Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ta druhá... - 43. kapitola


Ta druhá... - 43. kapitola Jedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Nadaná. Mladá. Krásná. Spravedlivá. F – jako Faith...

Alex:
Bleskurychle jsem se otočila a pohlédla ke dveřím. Mé nejhorší představy se vyplnily. Byli tu.
Matka. Otec. Alice. A Jasper. Jen toho posledního jsem viděla ráda. Co tu chtějí?
Avšak pohled na příchozí byl chybou. Přestala jsem se soustředit a oheň polevil, až nakonec zmizel úplně. Toho okamžitě využil souzený upír, čiperně vyskočil na nohy a rozeběhl se ke dveřím. Členové gardy se k němu rozeběhli a obklíčili ho. Přiblížila jsem se ke kroužku, který svými těly vytvořili. Zaregistrovali mou přítomnost a mírně se rozestoupili. Nemilosrdně jsem pohlédla na upíra. Není správné vybíjet si vztek na někom, kdo nám ho nezpůsobil, ale toho já nedbala. Byla jsem rozzuřená na nejvyšší míru – tedy, tak se to jevilo. Avšak za vztek jsem skrývala úplně jinou emoci. Strach.
Bála jsem se, že se opět všechno pokazí, že se stane něco, co mi vezme nalezený klid, štěstí, lásku. Že kvůli nim budu muset opustit Martina…
Kolem upíra se zjevily plameny, ze kterých doslova sálalo mé rozpoložení. Chladnokrevně jsem mu podpálila nejdřív pravou nohavici, pak levou. Pak přišlo na řadu jeho ošumělé sako, pokryté špínou.
Když ohnivé biče začaly olizovat jeho tělo, začal vřeštět. Avšak já nepolevovala, bez sebemenšího projevu pohnutí, lítosti jsem ho ničila zaživa – a jak jsem s hrůzou zjistila, já si to dokonce užívala.
„Scarlett!“ uslyšela jsem vykřiknout ženský hlas, ale nedbala jsem. Soustředila jsem se jen a jen na pomstu, kterou jsme však vykonávala na nesprávné osobě.
Trestaný se sesul na zem a tam ho zcela pohltil oheň. Nechala jsem svou sílu ještě chvíli působit, pak jsem se stáhla a sledovala hromádku načernalého popela, ze které ještě stoupaly obláčky dýmu. Bylo po všem.
„Scarlett!“ ozvalo se znovu, tentokrát naléhavěji. Pomalu jsem se zadívala na matčinu úzkostlivou tvář. Nevěřícně vrtěla hlavou ze strany na stranu, jako by nechtěla věřit svým neomylným očím.
Chladně jsem se na ni usmála.
„Co ti to provedli?“ zašeptala zlomeně a já mohla vidět, jak se jí roztřásla ramena. Přimhouřila jsem oči, nedbajíc na její slabost – pokud to tedy jen nehrála, čemuž bych se nedivila.
„Oni? Oni?“ Znechuceně jsem nakrčila nos. Ze rtů mi splynul pohrdavý smích, ze kterého mrazilo.
„Ne, oni ne. To s nimi se cítím konečně… chtěná.“ Na chvíli jsem se odmlčela, pak jsem se zhluboka nadechla a pokračovala.
„Nevím, co vás vedlo k tomu, abyste se sem vydali,“ pronesla jsem ledově, hlas prostý emocí, oči zúžené do úzkých škvír.
