Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sudička aneb Ach ten alkohol - Zastavte je!!!

Twilight sraz 2010


Sudička aneb Ach ten alkohol - Zastavte je!!!A je to tady.
Motanice zamotaná se musí rozmotat.
A je na chudince naší dobré sudičce, aby z té polízanice našla cestu ven.
Bylo nutné ubrat na humoru, věc je vážná, když i Osud začne panikařit a křičet "Zastavte je!"

Poslední kapitolka se začíná odvíjet.
Doufám, že vás povídka pobavila a zanecháte mi komentář.

Motto: To je dneska mádež, myslí jen na to jedno...

… u Mikea pozdě večer

„Tak to přece nebylo, Jess tu nohu jsi měla opřenou o stolek,“ Mike se pokusil upravit polohu své nohy a nyní se znechuceně díval na svou vlastní chlupatou záď, čnějící v poněkud bizardní pozici.

Začínal si uvědomovat, že mají dost velký problém.

Chtěli udělat vše stejně jako včera v noci v domnění, že se opět přesunou do svých vlastních těl.

Jenže když teď stál za vlastním zadkem uvědomil si, že takhle obráceně se nikam nedostanou.

A teď ještě hrozilo nebezpečí, že se mu měšec s genetickou informací roztrhne vedví. Ksakru, jak mohla dát tu nohu tak vysoko?

„Takhle to nejde Miku," zahekala Jessica a pokusila se vykloubenou končetinu vsunout zpět do pantů.

„Nesmíme myslet za sebe, ale za toho druhého,“ mudrovala Jess skrytá v Mikově těle.

Byl tu totiž další problémek,  který komplikoval jejich už tak dost svízelnou situaci.

Když hleděli vzájemně na svá těla, přirozená reakce se jaksi nedostavovala.

Mike se chtěl podrbat dle svého zvyku pod poklopcem a pak si frustrovaně uvědomil, že to podstatné k drbání mu tam chybí.

„Tak jo, ale jak to chceš udělat?“ zeptal se zoufale.

Prostě zavřeme oči a budeme si toho druhého představovat a pak těla zareagují tak, jak potřebujeme."

Zavřeli tedy oči a řídili se pouze hmatem.

Jenže ani to nebylo zrovna ono.

Mike se dotkl svého věrného přítele, který smutně visel na Jess, klopíc oko na koberec a ucukl rukou.

To tedy vůbec nebyl stejný pocit, jako když se svým povstalcem prováděli ranní rozcvičku.

Bylo to jako dotýkat se cizího chlapa… na mysli mu vytanula odpolední epizodka s Tylerovým  jazykem  v puse a tlak jeho vetřelce na Mikovo břicho… fuj, ještě teď se mu žaludeční šťávy pokoušely rozežrat zubní sklovinu.

Jess se pokoušela silou vůle přivolat nějakou tu představu, ale ani jí se nedařilo nahodit ten správný PowerPoint.

„Hardware a software jsou prostě nekompatibilní… tohle by nerozchodil ani Bill Gates,“ pomyslela si.

Potom Mikovi bleskl hlavou spásný nápad.

Bylo tu něco, co oba uvádělo do bodu varu.

Zahrabal v šuplíku a vítězoslavně se vytasil s vibrátorem a lubrikačním gelem.

Jess nadšeně kývla a počali svůj plán uvádět do praxe.

Zapnula onen nástroj spásy na nejvyšší rychlost. Ten se rozvrčel a rozkmital vibracemi, jak chřestýš ve chvíli nejvyššího podráždění.

Mike si na dlaň kydnul trochu gelu, rozetřel ho v rukou a uchopil pomocníka.

Chvilku mířil a pak se pokusil strefit tím vrčícím hádětem, do pro něj poněkud nezvyklého místa.

V tom se u okna objevila záře. Oba aktéři nedobrovolně zkameněli.

Z jasné záře se vyloupla paní Patlavá, pokoušela se zaostřit krátkozraký pohled a s otevřenými ústy zírala na zmítající se předmět v Mikových rukou.

Jakmile Mike ztuhl příchodem naší dobré sudičky, rozkmitaný vibrátor se vymrštil z jeho nehybných, gelem kluzkých rukou a neomylně se zanořil do nejbližšího otvoru, pasujícího k jeho velikosti.

Paní Patlavá vydala zvuk dávení a marně se pokoušela vyplivnout tu divnou rybu, která se jí mrskala v puse.

V La Push pozdě večer...

Leah chodila po kuchyni jak vlk v kleci.

Stále jí vrtalo hlavou to Jakeovo náhlé vzplanutí. Co se mu sakra mohlo stát. Tak pěkně spolu vycházeli, lezli si na nervy, hádali se, a teď tohle.

