihol mi bradu a pozorne si ma prezrel. Sucho som prikývla.

„Daren, tvoja sestra hovorila niečo o mojej krvi. Vraj jej vonia. A dala mi varovanie, aby som ušla skôr, než mi niekto ublíži. Vystrašila ma. Čo to má všetko znamenať?“

Daren si povzdychol a objal ma. „Nič si z toho nerob. Moja sestra je asi na drogách, inak by takéto niečo nehovorila.“ Jedna moja časť mu verila. Tá naivná, hlúpa, ktorá dúfala, že Edward sa uvedomí a ukončí to s Tanyou. Ale tá druhá veľmi dobre vedela, že klame. A to ma desilo.     


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Vow - 13. kapitola:

 1 2   Další »
16.07.2012 [22:30]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2012 [21:37]

BellaSwanCullen8Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Pegi
15.07.2012 [22:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Rena16
15.07.2012 [21:56]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. leluš
15.07.2012 [21:39]

ach ten Edward by si zaslúžil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2012 [21:30]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
aj tak nechápem Edwarda miluje ju to vieme... Emoticon
ale prečo sa teda tak spustil a spával a vysával ku..y???... Emoticon (bolo to pred tou autonehodou)
naozaj neviem ale super kapča... Emoticon
už sa strašne teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2012 [21:29]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Sanasami
15.07.2012 [21:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.07.2012 [20:17]

LuLuuasta... už by mohla byť nejaká romantická scenka Bella+Edward Emoticon ten Daren mi lezie na nervy Emoticon som rozhodne team Edward aj keď sa jedná o takého slabocha a sviniara zároveň ako je tento nerozhodny Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ach bože.. teším sa na ďalšiu kapitolu a dúfam, že tento raz tam bude viac Eda, lebo ma ten Daren veľmi nebaví Emoticon Emoticon trošku zlého Edward, čo si bude chrániť svoj "majetok" Emoticon Emoticon ale som si istá, že takéto v tejto poviedke ešte bude Emoticon no rozhodne sa teším na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon dúfam, že bude skoro Emoticon je to úžasné čítať aj keď píšem, že ten Daren ale to sú iba pocity fanušíka Eda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. BabčaS
15.07.2012 [20:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!