Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to lásko v životě chodí... Epilog


Tak to lásko v životě chodí... Epilogkonečně jsem se dostala k Epilogu. Jmenuje se Na věky.

Tak to lásko v životě chodí

Epilog –  Na věky

 

S Edwardem jsme byli strašně moc šťastní. Vládli jsme Volteře a všem upírům. Upírům z gardy jsem dovolila buď odejít a nebo mi sloužit dále jako armáda. Všichni jsme byli ve Volteře šťastní.

 

Chtěla jsem všem udělat radost, aby tady s námi zůstali. My s Edwardem, Alice a Jasperem a Rosalie s Emmettem jsme vládli. Esme a Carlisle nechtěli mít s vládnutím nic společného.

 

Carlisle se chtěl i nadále věnovat léčení lidí, ale tady ve slunné Itálii to pro něj nebylo jen tak jednoduché, a tak jsem mu dala dar, který byl ojedinělý a já jsem jím musela šetřit. Jemu jsem věřila a věděla jsem, že by toho nezneužil. Dala jsem mu totiž dar, takový, který ho chránil před sluncem. Netřpytil se a tak mohl chodit ven za jakéhokoliv počasí.

 

Esme mu pomáhala a tak jsem tedy svolila a dala ten dar i jí. Byla nesmírně šťastná a moc mi za něj děkovala, což jsem po ní nechtěla, a tak jsem jí za to vždy hezky vynadala ať mi pořád neděkuje. Nakonec toho nechala. Pro mě to bylo jen jedno z dalších kamenů na mých bedrech méně.

 

Další oříšek byl Emmett. On jak jediný neměl prozatím žádnou moc a moc  škemral o to abych mu nějakou dala. Byl jak malé ukňourané dítě. Vždy nás s Edwardem rušil při těch nejlepších chvílích, až jsem se na něj jednou naštvala a dala jsem mu tedy to, co po mně chtěl. Od té doby co má moc, kterou po mně požadoval, mám pokoj. Vždy se jen smějeme když se otevřou dveře do velkého sálu a nad hlavami všech tam vletí Emmett vysmátý jak, no vy víte co, a z očí mu šlehají blesky. On totiž chtěl abych mu dala moc hýbat s předměty, levitovat a šlehat blesky z očí, rukou a z mnoha dalších míst. Je to prostě vtipálek.

 

Rosalie se stala, krom toho, že jednou ze tří královen Voltery, taky velmi úspěšnou  modelkou. Je známá po celém světě.

 

Alice si vydupala to, že si otevře módní společnost. Její modely a návrhy jsou známé po celém světě pod značkou Ariana. Je velmi šťastná. A za to jsem ráda.

 

Jasperovi jsem ulevila od bolesti tím, že jsem mu dala štít. Byl mi za to dlouhou dobu vděčný a mám dojem, že stále je, ale není vlastně za co.

 

Edward, moje láska je teď ten nejšťastnější muž, upír, na světě. Podobně jako Jasperovi i jemu jsem dala štít, aby nemusel poslouchat všechny myšlenky okolo sebe.

 

Naše rodina žije ve Volteře v souladu s lidmi. Je šťastná a hlavní je, že se jeden bez druhého nedokážeme obejít. Jsme jako pyramida, kdyby jste vytáhli jednu cihlu, spadla by celá a tak je to i s námi. Někdo z nás je v ohrožení a to už je zle. Je velmi důležité to, že si navzájem důvěřujeme a já věřím, že moje rodina mě nezklame, nikdy. Jsem ji vděčná za lásku a důvěru, kterou mi dali, když jsem je prosila, aby tu se mnou zůstali i nadále, když jsem je opustila. Jsem jim vděčná, že mi odpustili, že mi dokázali odpustit a jsou se mnou. Protože bez nich bych nebyla nic. Byla bych jen pouhá upíří bytost, ne jen tak ledajaká, královská upíří bytost, ale bez lásky, něhy, vášně a rodiny. A ta by mi chyběla ze všech nejvíc.Celá moje rodina i já jsme vše co se stalo hodili za hlavu a žijeme šťastní a spokojení. A doufám, že to ta  bude navždy.

 

Konec



< Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to lásko v životě chodí... Epilog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!