Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ta druhá... - 34. kapitola

NM - SHadisek


Ta druhá... - 34. kapitolaJedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Jak Marcus nakonec rozhodl? A proč je Aro dvakrát nazván blbcem? :D

Alex:

Stála jsem kousek za Martinem a nevěřícně pozorovala scénu, která se odehrávala přímo před mýma očima. Rozhodovali o mé smrti, jako by to byla zcela běžná záležitost! Opravdu jsou tak necitelní, jak se říká...

Mou přítomnost vůbec nevzali na vědomí. Mluvili, jako bych tu ani nebyla. Což by možná bylo nejlepší... Věřte, že poslouchat, jak někdo přemítá, jestli máte nebo nemáte žít, není nic příjemného. Kdybych v sobě měla alespoň kousek z mé sestry, hlasitě bych se ohradila vůči takovému chování, ale na to jsem moc zbabělá. A tak jsem odevzdaně čekala na „výsledek“.

Kmitala jsem pohledem mezi třemi upíry a Martinem, který tiše naslouchal jejich hovoru, jen občas je přerušil. Celá jsem se otřásla, když řekl, že spolu se mnou budou muset zabít i jeho. To přece nesmí, co ho to jen napadlo!

A pak se začalo hlasovat. Napjatě jsem čekala na jejich verdikt, téměř jsem nedýchala. Budu odtud moci odejít a znovu žít „normálním“ životem, třeba i bez Martina, nebo právě prožívám poslední chvíle svého krátkého žití?

Na jednu stranu by smrt byla vysvobozením, vysvobozením od toho pocitu zbytečnosti, který kolem mě neustále číhal a čekal, až budu nejzranitelnější, aby mi mohl udělit další ránu, ale na stranu druhou – smrt by byla vysvobozením, kdybych nikdy nepotkala Martina. Nyní by s sebou smrt přinesla i muka, která bych i na onom světě pociťovala. Zkrátka, jak už řekl Aro, už se od něj nedokážu držet dál, už bez něj nedokážu žít. Když není někde poblíž, zmocní se mě pocit prázdnoty, který zažene až jeho přítomnost. Chybí mi dokonce i ve snu, když se mi o něm zrovna nezdá.

Paradox. Můj život je jeden velký paradox. Když konečně naleznu štěstí, musí se vše pokazit. Z Jacoba se vyloupne namyšlený blbec a můj kvetoucí vztah s Martinem má překazit ta nejtěžší překážka – můj konec. Ne, to mi přece nemůžeš udělat, spílala jsem směrem k nebesům, teď ne. Počkej ještě takových osmdesát, devadesát let – nebo na mě nejlépe vůbec nečekej...

 

„Zničit!“ Caius. Ten upír byl na první pohled sympatický a společenský – avšak jen co promluvil, váš názor na něj se změnil. Byl nepřátelský, necitelný a nepřejícný. Nebudu ho soudit za to, jaký je, protože ho vůbec neznám, ale jak může tak chladně někoho odsoudit k zatracení? V jeho mysli jsem četla jen touhu po krvi.

Přijmout do gardy!“ Aro. Trošku náladový upír, který se nadchne pro všechno nové – což je plus pro mě. Avšak fascinace mou osobou, která mu neustále vířila myslí, mě děsila.

Po Martinových krásných slovech se mi chtělo brečet, ale nemohla jsem dát najevo slabost. Teď bude smrt ještě těžší... Pomalu jsem se smiřovala s tím, že všechno to krásné zanedlouho skončí, že už Martina nikdy neuvidím, že už mě nikdy nepolíbí, nepohladí...

Zadívala jsem se na posledního z trojice. Dlouhé tmavé vlasy měl svázané dozadu stuhou a jeho obličej prozrazoval, že si v minulosti hodně vytrpěl. Jeho myšlenky byly pomalé a mlhavé. Jako by pořádně nemyslel, jako by se ho to netýkalo.

Naše pohledy se střetly, ten můj byl zoufalý, ten jeho hloubavý. Najednou mu myslí proběhl zvláštní obrázek, silné červené lano, protkané na několika místech slabými černými vlákny, v jehož středu byl pevný a už na pohled nerozmotatelný uzel. Netečnost jeho myšlenek vystřídal zájem.

Znáte se dlouho? ozvalo se mi v hlavě. Jemně jsem zakývala hlavou, že ne.

Fascinující. Opravdu fascinující... Máš ho ráda? Nyní jsem zakývala na znamení souhlasu.

