Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 8. kapitola


Striptíz pre Edwarda - 8. kapitolaPozrieme sa do Edwardovej hlavy. Vyzlečie sa Bella alebo ju Edward zastaví? Možno sa Edward neudrží... Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Bella sa so mnou odmietala stretnúť. Tlačil som na Alice, aby sa aspoň pokúsila presvedčiť ju, ale Bella bola tvrdohlavá. Na druhej strane sa jej ani nedivím. Naše stretnutie nedopadlo najlepšie a mrzelo ma to. Nechcel som jej nič vyčítať, ale zvrtlo sa to. Stále som nebol schopný pochopiť, prečo to všetko robí. Všetci v rodine ma presviedčali, aby som jej dal čas. Každý z nás jej chcel pomôcť, lebo to, čo so svojím životom spravila, nebolo normálne. V živote žien je mnoho vecí, ktoré ich zasiahnu, a predsa sa každá z nich nepostaví na striptízový stôl. Vinil som sa z toho. Možno keď pochopí, že sa moje city k nej nezmenili, dostane rozum. Milujem ju a vedel by som jej odpustiť všetko, ale ona by musela nájsť v sebe odpustenie pre mňa.

Každý pokus o skontaktovanie sa s ňou bol neúspešný, tak som sa rozhodol, že za ňou jednoducho pôjdem do baru. Zberal som odvahu celý týždeň. Bál som sa, že ju takto nebudem schopný vidieť, že zoskratujem, ale túžba vidieť ju bola prisilná.

Keď som prišiel pred bar, stál som tam asi hodinu. Vyhadzovač si ma všimol.

„Tak čo, pane? Idete dnu?“ opýtal sa. Pripadal som mu smiešny. Chvíľu som váhal a potom som urobil rázny krok k dverám. Prešiel som okolo neho. Ten chlap bol s Bellou aj na mojej oslave. Postavou pripomínal Emmetta.

„Tancuje dnes Krásna Labuť?“ opýtal som sa trocha zarazene. Chlapík sa usmial.

„Áno. Dnes tancuje na hlavnom pódiu. Je prekrásna. Odporúčam, pane. Krajšie dievča sme tu ešte nemali,“ povedal hrdo, akoby mu to tu patrilo. Zišiel som dolu schodmi. Podnik bol luxusný. Nebolo tu veľa ľudí a to som bol celkom rád. Neviem, ako by som zvládol pohľad na tlupu slintajúcich chlapov, ktorí by sa najradšej odbavili na mojej princeznej. Chlapík na pódiu ohlásil ďalšie číslo. Okamžite mi došlo, že vystúpi ona. Presunul som sa pod pódium.

Cez dym vybehla žena. Štíhle nohy vo vysokých topánkach pôsobili ešte štíhlejšie. Bola oblečená v pánskych šatách a na hlave mala narazený klobúk. Po pár tanečných krokoch odhodila klobúk a vlasy sa jej rozliali na chrbát. Aj cez ten cigaretový zápach a zápach alkoholu som jasne ucítil jej vôňu. Začala ma napĺňať. Po ďalších pár sekundách si ma všimla. Jej srdce šprintovalo. Čakal som, že z pódia ujde, ale zostala tam a ako keby ju moja prítomnosť ani nedonútila zaváhať. Tancovala a vyzliekala sa.

Uprene som sledoval každý jej pohyb. Vyzerala ako dokonalá profesionálka. Každú figúru robila tak automaticky a čisto, akoby to robila odjakživa. Keď zo seba strhla košeľu, zalapal som po dychu. Myšlienky tých chlapov naokolo ma privádzali do zúrivosti. Mal som chuť, každého, kto si na ňu čo i len pomyslí, zabiť. To by som však musel vyzabíjať celú sála. Bella dotancovala a zmizla v zákulisí. Bol som vďačný aj za ten kúsok oblečenia, čo na nej zostal.

Rozhliadol som sa a hľadal pohľadom toho chlapa. Majiteľa. Sedel za barom a lial do seba vodku. Prešiel som k nemu.

„Dvojitú whiskey,“ šepol som barmanovi. Chlapík sa na mňa pozrel a ja som to využil.

„Máte luxusný podnik,“ povedal som a podal mu ruku.

„Dedy Raul, všetci mi hovoria Dedy,“ povedal chlapík.

„Edward Cullen.“ Priateľsky sme si potriasli rukou.

„Dedy, máte skvelý podnik a krásne dievčatá. Mal by som záujem o súkromný tanec.“ Snažil som sa pôsobiť uvoľnene.

„Iste. O ktoré dievča máte záujem?“ Zodvihol jedno obočie a potiahol z hrubej kubánskej cigary.

