Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temná tajemství - Prolog

Riley a novorození


Temná tajemství - PrologProlog je kapitolovce Temná tajemství je na světě. Povídka volně navazuje na Rozbřesk o několik let později. Vypráví příběh Leah v trochu jiném podání, než ji známe. Leah se totiž od Smečky odstěhovala a žije v New Yorku, jako spisovatelka seriálu, jenže ne všechny ulice jsou vždy klidné a Leah se náhodně zaplete do případu, kdy novorozený na ulicích usiluje o život velmi nevybíravým způsobem prodejným ženám... Právě tehdy se totiž Leah konečně podruhé zamiluje. Do koho? Nechte se překvapit... Anebo si přečtěte shrnutí :) Prosím o komentíky, každý z vás snad umí zanechat alespoň smajlíka, jak se mu to líbilo či nelíbilo.

Temná tajemství (TT)

Prolog

Hudba k prologu

Blondýnka v zelených šatech klopýtala na vysokých podpatcích po svém pracovišti, chodníku v New Yorku. Pronikavým pohledem si změřila dnešní kolegyně, ty třpytivé stíny noci. Ulicí se nesl hlasitý smích. Bylo jaro. Ale pod smíchem probleskovala nuda, kterou nemohly žádné flitry ani vyzývavá gesta zakrýt. Pro tyhle ženy byla láska obchod.

Narovnala si velkou plátěnou tašku na holém rameni. Díky bohu, že je teplo, pomyslela si. Bloumat tady polonahá v ošklivém počasí, to by bylo peklo. Hezká černoška v červeném, které jen stěží zakrývalo její vnady, si zapálila cigaretu a zavrtěla boky.

„Notak, drahoušku, nechceš si trochu zašpásovat?“ zavolala chraplavým hlasem na celou ulici. Leah se rozhlédla a poznala, že pár mužů by zájem o černošské tělo opravdu mělo. Byla svědkem několika transakcí a různých způsobů, jak byly uzavírány. Jarní noc přála obchodu. Ale ze všeho byla cítit nuda. Nuda a vyzývavá beznaděj.

 

„Mluvíš sama se sebou, zlato?“

 

„Co? To bylo na mě?“ Leah pohlédla na černošku v červených šatech.

 

„Ty jsi tu nová? Kdo je tvůj pasák?“ Černoška si ji prohlédla a vyfoukla cigaretový kouř.

 

„Můj... žádného nemám.“

 

„Nemáš? Ale tady nemůžeš pracovat bez pasáka, holka.“ Žena zdvihla obočí a zasmála se.

 

„Co bych nemohla,“ odsekla Leah, místo cigaretového kouře vyfoukla bublinu od žvýkačky.

 

„Bobby nebo Velkej Ed to zjistí, a bude zle.“ Pak ale pokrčila rameny - koneckonců to nebyl její problém.

 

„Tohle je snad svobodná země.“

 

„Jaká svobodná země? Tady svoboda neexistuje,“ zasmála se prostitutka a odhodila nedopalek ruku si dajíc v bok. Leah napadaly desítky otázek, byla zvyklá se ptát, ale věděla, že musí být opatrná.

 

„A kdo je tvůj pasák?“

 

„Bobby.“ Žena si Leu prohlédla od hlavy až k patě.

 

„Vezme si tě taky. Když děláš na ulici, potřebuješ ochránce. Jsi trochu hubená, ale jinak to ujde.“ A mně za to Bobby určitě taky něco dá, když mu přivedu novou holku, pomyslela si.

 

„Máš pravdu, ty dvě holky, které zavraždily minulý měsíc, pasáka neměly,“ odpověděla Leah zamyšleně. Černoška zamrkala a Leah, která se považovala za znalkyni lidských emocí, v jejích očích na okamžik zahlédla smutek a lítost.

 

„Ty jsi policajtka?“ vypálila černoška. Leah v údivu otevřela ústa, ale pak se rozesmála. Zalichotilo jí to.

 

„Ne, nejsem. Jen si zkouším něco vydělat. Znala jsi některou z nich? Z těch zavražděných?“

„Tady nemáme moc rádi, když se někdo moc vyptává. Jestli si chceš vydělat, tak radši koukej makat.“

„Jasně.“ Leah se otočila a pomalu odcházela pryč. Lehce přitom vlnila boky. Měla sice trochu sucho v krku a srdce jí tlouklo o dost rychleji, ale svou práci brala zodpovědně a tak se rozhodla to vydržet. O blok dál potkala dva muže. Ten vlevo, ten tmavovlasý, vypadal slibně.

