Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ta druhá... - 20. kapitola

Stephenie Meyer


Ta druhá... - 20. kapitola Jedna má všechno, druhá nic. Ale to se změní...
Dnes je na programu Alex, Martin a most Ponte di Rialto... :D

Alex:

Potlačila jsem touhu po něm skočit. Ten hajzl mě vyrušil při jídle, při tom božském jídle! Usoudila jsem však, že by to v této situaci nebylo asi to nejvhodnější, tak jsem po něm pouze šlehla ublíženým pohledem. Nevěděla jsem, kam se mám dívat dřív, jestli do jeho udiveného obličeje, nebo na nedopitý sáček s krví. Těkala jsem pohledem mezi oběma a začala pociťovat paniku. Proboha! Tohle se nemělo stát…

V jeho očích jsem viděla očekávání. Na co že se to ptal? Jo, aha. Sakra, co teď?!

„Víš, každý musí něco jíst!“ vyhrkla jsem ze sebe naprosto bezmyšlenkovitě a pak jsem vykulila oči. Co to meleš, Alex?! Chceš se prozradit, teď, když se ukázalo, že o tobě – o tvém původu – nejspíš nemá ani tušení? Tedy, pokud to není profesionální herec a překvapení nepředstíral.

Vyhrabala jsem se na nohy, strčila do něj, až zavrávoral, a vyběhla z koupelny. V chodbě jsem popadla bundu, která visela na věšáku, a než jsem zmizela na schodech, křikla jsem: „Už musím!“

 

Běžela jsem tak rychle, jak jen to šlo, protože jsem si nemohla být jistá, jestli mě nesleduje. Zastavila jsem až pár metrů před místem, kde se nacházel můj byt. Chytla jsem se za bok, ve kterém mě píchalo, a zhluboka dýchala. Když se mi přestaly dělat mžitky před očima, rychlou chůzí jsem se vydala k bytu. Jen co jsem vešla, zamkla jsem na dva západy. Chabá ochrana, ale přece. Lepší si nalhávat, že jsem v relativním bezpečí, než čekat s rukama složenýma v klíně, čekat na smrt od upíra, do kterého jsem se zamilovala.

Zatímco jsem se ukládala ke spánku, hlavou mi probleskla jedna dotěrná myšlenka. Jednou - a to velmi brzy, protože se mu nemůžu vyhýbat věčně - mu to stejně budu muset říct. A pak… se rozhodne.

 

Počasí jako by se mnou cítilo, bylo přesně takové, jak jsem se já cítila. Pochmurné, temné, zoufalé. Od rána venku pršelo a nevypadalo to, že by mělo přestat. Stála jsem u okna a pozorovala kapky deště, které stékaly po okně dolů.

V jednom ohledu se mi to hodilo, alespoň mám nějaký čas, abych se připravila na setkání s ním. Na druhou stranu to ještě více podtrhovalo mou špatnou náladu a povzbuzovalo vzpomínky na rodinu - a já byla čím dál tím více smutnější.

Pozorovala jsem svůj odraz ve skle. Mé slzy se tam mísily s kapkami deště. A když slzy došly, spustil se ještě větší déšť, nejspíše jako náhrada za ně.

 

„Alex. Alex. Aleeeex!“ volal na mě jeho vábivý hlas. Otočila jsem se a pohlédla do jeho tmavých očí, ve kterých jsem postřehla škádlivé jiskřičky. Usmála jsem se a on mi to oplatil. Zahlédla jsem záblesk jeho smrtelných zubů, ale když jsem viděla jeho rošťácký úsměv, pomyslela jsem si, že někdo takový – tak krásný, tak mladý - prostě zabíjet nemůže.

Rozpřáhl ruce a já neváhala. Rozběhla jsem se a vběhla mu do náruče. Zvedl mě do vzduchu a zatočil se se mnou. Šťastně jsem se rozesmála. Tohle bylo dokonalé, božské.

Postavil mě na zem a přitáhl si mě k sobě blíž. Když se ke mně začal sklánět, mé srdce se zatetelilo blahem. Znovu pocítím jeho rty na svých…

Zmocnil se mých rtů, rychle a nekompromisně. Líbal mě s vášní a já mu to stejnou měrou oplácela. Když mi došel dech, začal putovat rty po mém obličeji, políbil mě na čelo, na oční víčka, na nos, do koutku úst, na tvář a pak mi vtiskl téměř bratrský polibek na bradu. Jeho polibky byly tak lehké, že jsem je skoro necítila, jen se o mě vždy letmo otřel a už pokračoval dál.

Když začal rty přejíždět po mém krku, přitáhl jsem si k sobě jeho hlavu blíž a mírně se zaklonila. Užívala jsem si to jemné laskání, bylo to více než příjemné.

Najednou to bylo jiné. Jazykem mi přejel po krční tepně, pak se hlasitě nadechl a zakousl se.

„Mmmm,“ zamručel, když se na chvíli odtáhl. Pohlédla jsem na něj vyděšeným pohledem a než se ke mně znovu přisál, zakřičela jsem na něj:

„Upíre!“

 

Otevřela jsem oči a zmateně se rozhlédla kolem. Když jsem se vzpamatovala, začaly mou hlavu naplňovat pochyby. Nebyla to nějaká předzvěst?

