Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Táto, mně nepomůžeš - 3. kapitola - Překvapení

Amazonské


Táto, mně nepomůžeš - 3. kapitola - PřekvapeníOmlouvám se, ale je to jedna z těch kratších kapitolek, protože jsem musela oddělit nečekanou situaci, která se objeví v dalším dílu, od tady toho seznamování. V tomto díle uvidíte, jak to všechno vnímá Edward a jeho rodina.

3. kapitola - Překvapení

Edwardův pohled:

Když jsem odešel o Belly, trhalo mi to srdce, ale chtěl jsem, aby měla normální život. A věřil jsem, že ho také někde žije. S rodinou jsme se přestěhovali do malého městečka a přihlásili na zdejší vysokou školu. Stále mi chyběla, ale kvůli rodině jsem se snažil svůj smutek skrýt. I když před Jasperem se to nedalo a Alice věděla, že se trápím. Zakázal jsem jim podnikat jakýkoli manévr, aby se za Bellou jeli podívat nebo, aby se Alice dívala do její minulosti. Možná to bylo také proto, že jsem nechtěl vidět, jak je šťastná a já se trápím. Moje rodina mi to ze začátku vyčítala, ale potom se s tím smířila a teď se snaží, aby mě rozptýlili a donutili mě na Bellu zapomenout. I oni s tím mají velké potíže, Bella jim přirostla k srdci a nevěřím, že na ni někdy zapomenou.

Ráno jsme vyrazili auty do školy. Jeli jsme velkou rychlostí a projeli kolem dívky, která hrůzou naskočila.

„Blbče,“ zařvala ta dívka a Emmett zastavil. Udělal jsem to stejné a vystoupil.

„Promiň,“ omluvil se jí Emmett, když vylezl z auta. Potom, co jsme Bellu opustili, přestal Emmett vtipkovat a stal se z něho slušňák.

Když jsem se na ni podíval, uvědomil jsem si, že jí neslyším myšlenky a podle Aliciných jsem zjistil, že nemůže vidět její budoucnost, ani Jasper ji nemůže ovlivnit. Ta dívka měla silnější štít než Bella. A něčím mě upoutala. Nebylo to nic podobného jako s Bellou. U ní jsem okamžitě věděl, že ji miluji, ale tuhle dívku jsem toužil ochraňovat.

„Příště bys mohl jet pomaleji,“ řekla svým hlasem a mě, tak tolik připomněla Bellu. Potom přesunula pohled na mě a zadívala se mi do očí. Bylo v nich něco, co jsem nedokázal rozpoznat, ale její oči byly zlaté. Trošku mě to zarazilo, ale nedal jsem to na sobě znát.

„Nepředstavil ses mi,“ pověděla a vrátila se pohledem na Emmetta.

„Promiň, já jsem Emmett Cullen a tohle jsou mí sourozenci,“ omluvil se jí a představil se.

„A jak se jmenuješ ty?“ promluvil na ni a čekal na odpověď. Zaváhala, prohlédla si nás ještě jednou a vypadala, že nad něčím přemýšlí. Nebyla jedna z těch, která byla okouzlena naši krásou, ale jakoby před námi chtěla něco skrýt.

„Jmenuji se, Emma Renesmé Swan.“ Když to řekla, všichni jsme ztuhli. Nejenže je Belle strašně podobná, ale má také její příjmení.

„A už půjdu, už teď mám zpoždění,“ promluvila a vydala se do lesa. Chtěl jsem ji zastavit a zeptat se jí na spoustu otázek, ale nebyl jsem schopen ani dýchat, natož něco říct. Jenom jsme se na ni koukali, jak mizí v lese. Potom jsme vyjeli. Nikdo nepromluvil, byli jsme zahloubaní ve svých myšlenkách.

Dojeli jsme ke škole a vystoupili. Najednou jsem ucítil její vůni. Stála na okraji lesa a měřila si nás.

„Není možné, aby se sem dostala tak rychle,“ šeptl Jasper.

„Vím,“ odpověděl jsem mu. Vylezla ze stínu lesů a zamířila si to do školy. Nikdo z nás ji ve škole neviděl a já jsem doufal, že přijde na oběd. Rýpali jsme se v jídle a já neustále tikal očima ke dveřím. Podívala se na nás a usmála se. Byl to takový ten škodolibí úsměv.

Oběd proběhl v klidu, pokukoval jsem po ní a snažil se jí dostat do mysli. Ani Alice s Jasperem ji nemohli svou mocí ovlivnit. To bylo zvláštní, protože i Bellu dokázal Jasper ovlivnit a Alice viděla její budoucnost, ale u této dívky to nešlo.

Ze školy jsme vyjeli a narazili na cestě zase na ni. Asi chodí pěšky, protože nemá auta. Emmett gentlemansky zastavil a optal se jí, jestli nechce svést, ale ona odmítla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Táto, mně nepomůžeš - 3. kapitola - Překvapení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!