Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Talisman nebo co vlastně? - 4. kapitola

Stephenie Meyer


Talisman nebo co vlastně? - 4. kapitolaMinule Emmett začal přemýšlet, což pro něj není zase tak obvyklé. V této kapitolce je pohled Haley a Emmettův rozhovor s Carlislem. Příjemné počtení a děkuju za vaše komentáře.

Pohled Haley

Vzbudila jsem se už v noci. Sice občas spím, ale nevydržím spát celou noc. I když tím, že jím lidské jídlo, můžu alespoň spát, což se mi rozhodně líbí. Který upír by nechtěl v noci spát? Blbá otázka! Pár takových taky znám.

Nějak jsem se nakonec zabavila, a tak jsem ke škole dojela až za pět minut sedm. Skvělý čas.

Ve třídě, kde jsme měli chemii, bych se nejraději otočila a odešla. Byli tam již Alice, Jasper a Rosalie. Prý abych se po ránu nenudila nebo co. Navíc seděli vedle mě.

„Čau,“ pozdravila jsem je jen tak.

„Ahoj,“ odpověděli ihned a začali nenápadně pokukovat.

Každý z nich se pokusil se mnou mluvit, ale já se věnovala přednášce. Chudáčci. Upíři.

Poté jsem byla s Cullenovými až na matice. Přesněji dvě hodiny nudy s Alice a Jasperem. Dvě dlouhý, nudný hodiny. Naštěstí jsme dostali písemku. Ano, opravdu naštěstí.

Jenže jsem netušila, že já i Cullenovi dokončíme písemku dřív než ostatní.

„Co děláš dneska odpoledne?“ zeptala se mě Alice.

„Ještě nevím,“ odpověděla jsem a čekala, co z ní vypadne.

„Nechtěla bys jet nakupovat?“ Nadšeně se usmála.

„Ani omylem,“ řekla jsem jí a ona se naštvala. Zato Jasper se na mě omluvně usmál.

Tím náš krátký rozhovor končil. Stejně zvonilo a já šla na oběd, kde jsem bohužel byla bez Cullenových. A bohužel jen z důvodu, že jsem se chtěla smát.

Po obědě jsem šla na angličtinu, což znamenalo, že tam budou Emmett s Rosalie. To bude zábava. Nikdy jsem s upíry problém neměla. Nebo přesněji řečeno, nenávidím je, ale pokud jsem nějakého potkala, nemusela jsem přizpůsobovat. Já ne.

Přemýšlela jsem, co by se stalo, kdybych ten problém vyřešila jako u ostatních upírů. Tedy u převážné většiny, ale riskovat to vážně nehodlám. Na to bych mohla doplatit.

„Ahoj, tak jak se máš?“ optala se mě Clear, která právě přišla.

„Nuda, jako vždy,“ ujistila jsem ji.

„Už nebude!“ slíbila mi a já čekala, co z toho blázna zase vyleze.

„Fajn,“ souhlasila jsem, a jelikož už zvonilo posadila jsem se do lavice.

Hodina byla snad ještě nudnější než obvykle. Tedy Emmett mě neustále pozoroval a Rosalie by mě zřejmě nejraději zaškrtila.

„Co potřebuješ, Emmette?“ ptala jsem se, když už jsem ho měla dost.

„Ale nic, jen má sestřička říkala, že by s tebou zašla nakupovat,“ vymlouval se.

„Alice? O tom nepochybuji.“

„Co všechno o nás víš?“ podivil se jakoby, ale jeho otázka měla skrytý význam.

„Jste tu téma číslo jedna.“ Na to jen obrátil oči v sloup.

Dál už Emmett neotravoval. A kdyby nezazvonilo, myslela bych si, že se Rosalie naučí vraždit pohledem. A dobrá zpráva? Máme spolu ještě literaturu.

Ale já si Rosalie nehodlala všímat. Vlastně jsem část hodiny přemýšlela, že bych měla zavolat svému ‚zdroji‘, zda po mně něco nepotřebuje. Nebo bych si mohla zjistit pár informací o Cullenových, ale to se mi zrovna nechce. Navíc to můžu vždy.

Stejně nebudu moct nic udělat, protože mi to ‚někdo‘ nedovolí. Ne Cullenovi.

Pohled Emmetta

Po škole jsme jeli domů a Alice opět začala vyvádět, že se pojede na nákupy. Už zase!

Nejdříve se ale s Rose vydaly vyřadit ze svých šatníků nepotřebné věci. Tak to by už bylo lepší hodit do Alicina šatníku zapálenou sirku. Vlastně... dobrý nápad.

„Ani omylem!“ zařvala na celou vilku Alice, jako bych ji snad mohl neslyšet.

Chvíli jsem vymýšlel, jak se z toho nakupování vymluvit, ale to se mi stejně nepodaří. Sakra!

A jelikož jsem se nudil, rozhodl jsem se jít si promluvit s Carlislem. Pořád mi vrtala hlavou ta holka. Vážně není možné, aby to byla Haley. Jenže něco ve mně si neustále myslí, že je to ona.

„Carlisle, můžu?“ Vlezl jsem k němu do pracovny, kde byl zalezlý neustále.

„Jistě, co potřebuješ?“ začal mě ihned podezřívat. Už zas!

„Přemýšlel jsem o té holce a někoho mi připomněla,“ odmlčel jsem se a Carlisle vyčkával. „Připomněla mi Haley. Já vím, že to není možná, ale co když to je ona?“

„Emmette, je snad upír? Říkali jste pouze, že je na ní něco podivného, ne že by byla upír,“ ptal se mě Carlisle.

„Ne, není upír. Já vím, že je to blbost, ale pořád mám takový divný pocit. Navíc má modré oči, černé vlasy a je jí podobná!“

„Pokud to není upír, nemůže to být ona. Sám jsi to řekl. Je Haley podobná a proto sis na ní vzpomněl.“

„Já vím. Máš pravdu.“ Nezbylo mi nic jiného, než souhlasit.

„Už o ní víte něco víc?“

„Ne, pořád nic. To je to nejdivnější a řekl bych, že ona si to užívá.“ Carlisle se na mě nechápavě podíval. Ale vážně to byl jen pocit.

„Není to ona, Emmette. Nemůže být,“ dodal za mnou ještě Carlisle, ale nepřesvědčil mě.

Pohled Haley

Odpoledne jsem se na otočku stavila do Studia a poté jsem se rozhodla přeci jen pro ty nákupy. Ale bez Alice! Jednou za čas, to neuškodí. Třeba přijdu na jiné myšlenky. Stejně nemám co dělat.

Vydala jsem se tedy do nákupního centra. Nespěchala jsem, stejně mám času dost. I tak jsem tam se svým autíčkem dojela za chvíli. Já totiž nesnáším pomalou jízdu.

Chvíli jsem přemýšlela, čím začnu, jelikož jsem nakupovat nebyla už delší dobu. A zvítězily boty. Koupila jsem si botasky a dvoje boty na podpatku - černé a modré, těch není nikdy dost. Poté jsem zamířila do prvního obchodu s oblečením, co jsem viděla.

„Baf! Ahoj, to je náhoda.“

 


Tak, koho asi tak Haley potkala? Přečtete si příště. Moc vás prosím, zanechte mi alespoň smajlíka. Děkuju.

3. kapitola ** 4. kapitola ** 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Talisman nebo co vlastně? - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!