„O Labuť. Je nádherná,“ šepol som.

„Moja najkrajšia Korálová Kráľovná...“ zasmial sa a premeral si ma pohľadom.

„Za tanec sú dve stovky.“ Bol to tvrdý biznisman. Vytiahol som z vrecka saka zväzok bankoviek.

„Čo ak ju chcem do záverečnej?“ Začal som bankovky prepočítavať a Dedymu zaiskrili oči.

„To bude drahé, ale čo by som neurobil pre tak významného hosťa. Máme tu pravidlá. Dievčat sa nesmiete dotýkať. Pôjdete na trojku.“ Ukázal smerom k malým dverám. „Máte tam dosť súkromia. Tak ako sa nesmiete dotýkať dievčat, tak ani seba.“ Zasmial sa. „To si potom necháte na doma.“

„To je mi jasné. Takže, koľko?“

„No, tisícpäťsto. Je vaša až do štvrtej, potom zatvárame. Len neviem, či vydrží tancovať až do rána. Predsa len...“

„Nemusí tancovať do rána. Budem vďačný za jej spoločnosť.“ Podal som mu peniaze. Schmatol ich a prepočítal.

„Choďte na trojku a ja ju tam o pár minút pošlem, ešte totiž tancuje.“ Začala hrať hudba a ja som sa znova presunul pred pódium. Keď dotancovala, prešiel som na tú trojku. Bol som celý v kŕči. Pohár s pitím som položil na stôl a čakal. Po minúte prišla. Preplávala okolo mňa, akoby sme sa ani nepoznali. Nastavila mi ruku, aby som jej pomohol na stôl.

„Bella, porozprávajme sa.“ Myslel som, že ma tá hrča v krku zadusí.

„Nechcem sa s tebou rozprávať. To, čo robím, budem robiť aj naďalej. Neviem o čo ti ide. Keď som sa konečne zmierila s tvojím odchodom, tak sa vrátiš a všetko zas otočíš hore nohami. Zmierila som sa s tým, že si preč. Zmierila som sa s tým, že ma nemiluješ a že nie som dosť dobrá pre niekoho ako ty, tak čo ešte chceš? Sadni si na zadok a pozeraj! Zaplatil si si!“ prskla.

Vzala môj pohár a vypila ho tak rýchlo, až som vyvalil oči. Rezignovane som jej pomohol na stôl. Zapla hudbu a začala tancovať. Sadol som za stôl a uprene sledoval každučký jej pohyb. Pohľadom som brázdil každý centimeter jej tela a žasol nad tým, koľko sa toho zmenilo. Nerušili ma tie perverzné myšlienky tých chlapov, už mi v hlave zostali len tie moje.

Ženy ovládajú svet svojím telom, napadlo mi, keď som sa už po pár sekundách nedokázal sústrediť na nič iné, než na čiarku medzi jej prsiami, na medzierku medzi stehnami a ladnosť pohybov. Bol vo mne mix pocitov, ale prevládalo očarenie a túžba. Bol som sám sebou prekvapený. Bellu milujem a vo Forks boli situácie, keď som mal na mále, ale toto som nezažil. Chcel som tú ženu predo mnou. Chcel som jej teplo a jej stehná omotané okolo môjho pása. Bella sa na mňa uprene pozrela.

„Ako to chceš? Donaha?“ opýtala sa úplne sebaisto, bez jediného náznaku zaváhania. Šokovala ma. Prešiel som pohľadom po jej dokonalom tele. Musel som sa oprieť o stoličku a chytiť sa lemu stola, aby som neexplodoval.

„Donaha,“ šepol som svoje prianie, ktoré malo radšej zostať hlboko vo mne. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale zrazu som netúžil po ničom inom, než vidieť úplne všetko. Moje vnútro zalievali pocity tepla a chladu naraz.

 

Bella:

„Edward, tancujem pre teba,“ šepla som a on okamžite strelil pohľadom do mojej tváre. Zavlnila som sa a padla na kolená v naučenej póze. Pred jeho očami som si pomalým pohybom prešla po bokoch a medzi stehná. Zaklonila som hlavu a nohy roztiahla. Prehla som sa a oprela dozadu o ruky. Znova som sa postavila a vlnila bokmi.

