Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Študentka - 7. kapitola

bhjbk


Študentka - 7. kapitola Bella sa dozvie pravdu, prečo sa s ňou Edward rozišiel.

7. kapitola

Dvere sa otvorili a mne stiahlo žalúdok. Opatrne som sa pozrela zdola hore. Od topánok, cez nohavice, až po košeľu. Prehltla som a nadávala si do všetkých možných hlupaní, aké len existujú. Šokovane som spomínala na Lizziine slová o hlúpostiach a mala chuť zastreliť sa. Nemo som sa pozrela na Edwardovu tvár a preskenovala jeho smutné zelené oči, ktoré by mali byť iba radostné, avšak niečo ich blokovalo. 

Študenti sa mihali naokolo a vôbec si nás nevšímali. Svet mohol spomaliť, pretože som sa konečne pozerala do jeho svetlých očí. 

„Ja som... Myslela som, že... Chcela by...“ koktala som. Sklonil hlavu. „Musím ísť,“ zamrmlala som, otočila som sa a mierila si to na pravú stranu dlhej pozlátenej chodby, no zachytila ma jeho ruka. 

„Poď dnu,“ povedal tým tónom hlasu, ktorý naznačoval, že je profesor a ja študentka. Ani len netušil, ako veľmi som to nenávidela, keď sa so mnou takto rozprával. 

Vopchala som sa do dverí a ocitla sa v miestnosti obkladanej drevom. Všimla som si veľký stôl, kancelársku stoličku, červenú pohovku a niekoľko políc s knihami. Kade-tade mal poukladané indiánske háčkované dečky a steny mu zdobili zlaté ornamenty. On sa tu asi zabýval. 

Bola som ticho a sledovala špičky svojich nôh. 

„Čo potrebuješ, Bella,“ vzdychol, sadol si za stôl a otvoril zošit, začal opravovať nejaké slohové práce a keď som pristúpila bližšie, zistila som, že to boli tie naše. 

„Moja práca mi zmizla z kabelky!“ prehlásila som. Jemne pozdvihol kútik úst a zo stola oproti sa pousmial. 

„Vzal som si ju, keď si sa chystala,“ prehlásil, ale pri slove „keď“ sa mu zlomil hlas. Odkašľal si a pokračoval v písaní. Zahanbila som sa za to, čo v tej práci píše, ale moja predstavivosť sa vymkla uzde. Je to idiot, keď si to vzal na silu. 

„Posaď sa,“ zamrmlal a ukázal na červenú pohovku vedľa stola. 

Tak som si sadla čo najďalej od neho, aby som mohla sledovať jeho výrazy, a to, ako rýchlo škrtal perom po papieri. Vyzeral, že sa sústredí, no to bol jeho zámer.  

„Chceš vedieť, prečo som prišla,“ skonštatovala som. Nebola to otázka, ale nechcela som, aby to vyslovil nahlas. 

„Povieš mi to?“ nadvihol obočie. Hárky sa mu míňali, opravoval naozaj rýchlo a červeným perom škrtal, až sa prášilo. Zapozerala som sa na jeho ruky, a potom prešla na jeho ústa... Uvalila som na seba kliatbu! A nie hocakú, vybrala som si tú egyptskú. 

„To ťa tak nudím?“ sykla som. Šokovane zodvihol hlavu a prižmúril oči. Asi nevedel, čo tým myslím. 

Postavila som sa, prešla k stolu a zhodila z neho všetky tie hárky na zem. Edwardove ruky zostali visieť aj s perom vo vzduchu a nemo sledoval tú spúšť, keď sa po podlahe rozhodili všetky práce študentov. 

„Ty si blázon!“ skríkol. Postavil sa a chcel ich zbierať, ale ja som prešla dookola stola a posadila ho naspäť. Ani som ho veľmi nemusela zatlačiť, lebo okamžite si sadol. Vyzeral, ako by mu moja blízkosť robila dobre, tak nechápem, čo robí drahoty. 

