Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The best siblings - 13. kapitola

Breaking Dawn


The best siblings - 13. kapitolaMusím se omluvit, ale konec přeměny posunuji až na další díl. Nějak si to musím ještě promyslet. Doufám, že se vám tento díl bude líbit, je tak trochu šílený.

Crrr!!!
Zaraženě jsem civěla do dveří. To, co jsem viděla, mě úplně odrovnalo. Slyšela jsem zvonek. Šáhla jsem na kliku. Pokud tam bude Emmett, budu ten nejšťastnější člověk na světě, pokud tam bude Jasper, znamená to, že vše, co jsem teď viděla je pravda.

Crrr!!!

Pomalu jsem otevřela dveře.

„Jaspere!“

„Alice, poslouchej mě.

„Ne! Vypadni pryč, já všechno vím! Vše! Najednou jsem ucítila vlnu klidu, která prostupovala mým tělem.

„Nech toho! Ať to děláš čímkoliv, nedělej to! To ty! Za všechno můžeš ty, viděla jsem to, vše jsem viděla, to proto jsem se cítila tak klidná, ty jsi mě ovlivňoval!

„Alice, prosím uklidni se.

„Nechej mě na pokoji ty jeden poloupíre.

„Jak to víš?

„Říkala jsem ti, že vím všechno.

„Všechno? I to s Emmettem?

„Co se stalo Emmettovi?

„Co všechno víš?

„Řekni mi, co se stalo Emmettovi!!!

„Měl nehodu.

„Jakou? Auuu!!! Projela mnou bolest. Au, to bolí! Moc to bolí.

„Alice! vykřikl Jasper a vzal mě do náruče.

„Co tě bolí?

„Břicho. Uslyšela jsem auto. Jasper mě odnášel pryč z domu. Zastavil u auta a otevřel dveře, v něm seděla jeho matka.

„Co se stalo? zeptala se Jaspera, který mě usadil dozadu, kde si sedl vedle mě.

„Ví kdo jsem, strašně moc se rozčílila a bolí ji břicho. Musíme ji zavézt za otcem.

„Dobře.

Cesta k nim mi přišla nekonečná. Bála jsem se o dítě a o Emmetta. Je ta jeho nehoda vážná nebo ne? Zastavili jsme před vilou. Jasper mě vzal znovu do náruče a nesl mě do vily. Jeho matka ho následovala.

„Carlisle, zavolala do domu. Na schodech se objevil muž s ustaraným pohledem. Když mě uviděl, jeho pohled se změnil na vyděšený.

„Co se stalo?

„Potřebuji pomoc, bolí mě břicho. Hrozně jsem rozčílila, vysvětlila jsem mu. 

„Jaspere odnes ji do svého pokoje, hned tam přijdu.


 

„Tak, Alice. Dítě bude v pořádku, nic se mu nestalo, jen potřebuješ být v klidu.

„Děkuji vám, pane Cullene.

„Není za co. Jen tu v klidu lež a pokus se usnout, ano?

„Můžete mi říct, co je s Emmettem? Jasper říkal, že měl nehodu. Potřebuji to vědět.

„Ano měl nehodu, ale už je v pořádku.

„Mohla bych ho vidět? Je tady?"

„Alice, potřebuješ klid. Neboj, dočkáš se bratra, ale teď musíš odpočívat.

„Dobře.

 

Pohled Jaspera


Otec byl s Alice osamotě v pokoji. Byl jsem strašně nervozní. Jak jen to mohla zjistit? Není možné, aby to vše věděla. Doufám, že jí nic není a ani dítěti. Otec vyšel z pokoje a vzal si mě a sestru do pracovny. Matka šla za Alice.

„Vy dva, jste pohroma!

„Ty jsi, ale větší. To mluvil ke mě.

„Víš, co všechno se mohlo stát? Ta chudina málem dostala infarkt.

„Já za to doopravdy nemůžu. Nevěděl jsem, že to o nás ví. Byl jsem zmatený a ona vyšilovala. Snažil jsem se ji uklidnit pomocí mého daru, ale o tom věděla taky. To ji ještě víc rozzuřilo.

