Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajomný ochranca - 12. kapitola

the break dawn


Tajomný ochranca - 12. kapitolaBella sa cíti lepšie a s Edwardom idú na párty. Nachytá svojho ochrancu alebo to dopadne úplne inak? Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Choroba ako prišla, tak odišla. Už tento víkend nás čakala chata. Charliemu sa to veľmi nepáčilo, ale nakoniec súhlasil. Prednáška o sexe a alkohole stála za to. S Edwardom bolo všetko v poriadku, ale ja som už v hlave mala plán. Pristihnem ho pri čine. Mala som dva plány. Jeden bol, že sa stratím a budem predstierať bezvedomie a druhý bol pád. Ešte som síce nevymyslela odkiaľ, ale aj z okna, ak bude treba.

Po škole som si šla zbaliť zopár vecí a Edward po mňa prišiel. Dorazili sme k chate. Tu už bola zábava v plnom prúde. Alice nakoniec vzala výzdobu len do svojich rúk, keďže ja som bola marod. Vošli sme dnu a všetci nás privítali hlasným bučaním. Pochopila som to tak, že je to pravidlom pre každého, kto prekročí prah. Bolo tu dosť ľudí, ale Jessica nás ubezpečila, že tu zostáva spať len niekoľko z nich. Naivne som sa opýtala, kde je dievčenská izba. Jassica vyvalila oči.

„S Edwardom máte izbu na poschodí, na konci chodby doprava,“ povedala automaticky a dívala sa na mňa ako na cvoka. Sucho som prehltla a pozrela na Edwarda. Ten sa podľa mňa musel veľmi ovládať, aby sa nerozosmial.

„Odnesiem hore veci,“ šepol a zmizol. Zdrapla som Jessicu za rukáv a pritiahla k sebe.

„To mám spať s Edwardom?“ opýtala som sa pridusene.

„Či budete spať, to je na vás, len nebuďte príliš hluční a ráno stiahnite obliečky.“ Zostala som stáť s otvorenými ústami. Behom sekundy bol Edward späť. Laškovne sa na mňa usmieval a ja som na neho hodila tvrdý pohľad.

„Ja s tebou spať nebudem! Vyhoď si to z hlavy,“ prskla som. Edward na mňa zostal zarazene pozerať.

„Bella, ja s tebou nemienim mať dnes sex. V tomto som staromódny. Uznávam názor, že so sexom by sa malo začať po svadbe. Som panic. Máš s tým problém alebo si mala iné plány?“ Vyvalila som oči. Teraz som vyzerala ako nejaký smilník. Edwarda môj výraz poriadne pobavil.

„Ak by si ale veľmi chcela a veľmi sa snažila, tak možno zmením presvedčenie.“ Pobavene ma pobozkal na pery. Aj ja som sa pousmiala. On ani netuší, čo som si na neho pripravila.

Zábava bola naozaj skvelá. Jedlo sa, tancovalo a, samozrejme, pilo. Ja som piť nechcela, no ak som chcela tancovať, musela som sa aj napiť. Inak by ma na parket nikto nedostal. Som nemožná aj pri chôdzi; keď utekám, telocvikár sa vždy bojí o moje zdravie a tanec je už totálna katastrofa.

Dala som si pohárik a Edward so mnou. Párkrát ho otriaslo a potom rezignoval. Tvrdil, že mu alkohol nechutí. Pripadalo mi to komické. Komu by alkohol chutil? Začala som už v hlave spriadať plán, ako svojho ochrancu donútim zasiahnuť, keď sa ozvalo bučanie, označujúce nových hostí. Do dverí vliezla blondína a na nohách nemala topánky, ale doslova chodule. Až som nevedela pochopiť, ako sa na tom udrží. Začala hneď od dverí pohadzovať bujnou hrivou. Jessica k nej už podišla značne knísavou chôdzou.

„Toto je moja sesternica, Terry.“ Jessica sa snažila prekričať hudbu. Vtedy ma Alice stiahla za ruku a v rytme bláznivej skladby okolo mňa poskakovala ako opica. Hodila som za hlavu pomyselné zábrany a nápomocný bol aj tretí pohárik toho pálivého svinstva. Skákali sme ako dve kozy. Keď skladba dohrala, kopla som do seba ešte jeden a rozhliadla sa, kde sa nachádza môj drahý, strapatý  rozcuch. Keď som zaostrila, ako sa opiera o stolík s občerstvením a pred ním sa natriasa tá Terry, mala som chuť trhať. Pozrela som na Alice.

„Tá ženská je s Edwardom?“ opýtala som sa a zdalo sa mi, že sa mi trocha motá jazyk. Alice zaostrila a zasmiala sa.

