Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The S.T.A.R. - prolog 1. kapitola

bye bye my friend by jitule


The S.T.A.R. - prolog 1. kapitolaTohle mě tak napadlo. Co kdyby byl Taylor doopravdy vlkodlak? A opravdu herec? Je to strašná kravina, ale mně se to docela líbí. Takový originální. Ness žije ve Forks s rodiči a je strašnou fanynkou Taylora alias Jacoba. Nikdo neví, že on je vlkodlak, a že jeho pravé jméno je Jacob. On žije v Los Angeles se svojí sestrou Rachel a hledá otisk. Najdou se někdy ti dva? Já myslím, že L.A. je docela daleko od Forks. Ale co když se opravdu potkají? Prosím komentáře a kritiku. TwilightMishka

Prolog

 

Jacob Black

Ahoj. Mé jméno je Taylor Daniel Lautner. Teda mé jméno, podle kterého mě zná docela dost lidí. Jsem totiž herec. Mám plno fanynek a jsem dost populární. Jsem hodně milý, a jak všichni říkají „roztomilý“. Ano. Do té doby než mě někdo naštve. To jsem zlý. Hodně zlý. Mé skutečné jméno je Jacob Black. Je mi 16. Navždy 16. Nejsem totiž tak úplně člověk. Jsem totiž vlkodlak. Nikdo to neví, kromě mých bodygárdů, kteří mě chrání před mnou samotným! Bydlím v Los Angeles a mám tam velikou vilu. Hned u velkého lesa. To je můj výběh. Bydlím tam sám. Teda ještě se sestrou Rachel, která to ví taky. Chrání mě. Stal jsem se hercem, protože potřebuju něco najít. I jinak mě to baví, ale to něco mi opravdu chybí. Je to otisk. Je to něco jako láska na první pohled, ale do konce života a je to opravdu silné pouto k té bytosti. Proto rád chodím na veřejnost. Hned mě obklopují desítky fanynek. Každé si snažím všimnout. Zatím nic. Jako vlkodlak musím lidstvo chránit před pija… teda před upíry. Zatím jsem jich viděl hodně a pár jich i zabil. Někteří ohrožují mé město tak to s nimi vyřídím. Je to docela zábava. Jsem samostatný člen. Ostatní jsou někde ve Forks. Ani nevím, kde to je. Můj život je úžasný, než mě někdo naštve…

 

Renesme Carlie Cullen

Ahoj. Mé jméno je Renesme Carlie Cullen. Je mi 17. Navždy. Jsem totiž poloupír. Bije mi srdce a mám krev v žilách. Máma byla člověk, než mě porodila a táta upír. Oba žijí a máma je taky upír. Jsem docela šťastná. Mám milující rodinu. S mámou a tátou bydlíme v domečku u Forks. Ostatní členové rodiny bydlí v obrovské vile v lese. Asi se vám s něčím svěřím. Můj pokoj vypadá nějak takhle. Měl, říkám měl, oranžové zdi. Teď oranžová není vidět pod náporem plakátů. Na těch plakátech je jeden jediný člověk. Taylor Lautner. On je úžasný! Jsem do něj platonicky zamilovaná a přeji si, abych ho někdy v životě potkala. To by bylo! Máma s tátou mě nechápou, ale já o jiného nestojím. Máma říká, že ho nikdy neuvidím a že si mám najít kluka, ale já nechci! Zatím…

 

1. kapitola

 

Jacob

Zrovna jsem vstal z postele, Rachel mě prudila. „Co to zase máš na sobě? Vypadáš jako vlk!“ otravovala.

„Nech mě bejt!  Díky,“ vzdychl jsem a pomalu šel do koupelny. Vypadám tak, protože včera se něco stalo.

 

Přede mnou stál novinář a vyzvídal. „Prosím! Jednu otázku a fotografii!“ prosil mě.

„No dobře. Co byste chtěl vědět?“ zeptal jsem se otráveně.

„Jestli je pravda, že jste spal s Myley Cyrus,“ zeptal jsem a já ztuhl. Miley je dobrá kámoška. Nic víc.

„Nic jsem s ní neměl,“ vzdychl jsem naštvaně.

„Opravdu?“ dotíral.

„Ne, opravdu ne,“ zavrčel jsem.

„No a proč jste tak naštvaný?“ vyzvídal a mě prostě ruply nervy. Stává se mi to poslední dobou často. Začal jsem se klepat. Oheň byl rychlejší, než jsem myslel. Ruplo mi oblečení a on to vyfotil. Vztek mě přešel a než jsem mu ho stačil vzít, utekl. Už vidím noviny.

 

Z kuchyně se ozval křik. „Taylore! Sakra, co to je?“ křičela Rachel a já jí nevnímal. Oblekl jsem se a umyl. Nageloval jsem si vlasy a šel do kuchyně.

„Co prudíš?“ vzdychl jsem a naráz vypil sklenici vody.

