Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to lásko v životě chodí... 1. kapitola


Tak to lásko v životě chodí... 1. kapitolaBella zjišťuje že edward a jeho rodina jsou upíři až když už musí edward z belly upíra udělat... prosím hodně hodně kritiki Km ".D

1. Kapitola

Zůstat či odejít?

 

POHLED BELLY :

 

Když jsem ho poprvé viděla zdál se mi nádherný, krásný, neodolatelný a svým způsobem i zajímavý a jiný. Teď když ho vidím ve sluneční záři poprvé v životě, nemám sílu tu dál sedět jen tak, mám chuť se zvednout a utéct. Až teď mi to pověděl …

 

 

Do Forks jsem se přistěhovala teprve nedávno, je tomu možná rok a půl. Narazila jsem na spoustu kamarádů ale i na lásku mého života. Má láska ovšem přede mnou má tajemství, které mi dlouho nechtěl povědět. Půl roku po té co jsem se sem přistěhovala já se přistěhovali i oni. Všichni byli moc krásní, nemohla jsem z nich spustit oči. Potom, se ke mně jeden z nich choval, jako kdybych byla nějaká, nevím co. Potom zase se ke mně choval pozorně a já se do něj zamilovala. Trochu pozdě mi řekl to co mi měl říct hned. Že je upír …

 

 

Prolomil to ticho, které nastalo jak sem tam na něj zírala.

„Bojíš se mě?“

„Ne, jen mi to všechno připadá tak, tak neuvěřitelné. Proč jsi mi to neřekl dříve?“

„Bál jsem se. Neměl jsem odvahu ti to povědět jsem moc sobecký, bál jsem se že tě ztratím, že když ti to řeknu utečeš ode mě a už se nikdy nevrátíš.“ řekl to pomalu, rozmýšlel každé slovo to na něm šlo poznat i za tou jeho maskou, kterou měl v mé přítomnosti nasazenou.

„Víš že se jen tak něčeho neleknu, nemohla bych odjet na to tě až moc miluju.“ řekla jsem mu.

„Přesně to je ten problém miluješ mě a  to nemáš. Nechci ti ublížit, copak to nevidíš? Všechno tě na mě přitahuje. No není to tak? Já, měl jsem si od tebe držet odstup hned od začátku, ale ty mi tak krásně voníš Bello, nevíš jak těžké je být s tebou v jednom městě, jedné škole, jedné místnosti. Nevíš jak těžké je se ovládnout a hned  tě nezabít i teď je to těžké je to špatně že jsem s tebou teď a tady a je špatně že o tom nikdo neví.“ Jeho hlas klesl na bod mrazu nevěděla jsem co dělat a najednou jsem před očima měla jenom černo …

 

POHLED EDWARDA :

 

Najednou ležela přede mnou na zemi a já nevěděl co se stalo, cítil jsem kolem dokola mnoho její krve. Šel jsem k ní, narazila si hlavu o kámen a měla rozraženou lebku. Nebyl čas přemýšlet, nebyl čas čekat na Carliala. Musel jsem jednat ale co když to nedokážu, co když jí zabiji! Přemítal jsem nad jejím tělem asi pouhou sekundu, potom jsem se k ní sklonil a kousnul jsem ji do krku …

 

POHLED BELLY…

 

Najednou jsem cítila že mě něco bodlo do krku. Bolest byla šílená, nevěděla jsem jak dlouho již to trvalo, možná sekundy, minuty, hodiny nebo dny. Celé tělo mě pálilo a já nevěděla co to je. Ptala jsem se sama sebe jestli umírám? Samozřejmě že umírám. Smrt bolí a moc, teda nevím jak ostatní, ale ta moje bolela a moc.pálení se soustřeďovalo do mého srdce, které tepalo rychle, rychleji, ještě rychleji, nejrychleji, párkrát vynechalo a potom utichlo…

 

Jsem mrtvá? Ptala jsem se sebe. Ne nemůžu být mrtvá. Mrtví nepřemýšlí a já jsem myslela a to intenzivně.

 

Otevřela jsem oči … co nevidí vysoký bílí strop.

Postavila jsem se  … kdo to přede mnou nestojí samozřejmě.

 

Civěla na mě celé Edwardova rodina i on sám. Promluvil jako první.

„Bello je mi to strašně líto, praštila ses do hlavy a hodně krvácela do nemocnice by jsem to nestihl byla to jediná možná věc co šla v ten moment udělat je mi to tak líto.“ Řekl smutek byl v jeho nádherném hlasu tak zřetelný, tak hmatatelný i když mluvil potichu.

„takže jsem teď to co ty , vlastně co vy všichni do hromady? Je ze mě upír? Saju krev? Jsem bledá a krásná jako vy všichni? Třpytím se na slunci? Mám tak zlaté proměnlivé oči?...“ Přerušil mě.

„ano je to tak jsi teď jednou z nás. Nebudu tě nutit abys tady zůstala, je to čistě tvoje rozhodnutí kde a s kým budeš žít.“ Řekl a smutek v jeho hlase byl ještě hmatatelnější a tím víc když se mu při posledním slově zlomil hlas. Ale co teď co mám dělat mám zůstat nebo odejít?...

 

SHRNUTÍ >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to lásko v životě chodí... 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!