A jsi ochotná pro něj udělat cokoliv, třeba i zaprodat duši ďáblu? Cokoliv, naznačila jsem ústy.

To jsem chtěl slyšet. Budeš pro něj dobrou družkou.

„Takže...“ pronesl nyní už nahlas. „Je to velmi těžké rozhodnutí, protože tento případ se zcela vymyká všem pravidlům. Prakticky Cullenovi žádný zákon neporušili, ale sama její existence je natolik rušivá, že by to mohlo vést k četným protestům a útokům. Nemyslím si, že by si nečím zasloužila smrt, stejně jako Cullenovi nemohou být potrestáni. Proto bude nejlepší, když zůstane tady, u nás, kde se všem konfrontacím vyhne. Hlasuji pro přijetí do gardy...“

 

Svět kolem jako by se zastavil, srdce mi na chvíli přestalo bít, krev se v žilách zastavila. Ano, ano, ano! Kdybych byla jinde, začala bych skákat radostí jako malé dítě. Ale tady jsem nemohla, musela jsem se ovládat. Vděčně jsem se na Marca usmála a s láskou se zadívala na Martina. Upřeně pozoroval můj obličej a v očích se mu zračila úleva. Musela jsem se ho dotknout, prostě musela. Nejraději bych se k němu rozběhla a skočila mu do náruče, ale to by nebylo vhodné, a tak jsem k němu došla tak pomalu, jak jen to šlo. Dotkla jsem se jeho krásné tváře, hebkých vlasů, prstem jsem vyhladila vrásku mezi jemně klenutými obočími.

Zašeptala jsem jeho jméno a vzlykla. Něžně mi položil na rty ukazováček, aby mě utišil. Oči se mi zalily slzami, když jsem se k němu přitiskla a pevně ho objala.

„Šššš,“ konejšil mě a kolébal mnou ze strany na stranu. Zavrtala jsem se do jeho ramene a nechala slzy kanout na jeho tričko – překvapivě černé.

Plně jsem se soustředila jen na to objetí, na to, že jsme spolu a ještě nějakou dobu budeme, že nás nikdo nerozdělí, sotva jsme se potkali. V tu chvíli jsme existovali jen my dva, jen my a ten cit, který nás držel pospolu.

„Ach, vy naše zamilované hrdličky,“ ozvalo se náhle vedle mě a já úlekem nadskočila. Otočila jsem se a viděla Arův škodolibý obličej, který prozrazoval radost z roho, že nás může vyrušit. Blbec!

„Nechte si to na později,“ řekl a potutelně se zahihňal. „Alecu, můj milý, zavolej ostatní. Je čas představit jim novou členku klanu. Alex, ty přistup blíž...“ Neochotně jsem se od Martina odtáhla a vložila ruku do Arova připraveného rámě. Dovedl mě až k trůnům a sňal ze sebe svůj plášt, kterým mě zahalil. Přehodil mi všechny vzpupné prameny vlasů na záda, uhladil je a přetáhl mi přes hlavu kapuci.

„Perfektní,“ zamumlal, když se posadil na trůn, vedle kterého jsem stála. O okamžik později se otevřely dveře a dovnitř vstoupilo několik upírů v černých pláštích.

„Moji věrní,“ povstal Aro, když se všichni rozptýlili po místnosti, a rozpřáhl ruce v rádoby srdečném gestu. „Dnešek je pro naši rodinu významný, velmi významný. Přijmeme mezi sebe nového člena. Tedy členku. Bude pro nás obrovskou posilou. Prozatím vám ji nebudu představovat, neprve se musí osvědčit. Spolu s Alecem, Jane, Demetrim, Felixem a Santiagem pojede zítra na sever, kde se vyskytla nová skupina novorozených. Pokud misi splní, získá ctěné jméno Volturi. Pokud ne...“ Významně se odmlčel a přejel všechny přítomné pohledem.

„Za úsvitu vyrážíte,“ pokýval hlavou na ty, které předtím jmenoval, a dramaticky – určitě to měl nacvičené, se posadil.

„Můžete jít,“ vyzval přítomné upíry a otočil se ke svým spoluvládcům.

„Vůbec, ale vůbec se mi to nelíbí,“ zaslechla jsem Caia ještě předtím, než jsme spolu s Martinem zmizeli na chodbě. Opět jsme se proplétali hotovým labyrintem, než jsme došli k mému pokoji.

