Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Talisman nebo co vlastně? - 2. kapitola

Be safe notebook


Talisman nebo co vlastně? - 2. kapitolaVěnováno všem, co mi zanechali komentáře. Další kapitola, kde je slíbený pohled Emmetta a i pohled Haley. Já vím, že budu možná trošku odbíhat od tématu, ale chtěla jsem, aby Haley měla svůj vlastní život. Prosím, zanechte komentáře, díky.

Při cestě na moji poslední hodinu jsem přemýšlela a děkovala za to, že umím skrývat svoji identitu, že mě ani upíři nepoznají.

Měla jsem mít dějepis. A jak jsem později zjistila společně s Edwardem, který sice nebyl nějak blízko, ale neustále mě zaujatě pozoroval, což mi docela vadilo. Ale stejně ta hodina utekla rychle.

Zazvonilo a já se vydala ke svému zelenému Dodge Viperu, který se tu vyjímal i teď, když tu měli nejspíše Cullenovi stříbrné Volvo a červené BMW, výstřední. A nedivte se, kde jsem ho já vzala, mám své zdroje, peněz, informací a navíc žiju už docela dlouho. Vlastně to auto byl dárek.

Pohled Emmetta

Dneska jsme končili všichni stejně a po té neznámé holce nikde nebyla ani stopa, kromě jejího slabého pachu, který jsem cítil pouze, když jsem se soustředil.

Akorát Edí nám upřesnil, že s ní měl ještě šestou hodinu dějepis a poté asi odjela.

Její chování bylo divné, a když zkusím napodobit Edwarda, tak myslím, že o ní všichni přemýšlí. A je mi jedno, že to nevím jistě.

Po cestě domů jsme si stihli dát s Edwardem závody. Vyhrál, ale to mu vrátím!

„Ahoj děti, tak jak jste se měli ve škole?“ pozdravila nás Esmé sotva jsme vlezli do dveří.

„Ahoj mami,“ odpověděli jí někteří z nás.

„Docela dobře!“ zazubil jsem se na ni.

„Docela?“ optala se mě podezřívavě a v tu chvíli přišel i Carlisle, asi čekal, že jsem zase něco vyvedl.

„Byla tam jedna holka a myslíme si, že o nás něco ví, anebo tuší!“ vysvětlil jim Edward.

„Počkej. Ty si to jen myslíš?“ ptal se Carlisle zmateně Edwarda, který totiž vždy věděl všechno. Jinak řečeno, chodící encyklopedie.

„Ano. Z nějakého důvodu jsem jí nemohl číst myšlenky,“ pokračoval Ed a Carlisle se na něj zamyšleně díval.

„A proč si to myslíte?“ chtěla vědět Esmé starostlivě.

„No, ještě by tu byla jedna možnost. To by ale musela trpět samomluvou,“ řekl jim Jasper a u toho mu cukaly koutky. Jenže nebyl sám. Já se začal smát, když jsem si ji představil, jak trpí samomluvou.

„I kdyby si povídala sama, tak věta, ‚nezaleknu se vás', je až moc…“ nedokončila to Alice, ale všichni si to domysleli.

Mám to! Ta holka je blázen, a je to!

„Měli bychom se přestěhovat?“ zeptal se nás Carlisle, ale to se Rose nelíbilo.

„Spíše bychom měli zjistit, co ví!“ ozvala se má láska naštvaně.

V tu chvíli jsem si uvědomil, víme vůbec, jak se jmenuje?

„Zatím nic nedělejte. Může, ale taky nemusí nic vědět,“ přerušila nás Esmé.

„Jen ji nenápadně sledujte a nechte ji,“ souhlasil Carlisle. Na to mu nikdo nic neříkal.

„Počkat, ví tu vůbec někdo, jak se jmenuje?“ ptal jsem se, neboť tu o ní mluvíme, jako o jakési dívce xxx.

„Nevíme,“ odpověděl za všechny Edward.

„Takže je naším problémem slečna neznámá,“ neodpustil jsem si poznámku na její konto.

Pohled Haley

Cestou domů jsem se snažila vyčistit si svou hlavu od všech myšlenek, ale moc mi to nešlo.

Nakonec jsem to vzdala a místo učení jsem se vydala do tanečního studia - Studia Parslow.

Latinsko-americký a standardní tanec je totiž mojí vášní a ve studiu pomáhám s výukou a taky chodím na předtančení. Strašně ráda bych tancovala soutěžně, jenže začněte s něčím soutěžně, když nestárnete. Nejde to, takže jsem ráda, že můžu vůbec tancovat.

V šatně jsem se převlékla do šatů a obula jsem si taneční boty. Dnes byl na programu trénink na ples města, kde budeme mít předtančení. Já a můj taneční partner, Fréderick Parslow.

„Ahoj Ricku,“ pozdravila jsem svého partnera. A tím myslím jen partnera. Má životní láska je daleko. A je docela složité být spolu.

Celé odpoledne jsme trénovali, ale mně se pořád do mysli drala myšlenka, co mám společného s Cullenovými.

„O tom předtančení města víš, že ano?“ optal se mě Rick.

„Jasně,“ přitakala jsem mu.

Domů jsem dojela pozdě, takže jsem usnula, sotva se má hlava dotkla polštáře.

Pohled Emmetta

Přestali jsme to řešit, neboť už si konečně ostatní připustili, že to nyní nemá cenu, a já se začal věnovat své lásce.

Ráno u školy jsem si říkal, že musím o té neznámé holce prostě něco zjistit. Přeci to nenechám na ostatních, jako třeba na tom prckovi Alice. Vydal jsem se na výpočetní techniku a doufal, že tam maličká neznámá bude, ale nebyla.

„Kdo chybí?“ ptal se učitel.

„Přeci šprtka, kdo jiný,“ utrousila pohrdavě jedna ‚panenka Barbie', a ostatní se smáli.

„Nezáviď, Lauren,“ zastala se jí další holka, Anne.

Že by naše maličká byla ta dotyčná šprtka, co chybí? A zase nevím, jak se jmenuje. To už mě začíná pěkně štvát. A pak o ní máme něco zjistit.

No, ještě je možnost, že je s někým jiným na hodině, ale to ne, já o ní chci něco zjistit!


1. kapitola ** 2. kapitola ** 3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Talisman nebo co vlastně? - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!