Túžila som ho vyprovokovať. Chcela som, aby sa prestal ovládať. Ten výraz som poznala. Oči mu stmavli a chytil sa okraja stola. Hánky na prstoch mu zbeleli a kŕčovite napäl čeľusť. Takého to som ho ešte nikdy nevidela. Tlmene vrčal a jemne sa chvel. Nahla som sa a dopriala som mu dokonalý pohľad do môjho výstrihu. Prešla som si pritom po vnútornej strane stehna rukou. Potom som pritvrdila a chytila som ho za ruku. Myslela som, že bude celý v kŕči, ale paralyzovane ma nechal, aby som si jeho ruku priložila na stehno. Vrčanie z jeho hrude bolo hlasnejšie. Zrazu ma Edward oboma rukami schmatol za stehná a hrubo ma stiahol na stôl. Nohy sa mi okolo jeho pása samé omotali a než som sa stihla nadýchnuť, jazykom plienil moje ústa. Ešte aj teraz hlasno vrčal a dorážal na moje ústa. Prudko som ho odtláčala a potom som začala kopať nohami.

„Nie!“ skríkla som. Edward sa razom odtiahol. Doslova odo mňa odskočil. Opieral sa o stenu a hlasno, trhavo dýchal. Pozrel sa na mňa. Jeho tvár bola ubolená, ale žiadostivosť z jeho očí sa nestratila.

„Nedotýkaj sa ma. Zaplatil si si tanec. Ak chceš viac, musíš priplatiť,“ prskla som. Edward sa prudko narovnal a neveriacky sa na mňa pozrel. Vyzeral, že sa zosype.

„Čo? Hovorila si, že tancuješ. Ty sa aj predávaš?“ opýtal sa šokovane.

„Myslíš si, že keď sme spolu pred tým chodili, tak dostaneš niečo zadarmo? To teda nie, Edward. Vtedy si to mohol mať zadarmo, teraz nie. Myslím, že ty s peniazmi problém nemáš.“ Prešla som k nemu a otrela sa o jeho bok.

„Budeš sa musieť viac ovládať, lebo za každú modrinu poriadne zaplatíš. Ja si zarábam telom. Jasné?“ Edward stuhol. Šokovala som ho, odzbrojila, zničila. Nebol schopný povedať jediné slovo. Zrazu ma však silno pritlačil k stene.

„Mám toho dosť, Bella. Toto robiť nebudeš. Nemôžem od teba chcieť, aby si bola so mnou, ale toto robiť nebudeš. Vrátiš sa pekne do Forks k Charliemu. Nebudeš sa tu predávať ako lacná štetka. Toto ti nedovolím. Keď sa ťa nejaký chlap dotkne, zabijem ho. Budeš ho mať na svedomí. Choď sa zbaliť a ideš domov,“ reval po mne a bolestivo ma tlačil k stene.

„Nie! Nikam nejdem. Ja som doma tu. Budem si robiť, čo chcem. Je to môj život. Ty si sa práva na mňa vzdal. Nebola som pre teba dosť dobrá, ale tu som tá najlepšia. Všetci po mne túžia, obdivujú ma. Umierajú po mne. Je ti to jasné? Tak som sa pri tebe nikdy necítila. Pri tebe som bola chuderka, ktorá ma krásneho priateľa, ale nič neznamená. Teraz som bohyňa. Môžem mať koho chcem a čo chcem. Nevzdám sa toho pocitu. Už mi ho nevezmeš. Neurobíš zo mňa zas handru. Ja som...“

„Ty si chorá, Bella! Zbláznila si sa. Si nádherná a vždy si bola. Vždy po tebe túžili. Vtedy si bola niekto, teraz si lacná.“ Jeho hlas znel ako hrom.

„Som všetko, len nie lacná. Za mňa platia celý majetok,“ vyštekla som.

„Vtedy si sa peniazmi vyvážiť nedala. Teraz sa kúpiť dáš. Nie si potom lacná? Vtedy by sa ťa nikto bez tvojho zvolenia nedotkol a teraz ti strkajú peniaze do výstrihu a ty na nich otrčíš aj holý zadok. Prečo sa tak veľmi nenávidíš?“ Jeho hlas už bol pokojnejší, no stále naliehavý.

„Lebo som nemožná. Tu sa môžem aspoň hrať na to, že som dôležitá,“ šepla som a do očí sa mi hrnuli slzy.

„Bella, ty si tá najdôležitejšia bytosť. Si milovaná. Miluje ťa tvoja matka a otec. Moja rodina ťa miluje. Tvoje priateľky a ja. Ja ťa milujem a nikdy neprestanem. Nikdy...“ šepol a privinul ma na svoju hruď.

„Klameš!“ zakričala som mu do tváre. Schmatla som župan a vybehla do sály. V sekunde ma schmatol Dedy.

„Čo je? Ublížil ti? No tak!“ Silno mnou zatriasol, až mi sklapli zuby. Edward za mnou vybehol.

„Ponúkala sa mi za peniaze. Myslel som si, že máte slušný podnik, pán Raul. Štetke môžem zastaviť aj pri diaľnici. Myslel som, že toto sú umelkyne,“ povedal Edward a mne tým vyrazil dych.

