Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 26. kapitola

Muži, kteří jsou vzhůru celou noc, aby sledovali spící dívky.


Striptíz pre Edwarda - 26. kapitolaMinulá kapitolka skočila hlavňou zbrane na Demeterovom čele. Stlačí Edward spúšť? Pekné čítanie. Lolalita

26. kapitola

Demeter sa chvel, ale z jeho mysle mi bolo jasné, že mu ide o to, aby som ho zabil. Odtiahol som pištoľ a zohol sa k nemu. Vôňa jeho krvi ma zapálila v hrdle a ušlo mi jemné zavrčanie. On si to všimol. Pozrel mi do tváre. Bolo fascinujúce sledovať, ako si postupne začínal uvedomovať, že ja a moji spoločníci nemôžeme byť ľudia.

„Vasilij, zabezpečím, aby ťa v base doslova milovali. Mám kontakty, ktoré ti z pobytu za mrežami spravia zo zbytku tvojho mizerného života horúce peklo. Teším sa, ako si to užiješ,“ zasyčal som mu do ucha a pomalým krokom som vyšiel z miestnosti. Tak veľmi som ho túžil zabiť. Chcel som to urobiť. Chcel som na vlastné oči vidieť, ako ho opúšťa život. Nič iné si nezaslúžil. Stačila by kvapka a zabil by som ho. Zatváral som dvere, keď ten smrad s hrmotom a po štyroch prešiel k stoličke.

„Vieš, čo jediné ľutujem?“ zakričal za mnou a ja som sa zarazene otočil. Uprel som na neho oči a čakal. „Ľutujem, že som tú malú kurvičku nepretiahol,“ povedal a začal sa odporne rehotať. Zatemnila sa mi myseľ a celé moje telo zavibrovalo. Úplne samozrejmým a automatickým pohybom som natiahol ruku so zbraňou a vystrelil. Dvere som zavrel a revolver strčil späť za pás. Carlisle sucho prehltol. Jasper ma podporne potľapkal po pleci a Emm si ťažko povzdychol.

„Bella sa nič z tohto nikdy nedozvie. Jasné?“ zasyčal som.

„To je samozrejmé,“ povedal Carlisle a šli sme k autám.

Vo Forks sme boli nad ránom. Musel som si prezliecť bundu. Mal som neskutočnú potrebu vidieť moju lásku. Po tých zverstvách som potreboval vidieť niečo čisté a pekné. Nemohol som čakať do rána. Prišiel som až k domu. Charlie nespal. Bolo mi jasné, že počas celej noci neprivrel ani oko. Zvažoval som, či ísť za ním, alebo sa tváriť, že sa nikdy nič nestalo. Nakoniec som prešiel k dverám a jemne zaklopal. Okamžite pribehol k dverám a doslova ma vtiahol dnu.

„Charlie, ja...“

„Nechcem nič vedieť,“ povedal rýchlo. Prikývol som.

„Zbrane som sa zbavil,“ šepol som a viac som sa nemienil k tejto téme vracať. Pozrel som smerom k schodom a môj túžobný pohľad musel Charliemu aj bez rečí prezradiť, čo chcem.

„Spala celú noc. Kontroloval som ju. Choď k nej,“ povedal a potľapkal ma po pleci. Bral som schody po tri. Keď som otvoril dvere, Alice bola schovaná za dverami. Usmial som sa na ňu.

„Snažila sa zo mňa vytiahnuť, kam si šiel,“ šepla moja sestra.

„A podarilo sa jej to?“ Mrkol som na Alice.

„S časti,“ zachichúňala sa. „Ako ste dopadli?“ opýtala sa ma už s vážnejšou tvárou.

„Demeter zabil Dedyho a my sme potom dostali Demetera. Viac ti povie Jasper.“ Alice ma letmo pobozkala na líce, keď prechádzala okolo postele, jemne pohladila Bellu po vlasoch a zmizla cez okno. Prešiel som k posteli a sadol si na jej okraj. Pritlačil som sa potom k jej telu a pritisol si ju k sebe. Sladko zamrnčala a otočila sa tvárou ku mne. Bola ako anjel. Cítil som sa až trocha previnilo. Ja netvor si pre seba uzurpujem niečo tak čisté. Môj anjel síce dokáže mať aj podobu diabla, ale vždy je to anjel. Spomenul som si na deň, keď mi tancovala v bare a zamrazilo ma. Bola viac než vzrušujúca. Po množstve tej krvi, ktorú som dnes videl a hlavne cítil, som potreboval lov, ale nedokázal som sa od Belly tak ľahko odlúčiť. Cítil som, že moje oči sú úplne čierne a moje reakcie boli vybičované na maximum. Vnímal som Bellin tep a vôňu tak intenzívne, ale užíval som si to. Keď sa ku mne v spánku ešte viac natisla, myslel som, že sa zbláznim. Peklo a raj v jednom. Majetnícky a trocha silnejšie som si ju k sebe pritisol. Pomrvila sa a otvorila oči. Jej pery sa roztiahli do jemného úsmevu a ruku mi ovinula okolo pása.