„Kašli teraz na tie hlúposti,“ odsekla som a nemyslela na to, že medzi tým je aj moja práca, ktorá stojí totálne za figu. 

Zapozerala som sa na Edwarda, ktorý nemo sedel a ruky mal položené v lone. Skenoval si ma celú, asi preto, aby sa vyhol mojim prudkým pohybom. 

„Chcela by som dostať odpoveď na moju otázku, pán profesor,“ začala som vecne a postavila sa znova pred stôl. Načo mu dýchať rovno do tváre. Vnímala som nielen jeho rysy, ale aj jeho tvár bez akejkoľvek známky emócie. 

„Na akú?“ zamračil sa. 

„Prečo...“ zašepkala som, „prečo si mi to urobil. To ťa tak vzalo, keď som zostala ticho?“ Vedel, čo tým myslím. 

Vložil si hlavu do dlaní a mne tým zabránil výhľad na jeho ústa. 

„Preto, lebo som ťa nechcela ťahať za nos,“ zamrmlal. 

„Čo to trepeš? Všetko je pre to, že som zaváhala,“ skríkla som. Oprela som sa o stôl a dotkla sa jeho vlasov. Trocha nadvihol hlavu. 

„Keď som ťa požiadal a ty si zaváhala, zistil som, že si vlastne urobila správne. Od takého človeka,“ nad slovom človek sa naozaj podržal a pokračoval, „by si sa mala držať naozaj ďaleko.“ 

„Nerozumiem, o čo ti ide?“ 

Chvíľku bol ticho... A zas ticho. 

„O to, že je iná žena a tá čaká moje dieťa,“ prehlásil a pohľad zapichol na policu s knihami. 

Ruky mi ochabli a musela som sa posadiť na pohovku. Chvíľu mi jeho slová nedávali zmysel, a potom mi to došlo ako blesk. 

„Keď som ťa žiadal o ruku, myslel som si, že to zachránim a keď si ma vezmeš, už nevycúvaš, ale potom mi došlo, čo to vlastne robím a ako ťa klamem... Tak som sa s tebou rozišiel, nie pre to, že by som ťa nechcel, ale pre to, že ma nebudeš chcieť ty.“ 

Sedela som a nevnímala... Jeho slová sa mi vlievali do jednej bubliny a môj mozog protestoval nad prijatím tejto hlúpej konverzácie. Srdce mi búchalo ako po maratóne a zalieval ma studený pot.  

On ma podviedol, vyspal sa s inou a následne požiadal o ruku... Potriasla som hlavou. 

„Kto?“ sykla som. Adrenalín som mala až v hlave, bola som tak nahnevaná, že by sa vo mne nedorezal krvi. 

„Nepoviem,“ zašepkal. „Bella, mne je to tak ľúto.“ 

„Ako si mohol? Ako si mohol? Tak, ako si, dopekla, mohol!“ kričala som. Bolo mi to jedno, nech ma všetci počujú.  

„Ja sa tu trápim, nariekam, plačem - iba pre to, lebo som ti skazila život. Myslela som si, že je to moja vina a že moje zaváhanie prinieslo toto ovocie. Trápim sa ako blázon a ty si ma pri tom podvádzal s nejakou štetkou, ktorá je teraz tehotná!“ vrieskala som.  

„Bella,“ podišiel ku mne s natiahnutými rukami. 

„Nechytaj sa ma tými odpornými paprčami, ktorými si chytal ju, ty kretén!“ Zvesil hlavu – bolo mi to ukradnuté, mala som chuť chytiť niečo a hodiť mu to do jeho peknej tváre. 

„O môj Bože,“ nariekala som. Slzy si našli spád a vyvierali z viečok ako pramene. Doslova sa liali.

Edward sa ma snažil chytiť, ale stále som sa mu šikovne vyhla. 

„Urobil som chybu a teraz za ňu patrične trpím. Ak by bola čo i len jediná možnosť, chcem ťa späť. Len nad tým premýšľaj, Bella. Len sa zamysli nad našim vzťahom...“ trepal. 