„Už to tak vyzerá. Vezmi nálepku a označ si ho.“ Zasmiala sa. Mne to v tej chvíli prišlo ako fajn nápad. Išlo ma potrhať od žiarlivosti. Podišla som k nim a bez slova som vzala Edwarda za ruku a viedla ho na parket.

„Prepáč,“ povedal tej blondíne a ja som mu okamžite zapadla do náručia. Začali sme tancovať. Teda ja som šľapala kapustu, ale Edward bol skvelý tanečník. Keď zistil, že si so mnou veľmi neporadí, jemne ma zodvihol do vzduchu a ja som sa postavila na jeho nohy. Bolo mi to hrozne smiešne, ale páčilo sa mi to. Otrel sa nosom o ten môj a ja som mu hneď vtisla horúci bozk. Kútikom oka som sledovala, či sa tá Terry díva. Pozerala sa, a tak som sa do bozku viac vžila. Strčila som Edwardovi jazyk do úst, čo to dalo. Neprotestoval. Naopak, pevne ma zovrel v náručí a vo chvíli som mala ja plné ústa jeho jazyka. V sekunde som zabudla na nejaké pokusy o nachytanie ochrancu. Chcela som len jeho pery. Hudba dohrala a Mike do mikrofónu zahlásil krátku pauzu a že netreba len piť, ale aj jesť. Ako poslušná ovečka som šla k stolu a stretla som sa tam s Jessicou. Bľabotali sme o tom, aká je to skvelá party, kým som zas pohľadom nenašla Edwarda. Tá blondína bola zas pri ňom a dokonca sa ho nehanebne dotýkala. Chytila ho za ruku a niečo mu vysvetľovala. Pozrela som na Jessicu.

„Táto tu nespí, že?“ opýtala som sa napálene.

„No, Terry sa zjavne páči tvoj chalan. Mala by si sa o svojho chlapa postarať. Terry je dosť... No, má rada pekných mužov,“ povedala Jessica a to mi stačilo. Ráznym krokom som sa vybrala k nim. Vtisla som sa do Edwardovej náruče a oprela sa mu chrbtom o hruď. Pozrela som na tú Terry.

„Ahoj, ja som Bella,“ prskla som. Ona ohrnula nos.

„Aha. A čo? Nevidíš, že sa tu s Edwardom rozprávam? Rušíš,“ povedala arogantne a ja som mala chuť vyškriabať jej oči. Pozrela som za seba na Edwarda, ktorý sa len pobavene zaškeril. Otočila som sa späť k nej.

„Nie, ty rušíš. Chceli sme si ísť ľahnúť, že?“ Pozrela som na Edwarda a on oddane prikývol.

„Chceš spať v tom hluku?“ Zasmiala sa tá potvora.

„Nie, nechcem spať. Kto povedal, že chcem spať?“ prskla som a zdrapla Edwarda za košeľu ako nejaká fúria. Tá Terry zostala stáť s vyvalenými očami. Edward ma obratne stočil na parket a pritisol sa ku mne.

„Kto by povedal, že si tak žiarlivá,“ šepol mi do ucha. Nahnevane som na neho pozrela.

„Tak ma neprovokuj. Si tu so mnou a išiel si na nej oči nechať,“ povedala som namosúrene. Edward sa odtiahol a nahnevane a aj vyčítavo mi pozrel do tváre.

„Prosím? Si najkrajšia žena, akú som kedy videl. Prečo by som sa mal dívať na ňu. Bol som len zdvorilý. Myslím, že si trocha prebrala.“ Znel dosť urazene, a tak som previnilo sklopila oči.

„Som žiarlivá fúria,“ zaplakala som. Edward sa zasmial.

„Ty moja fúria...“ šepol a pobozkal ma. Bol jednoducho úžasný. Hladne ma bozkával a ja som myslela len na tú prázdnu izbu hore. V zlomku sekundy som sa rozhodla. Ak mám prísť o panenstvo, tak s ním. Je úžasný a naozaj ho milujem. Vzala som Edwarda za ruku a namierila si to ku schodom. Prišli sme na koniec chodby a otvorila som dvere. Doslova som ho vtiahla dnu a zamkla. Edward sucho prehltol, ale potom sa nežne usmial a pohladil ma po ramene. Oprela som sa mu dlaňami o hruď a tlačila ho pred sebou až k posteli. Keď narazil na jej okraj, automaticky sa posadil. Pôsobil dosť neisto a aj to ma posmelilo. Prešla som mu rukou po ramene a nahla sa k bozku. Prijal moje pery. Trocha sme sa bozkávali a potom som si opatrne začala rozopínať košeľu. Paralyzovane ma sledoval. Nechala som košeľu skĺznuť na zem a zostala stáť pred ním v čipkovej podprsenke. Postavil sa a jemne ma objal. Pobozkal ma na rameno a jemne odtiahol ramienko podprsenky.