Otřásla jsem se zimou a donutila se z hlavy vytlačit všechny nepěkné myšlenky. Na ty bude čas později, teď chci myslet jen na to pěkné. Benátky, lepší budoucnost, Martin…

 

Následujících několik dní proběhlo zcela stereotypně. Celou dobu jsem byla zamčená v bytě, vycházela jsem pouze v době, kdy jsem už neodkladně potřebovala nakoupit jídlo. Do obchodů jsem chodila v přímém poledním slunci, a to jen do těch menších, co byly poblíž.

Jednou ráno, když jsem se líně zvedla z postele a přistoupila k oknu, jsem si povzdychla. Už se dále nemohu skrývat, pomyslela jsem si, když jsem se dívala na lidi venku, kterak se veselí i z tak obyčejných věcí, jako byla cesta na trh. Byla jsem tu zavřená až moc dlouho, chybělo mi slunce, chyběla mi společnost, volnost.

Dojedla jsem poslední jídlo, co tu bylo, skočila si do koupelny, oblékla se a s kabelkou přes rameno jsem si v chodbičce obula boty a sáhla po bundě. Zarazila jsem se. Tohle není moje bunda, uvědomila jsem si při pohledu na koženou bundu. Sakra! Při tom spěchu, v jakém jsem odešla z jeho bytu, jsem mu ukradla bundu!

O důvod víc ho potkat, pomyslela jsem si trpce a rozběhla se ze schodů do příjemně hřejivých paprsků slunce.

 

V jednom obchůdku jsem si koupila něco k jídlu a vydala se k jednomu ze středisek všeho dění – k mostu Ponte di Rialto. Chtěla jsem si koupit nějaké suvenýry, protože ty k Benátkám neodmyslitelně patří.

Zastavila jsme se u stánku se skleněnou bižuterií, kterou byly Benátky více než proslulé. Vzala jsem si do ruky jeden modrobílý náramek, který byl obroušen do takových tvarů, že to až člověka udivovalo. Když na něj dopadly sluneční paprsky, začal se třpytit. Téměř jako upír, pomyslela jsem si a stoupla si do fronty lidí, kteří čekali na zaplacení.

Náramek v krabičce jsem schovala do kabelky a vydala se, společně s davem, na most. Když jsem se probojovala ke kraji mostu, stejně jako ostatní jsem začala mávat projíždějícím lidem na gondolách. Musela jsem se začít smát. Tak srdeční lidé se jen tak nevidí. Smích mi však uvízl na rtech, když jsem spatřila Martina na jedné straně Canalu Grande. Zpozoroval mě taky, chvíli jsme se navzájem – i přes tu vzdálenost mezi námi – dívali do očí, pak se rozešel směrem k mostu. Zpanikařila jsem. Ještě na setkání s ním nejsem připravená!

Začala jsem se prodírat směrem ke středu mostu, sice jsem mu tím šla naproti, ale pro můj plán to bylo nezbytné.

Lidé mu ustupovali z cesty, zřejmě se na ně podíval tím svým hrozivým pohledem. Když viděli mé podivné chování, v očekávání kmitali pohledy mezi mnou a Martinem.

Už byl ode mě jen pár kroků, když jsem přelezla zábradlí.

„Alex!“ zakřičel na mě a rozběhl se. Ale nestihl to. V rychlosti jsem ze sebe strhla jeho bundu, odhodila ji poblíž společně s kabelkou a skočila z mostu.

„Alex!“ zavolal za mnou, ale já ho nevnímala, plavala jsem co nejdál od mostu, co nejdál od něj. V jednom okamžiku jsem se ohlédla – a uviděla ho, jak si sundává boty a tričko a skáče za mnou. Sakra! Zrychlila jsem, ale věděla jsem, že je to zbytečné, je rychlejší. Po chvíli ke mně připlaval a chytl mě za paži. Prudce jsem se k němu otočila tváří.

„Alex?“ pobídl mě k vysvětlení. Vytrhla jsem se mu.

„Řekni to,“ vyzvala jsem ho. Když se na mě nechápavě podíval, mírně jsem zkroutila ústa, aby byly vidět zuby, a zopakovala:

„Řekni to.“


Věnováno mé věrné Inspiraci. Žeru tě... :-**


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ta druhá... - 20. kapitola :

 1 2 3   Další »
05.01.2014 [15:06]

Neyimiss„Víš, každý musí něco jíst!“ No, Alex to prostě zabíjí. Emoticon Emoticon Kapitolu od kapitoly ji mám čím dál raději.
Jsem ráda, že jsem se rozhodla si tuhle povídku přečíst znovu. Za tu dobu jsem toho strašně moc zapomněla, je skvělé si to zopakovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Ceola
28.12.2012 [10:41]