„A čo tá ženská!“ kričala som a odháňala jeho odporné ruky. Úplne som podľahla smútku, ktorý sa zakryl v hystérii.  

„Potrvá iba deväť mesiacov pokiaľ budem s ňou, a potom... Potom, keď sa to narodí, tak...“ šomral. 

„Myslíš si, že som pobehlica? Že ti skočím okolo krku a osobne vychovám tvoje dieťa a budem tolerovať to, že aj naďalej spávaš s jeho matkou! Máš pocit, že som druhá koľaj?“ vrieskala som. „Jasné, že máš, ty odporný...“ hľadala som správnu nadávku.

„Bola hlúposť prísť sem! Aspoň viem, že ja som bez viny!“ zakričala som, vzala tašku a vyšla von aj proti jeho protestom. Snažil sa mi vojsť pred dvere a stále točil o tom, že je mu to ľúto, ale dráždil ma ako býka červená farba. A tak som vybehla von, kde už nikoho nebolo. 

Zmeškala som tiež prednášku. No to mi bolo úplne ukradnuté v porovnaní s tým, čo som sa dozvedela. Moje srdce sa otriasalo žiarlivosťou bola som v tom až po uši.

Potrebovala som poriadnu facku, alebo studenú vodu na prebratie. Nemohla som uveriť, že ma niekto takto oplzlo a bez ohľadu zničil. A ja som sa pri tom naňho naviazala.


Ďakujem za komentáre, neviem, či ste to čakali alebo nie, no to bol vlastne zámer. Takýto je v skutočnosti život človeka a myslím, že táto poviedka je tu pre svoj účel. Plány mám, ale neprezradím. ;D 

Tiež neplánujem príliš veľa kapitol. Táto poviedka mala byť pôvodne krátka, takže sa toho aj zdržím. Ale ešte nás toho čaká dosť. (To len tak informatívne.)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Študentka - 7. kapitola :

 1 2   Další »
24.09.2012 [11:06]

DarkFirefliesPanebože, panebože, panebože! Emoticon
Tak to snad ani nemůžeš myslet vážně... Ten chlap je prostě bezpáteřní idiot, jinak to po tomhle oznámení říct nedokážu. Emoticon Takže zatímco Bellu žádal o ruku, věděl, že tamhle někde nosí nějaká jiná pod srdcem jeho dítě. To je snad zlej sen. Emoticon

Zvláštní, jak si člověk udělá o nějaké postavě svůj názor a ty to pak jednou jedinou kapitolou celé smázneš pod stůl. Emoticon Je mi Belly vážně líto, ale má pravdu v tom, že se alespoň zbavila pocitu viny.

Jsem vážně překvapená a Edward mě tím dost zklamal. Stále si ale říkám, že pro to celé existuje nějaké racionální řešení... I když mě teda teď žádné nenapadá no. Emoticon
Moc pěkné, Bubu, jen co je pravda. Ale moje srdce je schopné unést jen omezené množství šokových situací. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.09.2012 [23:52]

kikuskaNo páni. Tak toto bolo silné kafé. A ja som sa čudovala, prečo Edward reagoval tak citlivo, že si ho Bella nevezme a on mal vlastne výčitky svedomia! Idiot!

02.09.2012 [14:40]

eMCullenZlato, omlouvám se, že jsem ti tady nenapsala komentář dřív, ale přísahám, ze kapitolu mám přečtenou už dlouho, vážně. Emoticon
No, ale musím ti říct, že jsi mě vážně překvapila. Čekala jsem, že na ni přijde s tím, že je upír, ale rozhodně jsem nečekala, že na ni vyjede s dítětem. Pořád se mi tomu tak nejak nechce věřit a přemýšlím, jestli za tím není něco víc. Jsem zvědavá, co jim vymyslíš, nebo už máš hotovo. Emoticon
Ale rozhodně ještě nepřemýšlej o tom, že bys skončila, protože ja tuhle povídku mám vážně moc, moc ráda. Jsi sikulka, sestřičko. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. trepka
31.08.2012 [7:24]

