Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Talisman nebo co vlastně? - Prolog

n.w.1


Talisman nebo co vlastně? - PrologEmmett měl dceru, kterou opustil poté, co ho Carlisle přeměnil v upíra. Nechtěl, aby věděla o upírech, a tak ji opustil. Haley o Emmettovi neví, ale co když se setkají? Jak zjistí, že má s Emmettem něco společného? A jak do toho zapadá Volterra? Prosím, zanechte komentáře.

Pohled Haley

Jmenuji se nyní celým jménem Haley Ellen Medisson a asi bych měla vysvětlit některé souvislosti. Především asi to, že nenávidím upíry a někteří z nich o tom moc dobře vědí. Matku mi neznámý upír, který mě přeměnil, zabil a otce neznám, protože zemřel.

Takže se po světě potloukám sama, ale nevadí mi samota. Nestárnu, tak co mám dělat?

Je mi 76 let, ale vypadám na osmnáct a jsem zřejmě něco jako poloupír. I když já dost dobře nechápu proč. Ale to vlastně ani nikdo.

Jako ostatní upíry mne přeměnil jiný - kousnutím - takže bych vlastně neměla mít žádný důvod být to, co jsem. Ale jsem. A už se tím nehodlám zabývat, to jsem dělala dřív dost dlouho.

Asi největší rozdíl mezi upíry a mnou je fakt, že jsem se naučila vyžít jen z lidského jídla. Ono zabít téměř každého člověka na potkání pro mě není a takto mi to vyhovuje.

Navíc mi zůstávají některé z mých upířích vlastností, i když je třeba nevyužívám, například rychlost, síla, výborný sluch a můj dar. Rušit dary ostatních v mé přítomnosti.

A bohužel pro mě i bledost. Ono když uvidíte někoho s černými vlasy, modrýma očima, které jsem si díky lidskému jídlu zachovala, a bledou pokožkou, vypadá to zvláštně.

A ještě jedna zvláštnost na mně, i když ta není vidět. Už si ani nepamatuji od kdy, ale mám takový něco jako přívěšek na klíče. Vlastně ani nevím, co znamená, ale já si jej pojmenovala talisman. Nějak podvědomě totiž tuším, že je něčím důležitý, ale ve skutečnosti to nevím.


Pondělí, takže nejen další nudný den ve škole, ale celý nudný týden ve škole. Dnešek je alespoň v něčem jiný. Mají k nám na školu přijet noví žáci, Cullenovi. A tady v tom malém městečku je každý nový žák celebritou.

Navíc tu má jejich otec pracovat v nemocnici. Jinak řečeno - spořádaná rodinka. No jistě.

Vlastně, mně to bylo celkem jedno, tím myslím, že jsem si o nich nemusela nic domýšlet dopředu - jako některé drbny tady. A že se mezi ně občas řadili i kluci, to byste se divili.

Mělo za chvíli zvonit, ale podle toho, že bylo u vchodu do školy tolik lidí, to zrovna nevypadalo. V duchu jsem se akorát smála ostatním a vydala jsem se do třídy, aniž bych zahlédla naše nové žáky a vůbec mi to nevadilo.

První nudná hodina z celého dne, tak s touto myšlenkou jsem šla na matematiku. Nedivte se, měla jsem jí dřív ráda a šla mi, jenže teď už je to nuda, u které i když se neučím, mám většinou jedničky, maximálně nějakou dvojku. Jak říkám, nuda.

A jestli mi ještě někdy bude nějaký učitel tvrdit, že na programátorech (obor Správce informační systémů) budeme potřebovat matiku, tak ho pošlu někam, protože je vedle jak ta jedle - vlastní zkušenost.

Těsně před zvoněním jsem došla do třídy a vydala jsem se k mé lavici, kde zatím Clear, moje spolusedící na některé předměty a nejlepší kamarádka tady na škole, nebyla. Opět jsem se pousmála, tentokrát nad myšlenkou, že přijde až po zvonění a schytá to od učitele, ale dál jsem to neřešila.

Tak se taky stalo, přišla pozdě a učitel ji málem vyzkoušel. Já se jí ale zastala, a tak si mohla sednout. Nemusela jsem se na nic ptát, stačil mi jediný pohled do její smutné tváře a ihned jsem na ní poznala, že nikoho z Cullenů nezahlédla.

O to víc nás překvapilo, když dva z nich přišli za námi. Přesněji nějaká rozježená, drobná a určitě ztřeštěná černovláska s nějakým blonďatým klukem, který měl vlasy jako lví hřívu. Zřejmě pár. A jak jsme se dozvěděli od učitele, byli to Alice a Jasper Cullenovi.

Jenže vypadali až moc krásně a já jsem si ihned uvědomila proč. Byli to upíři. Soudě podle žlutých očí vegetariáni, a tak můj zájem o ně ihned stoupl.

Pár upírů už jsem potkala, ale nikdy ne ve škole nebo na místě, kde je tolik lidí. A už vůbec ne v nemocnici, napadlo mě, když jsem porovnávala informace, které máme o jejich rodině.

A navíc měli oba dva dary. Podle toho, co jsem poznala já, tak Alice mohla vidět rozhodnutí a Jasper ovlivňoval nálady.

Docela neškodné dary, ale i tak jsem Alice ihned zabránila, aby viděla moji budoucnost. A Jasper? Ten mi nevadil. Ovšem pokud si toho Alice všimne, tak bude zábava.

„Ti se nehodí do školy. Spíše na modely,“ ozvala se závistivě má sousedka Clear, když si šli sednout dozadu, tam kde nikdo nebyl a navíc to bylo do řady vedle nás.

„To by jim nevyhovovalo, musí ukazovat ostatním, jak jsme my obyčejní,“ vybrala jsem si první důvod, co mě napadl, i když nebyl pravdivý.

Přece nemůžu říct, oni totiž nestárnou. Jsou to upíři. Ještě by si myslela, že jsem blázen.

Navíc by mě slyšeli, což se mi připomnělo s tím, že se po vyřčení mé ironické věty oba dva podívali naším směrem.

Sakra, upíři s výborným sluchem a navíc sedí ještě téměř vedle. Tohle není dobrý.

No, uvidíme, co bude dál. Má jich tu ve škole být rovnou pět.


 


Tak, jak se vám moje nová kapitolovka líbí? Budu moc ráda, když mi tu zanecháte komentáře, ať už budou jakékoliv.

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Talisman nebo co vlastně? - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!