Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The best siblings - 12. kapitola


The best siblings - 12. kapitolaDnes se podíváme, jak je na tom Jasper a Alice. V příštím díle se podíváme na Emmetta a jeho dokončenou přeměnu.

Pohled Alice


„Auuu!" chytla jsem za břicho. Zřejmě se malému nelíbí, jak se rozčiluji. Zhluboka jsem dýchala a tím se snažila uklidnit. Jasper celý vyděšený mě vzal do náruče a nesl ke gauči. Tam mě opatrně položil a očima rentgenoval mé břicho. Nedokázala jsem se ubránit slzám. Tolik jsem chtěla, aby se vrátil a teď tu je. Je tady se mnou a s naším dítětem. To jsem si přece přála, ve skrytu duše doufala, tak proč najednou ten silný pocit zloby a vzteku? 

„Co je tak důležité, že ses uráčil přijít?" doufám, že to znělo dostatečně odměřeně. Odtrhl pohled od mého břicha a podíval se na mě. Viděla jsem v něm zoufalství, bezradnost a kajícnost, všechny tyto jeho pocity podtrhávaly slzy, které se mu leskly v očích. Odvrátila jsem od něj pohled, nedokázala jsem tam dál dívat. Vím, že by stačilo ještě pár vteřin a vše bych mu odpustila. 

„Jsi v pořádku? Bolí tě to ještě?" zeptal se a jeho hlas se třásl a byl plný strachu.

„Nemusíš se o mě strachovat. Dokážu si poradit sama."

„Alice..."

„Ne! Žadná Alice, řekni mi proč tu jsi a odejdi. Nechci tě už nikdy v životě vidět!" Opatrně se dotkl mého břicha. Já ucukla a odstrčila ho od sebe. „Co to děláš? Nedotýkej se mě."

„Je to moje otcovské právo!"

„Ne, není. Ty jsi své práva ztratil v ten okamžik, kdy ses na mě vykašlal!"

„Kdybych jen tušil tvé těhotenství. Nikdy bych tě neopustil. Obětoval bych pro tebe vše i svou rodinu a zůstal bych s tebou, věř mi."

„To je ten kámen úrazu, Jazzi. Já ti už nemůžu a ani nechci věřit!" 

„Ale můžeš. Dej mi šanci a já ti ukážu, že toho lituji. Stále mě miluješ, cítím to."

„Jak můžeš po mně něco takového chtít? A přestaň si namlouvat něco, co není pravda."

„Miluješ mě. City nelžou."

„Ne! Nemiluji, nehádej se mnou. Snad vím, co cítím!"

„Přesně! Víš, co cítíš a já to vím taky. Proto ti říkám, že mě stále miluješ, jen se mi snažíš lhát, protože jsem ti tolik ublížil. Cítím tu tvoji bolest, pocit zrady a chuť mi nakopat prdel." Zmateně jsem se na něj podívala. Právě popsal přesně mé pocity, jak to jen dokáže?

„Musím ti toho hodně vysvětlit. Mohla by ses, prosím, uklidnit a nechat mě ti to povědět?"

Zhluboka jsem se nadechla a pokynula mu ať začne. 

 

„Co ta tu chce?" 

„O čem to mluvíš?" On se snad zbláznil.

„Moje matka, za chvíli přijede."

„Tvoje matka? Proč?"

„To kdybych věděl." Šel ke dveřím a tam čekal. Z okna jsem uviděla příjíždějící auto a drobnou brunetku, jak vystupuje z auta. To, že je jeho matka? Vypadá mladě a k tomu jí není moc podobný. 

„Vím, že jsi zmatená, ale je to má matka. Já a má sestra jsem podobní na otce."

„Mohl bys, prosím, přestat číst mé pocity. Ať to děláš čímkoliv, mně to vadí." 

„Promiň," řekl a otevřel dveře.

„Ahoj mami." Dovnitř vešla jeho matka a mile se na mě usmála. Pak se otočila na Jaspera a pohladila ho po tváři. 

„Co vše jsi jí stačil říct?" zeptala se ho.

Skoro nic."

Dobře, já jí to všechno vysvětlím a víš, co máš dělat, aby se tu nesesypala."

Jo, vím."

Jeho matka se na mě zase usmála a pomalu ke mně došla. Její barva očí mě zarážela jako celý jejich rozhovor.

„Ahoj Alice, já jsem Esmé, matka Jaspera a jak vidím, tak i budoucí babička. Musím ti teď hodně věcí vysvětlit, které, doufám, pochopíš. Hlavně mi slib, že se budeš snažit brát to v klidu, musíš myslet na dítě."