„Nevím, avšak přeji si – ne, nepřeji, já vám to poroučím -, abyste hned opustili tento hrad a následně i město a stát. Vy tu nemáte co dělat.“
„Ty taky ne! Nepatříš sem. Pojedeš s námi domů,“ pronesla chvějícím se hlasem máma. Sálem se rozlehl cynický smích – můj.
„Já jsem doma tady,“ ubezpečila jsem ji s důrazem na slově doma a znechuceně se od ní odvrátila. Koutkem oka jsem zahlédla, jak ji táta ochranitelsky objal kolem ramen.
„Běžte!“ přikázala jsem jim ostře, avšak oni se ani nehnuli. A to mě rozzuřilo ještě víc. Cítila jsem, jak se mi do hlavy hrne krev, a kdyby někde poblíž bylo zrcadlo, tušila jsem, že bych v něm zahlédla mé nyní doruda zbarvené oči. Užuž jsem se chtěla otočit a vyhnat je třeba i silou, když vtom mě někdo chlácholivě chytil za paži. Pohlédla jsem na dotyčného a usmála se na něj. Martin mi úsměv opětoval a přitáhl si mě ke svému boku.
„Dej od ní ty pracky pryč!“ zařval pro změnu táta a bylo vidět, že kdyby ho Alice vmžiku nezadržela, vrhl by se na něj. Jak jsem postřehla, Jasper stál v ústraní a sledoval situaci. Zachytil můj pohled a chvíli mě upřeně pozoroval. Pak jsem uviděla mírný záchvěv jeho koutků a vroucně se na něj zadívala.
Brzy si spolu promluvíme, četla jsem v jeho mysli a na souhlas kývla. Ano. I já toužila po jeho uklidňující společnosti, ale musela jsem nejprve vyřídit tuhle… nepříjemnost.
„Nedá,“ ujistila jsem otce a přimkla se k Martinovi ještě těsněji. „Žádám vás naposledy, abyste odešli. Vzhledem k našemu… svazku bych vás nerada nechala vyprovodit.“
Ve tvářích se jim zračil nesouhlasný výraz, avšak než stačil někdo z nich něco říct, ozval se Aro.
„Samozřejmě nebudeme vůbec proti, když se k nám budete chtít přidat. Čtyři tak nadané upíry jen přivítáme. Ale pokud nemáte zájem, měli byste odejít, jak už poukázala Faith…“ Po jeho slovech se v sále rozhostilo ticho, které přerušil po hodné době až vzlyk z úst mé matky. Schoulená v tátově náručí a s posledním pohledem na mě vyšla z místnosti. Alice je následovala, Jasper vyčkával. Dívala jsem se za rodiči, dokud mi nezmizeli z dohledu. Zmocnila se mě škodolibost. Jen ať poznají, jak chutná odmítnutí!
Odtáhla jsem se od Martina a pokynula Jasperovi, aby mě následoval. Šel za mnou spletitými chodbami až do mého pokoje. Prudce jsem za námi zavřela dveře a se slzami v očích se vrhla do jeho rozevřené náruče. Za svou slabost jsem se nestyděla, před ním ne.
Konejšivě mě objímal a hladil po zádech, šeptal mi uklidňující slova a, což jsem ocenila ze všeho nejvíc, nesnažil se na mě použít svou moc, kterou by mi rázem zlepšil náladu.

