Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Meadow 13. kapitola

Esmé Cullenová - by Mauween


The Meadow 13. kapitolaUsmíření? A co bude následovat potom? Že by nebyl Edward sám, kdo si nedává pozor? Alice to uklouzne totiž taky... Cullenovic teenageři jsou prostě někdy úplně mimo...

„Odpusť´ mi to,“ zašeptal ledově hebký hlas do mého ucha. Povzdychla jsem si a chtěla se otočit, ale on mi to nedovolil. Stáhl mě s sebou do nějaké učebny, kde nikdo nebyl. Potom mě pustil a chytil mou ruku do té své.

„Já ti to odpustím, ale musíš mi slíbit, že má přání budeš respektovat. Nejde o to, že bych se nějak moc zlobila, že to všichni vědí nebo mají přinejmenším podezření, ale o to, že jsi porušil slib. Slib mi, že už to nikdy neuděláš. Ale předem tě upozorňuji, že to musíš myslet vážně.“ Edward se na mě podíval a já věděla, že tentokrát už nic neporuší.

„Slibuji na svou mrtvou matku a otce.“ Zalapala jsem po dechu.

„To jsi nemusel…,“ nedokončila jsem větu, protože mi v tom zabránil jeho polibek.

„Ale já jsem chtěl,“ zašeptal a přitáhl si mě do náruče. Políbil mě na čelo, nos a nakonec znovu na rty. Tam se samozřejmě zastavil o něco déle… „Můžu tě tedy vzít za ruku? Chci jim to dát najevo, že jsi moje…“ Rozesmála jsem se.

„Ty jsi ale nějaký nedočkavý… Víš co? Za ruku mě vzít nemůžeš…“ Edward posmutněl. „…, ale můžeš mě vzít okolo pasu,“ zasmála jsem se.

„Ty malá potvůrko…,“ chytil mě jednou paží, když jsem se snažila se smíchem utéct.

Políbil mě a s úsměvem se mnou vyšel na chodbu, kde najednou všechno utichlo. Všichni se zastavili uprostřed pohybu a jen jediná Alice se samolibě usmívala a mrkla na nás. Edward mě políbil do vlasů a tím vyslal ještě jasnější signál než doposud. Byla jsem celá napjatá a jen silou vůle se nerozběhla pryč na další hodinu. Biologie… Společná hodina. SW kým že to sedím? No jistě… S kým jiným než s Edwardem…

S povzdechem jsem se posadila do lavice a čekala, než začne hodina. Vtom u mě přistál nějaký zmuchlaný papír. Než jsem si ho stihla rozbalit a přečíst, tak mi ho Edward vyfoukl před nosem, něco rychle odepsal a bylo vidět, že místo hladkého dopadu na lavici Lauren zvolil přímý zásah, jako u vybíjené.

„Co mi psala?“ ptala jsem se šeptem. Edward vypadal, že zvažoval své možnosti a nakonec mi řekl pravdu.

„Vyhrožovala ti, že když se se mnou nerozejdeš, nastane ti peklo.“

„A cos jí odepsal?“ polkla jsem, když se Lauren po přečtení vzkazu začala klepat.

„To že jestli si jen dovolí sáhnout na tebe prstem, tak jí urvu celou ruku.“

Němě jsem přikývla a přemýšlela. Proč je tak brutální? A proč to zní tak reálně…? A proč mám takový divný pocit, že jí napsal i něco navíc? Edward mě vzal za ruku a kreslil mi na ní uklidňující kroužky. Jenže já stále nemohla odtrhnout pohled od Lauren, která se klepala jako osika. Ani se na mě nepodívala. Sledovala učitele a jeho výklad. Divné. Obyčejně klábosí s kamarádkami…

***

„Chci tě pozvat k nám domů,“ oznámil mi v autě, když mě vezl domů. Zase si prosadil svou a můj náklaďáček mi řídila Alice.

„Vždyť už jsem u vás byla mockrát, tak proč najednou tak vážně?“

„Protože jsi byla jen se mnou a Esmé tě chce pozvat o víkendu na večeři. Poznávací večeři… A dokonce i s Emmettem…,“ povzdychl si se smíchem.

„Tak dobře… Nemám námitky,“ usmála jsem se.

