Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The best siblings - 2. kapitola

premiera


The best siblings - 2. kapitolaAlice se splní přání, táta přijede domů. Proč, vlastně přijel? Urovná vztahy mezi Alice a její matkou?

Ráno mě probudilo slunce, které mi svítilo do očí. Mrkla jsem na hodiny na mém stolku. Jedenáct hodin, no nic, šla jsem se umýt a obléct do riflové sukně, tílka a balerínek. Poté jsem sešla dolů po schodech, do kuchyně, na něco k jídlu. Tam už stál Emm a připravoval si nějaký koktejl. Vytáhla jsme z lednice meloun a šla s ním ke stolu.

„Hej, to je můj meloun."

„Není."

„Je."

„Nechám ti, neboj."

„Tak jo."

„Hmmm," zamumlala jsem s plnou pusou. Někdy má chování pětiletého dítěte.

 

„Kde jsou ty moje děti!!" Táta přijel. Otočila jsem se a za mnou stál táta v celé svojí kráse.

„Tatíííííííí!" vykřikla jsem a skočila mu do náruče.

„Tolik se mi po tobě stýskalo, tati." Pořádně mě zmáčkl.

„Mě taky, princezno moje, mě taky." Políbil mě na čelo a postavil na zem, jako nějakou malou holčičku. Pak se podíval na Emma, který čekal, až se tátovi uvolní náruč.

„Čau taťuldo." Sice mu neskočil do náruče, ale jeho přivítání bylo stejně láskyplné, jako to moje.

„Jak dlouho budeš doma?" zeptala jsem se.

„Týden, pak jedu s mámou do Paříže. Máme přece výročí svatby."

„Já úplně zapomněla."

„Ty to nemusíš vědět, tvoje výročí to přece není," řekl a šel nahoru za matkou a já se vrátila zpět k melounu.

 

Po snídani jsem šla k bazénu se opalovat. Za tři hodiny jsem si řekla, že opalování bylo dost. Proto jsem šla za tátou do obýváku, kde se s Emmettem dívali na baseball. Jejich společná vášeň. Emmett je hvězdou baseballového týmu na naší škole. Baseball je jeho životem a táta je na něho patřičně hrdý.  Sedla jsem si mezi ně a společně jsme sledovali zápas. Brzy mě začal nudit,  proto jsem se rozhodla jít na nákupy. Musím koupit dárek pro své rodiče, dvacet pět let pohromadě, to si zaslouží medaili. Neměla jsem ponětí, co se kupuje k výročí, nakonec jsem ji koupila prstýnky, na nichž jsem nechala vyrýt jejich jména. Jak znám Emmetta, určitě dá tátovi k výročí balíček kondomů s vizitkou,  že si vysloveně nepřeje dalšího mladšího sourozence.

 

Týden uplynul rychlostí světla a naši odjížděli do Francie. S Emmettem jsme už vymýšleli, na jaké téma, budeme pořád párty. Na letišti jsem se rozloučila s tátou a čekala na Emmetta, až se rozloučí i s matkou. Pořád jsem ji ignorovala. Párkrát se snažila usmířit, ale marně. Jsem tvrdohlavá, a dokud neuzná svou chybu, nebudu se s ní bavit.

 

„Co budeme dělat?" zeptal se brácha, když jsme dorazili domů.

„Mohli bychom si jít zahrát tenis, a potom jdeš na večírek k Tomovi."

„Jo vlastně, já zapomněl. Nechceš jít se mnou?"

„Ne, budu doma, mám domluvenou s holkama menší dámskou jízdu."

„Dobře, jdeme na ten tenis." Přikývla jsem.

 

Nevím, jak to dělá, ale vždy mě porazí. Málem jsem na hřišti vypustila duši, abych ho porazila, ale stejně mi to bylo houby platné. On je ve všech sportech nejlepší. Unaveně jsem si lehla na lehátko u bazénu a zavolala holkám, jestli bychom tu jízdu, o den neodložily. Byla jsem opravdu unavená. Brácha se za chvíli vypařil a já se rozhodla udělat si filmový večer. Nakonec jsem si vybrala film Báječný svět shopaholiků a společně s popcornem jsem se pohodlně usadila do křesla a sledovala film.

 

Crrrrrr.


Leknutím jsem sebou škubla. Já usnula! Mrkla jsem se na hodiny 22:19, to by měli být rodiče ve Francii. Co mě to probudilo? Jo, zvonek. Zvedla jsem se z křesla a šla otevřít. Kdyby máti najala služebné, nemusela bych tam teď jít, ale ona ne, ona musí mít vše pod palcem. Otevřela jsem dveře a v nich stáli dva policisté.

„Co potřebujete? Provedl snad něco můj bratr?" Není to poprvé, co by domů Emmetta dovezla policie. Když je opilý, dělá opravdové blbosti.

„Jste slešna McCarty?"
„Ano, to jsem."

„Pustila byste nás dovnitř?"
„Pojďte dál." Co se tu děje?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The best siblings - 2. kapitola:

 1
16.03.2012 [18:49]

N1I1K1O1LEmmettův dárek... Emoticon Emoticon
Ten konec je zlý.. Jdu na další kapitolu. :)
Zatím pěkný. Emoticon Emoticon

23.08.2011 [11:32]

Elisme7a je to tu... bad news je tady Emoticon Nechtěla bych být v jejich kůži, až se dozví. Sice jsem plánovala, že to budu střídat s ON, ale jdu dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!