„A jako třešničku na dortu jsi ji řekl o Emmettovi.

„Cože jsi udělal? křikla na mě, do té doby mlčící, Rose.

„Prořekl jsem se, stačí! Myslíte, že jsem to udělal naschvál? Vždyť já ji miluji, nikdy bych jí vědomě neublížil.

„Jaspere, uklidni se. Musíme ji říct pravdu o Emmettovi. Musíš kontrolovat její pocity. Bude si myslet, že jsou to léky, které jsem jí dal.

„Mohla bych jí to říct já?

„Ty, Rose? zeptal se jí otec.

„Ano, chtěla bych se jí za vše omluvit i za Jaspera, co jsem jim udělala. To já je rozdělila.

„Myslím, že to bude dobrý nápad. Na Jazze je víc citlivější.

„Co mám tedy dělat? zeptal jsem se ho.

„Pojď se mnou za Emmettem.


Pohled Rose


Otevřela jsem dveře Jasperova pokoje a podívala se na tu drobnou dívku, kterou miluje. Byla krásná, jako nějaká lesní víla. Máma seděla na posteli a mluvila s ní. Připadalo mi, že si padly do oka. Nesměle jsem se na ni usmála.

„Ahoj, já jsem Rose.

„Ahoj, já Alice.

„Přišla jsem si s tebou popovídat.

„Je to něco důležitého?

„Ano, je. Poklepala na místo vedle sebe. Já si tam sedla a znovu se na ni usmála.

„Já, se ti moc omlouvám za to trápení, kterým jsi si prošla.

„Proč se omlouváš?

„To já jsem přemluvila Jazze, ať tě opustí. Ono je těžké, vžít se do někoho zamilovaného, když jsem lásku neznala. Nedokázala jsem pochopit jeho jednání. Donutila jsem ho, aby tě opustil a tím jsem ublížila, jak tobě tak i jemu. Moc se omlouvám.

„To ty jsi ho donutila. On se tak sám nerozhodl?

„Ne, chtěl být s tebou. Promiň mi to, doufám, že mi to jednou odpustíš.

„Už se neomlouvej. Chápu tvé jednání. Miluješ svého bratra, tak jako já svého a nechtěla jsi, aby trpěl. Chtěla jsi to zarazit, dokud byl ještě čas.

„No, ale stejně jsem to zarazila pozdě. Pohledem jsem hodila po jejím břichu. Unaveně se na mě usmála.

„Jo, to máš pravdu.

„To není vše, co jsem ti přišla říct. Chtěla jsem ti povědět pravdu o Emmettovi. Našla jsem ho v lese, napadl ho medvěd. Převoz do nemocnice by nepřežil a pokud ano, určitě by zemřel na operačním sále. Proto jsem ho donesla k nám domů a donutila mého otce, ať ho přemění na upíra. Neviděla jsem jinou možnost. Víš, já jsem tak trochu do tvého bratra zamilovala a nedokázala jsem si představit život bez něj.

„Můj bratr je upír?

„Ano, já vím, že to bylo sobecké gesto, ale já ho nemohla nechat umřít.

„Já, nevím, co říct. Děkuji, že jsi ho zachránila. Vím, že to zní divně, ale opravdu jsem ti vděčná.


Ráda bych znala váš názor na tento díl. Proto bych poprosila o komentáře a zároveň děkuji, že je píšete. Opravdu mě to těší.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The best siblings - 13. kapitola:

 1
16.03.2012 [20:36]

N1I1K1O1LSouhlasím s Elisme... Taky jsem celou dobu uvažovala nad tím, proč si Jasper nepamatuje, že vykládal Alici o upírství. Emoticon Dokonce jsem se vrátila o kapitolu zpět, abych se přesvědčila, že mi nic neuniklo... Emoticon Emoticon
No nic.. jdu dál. Emoticon

25.08.2011 [15:46]

Elisme7Vize???!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To byla jen vize? Trvalo mi, než jsem to pochopila, nedávalo mi smysl, že to nenavazovalo, ale byla to jen vize! Emoticon
Tak teď jsi mě fakt dostala. Skvělý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rosalie má body navíc za přiznání. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!