Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sudička aneb Ach ten alkohol - Jess a Mike v koncích

kellan9


Sudička aneb Ach ten alkohol - Jess a Mike v koncíchNáš zamilovaný pár E+B nebyl jedinou obětí alkoholového dýchánku paní Patlavé....

Motto: Nikdy nevěřte tomu co vidíte, aneb Nástrahy vibrátoru

To samé brzké ráno na druhém konci města...

Mike se protáhl a zazíval. Vykolíbal se z pelechu a zamířil do koupelny. Jeho močový měchýř už byl na pokraji svých sil. Jen tak ledabyle automatickým pohybem hmátl pod okraj pyžamových kalhot a uvolnil svěrač.

V tu chvíli mu došly dvě věci:

1. po nohou mu stékal proud teplé moči a

2. v ruce nic nedržel.

Chvíli nechápavě zíral na prázdnou ruku a loužičku která se pod ním utvořila a v příštím okamžiku si bleskurychle stáhl kalhoty.

Pokud by se do něj chtěl v ten moment zakousnout nějaký upír, byl by o hladu, protože v Mikeovi by se krve nedořezal.

Z koupelny se ozval řev připomínající námluvy paviánů, následovaný pádem těla.

Do koupelny vběhla vyděšená Mikeova matka. Udiveně se zarazila ve dveřích a vyhrkla: „Jessico?! Co tu probůh děláš?“

Pak zrudla a vykoktala. „No taky nás mohl Mike varovat, když už si začal vodit domů svou holku na noc. A kde vůbec je?“

Dívala se na očividně zmatenou Jessicu, která si podivnými pohyby přejížděla po prsou, poulila oči a z úst jí vycházely nedešifrovatelné skřeky.

Mikeově matce naskákaly na tvářích červené fleky a procedila skrz zuby: „tohle je vrchol, to si schovej až budete s Mikem sami, já u toho rozhodně být nemusím!“ načež naštvaně práskla dveřmi.

Mike stále sedící v louži na podlaze koupelny se pokoušel rozchodit svůj spadlý mozkový server. Co se to kruci stalo, proč mám prsa a kde mám hergot svou nejoblíbenější hračku? A proč mi máma říká Jessico?

Vyhrabal se na nohy a pohlédl do zrcadla.

„Aááááááá“ vyšlo z něj než server opět zkolaboval a tentokrát až do bezvědomí.

 

Jessica se pomalu probouzela a v hlavě jí začalo šrotovat. Měli by Mikeovým rodičům říct, že spolu chodí. Tohle noční plížení z domu do domu je fakt děsný. Sice jsou sousedi, ale kdo má pořát podlézat ten plot. Odcházela od něj před svítáním a byla tak utahaná, že padla do postele oblečená.

Ještě se zavřenýma očima si promítala včerejší žhavou noc. Zvedla se do sedu s úmyslem jít pod sprchu a trochu se schladit, ale něco jí zarazilo.

Nezvyklý pocit plnosti a pnutí v rozkroku. Podívala se směrem dolů. Její minisukně se vpředu nadouvala jak plachty škuneru za plného větru. A proč má sakra tak chlupatý nohy?

Nechápavě zavrtěla hlavou a její rozespalý mozek odmítal začít ranní směnu.

Postavila se a pohlédla před sebe.

„Miku?!“ zírala jak bacil do lékárny na zjev před sebou. Mike navlečený do její minisukně a piditrička s pusou otevřenou, že vrata od pískovny by proti tomu byla jak dírka v jehle a v očích absolutní nechápačku.

Ke všemu se mu pod minisukní podezřele rýsovala jakási boule.

Jassica natáhla ruku a udělala 2 kroky, totéž udělal Mike. Hned poté se Jess dotkla velkého zrcadla, které viselo na zdi.

Chvíli ona i Mike v zrcadle otvírali a zavírali pusy, jak kapr při své poslední modlitbě před výlovem.

Poté jí mozek konečně akceptoval stav probuzení a Jess se beze slova zřítila v mdlobách na podlahu.

Když se Mike probral a zjistil, že se mu to nezdálo, hodil na sebe džíny, mikinu a vystřelil k Jess. Naštěstí měla okna v přízemí a jedno byl otevřené.