„To je dobře, protože bych tě stejně donutil buď já, nebo moje sestra Alice.“

„Alice? Co ta s tím má společného…?“

„Je přesvědčená, že budete skvělé kamarádky. Ona totiž musí lézt všude, kam jí to ten drobný nosánek dovolí, víš?“ zasmál se a v tu ránu se za námi ozvalo zatroubení.

Nadskočila jsem na sedadle a podívala se do zrcátka. Byl v něm můj náklaďáček, kde uvnitř kabiny seděl rozzuřený skřítek. Nebo spíš Alice. Tady něco nehrálo… Jak to mohla zjistit? Nebo jsme snad něco udělali špatně…? Určitě jsme překročili nějaký ten dopravní předpis… Edwardův obličej byl ale stažený do podivné grimasy, kdy by se obyčejně dalo očekávat, že za chvíli uslyšíte opravdu velký smích. Taky že se ozval. Ale až auto zastavilo u mého domu a najednou se prudce otevřely dveře u Volva. Alice v očích plály zlověstné plamínky a Edwarda najednou přešel smích. Přitáhl si mě před sebe a ani se neobtěžoval něco říct.

„Schovávat se za ženskou… Ty jsi ale srab, víš to? Kdyby Bella nebyla…“

Najednou Alice ztichla a Edward záporně vrtěl hlavou. Ten den byl čím dál tím víc divnější. Alice se zčista jasna usmála a bylo vidět, že už by co nejdřív s Edwardem byla sama. Jako na povel jsem se začala zvedat a chtěla jsem Edwardovi zamávat, ale on si mě k sobě znovu přitáhl a políbil mě. Jenže v tom polibku bylo tolik nervozity, že přešla i na mě. Mlčky jsem se nakonec usmála a vystoupila z auta. Alice nastoupila a zářivě se usmála na rozloučenou. Ještě chvíli jsem stála na místě, než auto bylo za zatáčkou a potom doběhla domů. Zamkla jsem se v pokoji a chytila se za hlavu.

„Co se to děje?“ zamumlala jsem.

Zavrtěla jsem hlavou a šla se osprchovat. Věděla jsem, že ještě není čas na spánek, ale já byla tak unavená… Proto jsem si také vzala pohodlné tepláky a triko. Tímhle gestem jsem se přesvědčovala, že to nebude jak dvě hodinky… Znaveně jsem padla do peřin a ihned usnula. A světe div se, jen co jsem se ocitla v říši snů, pocítila jsem blížící se Déjà vu.

***

Celá zpocená jsem se probudila s rukou na budíku. Ten ukazoval, že je ráno. A tím také dokazoval, že je čas vstávat, osprchovat se a přestat myslet na ty dva sny, které se mi zase objevily na mysli. Domácí úkoly jsem naštěstí žádné dělat nemusela – nic nespěchalo natolik, aby to bylo na dnešek. Povzdychla jsem si a zjistila, že mezitím, co jsem přemýšlela o ničem, tak jsem v sobě měla snídani a vycházela jsem ven. Jako obvykle sychravé počasí a mlhavo. Proto jsem ani neviděla Edwarda, který mě z ničeho nic zezadu objal. S rukou na dveřích jsem se na něj chtěla otočit, ale zase mi to nedovolil.

„Kampak bys chtěla jet, když jsem ti včera říkal, že pro tebe přijedu?“ zavrněl mi do ucha a skousl mi ušní lalůček.

Přivřela jsem oči a z ničeho nic se mi podlomila kolena. Edwardovi to však nevadilo a už si mě bral do náruče jako malé novorozeně. Kopnutím zavřel dveře od mého auta a zastavil i protesty, které se mi draly z úst tím, že mě políbil. Nechtěla jsem jet jeho autem, ale on byl vždycky tak paličatý… Proto jsem také poslušně nastoupila… No… On mě tam Edward vlastně dosadil, ale to už bylo vedlejší. Potom už jsem nic nevnímala… Jen jeho ruku propletenou s tou mou.


Kapitola 12. x Kapitola 14.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Meadow 13. kapitola:

 1
23.10.2011 [13:14]

dcvstwilightBože, chceš mě zabít? Emoticon Ty, ty, ty! Emoticon Useknout to v tom nejlepším! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.10.2011 [20:25]

BellaSwanCullen8krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. marcela
22.10.2011 [7:30]

Krása,jednoduše a prostě krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.10.2011 [16:16]

Faire Emoticon Emoticon

1. LadySadness
21.10.2011 [9:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticona tak ďalej stále rovnako

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!