Když jsem se uklidnila, trochu jsem se od něj odtáhla a zadívala se mu do očí. Ty jeho překypovaly city, stejně tak ty mé. Byla jsem tak ráda, že ho vidím.
„Díky, že jsi přijel,“ vypravila jsem ze sebe skrz dojetím stažené hrdlo a pousmála se.
„Nemáš zač,“ ujistil mě a mírně se zamračil. „Abys věděla, nahnala jsi mi pořádný strach,“ pokáral mě.
„Jak jste vůbec přišli na to, že jsem tady?“ vyptávala jsem se zvědavě, neschopna pochopit, jak se jim to povedlo vypátrat.
„Mno… V celém upířím světě se v poslední době nemluví o ničem jiném než o nové člence volterrské gardy. Prý je mladá, krásná, nadaná, avšak nelítostná a pomstychtivá, odhodlaná bránit zákon, kdykoliv je to třeba. Říká se jí Faith. I k nám, do toho malého zapadákova, se tyto informace dostaly. Byli jsme znepokojení, aby se nerozpoutala válka mezi Rumuny a Volterrou, když teď Volturiovi mají posilu. A pak přišel tvůj dopis. Stejně jako všechny ostatní jsem ho pečlivě hlídal, přečetl si ho v soukromí a přemýšlel, jak bych ti odepsal. Když jsem ho četl podruhé, všiml jsem si jednoho znepokojivého detailu. Nepodepsala ses jako obvykle, nýbrž jako F. A pak mi to začalo docházet. Nadaná. Mladá. Krásná. Spravedlivá. F – jako Faith. A dopis byl odeslaný z Itálie. Všechno do sebe tak krásně zapadalo! Byl jsem odhodlaný vydat se za tebou a zjistit, jestli jsi v pořádku, avšak ostatní si všimli, že jsem podivně zachmuřený a zamyšlený a vyptávali se. Já… nebyl jsem schopný – a za to se ti velmi omlouvám – jim to dále zatajovat. Bella škemrala, Edward zuřil a násilně vnikal do mé mysli, Alice mě vydírala citově… Pokoušel jsem se jim tu cestu vymluvit, ale nedali se. A tak jsme tady. Jsou odhodlaní tě odvést zpátky do Forks, Alex,“ povyprávěl mi celý ten minipříběh s neradostnou tečkou.
„Nevrátím se s nimi,“ protáhla jsem zatvrzele. Zazubil se.
„To kvůli tomu rozcuchanému upírovi, který se k tobě v sále tak měl?“ zeptal se šibalsky a zamrkal. Rozesmála jsem se a přikývla.
„Je to ten největší dar, který jsem kdy dostala. Bere mě takovou, jaká jsem, a já… Miluju ho. Jak už jsem ti ostatně psala. Neopustím ho – a teprve ne kvůli nim. Oni o mě nestáli předtím, já o ně nestojím teď.“
„Alex,“ žádal naléhavě, „promysli si to dobře. Tvé poblouznění možná pomine, ale… Pokud je teď odmítneš, možná už nebude cesta zpět. Zničíš za sebou všechny mosty a už se třeba nikdy nenajde tak nadaný architekt, aby je opravil…“
Přesvědčeně jsem zavrtěla hlavou. „Už jsem se rozhodla,“ pronesla jsem pevně.
„Jak myslíš…“