A copak má říct...slovo upír? :) no to asi zjistím na další kapče...tak já jdu hned na ni :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.05.2012 [19:18]

babylonTrošku oddechovka, ale super... Emoticon Emoticon Emoticon

26.
Smazat | Upravit | 18.03.2012 [20:43]

Ten sen... ! Emoticon To bylo něco úžasnýho. Ta povídka se mi moc líbí, snad se co nejdřív budu moct vrhnout na další část, protože se na ni opravdu moc těším, páč někdo umí psát, ale neumí ukončovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.10.2011 [20:07]

DarkFirefliesŘekni tooo! Emoticon (promiň, mě dneska mírně hráblo. Emoticon )
Ten sen, to bylo vážně něco. Můžu jen doufat, že to žádná předzvěst nebyla. A ten konec... No, zajímá mě, jestli si navzájem konečně přiznají, co vlastně jsou. Jedu dál! Emoticon
Kapča dokonalá, a mě začíná být krajně trapné to neustále opakovat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Kika57
28.09.2011 [13:37]

Kika57Z toho snu by mě trefilo! Emoticon Nedávno se mi zdálo, že jsem šla v noci do obchodu a cestou mě někdo ubodal a stačilo mi to... A kdyby mě ještě někdo vysál? Fuj! Taky mě zarazil ten skok... Normální člověk (poloupír) by vzal nohy na ramena, ne? No co.. Je to prostě Alex Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [18:31]

ForevergirlTen začiatok nemal chybu, najprv to bolo také napäté a potom to Alex zabila vetou, že každý musí niečo jesť. Emoticon
A potom znova útek. Tých dvoch to musí strašne baviť, najskôr jeden, potom druhý Emoticon
A dúfam, že to povie a nech konečne priznajú svoju... identitu Emoticon Emoticon
Krása!

16.07.2011 [21:34]

NeyimissPrvní věty to zabily, ale nic nemá na její vyhrknutí: „Víš, každý musí něco jíst!“ Emoticon Emoticon Emoticon
Ale protentokrát mám výtku. Zase zdrhá! Copak neumí nic jiného? Emoticon Taky jak se mají dát dohromady, když spolu vůbec nejsou! A když ano, po chvíli jeden z nich uteče! Tohle je... skandální! Emoticon
Mno, musím ale dodat, že mi až tak nevadí, že utekla. A proč? Kvůli jejich dalšími skvělýmu setkání... Emoticon Ach ano, Alex a její sebevražedné sklony... Skákat z mostu, kde to viděla! Emoticon
Konec úžasný, přesně jak jsi to plánovala... Emoticon Nemůžu uvěřit, že se ti to povedlo tak obratně zakamuflovat! Emoticon Ale je to skvělé... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2011 [7:11]

JoheeeCullenJe! A ted jsem si vsimla, zes sem dala komentar! Ten tady predtim nebyl! Emoticon Nebo jsem mozna nevsimava... Neee, to neee. Emoticon Emoticon No, to je vedlejsi, hlavni je, ze umim cist - wow -, a tak jsem se dovedela, ze uz mas napsane dalsi tri kapci! Suuuper! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jenom ted nevim, jak to ten tyden preziju... Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2011 [6:59]

JoheeeCullenAaa! Ani nevis, jak jsi me potesila! Kdyz jsem se vratila po 14 dnech stravenych na kole domu, me kroky okamzite smerovaly na tvoje shrnuti, abych zjistila, jak je to s dalsi kapcou. A ona uz je na svete! Jupiii! Emoticon
A ted ke kapitolce: ja vim, opakuju se, ale znovu to bylo uzasne! Me kdyz se nechce do psani, je to okamzite videt, ale u tebe? Ani nahodou! Zase me tve dilko sto procentne pohltilo, a kdyz jsem se dostala zrovna k takovemu konci, myslela jsem, ze budu vrazdit! Emoticon - V Benatkach, v rece, okolo projizdeji gondoly, Martin bez tricka... Boze, vazne bych mela jit spat! Emoticon Ten uplny zaver, jak Alex rika „rekni to”, mi hrozne pripomnel scenu z filmu, jak chce to same po Belle Edward. Nevim, jestli to bylo umyslne, tak inteligentni zase nejsem. Emoticon
Jak to bude pokracovat? To si vazne netroufnu vubec odhadnout, nic me nenapada... Emoticon Emoticon Nezbyva mi nez doufat, ze dobre! Emoticon Emoticon
Jeste neco jsem chtela... Pitoma pamet... Jo! Ted uz muzu s urcitosti rict, ze tohle je moje vubec nejoblibenejsi povidka na tomto webu! Emoticon Emoticon Slintam, jak se nemuzu dockat dalsi kapitolky! Emoticon Takze se uz nemuzu dockat, az se vratim ze Slovenska, kam zitra - nebo uz dneska? Kolik je hodin? Emoticon - na tyden odjizdim, a ja si ji budu moct precist! Snad... Emoticon Emoticon
Jeste jednou: nadhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Doufam, ze si to sluneni uzivas. Emoticon
PPS: Tenhle komentar jsem psala nejak o pulnoci, proto to s tim, ze uz bych mela jit spat, ale ulozila jsem ho az rano. Proc se neptej, sama se nekdy - casto - nechapu. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!