„Nie. Dedy, to by som nikdy... Veď vieš, že nie. On chce, aby si ma vyhodil,“ hovorila som rýchlo a dúfala, že Dedy uverí mne. Dedy sa na Edwarda pozrel a potom zas na mňa.

„Pán Cullen určite neklame.“ Pozrel sa na Edwarda. „Radi vás tu znova uvidíme, ale pre dnešok by ste mal odísť,“ dodal Dedy. Prekvapilo ma, že s ním nevyrazil dvere.

„Slečnu mám zaplatenú do záverečnej,“ vyprskol Edward.

„Budem to brať ako príspevok na jej štúdium a za to sem môžete prísť aj na budúce, ale musíte dodržiavať pravidlá. Nerád prichádzam o vplyvných a bohatých zákazníkov.“ Teraz mi došlo, prečo ho Dedy nevyrazil. Peniaze...

 

7. kapitola - 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 8. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »
86. kacenka1409
19.02.2012 [17:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

85. wera
20.09.2011 [19:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

84. Kačka
10.09.2011 [20:00]

Edward není blbej Emoticon Emoticon

83. selena257
10.09.2011 [14:57]

ja nemam slov ..... len tak dalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

82. vesper
29.08.2011 [21:53]

vespertak tento díl se mi moc líbil!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no jo, Edwardův pohled je Edwradův pohled Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

a pak Bellin - ten stál taky za to. jak se k němu chovala jak skutečná štětka. no jo, Eda měl ve všem pravdu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
chudák

a pak jak řekl, že se mu nabízela. Popravdě - tak už úplně u prvních kapitol jsem si myslela, že se Eda doví, že Dedy trestá sex se zákazníky vyhazovem a proto si vymyslí, že se s ním Bella vyspala za peníze, aby ji Dedy vyhodil a ona přestala dělat v tomto podniku... a ono to tak skoro bylo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
njn, jen skoro... ale skoro Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

no a Dedy... Dedy... Belle řekl o tisícovce ale Eda mu dal patnáct set... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

81. Huny
15.08.2011 [18:14]

HunyMusí za ní pořád lízt? Hajzl, akorát jí bude kazit den. Emoticon Potřeboval by pořádnou lekci. Nevím proč, ale trochu mi vadí, že jí nenechá na pokoji.
Každopádně skvělá a skvostná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2011 [12:38]

MatikEsmeCullenJe to krásne ... naprosto genialne ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.08.2011 [13:03]

TeenStarFúha, tak do tejto poviedky som sa pustila len dnes, no je to totálny nárez! Emoticon
Ja ani nechcem, aby mu Bella šancu niekedy dala. Emoticon On pre ňu nie je dosť dobrý. Emoticon Už z pôvodného TW chápem, prečo ju opustil a tu je to rovnaké, no aj tak... Emoticon Ešte nech ho chvíľu nechá potrápiť sa! Emoticon No a čo sa mi v tejto poviedke veľmi páči, je Dedy. Je strašne zlatý, chi.
To, čo ešte musím napísať je, že určite neľutujem, že som túto poviedku začala čítať, pretože je úplne dokonalá. S Hajzlom na rovnakej úrovni. Emoticon Emoticon
Božemôj, Lolalitka, veď ja som na Tvojich poviedkach totálne závislá! Emoticon Nikdy som nič lepšie ako Hajzla a Striptíz pre Edwarda nečítala. Emoticon Si úplne úžasná. Autorka s tým najväčším A, aké si vieš predstaviť.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

78. Inoma
13.08.2011 [22:04]

InomaJeštěže se Edward neudržel - to je Bellino malé vítězství. Myslím, že teď by měl konečně pochopit, že se Bella tance nevzdá... ať si myslí co chce, prevít jeden. Navíc vůbec nehrál fér - to před Deddym. Ale taky se na něj za to nemůžu zlobit - je zoufalej a když nechce Bella odejít sama, tak jí zavaří na pořádný problémy a Deddy se jí zbaví sám... Ještěže má Deddy tak moc rád peníze
Moc se těším na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

77. kikuska
13.08.2011 [16:55]

Wow. Myslím, že sme mohli čakať, že sa Edward neudrží, ale že jej rovno vynadá. Wow. Emoticon Naprosto fantastický diel. Nemám slov. Strašne sa ti to podarilo. Strašne. Krása. Dedymu sa nečudujem. Ide mu o prachy. Ale Edwarda sa podľa mňa zachoval hnusne. Chudera Bella. Som strašne zvedavá na pokračovanie. Neviem sa dočkať. Dokonalé. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!