Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Best Friend or Grande Puss? - 3. kapitola

esme-card


The Best Friend or Grande Puss? - 3. kapitolaAhoj. Tak jsem napsala další kapitolu, jak jsem slíbila. Jen mě mrzí, že tak málo z vás píše komenty, ale co, jsem moc vděčná za ty, co mám :-). Proto moc děkuju všem za jejich názor. I teď bych zase a ráda poprosila o vaše komentáře. Snad se dočkám....;-) Díky. Avalone

My se známe…?

Celá rodina se vydala směrem k přijímací kanceláři. Jane se chtěla taky nechat zapsat, a tak vyrazila stejným směrem. Avšak bylo na ní znát určité zklamání, že my jsme zůstaly stát.

„Víte co, já půjdu s Jane. Uvidíme se na hodině,“ řekla jsem jen a vyrazila za ní. Když jsem ji doběhla, byla ráda, že nejde sama. V kanceláři jsme se potkaly s Cullenovými. A ta malá se na mě jen usmála, pak odešli.

Odkud mě jen zná? Vypadá jako bychom se už znaly dlouho a já ji viděla snad 10 minut i s cestou. Něco mi tu unikalo a já nemohla přijít na to co! A to mě dost štvalo. Však já na to přijdu. Zajímavý příslib do budoucna…

Jakmile jsme došli do třídy, všichni ztichli. Já se jim ani nedivím, když jsem tu byla nová já, trvalo dlouho, než na mě přestali zírat a šuškat si, kdykoliv jsem prošla kolem. A navíc Jane je pěkná holka nad poměry. Má delší blond vlasy, modré oči, pěkný úsměv i postavu.

Obhlédla jsem třídu, abych nakonec zjistila, že jsou volná poslední 3 místa.  V partě je nás sice 6, ale Tracy sedí se svým klukem, Joshem. Přenechala jsem své místo Jane. Přece jen je tu nová tak ať sedí Jessicou. Já sama si sedla do prázdné lavice. A světe div se, se zvoněním vešel do třídy učitel, spolu s tou pohádkovou bytostí.

„Dovolte, abych vám představil vaše dvě nové spolužačky. Jedna, jak vidím, se již adaptovala a tohle je ta druhá.“ Vážně tenhle učitel má ale postřeh!

„No tak, děvčata představte se nám.“

„Ahoj, já jsem Jane Greenová. Přistěhovala jsme se sem ze Seattlu.“

„Ahoj, já jsme Alice Cullenová, přistěhovala jsem se sem se svou rodinou z Kanady.“

„Skvěle, takže se všichni známe. Já jsem pan Silly a jsem váš učitel angličtiny. Slečno Cullenová, sedněte si támhle vedle slečny Swanové, prosím, mohli bychom už začít.“

Takže vedle mě sedí Alice, hezké jméno, a když to vezmu kolem a kolem, tak se k ní neuvěřitelně hodí.

„Ahoj, jsem Alice, těší mě,“ řeklo to stvoření vedle mě.

„Ahoj, taky mě těší, jsem Bella,“ a věnovala jsem jí úsměv. Ten opětovala, a dále jsme se věnovaly výkladu učitele. Byly to jen žvásty, o novém studijním programu, jaké má výhody oproti předchozímu, jaké budeme potřebovat učebnice, že se naučíme mnoho nového atd. atd.……..

Víc jsem se snad nikdy nenudila. Ne, omyl. Nezažila jsem nudnější den. Každá hodina probíhala v podstatě stejně. Akorát ve francouzštině jsme seděla s tím Cullenovic hromotlukem, Emmetem. Celou hodinu měl úsměv od ucha k uchu, tak to jsem opravdu nepochopila. Ale život tu není od toho, abychom ho chápali, ale proto, abychom ho žili, no ne?