Našel jí zrovna v okamžiku, kdy zírala do zrcadla a poté se poroučela k zemi. Tedy jí... našel své tělo.

Vzal z nočního stolku skleničku a vychrstli ji svému tělu do ksichu.

Jess zaprskala a nevěřícně mžourala sama sobě do tváře.

„Jess“ zkusil Mike jestli mu fungují hlasivky.

Jessika byla chvíli jak socha a pak se mu s pláčem zhroutila do náručí. Vzhledem k tomu, že Jessičino tělo nebylo zvyklé posilovat, Mike pod tíhou svého těla zahekal a zhroutil se.

„Co se to s námi stalo Miku?" Vzlykala Jess a Mike se otřásl znechucením, když viděl jak jeho tvář rudne, smáčí jí slzy a z nosu vytéká nudle.

„Nemohlo se to stát včera? Víš jak jsi chtěl vědět co pořát  mají holky na tom vibrátoru?“ Mikeovi prolétla hlavou vzpomínka na neobyčejně poučný zážitek o tom, k čemu všemu může sloužit rektum.

„Možná, já nevím a hlavně nevím jak to vrátit zpátky“ řekl nešťastně Mike.

„Jess zlatíčko vstávej, přijdeš pozdě do školy“ zaslechli z chodby hlas Jessičiny matky.

„Co budeme dělat?!" hysterčila Jessika.

„No nějak to snad ten den přežijeme a v noci zkusíme dělat to samé co dnes, třeba se zase všechno vrátí zpátky,“ navrhl Mike. Vidina vibrátoru mu podezřele rozcitlivěla bradavky.

Jess souhlasila.

„Musíme se převléct,“ řekl Mike a sundal ze sebe džíny a mikinu.

Jess mu hodila podprsenku, tanga, halenku a sukni.

Mike si navlékl tanga, stěžujíc si, že ho řežou mezi půlky a zůstal bezradně stát s podprsenkou v rukou. Sundavat jí uměl dobře, ale oblékání bylo mimo jeho motorické dovednosti.

Jessika už oblečená do jeho džínů a mikiny s podrážděným výrazem natáhla na své tělo podprsenku a pomohla mu i se sukní a halenkou.

Doufajíce, že den proběhne bez dalších katastrof se vydali do školy.

 

Zatím u Belly doma.

Bella seděla na posteli a modlila se, aby Charlie už vypadl do práce. Jeho vymýšlení variací tanečních kroků, které se chystal při další schůzce předvést Sue v kombinaci s plánovanou návštěvou sexshopu v Seattlu na ní bylo už trochu moc.

Šla k oknu a vyhlížela Edwarda. V duchu si přemílala co se vlastně stalo. Když ho načapala s hlavou pod její dekou, napadlo jí, že se konečně rozhoupal.

Ale místo toho se tvářil jak špatně umístěný přikázaný směr jízdy ukazujíc vpřed, zboural jí postel a vypadl z okna.

Nabyla přesvědčení, že to musí vzít do svých rukou a vzpomínka na deku visící na Edwardovi ji vnukla nápad.

Pak ho uviděla jak se nezvykle pomalu blíží pod její okno. Edward měl v úmyslu skočit dovnitř. Odrazil se, ale noha mu sjela po mokrém kořenu a on se rozplácl na zdi těsně pod Belliným oknem. Ta jen nevěřícně zírala, jak její elegantní upír sjíží po omítce jak slina po skle.

 

Když se Edward konečně dostal do pokoje, vše Belle vysvětlil.

„A co s tím budeme dělat? Mě úplně stačí myšleny Charlieho, nepotřebuju znát fantazie celého Forks, řekla Bella nakvašeně.

Budeme to muset vydržet přinejmenším dnes. Carlisle hledá informace o sudičkách, doufám, že na něco přijde.

Zamířili tedy do školy. S ohledem na současnou Edwardovu šikovnost řídila radši Bella.

Jakmile se přiblížili k městu, udeřily Bellu do mozku myšlenky snad všech 3000 lidí ve Forks. Chytla se za hlavu a zakvílela.

„Jak to proboha můžeš snést, vždyť to je jak na fotbalovém stadionu, připadám si jak sudí co špatně odpískal penaltu.“

„Soustřeď se na něco jiného a představ si ty hlasy jako vzdálený šum, poradil jí Edward.

