Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 31. kapitola

Stephenie Meyer


Tam, kde sa neumiera - 31. kapitolaMyslím, že stačí jediné slovo - svadba. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Ak by mi bol niekto pred rokom povedal, že sa zamilujem do upíra a stanem sa pre lásku k nemu človekom, povedala by som, že sa zbláznil. Ak by mi k tomu povedal, že budem ochotná stáť sa upírom, tak by som ho rovno a bez milosti zabila.

Už po druhýkrát si obliekam svadobné šaty. Alice síce trvala na tom, že mi zabezpečí iné, ale ja som chcela tieto. Ženích ich už síce videl, ale mne to nevadilo. Presadila si aspoň iný závoj, topánky a doplnky. Edward až do poslednej chvíle nič netušil. Že sa dnes žení, sa dozvedel ráno. Všetko sme s Alice a Rose zabezpečili bez jeho vedomia a bolo neskutočne ťažké to utajiť. Chcela som, aby pochopil, ako veľmi to chcem.

Keď ma Carlisle viezol ku kostolu, mala som pocit, že sme sa vrátili v čase. Bolo to ako v ten deň, len kvetiny na stromoch už odkvitli. Zastavil pred kaplnkou a ja som vystúpila a zhlboka sa nadýchla.

„Pravou nohou, Isabella,“ šepol Carlisle, keď sa ozval svadobný pochod.

Vykročili sme uličkou. Na konci stál Edward. Bol jednoducho nádherný. Bolo to iné, ako vtedy. Stál úplne uvoľnene s nádherným úsmevom na perách. Uprene mi hľadel do očí a ja som sa nevedela dočkať, až prídeme k nemu.

Za mojim chrbtom sa ozval lomoz, a tak som sa v polovici uličky jemne otočila. Emmett práve zatvoril bránu na kostole a veľmi elegantne ju podoprel stoličkou. Carlisle pretočil oči a môj Edward mal čo robiť, aby nevybuchol do smiechu. Bola som asi jediná, ktorej to prišlo troška nepríjemné.

Postavila som sa oproti mojej láske. Kyticu bielych ruží som podala Alice a pozrela na kňaza. Ten sa rozpačito usmial.

„Zišli sme sa tu znova, aby sme spojili životy týchto dvoch mladých ľudí,“ povedal kňaz a to slovo znova patrične zvýraznil. Potom som už úplne prestala vnímať, čo hovoril. So zatajeným dychom som sledovala Edwardovu tvár. Doslova žiaril a ja som mala pocit, že šťastím zomriem. Tep sa mi prudko zrýchľoval a keď sme prišli k časti, kde bolo treba povedať to krátke slovíčko, v kaplnke nastalo hrobové ticho.

„Edward, beriete si tu prítomnú Isabellu za svoju manželku?“ opýtal sa kňaz a Edward sa nádherne usmial.

„Áno, beriem,“ povedal nahlas a hrdo. Musela som sa na neho usmiať.

„Isabella, beriete si tu prítomného Edwarda za svojho manžela?“ opýtal sa a mala som pocit, že ani chudák nedýcha. Pozrela som na Edwarda. Najprv sa žiarivo usmieval, no v sekunde znervóznel a roztržito presunul váhu z nohy na nohu. Za mojim chrbtom som počula len tiché Alicine šomranie. Znelo to ako povedz áno. Široko som sa usmiala.

„Áno, beriem,“ povedala som nahlas. Kňaz si hlasno vydýchol a Edwardova tvár sa znova rozžiarila. Vymenili sme si prstienky. Upíri nezvyknú byť nervózni, no mala som pocit, že sa môjmu manželovi trasú ruky.

„Môžete si dať prvý manželský bozk,“ povedal kňaz a Edward sa ku mne okamžite nahol. Jemne ma pohladil po prste s prstienkom a dotkol sa mojich pier.

Vždy som si myslela, že manželstvo je kus papiera. Nedokázala som si predstaviť, čím je to iné, ale bolo to iné. Ten bozk chutil úplne inak. Nedal mi ho Edward, môj priateľ. Dal mi ho Edward, môj manžel, ktorý sa so mnou spojil na večnosť. Už nikdy nebudeme ja a on, už na veky sme my. Silu toho záväzku som cítila na perách ako nahorklú príchuť, ale na druhej strane to chutilo božsky. Keď sme sa od seba odtiahli, všetci nám začali tlieskať a blahoželať. Vyšli sme z kostola. Edward sa na mňa zadíval.

„Ďakujem,“ šepol nežne.

„Za čo?“ opýtala som sa s úsmevom.

„Že si neušla,“ vyprskol Jasper za našimi chrbtami. Hodila som po ňom jeden nahnevaný pohľad, a potom som sa pozrela späť na svojho manžela.

„Ďakujem, že si ma urobila šťastným. Vždy som si myslel, že preto kým som, si to nezaslúžim. Vlastne si to myslím stále. Nezaslúžim si ťa. Napriek tomu som sa opovážil vziať si ťa. Za toto ma čaká krutý trest,“ šepol a upieral na mňa svoje nádherné oči.

„Presne tak, Edward. Tvojím trestom bude, že sa ma už celú večnosť nezbavíš,“ povedala som so smiechom.

Určite na svoje vyznanie čakal inú odpoveď, ale ja by som sa dozaista rozplakala. Chytila som ho za ruku a nastúpili sme do auta. Prišli sme domov. Keď sme odchádzali, bola tu minimálna výzdoba a teraz to tu bolo preplnené stužkami a balónikmi. Prekvapene som otvárala oči. V strede stola v obývačke bola obrovská svadobná torta. Esme ma objala a pobozkala.

„Tá torta je pre teba. Dúfam, že ti bude chutiť,“ povedala s patričným úškrnom.