„Jestli manželka zjistí, že jsem trávil noc mezi šlapkami...“ Jerry Nelson byl muž činu, ale jeho detektivní dráha teprve začínala. A stal se partnerem Alexe Donovana, policisty, který případy řešil rychle a úspěšně. Přesto měl ze své manželky Hannah strach. Pokud Hannah něco nenáviděla, byly to prodejné holky.

 

„Chytrý polda příbuzným neříká, co nemusejí vědět. To je Donovanovo pravidlo číslo jedna.“ Všiml si blondýnky. Dívala se na něho. Zvláštní tvář, pomyslel si. Výrazná, sexy i pod vrstvou pudru. Oči jí zářily i přes nános líčidel. Zajímavá, usoudil a podíval se na ústa, lesklá, rudá a plná. Vůbec ho netěšilo, jak na něj působí. Mírně zašpičatělá brada a nápadné lícní kosti zvýrazňovaly tvar obličeje, jako by šelmího. Přiléhavé zelené minišaty obepínaly pěkně stavěné atletické tělo. Vždycky měl slabost pro sportovní typy - ale včas si připomněl, jaký sport provozuje tahle slečna. V každém případě nebyla tou, kterou hledal.

 

Teď nebo nikdy, řekla si Leah.

 

„Ahoj, zlato, nehledáš společnost?“ Ačkoli nekouřila od patnácti let, její hlas napodobil chraplavý tón černošky.

 

„Možná.“ Alex se jí dotkl a byl překvapen, když ucukla.

 

„Ale ty nejsi ta, kterou potřebuju.“

 

„Ne?“ Co teď? Usmála se a přitiskla se k němu. Měla dojem, že se dotýká oceli - trvdé, pružné a velmi chladné.

 

„A co přesně potřebuješ?“ Na okamžik se cítila, jako by na sobě neměla vůbec nic. Takovým způsobem se na ni a skrze ni díval. Prsty ji pohladil kousíček nad ňadry. Cítila z nich teplo a živě si představila, jak spolu leží sami v nějaké temné místnosti. A nejsou tam obchodně. To bylo poprvé, co Alex viděl, že by se lehká holka červenala. Měl chuť se omluvit za představy, které ho na chvíli ovládly, ale hned se vzpamatoval.

 

„Nejsi můj typ, děvče.“ Leah měla vysoké podpatky, takže si hleděli do očí. Byl v pokušení setřít jí šminky, aby viděl, co je pod nimi.

 

„Umím být i jiný typ,“ řekla Leah.

 

„Hej, holka!“ Jill přiběhla a dala Lee ruku kolem ramen.

 

„Snad nejsi tak lakomá, aby ses o ty dva pány nerozdělila.“

 

„Já - “ začala Leah. Alex se zaměřil na Jill.

 

„Pracujete ve dvou?“

 

„Jo, dneska v noci. A co vy dva?“ Podívala se na Alexova partnera Jerryho. Tomu vázla slova v krku. Nedokázal se té velké, krásné ženy ani dotknout, protože měl před očima obraz svojí věrné a důvěřivé manželky.

 

„Jasně,“ vydechl a snažil se napodobit Alexovo sebevědomé chování. Jill se rozesmála a přitiskla se k Jerrymu.

 

„Ty asi nemáš moc zkušeností, viď, kotě. Ale Jill tě zaučí.“ Jerryho přepadl náhlý záchvat kašle, a tak Alex pokračoval za něj:

 

„Za kolik?“

 

„No...“ Jill nebrala ohled na Leah, která viditelně zbledla.

 

„Speciálně pro vás to je dneska stovka za obě. Za první hodinu. A potom se můžeme domluvit.“

 

„Já ne -“ začala Leah, ale Jill jí zaryla prsty do ramene.

 

„To by mohlo stačit,“ řekl Alex a vytáhl odznak.

 

„Dámy, jste zatčené.“ Policajti, oddechla si v duchu Leah a div že nevyprskla smíchy, když Jill vyjádřila svůj názor několika peprnými nadávkami.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná tajemství - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!