Neymis: Myslím, že i kdyby to na něj navlékla, pořád Bellu podvedl a to bych mu já, být Bellou nikdy v životě neodpustila, ať bych ho milovala sebevíc. Moje hrdost by mi to nikdy nedovolila, se ponížit tak, že bych ho nechala na mě sahat, přičemž bych si nebyla jistá, jestli neobšacovává i jinou... Jak se říká, udělal to jednou, jak mám vědět, že to neudělá znova? Neměla bych nervy na to se nestrachovat, jestli mě nepodvádí... Emoticon Jinak Bubu, úžasná kapča, přečetla jsem to všechno jedním dechem a nemůžu si stěžovat... Až na to, že Edward je pěknej debil... Emoticon Ale konečně nějaká změna, kde Eda není arogantní debílek a ani slaďoučkej gentleman... Eda je tady úplně normální chlap, s kapkou idiota... SUPER! Emoticon už aby byl další díl, moc se těším! Emoticon Emoticon

24.08.2012 [21:30]

NeyimissAspoň že jsem věděla, co mě čeká. Měla jsem čas si na to zvyknout, než jsem se k tomu dohrabala, jinak bych asi vážně musela sednout na vlak a vlastnoručně tě přijet uškrtit.
Další krásná kapitola, jen by mě zajímalo, co vlastně plánuješ. Hodláš je dát dohromady, nebo je definitivně rozeštveš? Je to dítě vůbec Edwardovo? Nenalítl nějaké "ehm, ehm", která to na něj hodila?
Spousta otázek, na které znáš odpověď jen ty. Takže tě poprosím o další díl, abych si mohla odpovědět alespoň na některé z nich. Emoticon
Prosím? Emoticon Emoticon

P.S.: Nezapomeň - Aladin. A-L-A-D-I-N... Emoticon Emoticon Emoticon

12. martty555
23.08.2012 [15:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2012 [12:54]

RobertKristentak toto by som si o nom nepomyslela Emoticon ale myslim ze som to mohla ako-tak cakat Emoticon blbec, nech mu neda ziadnu sancu Emoticon preco by ju mal dostat? ona mu bola absolutne verna a zamilovana Emoticon
ale inak krasna kapitola, skoda len ze poviedka nebude dlhá Emoticon

10. VvC
23.08.2012 [10:04]

Jednoducho neverím, že ju podviedol Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Určite si to všetko vymyslel aby ju odohnal...no ktorá normál na žena s úsudkom a hrdsťou by sa k nemu po tom všetkom vrátila. Nemôže to byť nič viac ako divadlo, lebo aj keď je táto poviedka mimo Twilightu čo sa týka deja, Edova súdnosť, vernosť a pokora by mali byť zachované Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Len chudák nemyslel na následky a na to, že v Belliných očiach padol takmer na dno, keď nie ešte nižšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Romulek
23.08.2012 [6:39]

Tak takovéhle pokračování jsem teda doopravdy nečekala, to jsem zvědavá, jak z tohohle vybruslíš, protože nevěra a nechtěnej spratek k tomu si myslím, že je pro vztah konečná. Když už ji musel podvést, tak si měl aspoň dávat pozor, blbej jeden, Ti chlapi jsou takoví idioti a pak na to doplácejí všichni. Je tam malá možnost, že by si to vymyslel, ale jak už psala Kačka V. to by ji pak nekafral, že by chtěl, aby se vrátila. Tak nám asi budeš muset rychle napsat pokračování, jinak umřem od zvědavosti Emoticon Emoticon

8. Kačka V.
23.08.2012 [0:44]

No, tak to jsem zvědavá, jak příběh dopadne, protože nevěra s následkem je nejspíš konečná. Přemýšlela jsem o tom, že by si to vymyslel, aby se s ním rozešla pro její vlastní dobro. Ale to je blbost. Předpokládám, že Edward nenosí zelené kontaktní čočky. A navíc, aby jí řekl, že s ní chce při tom všem být. Moc se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!