Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Táto, mně nepomůžeš - 6. kapitola - Setkání

the cullen by jitule


Táto, mně nepomůžeš - 6. kapitola - SetkáníV tomto díle se dozvíte, jak všichni zareagují na setkání. Také zde bude výstup Emmetta, který nechce vynechat žádnou srandu.

6.kapitola -Setkání

„Jsi to ty?“ podíval se na mě můj otec. Jediné, na co jsem se zmohla, bylo kývnutí hlavy. Ani nevím jak, ale najednou jsem byla v otcově objetí.

„Tolik jsi mi chyběla,“ šeptal. Zůstala jsem stát jako opařená. Takové přivítání jsem nečekala. I po tom, co jsem ho odmítla tenkrát v autě.

„Emmo?“ odkašlal si Demetri.

„Ano?“ odtáhla jsem se.

„Musíme dovnitř a vymyslet taktiku,“ zavelel a můj otec se ode mě neochotně odtáhl. Vešli jsme do jejich domu a posadili se na gauč.

„Víte, kolik jich je?“ promluvil Felix.

„Něco kolem padesáti,“ odpověděl mu Carlisle.

„Kde máte zbytek armády?“ zeptal se nás najednou Emmett a já se začala smát. K mému smíchu se přidala i Jane s Felixem a Alec. Demetri si zachoval pevnou tvář, i když bylo vidět, že mu to dělá problém.

„Víc nás není,“ řekl klidně.

„Cože?“ vyjekla Esme.

„Nemějte strach, my nikoho dalšího nepotřebujeme. Bojovali jsme společně v dalších bitvách a známe se navzájem. Známe svoje slabiny a svoje schopnosti a navzájem se dokážeme doplňovat,“ mluvil dál Demetri.

„Ale jich je 50. Jak chcete zvládnout tolik novorozených v pětí lidech?“ optal se pochybovačně Jasper.

„Snadno, Emma se postará o zastavení armády, jakmile je zastaví, Alec na ně použije svou moc. Jane bude hlídat okolí a já s Felixem založíme oheň. Potom Emma zformuje štít kolem každého z nich, a tak je oddělíme. Další věc už bude společná. Roztrháme je na místě. Nebudou nic cítit, ani možnost se pohnout. Uvidíme, kdo bude jejich vůdce a toho si podáme,“ vysvětloval trpělivě Demetri náš plán.

„Jak Emma je zastaví?“ zeptal se najednou Edward.

„Normálně je zastaví,“ otočil se na něho Demetri.

„Mou dceru nebude nikdo vystavovat takovému nebezpečí!“ rozkřikl se a já jsem na něho zírala s otevřenou pusou.

„Měli bychom se uklidnit,“ snažila se zachránit situaci Jane. Koukala jsem se na ni, jako by spadla z višně. Jane většinou neřešila problémy s chladnou hlavou. Raději použila svou moc a potom si dotyčný upír rozmyslel nějaký ten protest.

„Chci říct, že bychom se měli jít nachystat,“ usmála se na mě a vstala.

„Emmo, tvoje jídlo je v autě,“ podotkl Felix a já jsem se také zvedla.

„Díky, dojdu si pro něj,“ usmála jsem se na něho a přistoupila ke dveřím.

„Počkat!“ zaburácel Emmett. Všichni jsme se zastavili.

„Co se děje?“ zeptal se Felix, teď už dost podrážděně.

„Já chci jít s vámi také,“ upřesnil požadavek.

„Nepřichází v úvahu,“ odsekl Demetri. Teď už byl dost naštvaný.

„Chci jít taky zabíjet upíry,“ nenechal se Emmett. Ostatní stáli a vypadali, že to také nečekali.

„Je mi líto, ale dalšího nebereme,“ snažil se Demetri o smířlivější tón.

„Já chci jít!“ dupnul si Emmett. To už Demetri nevydržel a vylítl na něho. Rychle jsem zformovala štít mezi Emmetta a Demetriho, takže oba narazili.

„Chovejte se jako dospělí,“ křikla jsem na ně. Felix se usmíval od ucha k uchu, ale jen tak, aby nevyprovokoval Demetriho.

„Stáhni ten štít Emmo,“ obrátil se na mě rozzuřeně Demetri.

„Nestáhnu! A nechovej se jako dítě,“ odsekla jsem mu a on pro změnu vylítnul po mně.

„Už to nikdy nedělej,“ křikla jsem na něho, když jsme kolem něho obmotala štít a on byl jako v bublině. Tu jsem zvedla do výšky a nechala ho tam.

„Jdu si pro to jídlo,“ podotkla jsem a Felix klopýtal za mnou, protože se nechtěl smát před Demetrim.

„To se ti povedlo!“ řekl a poplácal mě venku po zádech.

„Myslíš, že ho mám už sundat?“ zeptala jsem se ho.

„Ne, ještě ho tam nech,“ usmíval se Felix od ucha k uchu.

„Emmo, jestli mě okamžitě nesundáš, tak se postarám o to, abys v té bitvě umřela,“ křičel nepříčetně Demetri. Normálně bych se naoko naštvala, ale teď jsem na to neměla náladu. Demetri to samozřejmě nemyslel nijak zle, jenom se mu nelíbí ve vzduchu.

„Já tě zabiju,“ slyšela jsem hlas mého otce a následně jsem cítila na svém štítu tlak.

„Emmo, co se děje?“ podpíral mě Felix, protože se mi podlomila kolena.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Táto, mně nepomůžeš - 6. kapitola - Setkání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!