Sam se u ní stavil se zprávou, že rada starších sáhla po prostředku nejvyšší nouze. Vykradli Billimu zásobu houbiček na příští měsíc. Právě vařili guláš a chystali se poradit s duchy.

Jake po svém hudebním debaklu odtáhl domů s ocasem staženým mezi nohama a tvářil se, jak kdyby mu prokousla oblíbenou pískací hračku.

Nakonec jí to nedalo a vydala se ho zkontrolovat. Bůh ví, co by ještě provedl.

Šla zadumaně po paměti a moc nekoukala na cestu.

Když zahnula za roh, třískla hlavou do něčeho velmi, velmi tvrdého. Kolem hlavy se jí začaly točit růžové jiskřičky, vycházející z toho tvrdého předmětu a nepřestaly, dokud se jí oči nezvrátily v sloup, ona se neporoučela k zemi.

Jake se tou dobou urputně pokoušel vymyslet další dvořící taktiku. Ukulele nezabralo, tak ho napadlo něco více vizuálního.

V kůlně vyštrachal pár planěk a starý plakát Ramba. Měl v úmyslu vyrobit transparent hlásající do světa jeho nekonečnou lásku k Leah. Jen toho Ramba bude muset krapet vylepšit, on je přece hezčí, pomyslel si a vrhnul pohled do zaprášeného zrcadla, které mu poslušně vrátilo odraz svalnatého nadsamce.

S plnýma rukama se hrnul plnou parou do domu a ve chvíli, kdy mu z rukou vyklouzla plaňka a on se pro ni sehnul, střetl se hlavou se stejně odolným materiálem.

Zatmělo se mu před očima a v příští vteřině se sesunul vedle již ležící příčiny jeho mdloby.

Jake se po chvilce probral a zmateně zíral do tváře Leah.

Ta byla již také při vědomí.  Klečela nad ním a upírala na něj pohled, jež připomínal hladového tygra zírajícího na šťavnatou kravskou kýtu.

Tolik zbožňování, fascinace a toužebného haldu, neviděl ani u Lassie, když se vrátila domů.

Leah putovala pohledem po jeho nahém hrudníku, až se očima zarazila u pásku ustřižených džínsů.

Polkla a olízla si rty.

Jake reflexivně zkřížil dlaně před ohroženou oblastí. Bleskově se zvedl a štěknul:

„Co na mě sakra tak civíš?“ To nemůžeš dávat bacha když sem lezeš, mohla jsi mi rozrazit lebku.“

Leah se postavila, zavěsila se očima do jeho pohledu, položila mu ruku na hrudník a zapředla:

„Ale no tak, ty můj velký a silný vlku, já bych ti přece neublížila. Miláčku, to bych si raději sama uhryzala tlapu.“ A pomalu sunula ruku po břiše dolů.

Jake uskočil, jako kdyby ho kousla tarantule a nevěřícně na ni zíral.

„Co to proboha meleš, jakej miláček? Straší ti na cimbuří?“

Ale na Leah jeho urážky zjevně nemněly vliv. Popadla ho za ruku a vtáhla do domu. Namířila si to rovnou do jeho pokoje.

Jake byl v šoku. Nechal se povolně táhnout jak žvejkačka nalepená na botu a nezmohl se na odpor.

S vykulenýma očima sledoval, jak Leah zavřela dveře a otočila klíčem v zámku. Potom už nezíral sám, protože si bleskově stáhla tričko, pod nímž chybělo prádlo.

Byl sice zamilovaný do Belly, ale jeho nyní už velký Džej, byl jiného názoru.

Doslova na něj křičel, aby ho taky nechal kouknout. Stojí sice v první řadě, ale ty pitomý kraťasy mu brání ve výhledu.

Leah se svůdně usmála, položila Jakeovi ruku jemně na břicho a zatlačila ho směrem k posteli.

Ten se tupě podvolil a svalil se na záda.

Oči měl přilepené na do půl těla nahé Leah a hodlal na ni přilepit i sebe.

Leah si sedla obkročmo na jeho boky a pomalu se skláněla k polibku.

Asi centimetr od jeho úst se nedobrovolně zastavila. A nejen ona, vytuhl i Jake.

Na scénu totiž za obvyklé záře vpadla paní Patlavá.


Těsně před tím, než šel Edward za Bellou, v jiné dimenzi….

Osud se poněkud nudil a tak si řekl, že zkontroluje oběti řádění opilé sudičky.

Natočil jedno z vševidoucích očí k domu toho pitomce Mikea. Tahle výměna ho opravdu pobavila. Být trochu lidštější nechal by je v tom pěkně vykoupat.

Potom zaměřil svou pozornost do LaPush. Jakeova serenáda tahala za uši i jeho hudbou netknutý sluch. A potom co si cvrnkli hlavami o sebe, láskové pobláznění se přeneslo a z Leah se stala sexuální dračice, měl pocit, že se skoro rozesměje.

