Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 19. kapitola

Stephenie Meyer signing book


Tajomný ochranca - 19. kapitolaBella ide na obed k upírom. To by nebola Bella, aby niečo nevyviedla. Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

„Nepovedal som im, že o nás vieš,“ šepol som. Bella sa na mňa nechápavo pozrela. „No, máš úžasný talent privádzať upírov do zúfalstva a chcel som ťa poprosiť...“ Bella sa hneď rozosmiala.

„Emmett,“ povedala okamžite. Zasmial som sa. „Ja ho zničím,“ šepla škodoradostne. Bola rozkošná.

Zastavil som pred domom a otvoril Belle dvere. Len tak-tak som ju chytil, lebo takmer vypadla z auta. Vo vyšších topánkach sa jej nohy na štrkovej ceste prehýbali a tak som ju vzal do náručia a ona si spokojne omotala ruky okolo môjho krku. Vošli do domu. Okamžite k nám prišla Esme. Pousmiala sa, keď sa dívala, ako Bellu prenášam cez prah. Bola staromódnejšia než ja a prišlo jej to ako nesmierne významné gesto. Zvítala sa s mojou láskou. Carlisle jej zamával od schodov.

„Obed bude o pol hodiny,“ povedala moja matka a šla do kuchyne. Ja som šiel s Bellou k mojej izbe. Chcel som si ju ešte trocha užiť, no z izby vybehla Alice a Bellu mi doslova ukradla. Chcel som ísť za nimi, no dvere sa mi pred nosom zabuchli a ja som zostal civieť na pekne namorené drevo. Behom sekundy odtiaľ vyhodili aj Jaspera a dvere sa znova zabuchli. Prekvapene sa na mňa pozrel.

„Tak to je úžasné. Videl si to?“ zašomral. Obaja sme si synchrónne povzdychli.

Išli sme spolu do obývačky a ja som sústredene počúval zvonivý smiech mojej Belly. Alice s ňou preberala absolútne všetko. Ukazovala Belle svoj šatník a mal som pocit, že sa celkom bavia. Esme pripravila s Rose stôl a tak som šiel po tie dve. Všetci sme si poctivo sadli k stolu. Emmett sa od samého začiatku neskutočne bavil. Za tie desiatky rokov, čo sme rodina, sme takto ešte nesedeli. Nevedeli sme čo s rukami a nohami. Medzi ľuďmi trávime dosť času, ale toto je niečo nové.

Esme ponúkla najprv Bellu, ako hosťa, aby si nabrala. Bella automaticky nabrala na tanier aj mne. Potom Esme naložila na tanier Carlisleovi a sebe len zeleninu. Usmiala sa na Bellu s ospravedlnením, že drží diétu. Rose si tiež dala na tanier len trocha zeleniny a Alice spravila to isté. Ženy to majú predsa len trochu jednoduchšie.

„Aj ja držím diétu,“ povedal Emm úplne vážne a dal si na tanier zeleninu. Na to zasiahla Bella a ja som sa začal zabávať.

„To nemyslíš vážne! Musíš poriadne jesť. Tvoje telo toho určite spotrebuje poriadne veľa.“ Postavila sa a nabrala Emmettovi na tanier väčšie množstvo zemiakov a poriadny kusisko mäsa. Emm sucho prehltol a pozrel na tu kopu jedla. Oči sa mu pretočili tak, že mu bolo vidieť bielka. Jasper sa uškŕňal, až pokiaľ Bella nesiahla po jeho tanieri. Musel som trocha na Jaspera zavrčať, lebo chcel Belle ten tanier okamžite zobrať. Zastavil sa v polovici pohybu a previnilo zložil ruky pod stôl a sledoval, ako sa jedlo kopí aj na jeho tanieri.

„Edward má ale málo,“ povedal ten blond Judáš. Bella sa usmiala.

„Doje po mnoe, ak by som nevládala. Však?“ zazubila sa a mrkla na mňa. Carlisle vzal do ruky vidličku a rozpačito sa usmial. Všetci sa na stoličkách zvláštne ošívali. Emmett si neohrabane chytil vidličku do celej dlane a zaboril ju do zemiakov, ktoré dosť nechutne zamľaskali.