Pak nadešel čas oběda. Můj neoblíbený čas. Musím se přetvařovat, jak strašně mi chutná ten humus, co jiní nazývají zdravou obdobou školního oběda. Jane vzala přiřazení se k nám jako samozřejmost, já osobně proti ní nic nemám, ale má takový zvláštní pocit, že si nebudeme rozumět. A myslím, že to bude mít něco společného s mým místem v Ti6ers. Neznám ji dlouho, nemůžu ji přece hned soudit.

Stejně jako vzala za samozřejmost sezení s Jess. Mě to vůbec nevadí. Mezi námi převládaly antipatie, takže jsem jí vlastně byla vděčná, že mě Jess zbavila. Nemám ráda její povahu. Je taková, no…. jak bych to nejlépe vyjádřila…. Už vím, vlezdoprdelka. Neustále jen podlézá Trac a vůbec jí nevadí se i ponižovat, jen abychom ji vnímaly. Na nic nemá svůj názor.

Já bych málem zapomněla. Jsem to ale hloupá. Já vám ani neřekla, nic o Ti6ers.

Je to Tracy(taky Trac nebo T., její kluk je Josh, je naše samozvaná „velitelka“, to ona založila Ti6ers, krátké blond vlasy, velice hubená, často až moc projevuje svůj názor, kdo není s ní je proti ní, stává se tak obětí společenské sebevraždy), dále tu máme Jessiku (taky Jess, holka bez názoru, její povahu jsem proprala už dost řekla bych, dlouhé blond vlasy, hubená, jejím klukem je Eric, ale nemyslím, že je s ním kvůli sympatiím nebo snad náklonnosti, ale jeho rodiče patří mezi místní smetánku, je tudíž výhodné být jeho holka), další na řadě je Lauren (slečna dokonalá, chodí s Mikem, Tracyným bratrem, nemůžete jí nic vytknout, je to pravá ruka Trac, hlavní nohsledka, neudělá bez ní jediný krok. Nikdo ji tady nemá rád, kromě nás ovšem, ani se nedivím, je to strašně nepříjemná osoba, dokáže jen ponižovat, kritizovat, vysmívat se…..Dlouhé kudrnaté blond vlasy, menšího vzrůstu, taky pořádná vychrtlina.) Becky (též Bec, je odlišná od ostatních, řekla bych, že s ní si tady rozumím nejvíce, taky je dost chytrá a přemýšlivá, nezkazí srandu, ale dokáže být i pořádná mrcha. Naštěstí jsem o tom jen slyšela….. Krátké kudrnaté blond vlasy, plnější postava, ale taky není k zahození, jejím klukem se stal Tom.) Dále následuje Kiara (slyší i na Kir nebo Kay, taky má kluka Philippa, jeho otec je ředitelem školy, výhodné, nemám pravdu?  Štíhlá postava, pro změnu blond polodlouhé vlasy.) A nakonec tu máme jakousi Isabellu ( Bella nebo Isobel, ale to jen v těch horších případech, čokoládové oči, štíhlá postava, dříve hnědé vlasy do půli zad, nyní šamponováním obarvené na medově blond. Bez kluka. Stále sama.) Tak to jest celý popis. Co víc dodat?

Snad to, že už ani nevím, proč s nimi trávím veškerý volný čas. Nejsme na stejné vlně. Nebaví mě celé dny sedět u bedny a koukat na módní pořady. Nebo čučet do těch samých časopisů o nynějších hvězdičkách,         a jejich úletech.

Parta má pravidla, tak hloupá, že to snad víc ani nejde.

1. Blond vlasy.

2. Postava podle uvážení ostatních.

3. Nejíst zbytečné kalorie.

4. Zásadně nesnídat.

5. Jít vždy a stále s posledními výkřiky módy.

6. Zásadně jen 6 členek.

Atd. Ale tím vás už zatěžovat nebudu je to pořád dokola jedno, a to samé.

Vlastně by se to dalo shrnout do jedné věty.

BÝT ZA VŠECH UDÁLOSTÍ TA NEJKRÁSNĚJŠÍ V MÍSTNOSTI, NEJÍST, BÝT BARBIE GIRL.

Tak bych to shrnula.

 

                                                               předchozí x další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Best Friend or Grande Puss? - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!