„Co jsi včera dělal? Čtu: Taylor Lautner a zvíře? Taylor včera večer vystartoval po novináři, protože se ho zeptal na otázku. Taylor se prý divně klepal a prasklo mu oblečení. Nepřehání to už s tou náladovostí? Nebo to nebyl on, ale zvíře uvnitř jeho? To je otázka. No fakt skvělý! Můžeš mi to vysvětlit?“ křičela a hodila po mně noviny. Automaticky jsem je chytl.

„Nemůžu. Oni neřekli JAKOU otázku!“ křikl jsem a podíval se na sebe. Vypadal jsem strašidelně.

„Řeknem, že je to fotomontáž. Všichni nám na to skočí,“ smál jsem se.

„No to doufám!“ pořád křičela.

„Sakra neřvi! Bolí mě z tebe hlava!“ zasténal jsem a šel do obýváku. Tam jsem se svalil na gauč a pustil si mojí obrovskou plazmovou televizi.

„Zprávy dne. Taylor Lautner je zvíře. Tvrdí časopis Mix. Megan Fox se přiznala k vraždě svého otce,…“ mlel dál a já rychle přepnul program. Dávali nějakou komedii.

 

Renesme

 

Zrovna jsem byla u novinového stánku a hned mě zaujal jeden časopis. Myslím, že Mix. Vzala jsem si ho a koupila si ho. Na lavičce v parku jsem si sedla začala číst. Bylo to o Taylorovi. Byl strašidelný. Prý zvíře! On? Pche! A taky jsem se dočetla, že příští týden má autogramiádu v New Yorku. Natočil nový film, takže tam bude muset. Už se těším. Třeba tam pojedu!

„Ness! Celou dobu tě hledám! Kde jsi?“ ptala se mě moje nejlepší kamarádka Lizz. Obě máme rády Taylora.

„Koukej se! Tay je tady a mají ho tam jako zvíře!“ ukazovala jsem jí to. Zalapala po dechu a sedla si vedle mě.

„To není možný! On je anděl a ne zvíře!“ protestovala a já se přidala.

 

Jacob

Bylo už odpoledne a já se rozhodl vyrazit ven. Vzal jsem si mikinu s kapucí a brýle. Bylo sluníčko a ještě mě kryly.

„Jdu ven! Čau!“ křikl jsem a rychle došel do garáže. Vybral jsem si bílé audi R8, moje nejoblíbenější auto. Nasedl jsem a vyjel z garáže. Jel jsem se jen tak projet. Nikam jsem nechvátal. Otočilo se za mnou asi tak 1000 lidí, ale co. Zvykl jsem si.

Zastavil jsem až v centru. Šel jsem do nákupního střediska. Musím si koupit něco na sebe! Předstírám, že jsem šampónek a začíná mě to bavit. Sundal jsem si kapuci a vystoupil z auta. Peněženku jsem strčil do kapsy a zamkl auto. Už ke mně letěly davy fanynek. Rychle jsem vběhl dovnitř a schoval se na záchody. Tak jo. Jacobe! To dáš! Uklidňoval jsem se a pomalu vyšel ven do obchodu. Už u mě byla první fanynka.

„Ty jsi Taylor?“ jásala.

„Jo,“ usmál jsem a vytáhl fix z kapsy. Vždycky ho tam nosím. Tázavě jsem se na ní podíval. „Jo! Prosím a na břicho,“ jásala a vyhrnula si triko. Klekl jsem si a podepsal se. Ještě jsem tam připsal srdíčko pro efekt.

„Děkuju! Moc!“ řekla a já se postavil.

„Nemáš za co,“ usmál jsem se na ní a ona pelášila pryč.

Takhle to šlo celý dvě hodiny. Byl jsem vyčerpaný a i s nákupem šel k autu. Tam mě zastavila poslední fanynka. Dobře jsem věděl, že přijde, ale nechtěl jsem jí kazit radost a dělal jsem debílka. Slyšel jsem, jak jí ostatní holky povzbuzují a jak se ona stydí.

„Ehm… Ahoj. Prosím podepíšeš se mi na tenhle papírek?“ zeptala se krásným hláskem. Otočil jsem se a vyděl snad tu nejhezčí dívku na světě, ale neotiskl jsem se. Sakra, Jaku!

„Jo. Ukaž,“ usmál jsem se  a podepsal jí to.

„Nejsi ty nějaká modelka?“ zeptal jsem se a očkem jí sledoval. Užasle se na mě podívala. „Ne…“ smála se nervózně.

„No nic. Můžu vědět tvoje jméno?“ Podíval jsem se na ní a mrkl jsem na ní.

„Ehm, jo. Victoria. Ale všichni mi říkají Vicky,“ usmála se a já jí úsměv oplatil.

„Krásné jméno. Tak na. Rád jsem tě poznal. Třeba jednou tě uvidím jako modelku.“ Podal jsem jí papír a ona byla celá bez sebe.

„No, tak to zkusím. Třeba to vyjde,“ jásala a zamávala mi. Potom odtančila k těm holkám a všechno jim řekla. Usmál jsem se pro sebe a nasedl do auta. Proč se neotisknu? Proč? Jsem vadný? Asi jo… Nastartoval jsem a vyjel domů, kde mě čeká má milá sestra… Ach jo!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The S.T.A.R. - prolog 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!