„Tak, dobrú chuť,“ povedal môj otec. Ja som si vzal vidličku a napichol zemiak. Strčil som si ho do úst a teatrálne som pochválil Esme, ako jej dnes príloha vyšla. Esme si už asi tretíkrát strčila do úst prázdny príbor a predstierala, že hryzie a hltá. Bella sa celý čas uprene dívala na Emmetta. Jemne ho štuchla do boku.

„Emmett, tvoja mama si s tým dala toľko práce a ty neješ. Je to nevychované a to mäso je neskutočne dobré. Mám ti to narezať,“ opýtala sa Bella šeptom. Emm zavrčal, no na moje prekvapenie sa odsunul od stola a so zdvihnutým obočím sa zaškeril.

„Buď taká dobrá,“ povedal uštipačne. Môjmu bratovi šlo o moju provokáciu, no ja som zostal uvoľnene sedieť a Bella sa jednoducho nahla a mäso Emmettovi pokrájala. Ani si neuvedomil, že tým Bellu zamestnal a umožnil zbytku rodiny sa niektorých kúskov pozbavovať.

Keď bola Bella s krájaním hotová, Emmett vzal do úst obrovský kus mäsa. Začal ho prevaľovať v ústach a tváril sa neskutočne. Moja láska sa na môjho brata anjelsky usmievala. Nevinnosť sama.

Alice sa celkom šikovne darilo zeleninu skrývať do obrúska a Rose ju nenápadne vracala do misy so zeleninou. Chalani však mali smolu.

Emm mal v sebe už pol taniera. Bolo na ňom vidieť, že končí. Ten výraz som poznal. Bolo mu zle, rovnako, ako mne včera. Bella sa na neho s úsmevom pozrela.

„Tváriš sa, akoby si jedol blato,“ povedala Bella. „Mne to neskutočne chutí. Nechcem vyzerať nezdvorilo, ale smiem poprosiť, aby si mi dala jednu porciu pre Charlieho?“ opýtala sa rozkošne. Esme sa usmiala a prikývla.

„Esme, zabaľ jej všetko a aj toto.“ Emm od seba odsunul tanier. Bella sa na neho pozrela s výrazom totálneho pohoršenia.

„Papkaj, Emmett. Ešte viac narastieš a bude z teba veľký upír,“ pošepla mu do ucha. Emmett sa rozkašľal. Zabehlo mu, chudákovi. Ja som sa nezdržal smiechu. Jasper to okamžite pochopil a začal sa rehotať. Carlislea zodvihlo na stoličke do stoja. Alice od seba znechutene odsunula tanier s výrazom v tvári, že chvála Bohu, že to nemusí dojesť.

„Mali ste hneď povedať, že si jej to povedal a mohla som si ušetriť to divadlo.“ Rose teatrálne hodila vidličku na stôl. Carlisle sa neisto pozrel na Bellu, ktorá spokojne jedla ďalej už moju porciu.

„Bella, berieš to naozaj s nadhľadom,“ šepol obdivne.

„Ani nie. Mala som len čas sa s tým vyrovnať. Edward mi včera dovysvetľoval nejasnosti.“ Bella sa tvárila akoby nič.

„A ty sa nás nebojíš?“ opýtala sa Esme. Bella sa na ňu prekvapene pozrela a ustrnula v pohybe.

„Chcete mi ublížiť?“ opýtala sa prekvapene. Esme hneď pokrútila hlavou, že nie. „Tak, potom sa nebojím.“

Emmett chvíľu sedel bez pohybu, no stalo sa mu presne to, čo mne. Rozbehol sa a po ceste vrazil do stolíka s vázou. Bol to pár k tej, čo rozbila Bella na svojej prvej návšteve u nás. Jasper s Rose vyrazili naraz k stolíku a tesne pri ňom sa obaja zrazili. Vázu však stihol Jasper v poslednej sekunde chytiť. Bella sa prekvapene zodvihla zo stoličky a s pootvorenými ústami pozerala na tých dvoch. Musela zaznamenať len rozmazanú šmuhu a ten tupý náraz, keď o seba narazia dvaja upíri.

