Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Táto, mně nepomůžeš - 4. kapitola - Aro

Kirsten s


Táto, mně nepomůžeš - 4. kapitola - AroDalší díl je tady po delší době. Zjistíte, jak se Emmě zamotá život, a proč se tak rychle Edward doví, že je otcem.

4. kapitola - Aro

Emmin pohled:

Domů jsem došla skoro před západem slunce. Rychle jsem udělala úkoly a šla spát. Ráno jsem byla brzo vzhůru. Slyšela jsem kroky před domem, tak jsem vykoukla ven a to, co jsem viděla, mě vyděsilo.

Šla jsem otevřít dveře a v nich stáli upíři, které jsem nikdy neviděla. Stáli tam 4 upíři a koukali na mě.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem se strachem.

„Nemusíš se nás bát, nepřišli jsme, abychom ti ublížili,“ promluvil na mě jeden z nich.

„Víme, kdo jsi,“ mluvil dál.

„Tak pojďte dál,“ pozvala jsem je.

„Jsi milá,“ přijal nabídku.

„Jak víte, kdo jsem?“

„Jmenuješ se Emma Renesmé Swan a poloupír. Dcera Isabelly Marie Swan a Edwarda Cullena.“

„Jak to víte?“ zadrhla jsem se.

„Sledujeme tě již dlouho a moc jsi nás zaujala,“ mluvil dál.

„Víme, že jsi štít a fascinovala jsi mě.“

„A kdo jste?“

„Jsem to nezdvořák. Mé jméno je Aro a tohle je Felix, Demetri a Jane.“

„Co ode mě chcete?“ ptala jsem se strachem.

„Chci, aby ses přidala k mé gardě,“ řekl zákeřně.

„Ale já nemám zájem,“ snažila jsem se mluvit odvážně.

„Nemáš na vybranou,“ promluvil. Roztáhla jsem kolem štít takže, když mě chtěl Aro chytnout, narazil na něho.

„Fascinující,“ zapištěl.

„Víš, Emmo, my jsme se proti tvému protestu pojistili.“

„Alecu,“ křikl ke dveřím a tam se objevili další upíři. Každý z nich svíral jednoho z Cullenů.

„Ne,“ zašeptala jsem.

„Nechceš jim říct, kdo jsi?“ řekl zákeřně, až jsem se rozklepala strachy.

„Dobře, tak já jim to řeknu.“ Těšil se jako malé dítě. Spustila jsem štít, stejně jsem neměla šanci a nechtěla jsem se vysílit.

„Na tohle jsme čekali.“ Demetri s Felixem mě chytli.

„Jestli vymrštíš svůj štít, jeden z Cullenů zemře.“ Cullenovi se na mě koukali se strachem v očích.

„Co chceš, Aro?“ zeptal se Carlisle, typuji.

„Můj drahý příteli, tohle je Emma Renesmé Swan a je to tvoje vnučka.“ Všichni ke mně vystřelili své pohledy a já ten svůj sklopila.

„No, Edwarde, nekoukej se na mě tak, všechno si můžeš přečíst v mých myšlenkách,“ zářivě se usmíval.

„Já mám dceru,“ pošeptal do ticha.

„Já to nechápu,“ promluvil Carlisle.

„Já ti to vysvětlím příteli,“ obrátil se na něho Aro.

„Tady Emma je dcera Isabelly a Edwarda. Když tvůj syn Isabellu opustil, čekala s ním dítě. My jsme se na ni pověsili a sledovali ji. Koukali jsme, jak umírá, a jak se ta malá dostává na svět. Bella umřela, nechali jsme ji umřít, abychom měli volný přístup k Emmě. No přece bychom si nenechali utéct první poloupíří dítě na světě. Jenomže pak nám do toho přišel boj s Rumuny a my ji museli opustit. Na 18 let jsme ji ztratili, ale teď ji tady máme v plné své kráse.

„Proč jste ji nezachránili,“ promluvila jsem a slzy mi smáčely obličej.

„Protože by byla moc silná a nikdy by nám nedovolila, abychom si tě vzali. Sice mi to trhalo srdce, ale ty jsi cennější.“ Teď už jsem brečela úplně. Sesunula jsem se k zemi a oni mě pustili. Jenom stáli nade mnou a hlídali.

„Ale teď máš tady otce a celou tvou rodinu, která bude stát s tebou, to ti slibuji,“ zasmál se Aro zákeřně.

„Vezměte je do auta,“ nakázal.

Popadli mě ruce a vlekly do auta, které bylo již připravené. Byla to velká limuzína a oni nás tam naházeli. S námi tam byli tři upíři a ostatní běželi kolem aut. Aro jel v jiném autě.

„Omlouvám se,“ zašeptala jsem.

„Ty jsi moje dcera,“ optal se Edward.

„Ano,“ přitakala jsem.

„Jak?“ ptal se dál a ostatní čekali na odpověď.

Zvedla jsem ruce a natáhla se pro medailonek ke krku. Upíři si mě ostražitě měřili. Vytáhla jsem z medailonku dopis a podala jim ho. Všichni se semkli k sobě a začali číst. Já jsem se rozbrečela naplno.

„Nechtěla jsem vám zničit život, já o nich nevěděla. Vůbec jsem vás nehledala, nechtěla jsem,“ brečela jsem.

„Takže jsi moje dcera,“ prolomil ticho můj otec. A natáhl ke mně ruku, čekal, co udělám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Táto, mně nepomůžeš - 4. kapitola - Aro:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!