Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 40. kapitola

kellan-izrael4


Tam, kde sa neumiera - 40. kapitolaEdward sa stretne so svojím synom. Táto časť je už predposledná. Prajem príjemné čítanie. Lolalita

Edward:

Sedel som na schodoch s tvárou v dlaniach. Vládcovia Volterry sedeli na svojich trónoch a bavili sa medzi sebou o – pre mňa – nepodstatných veciach. Znova som myslel na svoju manželku. Dúfal som, že je v poriadku. Dvere na sále sa pomaly otvorili a vstúpila Heidi. Na perách jej hral úsmev.

„Pane!“ skríkla len čo vošla, a do mňa akoby udrel blesk. V jej mysli som videl, že sa vrátila Jane a Alec, a neprišli sami. Hlasno som zavrčal a vyrazil k dverám, no Aro vyskočil na nohy.

„Edward! Sadni si!“ prskol a kývol na Heidi. Pribehla k nemu a povýšenecky sa na mňa uškrnula.

„Jane a Alec sa vrátili a priviedli Rosalie Cullenovú a dieťa,“ šepla pokorne. Aro sa rozžiaril. Ja som sa chvel na celom tele. Emm sa tiež napriamil a nedočkavo pozrel na Ara.

„Choď si privítať manželku, Emmett,“ povedal Aro nonšalantne a pristúpil ku mne. Položil mi ruky na plecia.

„Musíš byť vo vytržení, Edward. O chvíľu sa zoznámiš so svojím dieťaťom.“ Arov hlas sa chvel nedočkavosťou. Emm vybehol zo sály oproti svojej manželke. Netrpezlivo som čakal a sledoval som myšlienky všetkých na okolo. Do siene vstúpil Alec a hneď za ním s víťazným úsmevom Jane. Rose kráčala v objatí svojho manžela a v náručí zvierala farebnú deku, z ktorej sa uvoľňovala nádherná vôňa a jemný tlkot malého srdiečka. Rose sa na mňa pozrela. Bola zmätená z toho, že ma tu vidí tak pokorne stáť s Arovými rukami na pleciach. Pozrel som na Ara a čakal som na povolenie ísť k svojmu bábätku. Obával som sa o Bellu. To, že tu nebola Esme a Alice, mohlo znamenať, že sú v poriadku. Rose si v sekunde predstavila Bellu. Bola v poriadku, len oči jej žiarili karmínovou farbou. Okamžite mi došlo, že je z nej upír, a vydýchol som si. Aro mi v mysli dovolil ísť k dieťaťu. Šiel hneď za mnou. Nahol som sa k Rose a pozrel do malej tváričky hľadiacej z deky. Rýchlim pohybom som si privinul to mále stvorenie a nohy sa mi podlomili. Padol som na kolená a jemne som zvieral svojho syna. Bol nádherný. Mal tváričku po mame. Aro mi nakúkal ponad rameno a fascinovane kmital očami medzi mnou a dieťatkom.

„Volá sa Edward,“ šepla Rosalie a túlila sa k Emmettovi. On ju objímal a tiež fascinovane hľadel do deky. Aro sa po malej chvíli spamätal z ohromenia.

„Čo je s jeho matkou?“ opýtal sa Rose.

„Povedala, že je mŕtva,“ šepla Jane. Aro pristúpil k Rose a podal jej ruku. Musela ju prijať. Opatrne sa končekmi prstov dotkla jeho dlane. V jeho mysli som všetko sledoval. Obavy, bolesť a pôrod, ktorý musela moja žena zvládnuť, ma vrážal do podlahy, akoby ma do nej pribíjali. Šťastie aj smútok ma zaplavovali takmer súčasne.

„Bella je upír? Fascinujúce...“ šepol Aro po dlhšej chvíli. Otočil sa ku mne.

„Asi sa predsa môžeme tešiť na jej návštevu. Pochybujem, že pripustí únos svojho syna. Je novorodená. To bude ešte zaujímavé. Najprv človek, potom bakchantka, potom znova človek a teraz upír. Porodila poloupíra a ako bakchantka sa zamilovala do svojho úhlavného nepriateľa. Takéto rozptýlenie som nezažil stáročia.“ Arova myseľ bola zvrátená. Okamžite dal posilniť stráž pri bráne. Nechal mi ešte pár krátkych chvíľ so svojím synom, a potom na mňa kývol, aby som mu ho podal. S veľkou nechuťou som to urobil. Musel som sa podrobiť, ak som ho chcel ešte vidieť.

Aro Edwarda vybral z deky a bližšie sa mu prizrel. Jeho bratia mu nakúkali cez rameno. Bolo zvláštne sledovať ich myšlienky.

„Pije krv?“ opýtal sa Rose, aj keď už vedel, že áno. Rose prikývla.

„Treba ho nakŕmiť?“ opýtal sa s úsmevom. Rose znova rozpačito prikývla.

„Tak to budeme musieť nášmu malému zohnať niečo na pitie,“ pošepol a uškrnul sa.

„Dovoľ mi ísť do lesov na lov,“ povedal som rázne. Aro si ma premeral.

„Prečo ho držať na zvieracej krvi, keď tu máme dosť ľudí?“ Zaškeril sa a ja som bolestne skrivil tvár.

„Čo je, Edward? Ty piješ ľudskú krv, ale synovi to potešenie nedopraješ? Čo si to za rodiča?“ Bavil sa na mne. Ja som ale nechcel, aby môj syn musel byť netvorom ako jeho otec.

„Dovoľ mi to, prosím,“ šepol som najpokornejšie, ako som dokázal. Arova myseľ sa mojej rezignácii potešila. Bral to ako svoju osobnú výhru. Podal Edwarda Rose. Nonšalantne sa postavil.