Zrazu sa ozvala jemná hudba. Edward ma objal okolo pása a presunuli sme sa do stredu obývačky. Nábytok bol odprataný tak, aby nezavadzal. Nikdy som nevedela tancovať, no v náručí môjho manžela som sa vznášala. Jemne ma hladil po chrbte a mala som pocit, že nevníma nič naokolo. Aj ja som sa teda sústredila len na jeho zlatistý pohľad a nechala sa okúzliť kolísavými pohybmi.

Edward sa nahol k mojim perám a jemne sa o ne otrel. Bolo to ako pohladenie motýlích krídel. Nedočkavo som sa natiahla na špičky a naše pery spojila trocha silnejšie. Viem, že som sa len pred hodinkou vydala a že by som mala myslieť na svadobnú oslavu, no ja som mala v hlave len svadobnú noc. Môj milovaný manžel síce moje myšlienky nevidí, čo som aj nesmierne rada, ale môj švagor cíti moje pocity, a tak sa len pridusene zasmial. V každom prípade, to Edwarda vyrušilo. Určite si v jeho myšlienkach prečítal, čo by jeho manželka chcela najviac. Usmial sa a jemne sa naklonil k môjmu uchu.

„Musíš to ešte chvíľu vydržať,“ šepol nežne a pobozkal mi ušný lalôčik. Myslím, že som celá sčervenela, lebo mi bolo zrazu príšerne horúco.

Edward si pohotovo pritlačil svoje čelo o moje a príjemne ma chladil. Tóny piesne doznievali, keď som sa v sekunde ocitla v inej náruči. Edward zavrčal, no nebolo mu to nič platné. Tancovať s Emmettom bol zážitok. Je ťažké to k niečomu prirovnať.

Potom som sa striedavo ocitla v náručí Jaspera a potom Carlislea. Edward nemal veľké šance dostať sa ku mne, no aj tak o to vytrvalo bojoval. Začínala som už byť unavená. Na veľa prosenia sa so mnou šla Alice prezliecť. Stiahla zo mňa svadobné šaty a podala mi veľmi erotickú spodnú bielizeň.

„To si neoblečiem,“ šepla som keď som si prezerala tú hodvábnu čipku. Alice si nahnevane zložila ruky v bok.

„Oblečieš, lebo pod tie šaty sa nič iné zobrať nedá. Buď pôjdeš v tomto, alebo na ostro,“ povedala panovačne a na dôvažok si dupla nohou.

„Aké šaty si to mám obliecť?“

„Idem po ne a ty si obleč tú bielizeň,“ šepla a zmizla za dverami. Obliekla som na seba to čipkové nič a ona prišla s nádhernými saténovými šatmi až po zem. Boli svetlomodré. Jednoducho nádhera. Zalapala som po dychu.

„Rýchlo si ich obleč, lebo o chvíľu tu máte auto,“ povedala so záhadným úsmevom.

„Auto? Niekam ideme?“ opýtala som sa prekvapene.

„To je darček odo mňa. Predsa nestrávite svadobnú noc tu v dome?“ pozerela na mňa so zdvihnutým obočím a ja som jej skočila okolo krku.

30. kapitola - 32. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 31. kapitola:

 1 2 3   Další »
23. Petronela
17.08.2017 [9:03]

Nejvíc mě asi z téhle kapitoly pobavil fakt, jak byl Edward nervózní až přešlapoval z nohy na nohu a Alice si šeptala "řekni ano" Emoticon Emoticon. Podařená kapitolka, vážně.

28.07.2012 [22:45]

BadLovelyLucyTo bylo tak ňuňu Emoticon Emoticon Emoticon Zasmála jsem se a nechybělo ani slastné ach jaká to byla krása Emoticon Kde asi bude svatební noc? Emoticon

21. Kačka
07.11.2011 [22:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. kikuska
23.07.2011 [21:06]

Krásna svadba. Dúfam, že si svadobnú noc obaja užijú. Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2011 [11:17]

morningstarto bylo nádherné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon miluju tuhle povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon musím říct, že jsem chvílema byla nervózní s Edwardem, než mu řekla ano, pak se mi chtělo až brečet, konečně jsou spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ta vsuvka s Emmettem,když tam dával tu stoličku a pak s tím tancem byla boží, úžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nádherně píšeš, opravdu úžasně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2011 [8:57]

MatikEsmeCullenKraaasne kraaasne kraaasne kraaaasne ...Emoticon
No ja nemam slov Emoticon
To je naprosto uuuuzasne Emoticon
Prosim ta rychlo pokracovanie Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.05.2011 [8:12]

ada1987to sa uz blízime ku koncu?! Emoticon

16. Kika57
20.05.2011 [7:17]

Kika57úžasný! Emoticon jen mi je líto Bells... jak jí každý připomíná její útěk a dělá si z ní srandu... mě by to naštvalo (ale to asi každého) Emoticon Je to úžasná kapitola.. konečně jsem se jí dočkala Emoticon nádherně píšeš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.05.2011 [23:02]

RoDiLiChNádhera...

14. vesper
19.05.2011 [22:53]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
božská nádhera!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A Emmett je teda třída! Fakt kabrňák! Co by bez něj Cullenovi dělali? Vždyť by bez něj byla nuda... a jaká!!!! Strááááášná!!!

Já být Bellou... tak mi to snad i přijde vtipné... jako čtenářce mi to ale přišlo vtipné moc!!! A a Alicino napovídání při Ano, beru...Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Teda ale Nadržená Bella - ani se jí nedivím, ještě, že má toho tlumočníka, aby Eda věděl, po čem jeho žena touží Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

A Eda jak nervózně přešlápl z nohy na nohu, to je ale zlatko malý... úplně z zulíbání. Jéé, já se tak těším na příští kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!