 

Ráno som otvorila oči. Edward ležal vedľa mňa bez košele a s rozopnutými nohavicami. Ja som mu ležala na hrudi. Prudko som sa posadila a zistila som, že mám na sebe jeho košeľu. Mala som nohavičky, ale inak nič. Schmatla som prikrývku a vytiahla si ju až k tvári. Horúčkovito som premýšľala. Pamätala som si matne, že som si stiahla košeľu a potom tma. Končekmi prstov som sa dotkla Edwarda a on otvoril rozospato oči.

„Ahoj, zlatko.“ Nahol sa ku mne a žiadostivo ma pobozkal. Myslela som, že odpadnem. Ja som sa s ním asi vyspala a ani si to nepamätám. Rozpačito som sa usmiala, ale skôr to bola grimasa, než úsmev.

„Čo je?“ opýtal sa nechápavo.

„Ja neviem,“ šepla som a on sa na mňa nechápavo pozrel.

„Že ty si zo včerajška nič nepamätáš?“ opýtal sa a mne sa chcelo plakať.

„Mňa to hrozne mrzí, Edward. Určite to bolo skvelé,“ hapkala som. Edward zrazu vybuchol do záchvatu smiechu.

„Bella, stiahla si si nohavice a rozopla podprsenku. Chcel som ťa zastaviť, ale bola si naozaj veľmi presvedčivá. Si naozaj šikovná. Mala si ruky všade a potom si z ničoho nič zaspala. Obliekol som ti košeľu a nechal ťa spať. Len tak-tak som ubránil svoju poctivosť.“ Edward sa smial ako pominutý a mne odľahlo.

„Ďakujem, že si gentleman. Ak sa s tebou vyspím, chcem si to pamätať,“ šepla som skleslo. Edward sa zarazil a pozrel na mňa.

„Ty sa so mnou chceš vážne milovať? Aj za triezva?“ Vyvalil oči.

„Ty nie?“ opýtala som sa smutne.

„Chcem,“ šepol.

 

11. kapitola - 13. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajomný ochranca - 12. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
16.08.2013 [15:59]

LiviaCullenpááni .. čakala som že sa TO stane ale mohla som predpokladať že sa Edward nevzdá tak ľahko svojich zásad .. aj tak mi ale nejde do hlavy prečo mal Edward rozopnuté nohavice a prečo si ich nezapol??

no idem na ďalší diel a som naozaj zvedavá čo tí dvaja budu zase vyvádzať

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2012 [19:43]

BadLovelyLucyprostě smolařka Emoticon

51. cornelka6
01.03.2012 [16:19]

tajhle povídka je boží....válím se smíchy po podlaze Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

50. vesper
12.11.2011 [15:18]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon neskutečné!
fakt úplně boží povídka!
Už jsem ti psala, jak mě to stračně moc baví! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jak chce Bella chystat na Edu nástrahy,aby se prozradil Emoticon , jak že i z okna klidně skočí, když to bude třebaEmoticon
Jo a Jessica je taky slušně vtipná - jak je hned se vším hotová: Ty s Edwardem máte pokoj vlevo nahoře Emoticon ... no ale Bella s jejím prohlášením: To mám spát s Edwardem? ... Ta holka je sladká!

a pak jak žárlila a Edwardovi se to líbilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Ona usnula při svlékání podprsenky??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to teda musela být řádně opila! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon chudák Edward, snad to neuškodilo Edwardovu sebevědomí Emoticon Emoticon Emoticon ježíš, to je vtipné Emoticon úplně to vidím... jak ji Eda svléká a líbá a ona mu usne v náručí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon špica.
No a to ráno - jak si myslela, že se spolu vyspali a ona si nic nepamatuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Edward byl sladký! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a ten konečný rozhovor... ach jo, Edwarde, jistěže se s tebou chce milovat i za střízliva Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to bylo rozkošné!
Působili jako dva sladcí zamilovaní medvídci! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.11.2011 [17:55]

CharlotteAlannaWild Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. MyLS
06.11.2011 [19:55]

MyLSkrása

47. empatty
06.11.2011 [17:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To bylo zase bombovní. Emoticon

46. mima
06.11.2011 [10:47]

mohla som sacelý čas usmievať ako debil?? Emoticon Emoticon
šlapala som kapustu néé Emoticon
ale konec bol super ..že dala si dole podprdu a zaspala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Eternity
04.11.2011 [23:20]

Emoticon Emoticon Emoticon

44. keks
04.11.2011 [21:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!