„Dobře, slibuji." Sedla si naproti mě a Jasper si sedl vedle ní, nechtěl mě dráždit.

„Nejsme normální rodina. Já a můj manžel jsme upíři."

„Cože jste? Upíři? To není možné, nevypadáte jako upír. Pokud vím, upíři nechodí ve dne, ale v noci a teď je den. A taky nevypadáte na krvelačné monstrum." Vzala mě za ruku a já ucítila ten smrtelný chlad, který z ní vycházel. Vyděšením jsem ucukla.

„Nemůžeš věřit těm nesmyslům, co jsou v televizi. Můžeme za dne ven, ale nesmíme se vystavovat přímému slunečnímu světlu. Jinak by lidé poznali naši rozdílnost. Já a můj manžel jsme jiní než většina upírů. Živíme se zvířecí krví a kvůli tomu se naše oči zbarvují do této barvy. Pokud bychom lovili lidi, měli bychom je červené."

„To co mi tady říkáte, je pravda, že jo?" podívala jsem se na oba. Jasper přikývl a Esmé se na mě povzbudivě usmála. Byla strašně moc milá a hodná.

„Ano, je."

„A co Jasper, on přece nemá oči jako vy a jeho pokožka není ledová, jako ta vaše." Jasper se chystal něco říct, ale jeho matka ho zarazila.

„Ne to není. Jaspera a jeho sestru Rose jsem porodila, když jsem byla člověkem."

„Začíná se to nějak zamotávat," podotkla jsem. 

„Neboj začnu pěkně popořadě. Jejich otce jsem poznala v době, kdy tví rodiče byli na houbách. On byl v té době už upírem, já byla člověkem. Zamilovali jsme se do sebe a nedokázali bez sebe být. Carlisle se bál, jak budu reagovat na jeho upírství. Nemohla jsem bez něj žít a taky jsem nechtěla a věděla jsem, že tak úžasný a dobrý muž, jako je Carlisle, by nikdy nikomu neublížil. Dlouho se nedokázal smířit s tím, co je. Pak jsem zjistila, že jsem těhotná. Bál se o mě a nechtěl mé těhotenství dovolit. Já ho nakonec přesvědčila a narodili se nám Rose a Jasper."

Takže jsi napůl člověk a napůl upír?" zeptala jsem se Jaspera. Ten přikývnul a dál nechal mluvit svoji matku.

Ano, jsou. Narozdíl od nás se mohou volně pohybovat na slunci a nemusí pít krev. Jejich tělesná teplota je daleko vyšší než ta naše, proto je pro ně snažší zapadnout mezi lidi. Proto, když tě opustil, jsi si myslela, že si s tebou jen pohrál a odhodil. Jenže Jasper nemohl být s tebou, musel tě opustit, protože stejně jako upíři nestárne a i když tě miluje víc, než cokoliv na světě, musel tě nechat jít. Dát ti šanci žít normální život."

Je to pravda? Jaspere, je to pravda, co mi tady tvrdí tvá matka?"

„Ano, je. Já jsem po tobě nemohl chtít, aby ses kvůli mně obětovala a žila tento život. Miluji tě a chci, abys byla šťastná, doufal jsem, že na mě časem zapomeneš. Jenže osud to chtěl jinak a dal nám někoho, kdo si zaslouží mít oba rodiče."

Jak bych jen mohla na tebe zapomenout? Kvůli bratrovi a dítěti jsem se snažila být silná, ale tady uvnitř jsem zlomená, zničená. Potřebuji tě, miluji tě."

„Promiň, mi to. Pokud mi to dovolíš, budu s tebou a nikdo mě od tebe neodtrhne. To ti přísáhám."

„Potřebuji, ale důkaz. Musíš mi dokázat, že to myslíš se mnou vážně a budeš tu pro mě. Budu se snažit vybudovat si k tobě znovu důvěru, ale nebude to jen tak."

„Udělám vše, co bude v mých silách, slibuji."


Moc se omlouvám, za nudnost této kapitolky. Doufám, že to pochopíte.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The best siblings - 12. kapitola:

 1
16.03.2012 [20:27]

N1I1K1O1LAlice to vzala nějak dobře.. a taky mu rychle odpustila.. já bych mu už nevěřila. Emoticon

25.08.2011 [15:38]

Elisme7Nudnost? Za tvoje poznámky bych tě občas profackovala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Víš, jak jsem moc ráda, že Alice ví pravdu a Jasperovi odpustila?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jenže ještě neví o Emmettovi a to bude rána Emoticon

Skvělý, úžasný a žádná nuda! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!