Po dalších několika minutách jsme sešli do recepce, kde stáli ostatní členové rodiny a čekali, až přijdeme.
„Scarlett, vrať se s námi,“ prosila máma a úpěnlivě mě pozorovala. Němě jsem odmítla. Zatvářila se zkrouceně a odvrátila se.
„Nebuď sobecká a nemysli jen na sebe!“ osopila se na mě Alice, ale než mohla říct ještě něco, Edward ji mávnutím ruky umlčel.
„Je to tvá volba,“ zahlásil chladně a zamračil se na mě. Jeho pohled jsem mu oplácela ještě bezcitnějším.
„Tak… šťastnou cestu,“ popřála jsem jim a naposledy se letmo objala s Jasperem. Bude se mi po něm stýskat, nyní ještě více, než předtím. Smutně jsem se dívala z okna, jak vycházejí branami hradu.
„Sbohem,“ zamumlala jsem ještě, nedbajíc na to, jestli to uslyší, a odpoutala se od okna.
Ano, byla to má volba. Avšak bolestná volba…


K Alexinu chování... Možná se vám zdá přehnané, avšak člověk, který si prožil takovou nevšímavost, ignoraci a podrývání, se jinak chovat nemůže. Vyzkoušeno...

To, že se od nich dokázala odpoutat, se ještě v budoucnosti ukáže coby užitečné... Pro mě.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ta druhá... - 43. kapitola :

 1 2 3 4 5 6   Další »
52. ufo 215
10.02.2013 [20:13]

Perfektní, já se Faith vůbec nedivím. Trošku mi vadí uražený Martin.. Je jako malé dítě..... Nechápu Culleny, o co jim jde? Jsem ráda, že se rozhodla, jak se rozhodla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. Ceola
28.12.2012 [13:06]

Jak se Ed, Bella a Alice opovážili za Faith vůbec přijet?! Já je fakt nechápu ... Ale super kapča :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.05.2012 [0:02]

babylonAlex se rozhodla správně, nevím co by s nima dělala ve Forks A co si mohla Bella myslet, že ukáže pár vzlyků a Alex se z toho zhroutí? Ale nějak mám pocit, že to tak mělo být... Emoticon Emoticon Emoticon

23.03.2012 [16:36]

VerCullenPřehnaná reakce?! To tak!!! A ještě bys mohla klidně přitvrdit a použít sprostá slova... Emoticon Ti řeknu... Tohle nebylo přehnaný, když vidím ty dvě malý čarodejnice u babičky... Opravdu se taky sem tam neudržím a radši odejdu na procházku do lesa, kde se vykřičím na stromy (chudáci smrčci, slyšet můj řev asi není nějak extra příjemné, ale co už). Alex je spíš andělíček, já být na jejím místě... Emoticon A upřímně řečeno, zas tak mi nevadilo, že se v té smrti toho upírka ála Vlkodlak je moje láska vyžívá...
P.S.: Ano, jsem tyran, ale o tom jindy.
Krásná kapitola, plná emocí... Jak jinak, ne? Emoticon A jestli šťasný nebo ten JINÝ (ne, smutný... Ten si Alex nezaslouží. Spíš ne až tak přeslazený, řekla bych) konec musíš vědět ty. Emoticon Já snesu oba, ale ne oba najednou.
P.P.S.: To si vysvětli tak, že nechci, abys udělala dva, páč takové konce nemám ráda. Emoticon Emoticon
A ještě jedna detailní věc... Jasperovo myšlení.
Nadaná. Mladá. Krásná. Spravedlivá. F – jako Faith... To mě odrovnalo a ani nevím, proč.
A ta poslední věta byla opravdu gól... Nebo spíš šok. Emoticon Bolestivá volba. Oni ji zavrhnli, ona nemá srdce na to být bez srdce...
P.P.P.S.: Tys to určitě pochopila. Emoticon

48. Jess
05.02.2012 [12:29]

Happy end Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.01.2012 [10:26]

patulka13Zlato, moc se omlouvám, že jsem si tohle nepřečetla dřív, ale nějak nebyl čas... Emoticon
Je to... dokonalé, geniální, fascinující... Snad mě chápeš, co tím chci říct. Emoticon Hned se vrhnu na další kapitolu, ať můžu vědět, jak to bude dál... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jo, všichni chtějí HE, ale mně by nevadil ani ten SE... Docela se mi zalíbil. Emoticon Ale rozhodni se sama... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.01.2012 [14:28]

SafirkaSuper. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon KOnečně je tady. Už jsem se nemohla dočkat a myslela jsem, že snad puknu zvědavostí. Alexinu chování se nedivím. Chápu ji. Nejsem si jistá, jestli by to mělo skončit happy endem. KOnec konců to je jenom na tobě. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale jediné, co chci, je POKRAČUJ!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Peabody
27.01.2012 [21:07]

konečne sme sa dočkali a stálo to za to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon perfektné Emoticon Emoticon Emoticon

44. lilinka
27.01.2012 [19:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.01.2012 [16:09]

KatariEsmeCullenJůůů... páni... ale jo... rozumím jí... i když... no... ne radši nic...! Má pravdu... oni jí odmítali dříve a ona je odmítá teď... něco za něco...! Měly si to před pár lety nejdřív rozmyslet...! Teda samozřejmně kromně Jazze... ten an ní byl vždycky moc hodnej... a pořád je... ALe stále doufam, že jednou... třeba za sto tisíc let si padnou do náručí... a budou spokojená rodinka... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tahle kapitolka se četla úplně sama... takže... samozřejmně, že to má skončit dobře jak jinak ne??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!