Bela to zkusila a vzpoměla si co s ním udělalo zjišťování, zda není chlapeček.

Olízla si rty a zahleděla se Edwardovi do očí. Ten zíral na její pusu a drtil rukou plast na palubní desce. Ještě že měl na klíně Bellin batoh. Aspoň nějaké maskování, jen doufal, že jí tím tlakem nerozmačkal svačinu.

Hluk v Bellině hlavě sice ustoupil, ale tohle rozjímání jí nepřidalo na řidičských schopnostech. Málem to napálila do Mikea a Jess, kteří právě přecházeli školní parkoviště.

Vystoupili a vydali se za nimi. Jess se po ní ohlídla a Bella uslyšela: „Páni, ta má dnes ale hezký tričko a co teprv pod ním, hmmm a její prdelka je taky rozkošná.

Bella si div nepřekousla jazyk.

Jess je lezba? A od kdy? Pak už jen nevěřícně zírala, jak po ní Jess hodila svůdně přihmouřenýma očima.

Zato Mike se na ní díval téměř zuřivě a hlavou mu letělo něco o vyzývavých potvorách...

Naštěstí už museli na hodinu, takže se soustředila na výklad pana Bannera, bohužel, prokládaný jeho sexuálními představami o Mikeovi.

Ani Jess to neměla lehké. Nejdřív ta potvora Bella, a teď ještě musela na záchod. V tomto směru neměla s použitím mužské anatomie žádné zkušenosti, tak raději zalezla do kabinky a udělala to tak, jak byla zvyklá. Jenže si přiskřípla kulky mezi prkýnko a mísu a zavyla jak šakal v poušti. Celý den pak chodila stylem v kalhotách mám naděláno a každé sednutí na židli vyvolalo grimasu jako by rodila ježky.

Mike to měl poněkud zábavnější. Řeči na holčičí toaletě a zážitek ve sprchách po tělocviku se mu vyloženě líbili. Ale když ho na konci chodby odchytil Tyler, strčil mu jazyk do pusy a přitiskl ho na něco, co se nedalo splést s tužkou v kapse, doufal, že se mu podaří udržet obsah žaludku na svém místě. Jen si bude muset vykloktat Savem.

 

Nejhůř na tom byl Edward. Hned po první hodině se mu podařilo zakopnout o práh a následně vletěl setrvačností do protějších dveří. K jeho smůle to byla dívčí šatna. Hlavu skončil v kovové skříňce, ze které se na něj vysypalo něčí spodní prádlo. S kytičkovými kalhotkami na nose se nešťastně rozhlédl. Nejdřív se strhl jekot, ale pak se dívky mohly přetrhnout, aby mu pomohly na nohy a oprášily mu oblečení.

Cítl se jak posvátný kámen přání, na ten si taky každý hmátnul.

Na obědě na sebe zvrhl nudličkovou polévku. Ty nudle z poklopce jeho černých džínsů vůbec nešly odstranit a zanechaly po sobě bílé fleky. Těch škodolibých pohledů na jeho rozkrok měl Edward za chvíli dost.

Nemusím zdůrazňovat jak se jeho milí sourozenci bavili. Emmet každou chvíli vydal ohlušující zavytí. Rose to ochotně vysvětlila učiteli tím, že bere nové steroidy a toto jsou vedlejší účinky.

Alice se zase vždycky smála do ticha ještě dřív než se něco stalo.

Když to tak shrneme, nikdo neměl svůj den.

Konečně vyučování skončilo a naše nešťastné oběti sudičky zamířily do svých domovů.

 

Sudička aneb Ach ten alkohol - Poplach v La Push

 

 

Moje shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sudička aneb Ach ten alkohol - Jess a Mike v koncích:

 1
25.07.2013 [13:42]

kiki11Tohle je masakr. Emoticon Už dlouho jsem se u ničeho tak nenasmála. Emoticon Emoticon Emoticon

08.01.2012 [0:21]

vesperauuu... no ty mi dáváš... Edward byl rád, že si kryje rozkrok Belliným batohem ale měl obavy, že jí rozmačká svačinu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jess je lezba? A od kdy? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emmett na nových steroidech? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Jess a Mike zkoumající vibrátor a co všechno snese rektum... no to je na mě fakt už dost... psycho. boží!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!