„Alex,“ vydechl Martin sotva slyšitelně, když se za námi zavřely dveře. Přitiskl se ke mně a sklonil se k mým rtům. Neskutečně pomalu mě políbil. A pak znovu. A znovu.

„A abych nezapomněl,“ zaburácel Aro, který náhle prudce otevřel dveře, „trvám na oddělených ložnicích!“ Blbec!


Podlehla autorka četným výhružkám a rozhodla se pro šťastný konec, nebo nastalo ticho před bouří a mise nedopadne dobře?


Věnováno WhiteTie (protože její dárek mě těší každým dnem víc a víc) a Neyimiss (která si to opět nepřečte!!! :D).


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ta druhá... - 34. kapitola:

 1 2 3   Další »
30. Ceola
28.12.2012 [12:28]

Super! Hmm...tak Aro je blbec...zajímavé :D Jdu hnedka na další :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.05.2012 [22:18]

babylonOddělené ložnice! To se mi moc líbilo!!! Tohle byla hodně povedená kapitolka... Emoticon Emoticon Emoticon

23.03.2012 [14:11]

VerCullenOddělení ložnic? Emoticon Mno, to teda, souhlasím, kdo ví, co by dělali, že jo... Emoticon Ti řeknu, začátek byl tak... Tak... Já normálně zapomínala, jak se dýchá, protože byl opravdu unikátní, dokonalý a procítěný, div jsem se neocitla na místě Alx. Emoticon A konec... Vtipný. Emoticon Ten Aro je v téhle povídce takový docela sympa (na Volturiáče hodně sympa Emoticon Emoticon ). Já mažu dál, mimochodem, teď jsi to zakončila... Mňam. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.11.2011 [13:24]

NeyimissNeyimiss si to přečte, i když se zpožděním! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitoal perfektní, Alex dokonale vystihla charaktery "vládců". Její "rozhovor" s Marcem byl skvělý a jsem ráda, že se rozhodl tak, jak se rozhodl. Emoticon
Líbí se mi naše mladé "hrdličky", jak je nazval Blbec... pardon, teda Aro. Emoticon
On si prostě nedá říct a bude je pořád vyrušovat, co? Emoticon

Kapitola byla perfektní, dokázala jsi skvěle popsat pocity Alex a krásně jsi to vše propojila. A konec, ten opravdu neměl chybu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [22:11]

DarkFirefliesOpět nádhera... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [8:53]

NatyCullenBože, ten Aro to zabil, naprosto. Blbec! Emoticon Jsem ráda, že Alex zůstává a doufám, že mise dopadne dobře, přála bych jí štěstí. Emoticon

23.10.2011 [20:50]