„Dobre. Nebudem sa ti pliesť do výchovy.“ Okamžite som sa rozbehol dlhou chodbou k východu. Stráž ma rozpačito pustila na ulicu. Bolo to prvýkrát po pár týždňoch, čo som bol vonku. Po ničom inom som netúžil, ale teraz som mal vážny dôvod vrátiť sa, a preto nemal Aro obavy pustiť ma mimo pevnosť. Naozaj som chcel byť čím najskôr späť.

Keď som sa vrátil s úlovkom do Volterrskej pevnosti, rozbehol som sa rovno za vôňou svojho syna. Vbehol som do svojej izby. Na posteli sedela Rose a nad Edwardom sa skláňal Carlisle. Bol som rád, že ho vidím, a náhlivo som ho objal. S otcom som sa stretával pomenej. Aro to nepovažoval za dobrý nápad. Stále sme k sebe mali blízko a bál sa, že spolu budeme silní a nezvládnuteľní. Aro sa držal starého príslovia: Rozdeľ a panuj. Musel nás rozdeliť, aby sme boli slabší, a mal nad každým svoju moc.

„Je nádherný, Edward. Je vo vývoji veľmi popredu. Fascinujúce dieťa,“ pošepol môj otec.

Tento deň som strávil so synom v náručí. Rose mi porozprávala všetko, čo sa stalo za posledné týždne, a ja som žasol nad ich silou a odhodlaním. Bol som rád, že je Bella v poriadku, ale stále som netušil, aký osud čaká mňa a môjho syna. Vyznať sa v Arovi bolo dosť ťažké, ale vedel som, že nás nepustí.

 

Prešiel už takmer celý týždeň. Aro mi syna nechal a mal som pocit, že je malý Edward atrakciou pre všetkých upírov vo Volterre. Chodili sa na neho dívať, ale sledovať ich pokrivené mysle ma fakt nebavilo. Snažil som sa od Ara zistiť, čo má s nami v pláne, ale jediné, čo som sa od neho dozvedel bolo, že ešte netuší, ako s nami naloží. Pripadalo mu fascinujúce sledovať Edwardov zrýchlený vývoj. Konečne sme boli pohromade. Ja, Carlisle, Emmett, Jasper a Rosalie. Musím uznať, že Rose mi s malým neskutočne pomáhala. Jasper a Carlisle neustále mysleli na svoje manželky. A ja tiež. Uvedomoval som si, že všetci trpíme len pre mňa. Zamiloval som sa do bakchantky. To ja som to všetko zapríčinil. Láska, ktorú cítim k Belle a k tomu malému, sa však nedá nazývať chybou. Situácia, v ktorej sme boli, sa zdala byť neriešiteľná. Ak Aro dodrží slovo a prepustí nás po desiatich rokoch, tak ja tu aj tak zostanem. Môjho syna nepustí. Začínal som sa len modliť, aby Bellu nenapadlo prísť si po malého. Aro by ju bez milosti zabil, a to by som neuniesol. Takto mám aspoň nádej, že je tam vonku v poriadku. Aro sa ešte stále nezmieril s tým, že ho takmer zabila, a túžil po pomste.

 

Držal som v náručí svojho syna, keď do sály vbehla Heidi. Bola ako utrhnutá z reťaze.

„Pane! Vrátili sa stopári a priviedli vzácnych hostí,“ povedala natešene. Prestal som dýchať. Šokovane som hľadel do dverí a uprene som sledoval frmol, ktorý sa tu rozbehol. Všetci pobiehali. Aro sa postavil dopredu a široko sa usmial. Jeho šialené ego bolo dokonalo uspokojené. Pôsobil ako dieťa, ktoré si na narodeniny prialo skákací hrad, a dostalo celý lunapark.

39. kapitola - 41. kapitola + Epilóg



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 40. kapitola:

 1 2 3   Další »
28. Petronela webmaster
17.08.2017 [15:17]

PetronelaAro mě překvapuje. Tak trochu jsem se obávala toho, co bude chtít s malým podnikat hned po jeho příjezdu do Voltery a on ho přitom strčil Edwardovi, ať se o něj stará - mile mě to překvapilo.
No a už to máme konec - moc doufám v HE, tak snad se to nepokazí.

29.07.2012 [0:26]

BadLovelyLucyAspoň, že byl malý u táty. To je tak roztomilý. Krása krása a ještě jednou krása. A teďka přijde Bella a všechny je nakope do zadnice. Emoticon Emoticon Prosím ať je dobrý konec! Emoticon

26. Kačka
08.11.2011 [18:57]

Tak a doufám, že to Aro nepřežije Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. kikuska
25.07.2011 [21:26]

Dúfam, že Bella toho volterovského idiota poriadne zmláti. Ešte lepšie,m nech ho zabije. A s ním aj celú tú jeho prašivú gardu.

22.07.2011 [14:11]

janulka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Esther
21.07.2011 [12:21]

Estheruž se moc těším na další kapitolku, obzvlášť na to, jak Bella vytře arovi zrak Emoticon Emoticon Emoticon

21.07.2011 [9:30]

Petronka91ufff tak to bylo úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [23:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [21:49]

kollartDoufám že to skončí dobře..a také by mě zajímalo jak to hodláš ukončit ale ty něco vymyslíš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2011 [21:48]

SemiskaNaprosto úchvatné. Konec napínavý. Ony jistě přišly za svými muži a dítětem. Mají plán? Jaký? Povede se ho realizovat? Emoticon Opravud netuším, jak tohle může skončit... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!