Otočil další oko na ten zvláštní páreček. Bellu a toho divnýho bílýho kluka. Ten je opravdu zvláštní – a najedno mu něco, se zvukem ozubených koleček zapadajících na své místo, docvaklo.

Bleskově popadnul své záznamy a mrknul na osud toho Cullenovic kluka a Belly Swanové.

Jedním okem stále sledoval Bellino úspěšné svádění.

Jakmile zjistil, co mají ti dva zapsáno v knize osudu, prudce se nadechl a téměř hystericky zavřískal: „Patlavá k raportu!!!“

Objevila se záře a z ní nejistě, s hlavou v dlaních, vystoupila paní Patlavá.

Obluzenost tequilou už vyprchala a teď měla pocit, že se jí v mozku usídlili permoníčci a škodolibě mlátí svými kladívky do všech nervových zakončení.

„Co tak ječíte, hoří snad?“ vyhrkla rozmrzele.

Pak se ale lépe zadívala na svého šéfa a ztuhla. Takhle se naposled tvářil, když mu v prádelně moc naškrobili trenýrky.

„Patlavá, co jste to provedla?“ zeptal se a z hlasu bylo jasně poznat, že se tak, tak ovládá.

Dobrá sudička by mu ráda odpověděla, ale v hlavě měla takové okno, že by z něj mohla z fleku postavit skleník.

Osud si povzdechl a ukázal jí záznam její činnosti za poslední den.

V paní Patlavé se zvedly nejen výčitky svědomí, ale také pud sebezáchovy. Pomalu od šéfa ustoupila, protože vypadal, že jí každou chvíli omlátí knihu osudu o hlavu. A to by, ač je nesmrtelná, nemusela přežít.

„Podívejte se, co mají v osudu psáno ti, kterým jste zpestřila den," řekl Osud a ukázal na jména Cullen Edward, Swan Bella a Bleck Jacob.

Paní Patlavá si v rychlosti přečetla co tam stálo a zalapala po dechu.

Osud natočil své oči nad dějiště ve Forks a poznamenal: „A podívejte se, co dělají právě teď.“

Paní Patlavá právě viděla, jak Bella masíruje Edwarda a Leah táhne Jakea do pokoje.

Mike a Jessica jim byli ukradení.

„Takže je vám jasné, kam to směřuje a že se to nesmí stát? To by byla prostě ka-ta-stro-fa,“ zdůraznil Osud svá slova lehce hysterickým podtonem v hlase.

„Švihejte je zastavit a koukejte to stihnout včas, než se jim podaří... ehm to, že jo," zamumlal a viděl, jak se paní Patlavá v rychlosti vypařila.

Vzala to postupně  - nejdřív stopla Edwarda s Bellou - tady to bylo opravdu za vteřinu dvanáct – potom Jakea s Leah a nakonec si nechala Mikea s Jessicou – tady už nemůžu nic zkazit, pomyslela si.

Bohužel se objevila právě ve chvíli, kdy ti pitomci zkoušeli nějakou novou, jí neznámou, hru.

Jejich hračka se vymrštila a skončila se zmítáním v její překvapené puse.

Se znechuceným prskáním se zbavila toho předmětu a chopila se hůlky.

Nyní již s čistou hlavou nastavila funkci a zmáčkla RETURN.

Vzduch se zavlnil, zkreslil a čas se posunul zpět přesně do chvíle, kdy v pokoji Belly, Edward rozjímal nad polohami Kámasútry.

Pro jistotu nahlédla do všech míst kde řádila a s ulehčením, že je vše při starém, se vydala na malou procházku parkem.

S pocitem dobře odvedené práce usedla na lavičku. Pohled jí padl na zřejmě zapomenutou cigaretu.

„Hmm, cigárko bych si za odměnu mohla dát,“ řekla si dobrotivá sudička, zapálila si a za chvíli se kolem ní vznášel nezaměnitelný odér marihuany.


Konec


Dočetli jste? No táááák, malý komentík Vám nic neudělá, ne?


Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sudička aneb Ach ten alkohol - Zastavte je!!!:

 1
7. Dylan
23.05.2017 [15:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. vera
27.01.2014 [19:20]

Málem jsem se počůrala smíchy. Jsi fakt úžasná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.01.2014 [1:09]

SandnerTa sudička je mrcha Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Zuza
11.11.2013 [18:08]

Háhahahaha! Jinak to vyjádřit nejde. Pecka! :-D

25.07.2013 [14:35]

kiki11Ten konec je vražedný. Emoticon K tomu není co dodat, prostě dokonalý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.01.2012 [1:19]

vespertak tím koncem jsi to zabila! Jeden by řekl, že si dá pokoj... a ona mezitím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Skvělá série! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.08.2011 [21:40]

AddyCullendokonalé... smíchy jsem málem zemřela

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!