patulka13"Trvám na oddělených ložnicích!" - Tak tahle věta se mi líbí! Emoticon
Tak a jak ti již několik dnů (možná týdnů) slibuji na chatu, zhodnotím ti tu zatím celou povídku... Takže taková malá rekapitulace od prvního dílu (nebo prologu, nejsem si jistá).
Ze začátku se mi nelíbilo, jak se všichni chovali k Alex jako k vyvrhelovi, který do rodiny Cullenů nikdy patřit neměl. Na to nemá právo nikdo, ani vlastní rodiče (kteří ji mimochodem stále ignorovali). Alespoň Jasper se zachoval nejlíp a staral se o ni jako o vlastní. Když jí dal jméno, nechápu, proč byla Bella taková... prostě divná. Naopak k Nessie se všichni tulili, byla to dokonalá holčička, která nikdy nic neudělala špatně, dokonce si "ukradla" rodiče, milujícího přítele a kamarády. V tomhle ohledu mi bylo Alex vždycky líto. Byla to taková černá ovce celé Cullenovské rodiny (což se mi opravdu nelíbí). Ale poté, co Alex odjela a na mostě potkala toho záhadného cizince, co jí sledoval, jsem se od toho příběhu prostě nemohal odtrhnout (ani rodiče to nedokázali!). Když se sbližovali, bylo to prostě ještě hezčí, než kdy dřív, protože to bylo tak... Slaďučké. Jenže pak se zas Martin alias Alec (toho zbožňuju!!!) začal mít takové divné nálady, že na ni byl opravdu zlý. A to mi ji bylo zase líto, protože konečně našla své štěstí a někdo jí ho musí zase zkazit. Tentokrát onen Martin. Když ji dovedl tam... K sobě domů? Myslím, že to bylo ono... Tak bylo úžasný, když ji nechal s tou matkou (?) a nesměla odejít dřív, než by si vybrala nějaké ty šaty. Ano, já si to stále všechno pamatuji, což dokazuje, jak úžasná je tohle povídka. Mockrát se mi nestává, že bych si pamatovala nějakou povídku tak dlouho, přesněji řečeno/psano 34 kapitol. U každé kapitoly si pamatuji, co se tam dělo a nedělo (až na pár mezírek, co mi omylem vypadlo). Málem bych zapomněla, Jacob je blbec! On ji jako políbí na oslavě té Nessie, ona je nejšťastnější na světě a pak doufá, že se rozejde s Ness a bude s ní. A on, ten blbec, jí řekne, že chtěl jenom zkusit, jaký to bude! To mě opravdu naštvalo! Stejně jako mě naštvalo, když Martin zavedl Alex do toho kostela (nebo kde to bylo) a tam ji... Napadnul... Alex mohla mít tak skvělé vzpomínky na to, podle ní, nejnádhernější místo, ale díky Martinovi na to místo bude mít spíš noční můry. Škoda... Ale hlavní je, že potom už bylo vše zase v pořádku... Jenže další věc jsem nečekala, když ji dovedl do Volterry před Ara a najednou z něj byl Alec... Jak je to možný? Tohle jsem opravdu nikdy nečekala, že by se prostě vydával za někoho jiného, hodného upíra, který bezmezně miluje Alex. No a tak jsem si myslela, že budou spolu už navždy a nikdy je nic nerozdělí... Kromě toho pitomého, hloupého blbce! Ano, mluvím o Arovi! Ještě štěstí, že Marcus byl tak shovívavý a přijal ji jako členku gardy. Alespoň ať je po boku svého milovaného, než aby byli oba rozdělení. To už by potom bylo zase jako na začátku, že nikdo by si jí nevšímal, všichni by ji ignorovali a jediný, kdo by ji měl rád jako svou vlastní dceru, by byl její milovaný strýček Jasper. Začínám ho mít ráda čím dál víc. A už radši budu končit, jinak se z tohohle komentáře asi zblázníš. Osobně... Omlouvám se, že mi tak strašně dlouho trvalo, než jsem se dokopala k tomu ty kapitoly konečně dočíst, protože ten čas na mě neustále tlačil.
A abych to zakončila, máš ohromný talent, který má málokdo. Jsi jedna z mých oblíbených autorek (moc jich není, to ti řeknu) a to se nezmění. Budu ráda, když napíšeš další kapitolu a vůbec budu ráda, když budu mít víc času a přečtu si od tebe i něco jiného než tuhle povídku.
Ps: Doufám, že se v tomhle komentáři vyznáš a na chatu mě za to nezabiješ... Klaním se před tebou a tvým jedinečným talentem na psaní úžasně vymyšlených povídek.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. ssendy
22.10.2011 [7:36]

ssendy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.10.2011 [13:29]

WhiteTieMoc a moc děkuji za věnování a jsem moc ráda, že jsem ti mohla udělat radost. Doufám, že se mi to ještě někdy poštěstí.
Kapitola je parádní, super a já nemám slov. Vystihnu to jednou větou - jsi pro mě autorka s velkým A a já jsem moc ráda, že mám tu čest a možnost číst tvé povídky!

15.10.2011 [19:18]

BubulienkaŽe oddelené izby... To zabil. Emoticon Ja si nemôžem pomôcť, ale Aro to úplne zabíja. Tie jeho prednesy... Asi to nemá byť vtipné, ale ja sa stále chichocem. To sa nedá... On ich oslovuje, že moji drahí... Emoticon EmoticonVidno, že má rád ceremónie, ale o tom už asi vieme svoje.

Zaujímalo by ma, či by sa jej Alec zastal, ak by rozhodli ináč, lebo Caius... No ten asi nie je za happy endy. Emoticon Vidno, že nemá rád Cullenovcov, ale tak snáď si ju obľúbi. Emoticon Môžem asi iba snívať, no.
Ešte že Marcus rozhodol takto. Som úplne zvedavá na pokračovanie a už teraz sa nemôžem dočkať. Kapitolu som prečítala o trochu neskôr, ale tak aspoň dúfam, že nebudem musieť dlho čakať.

Strašne sa mi to páčilo, tak ako vždycky. Momentálne neviem prísť na vhodné slova chvály, ale snáď stačí odôvodniť, že ma tento príbeh baví a čím viac sa blížime ku koncu, tým viac som napätá. Bolo to proste úžasné a krásny zážitok. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!