„Ste v poriadku?“ opýtala sa moja láska. Carlisle k nej pristúpil a usmial sa.

„Všetci a všetko je v poriadku, teda až na Emmetta. Idem sa na neho pozrieť,“ povedal a šiel zachraňovať môjho brata.

S Bellou sme strávili celkom príjemné odpoludnie. Esme a Alice ju podrobili výsluchu. Bella boja jednoducho úžasná, uvoľnená a dokonca sa celkom chytala aj na prihlúple upírie vtipy môjho slaboduchého brata Emmetta, ktorý sa rýchlo zotavil z otravy ľudským jedlom. Chcel som dodržať Charlieho večierku, a tak sa Bella rýchlo rozlúčila s mojimi súrodencami a rodičmi. Šli sme v objatí k autu, ktoré som nechal pred garážou. Pobozkal som svoju lásku zozadu na krk a ona sa nádherne zasmiala. Chcel som jej otvoriť dvere, no ona sa zastavila a rozkošne na mňa zamrkala.

„Nemôžem šoférovať?“ opýtala sa rozkošne.

„Myslel som, že nešoféruješ rada,“ šepol som s úškrnom.

„Ten môj vrak nešoférujem rada, ale toto by som chcela.“ Ukázala na moje auto ako modelka na autosalóne a ja som jej so smiechom podal kľúče.

Sadla za volant. Urobil som jeden dosť nemravný pohyb a Bella celá očervenela. Siahol som jej medzi kolená a nahmatal páčku na posunutie sedadla. Posunul som ju bližšie k volantu. Bella naštartovala a siahla k bezpečnostnému pásu. Neodolal som a chytil som ju za nahé koleno. Otočila sa ku mne a okamžite sa mi natisla na pery. Ruku som z jej kolena posunul vyššie. Bella spustila nohu zo spojkového pedálu. Bola samozrejme zaradená rýchlosť a auto podskočilo smerom do garážových dverí. Ozval sa buchot. Bella sa zľakla a vydesene sa odo mňa odtrhla. Motor zhasol a ona si nešťastne oprela čelo o volant môjho rozbitého auta.

 

18. kapitola - 20. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 19. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
05.08.2012 [23:38]

BadLovelyLucyTo je hrozná nešika Emoticon a oběd byl extra Emoticon

16.12.2011 [22:34]

Lenka326Úžasná vychytávka na Emmetta, tato Bella se mi moc líbí. Nezkazí žádnou srandu. No, ale někdy ty její kousky asi moc k smíchu nejsou, jsem zvědavá, jak Edward zkousne rozbiré auto. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [16:54]

Myslím, že to nabourané auto potěší hlavně Emmetta Emoticon Emoticon Emoticon Bude to taková satisfakce za to krmení Emoticon Emoticon Emoticon
Skvělá kapitola, Bella s Edwardem jsou kouzelní Emoticon Emoticon Emoticon
Prosím brzy pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. Wera
12.12.2011 [15:30]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon jsem nadšená, honem pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [9:27]

Danka2830Pááááááááááááááááááni.... tak toto bola kapitolka jeeeedno veľkéééé WOOOOOOOOOOOOOOOW Emoticon Emoticon Emoticon No to jedenie nemalo chybu samozrejme, ale ten záver si neskutočne "zabila"!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tak rozbila auto no šak čo už... šak Edward má určite niekde Astona a odvezie ju asi radšej on... Načo ju rozptyľuje??????? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
KRÁSA ... Emoticon Emoticon

42. Jula
11.12.2011 [11:15]

Co by chtěl, když ji takhle rozptyluje Emoticon Emoticon Emoticon

41. empatty
10.12.2011 [22:46]

Kristova noho! To se nemohli ochmatat ještě před nastartováním. Jinak to bylo suprovní, hlavně s Emmettem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. martty555
10.12.2011 [21:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. Scherry
10.12.2011 [18:53]

Emoticon Emoticon Emoticon

10.12.2011 [15:18]

SummerLiliBella v Tvojom podaní je úplne dokonalá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a poviedka má úplne iný spád ako na začiatku -skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!