Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svět za zrcadlem ~ Prolog

Ball


Svět za zrcadlem ~ PrologLondýn 1888. Období vlády královny Viktorie, cholery a především nejslavnějšího vraha v dějinách - Jacka Rozparovače. A právě do této doby se nějakým nedopatřením dostane osmnáctiletá Alice. Jenže co když Jack není obyčejný člověk, ale upír prahnoucí po pomstě? Pomůže někdo Alici dostat se zpátky do 21. století, nebo bude muset navždy žít ve "světě za zrcadlem"?

31. srpen 1888

Chlapec nekompromisně vedl svou matku tmavými ulicemi Londýna. Byl rozzlobený. Už několikrát ji přesvědčoval, aby si nedělala o peníze starosti. Je už dost starý na to, aby je teď oba uživil, když jeho otec umřel. Tolik se snažil najít si pořádnou práci, aby jeho matka nemusela pracovat jako prostitutka. Ale ona ho neposlouchala. Přestože mu bylo již osmnáct let, pořád to byl její „malý chlapec“ a nemohl se o ně přece starat. Proto dnes v noci zase tajně odešla z domu, aby se mohla přidat k několika ženám, které si už delší dobu vydělávaly prostitucí a ochotně ji přijaly mezi sebe.

Jenže její syn ji slyšel odcházet a po chvíli matku dohnal. Potom ji přesvědčil, aby se s ním vrátila domů. Ulicí, kterou se vraceli, sem tam tlumeně osvětlovala plynová pouliční lampa. Jenže lamp nebylo tolik, aby dokázaly osvítit celou ulici. Proto chlapec a jeho matka nemohli vidět muže s lékařskou brašnou, jenž čekal schovaný ve stínu. Neviděli jeho škodolibý a dychtivý úsměv nebo karmínové oči, které už pomalu ztrácely rudou barvu.

Muž vystoupil ze stínu a pomalými kroky se přibližoval ke spěchající dvojici, která stále nic netušila. Teprve, až když k nim došel a oni pod světlem lampy uviděli jeho děsivé oči, pochopili, že to není obyčejný člověk.

Muž ještě více rozšířil svůj úsměv a podíval se vystrašené ženě do očí, nevšímaje si jejího syna. Přestože jeho krev voněla tisíckrát lépe, on chtěl ji. Chtěl se pomstít všem prostitutkám za to, co mu jedna z nich provedla. Ona mohla za to, čím se stal. A dnes v noci se rozhodl začít mstít. Sklonil se k ženinu hrdlu, ale pak se zase odtáhl. Její smrt musí být bolestivá tak jako jeho přeměna.

„Uteč,“ stihla ještě žena zašeptat svému synovi, než si muž vytáhl z brašny skalpel a řízl jí do hrdla.

PROLOG ~ Místnost se zrcadlem

Alice:

Ležela jsem na posteli a přemýšlela o svém dosavadním životě. Především o dnešku. Už nějakou dobu jsem se na tento den těšila jako malé dítě. Dnes jsem totiž oslavila svoje osmnácté narozeniny.

„Je to jen číslo, Alice,“ smála se moje kamarádka Hannah, když jsem se jí nedávno se vším svěřila. Vím, nic velkého to neznamená, ale z nějakého důvodu se mi už od mých předchozích narozenin zdají zvláštní sny o nějaké místnosti se zrcadlem a pronásleduje mě pocit, že se na mé osmnáctiny má stát něco významného. Nebylo by to poprvé, co by se mé zvláštní sny naplnily.

S Hannah jsme nejlepší kamarádky už od školky. Občas o ní s oblibou říkám, že je blázen, ale myslím to v dobrém. Lepší kamarádku jsem nikdy nepoznala. Všechno jsme prožívaly společně. Dětství, školu, dospívání, kluky... No, spíš její kluky. Vždycky jsem Hannah podporovala v jejích bláznivých nápadech a ona zase mě v mém snění. Věčně mívám hlavu v oblacích, až to mému otci občas dělá starosti. Prý mám být ve svém věku už rozumná a pořád si nevymýšlet hlouposti. Má matka to snáší s úsměvem. Sama taková kdysi bývala. Tuhle povahu mám po ní, a proto s ní tak dobře vycházím. Je pro mě vlastně téměř stejně dobrou kamarádkou jako Hannah.

Takže vzhledem k mé povaze není divu, že jsem na své narozeniny tak netrpělivě čekala. Jenže celý den se nic nestalo. Abych řekla pravdu, byla jsem docela zklamaná, když jsem si vpodvečer uvědomila, že se vůbec nic významného neudálo. Ale vlastně si za to můžu sama. Neměla jsem se jak malé dítě těšit a věřit nějakému hloupému pocitu. Kvůli svému zklamání jsem odmítla i Hannin návrh, abychom zašly moje narozeniny oslavit někam do klubu.

Povzdechla jsem si nad svou hloupostí a zavřela oči. Po hodině převalování a marné snaze usnout jsem to vzdala, nazula si boty, popadla mikinu a vydala se ven. Miluju procházky nočním Londýnem. Chodím na ně tajně, protože naši by mi to okamžitě zatrhli, kdyby zjistili, jak často se sama v noci procházím i těmi nejzapadlejšími uličkami.

Zapnula jsem si mikinu úplně ke krku. Na srpnovou noc bylo podivně chladno, ale mně to moc nevadilo. Prošla jsem všechny známé ulice, až jsem se dostala na konec obvyklé trasy. Domů se mi ale ještě nechtělo, tak jsem se rozhodla vydat dál. Ocitla jsem se v podivně ponuré ulici, ve které byla snad ještě větší zima. Rozhodla jsem se tím nezabývat a pokračovala v chůzi.

Zastavila jsem se teprve před kamennými schody, které vedly ke velkému starobyle vypadajícímu domu kulatého tvaru, k němuž mě něco táhlo. Vyšla jsem schody a z náhlého popudu zaklepala na obrovské dveře. Nic. Zaklepala jsem ještě dvakrát, ale nedočkala se žádné odezvy. Vzala jsem za kliku.

Dveře se bez problémů otevřely a já se ocitla v kruhové místnosti, již jsem moc dobře znala ze svých snů. Nikde nebyl žádný nábytek, ale taky žádné pavučiny nebo prach. Jen uprostřed stálo velké zrcadlo ve zlatém rámu. Stejně, jako v tom snu, jsem šla pomalu k zrcadlu. Tady sen obvykle končil, jenže já pokračovala. Došla jsem úplně k němu a spatřila svůj odraz. Dívka v zrcadle vypadala přesně jako já až na to, že měla na sobě béžové šaty s ohromnou sukní po zem a vlasy zapletené do složitého účesu s kloboukem. Zvedla jsem ruku, abych se dotkla zrcadla, ale k mému překvapení se ruka nezastavila o povrch zrcadla. Prošla skrz. Na moment jsem zaváhala a prošla zrcadlem celá.

 


 

Prolog je celkem krátký, kapitoly budou delší. Budu ráda za váš názor, abych věděla, jestli mám pokračovat. :)

1. kapitola →



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svět za zrcadlem ~ Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!