„Ahoj,“ šepla.

„Ahoj,“ zapriadol som a ona sa zachichúňala.

„Chýbal si mi,“ pošepla do mojej hrude. Pretočil som ju nad seba a užíval si jej blízkosť. Jej dych bol ako vánok.

„Kde si bol?“ opýtala sa tak nevinne.

„Alice ti to nepovedala?“ opýtal som sa pobavene.

„Nie. Vykrúcala sa,“ povedal môj anjel a zahryzla si urazene do pery. Zodvihol som si jej tvár k sebe.

„Niečo som musel zariadiť.“ Zodvihla obočie.

„Nepovieš mi to, že?“

„Poviem ti len to, že si v bezpečí a nikdy ti nikto neublíži.“ Na moje prekvapenie jej to stačilo a už sa nepýtala. Rýchlo zasa zaspala a ja som trpezlivo čakal, až sa poriadne vyspí.

Charlie už nervózne pochodoval po kuchyni a cítil som niečo pripálené. Z jeho mysle som vedel, že robil Belle a mne raňajky. Už bol o udalostiach včerajšieho dňa informovaný od kolegov. Polícia to uzavrela tak, že Demeter zabil Dedyho a Demeter bol zastrelený neznámym páchateľom. Zbraň, ktorú mi dal Charlie, nebola registrovaná a ja som sa jej nenávratne zbavil. Rozdrvil som ju a zahodil do oceánu. Radšej nechcem vedieť, odkiaľ ju mal.

Bella sa zobudila okolo ôsmej. Doprial som jej súkromie a zišiel k Charliemu.

„Mal by si ísť ešte ľahnúť. Veľa si toho nenaspal,“ povedal Charlie a položil na stôl niečo ako opečený chlieb. Odhryzol som si a pochválil mu ten kúsok uhlia. Bella už vtedy stála vo dverách a poriadne ju to pobavilo. Charlie celkom nerozumel, prečo sa smeje, ale bral to tak, že má dobrú náladu a bol tomu rád. Keď sa Bella najedla, jej otec sa na ňu dlho zadíval. Zberal odvahu, aby jej niečo povedal. Rozhodol som sa mu to uľahčiť, a tak som to povedal za neho.

„Bella, mala by si zavolať mame,“ šepol som a Charliemu sa uľavilo.

„Dobre. Zavolám,“ povedala moja láska úplne uvoľnene. Nemohol som od nej odtrhnúť zrak. Keď sa najedla, šla sa prezliecť. Pomáhal som Charliemu s riadom.

„Charlie, požiadam Bellu o ruku,“ povedal som niekde medzi panvicou a tanierom. Bol to neskutočne zaujímavý muž. Najprv ho to zarazilo, potom si dodával vnútorný pokoj opakovaním si, že som jeho dcéru zachránil a potom sa na mňa otočil.

„Dobre.“ To slovo bolo všetko, čo na to povedal.

„Chcel by som si ju vziať čo najskôr. Milujem ju a urobím pre ňu všetko na svete.“ Čakal som na Charlieho reakciu. Že som pre ňu ochotný aj zabiť, som už dokázal.

„Dobre,“ povedal Charlie.

„Dobre,“ zopakoval som a tým sa naša debata skončila.

Keď som vyšiel do izby, Bella sedela na posteli a žmolila v ruke mobil. Pozrela mi do očí a zúfalo zakňučala.

„Ako začať?“ šepla.

„Začni s ahoj, mami. Som doma vo Forks. Rada by som ťa vidieť. Pošlem ti letenky pre teba a Phila a rovno tvoju návštevu spojíme s tým, že sa vydávam.“ Široko som sa usmial. Bella pretočila oči ako pred chvíľou jej otec. Nahla sa ku mne a stisla sa mi na kolená.

„Vydávam sa?“ opýtala sa rozkošným tónom.

„Áno. Vydávaš sa,“ šepol som jej do vlasov.

„Ono ma niekto požiadal o ruku?“ Chytila ma za vlasy a zaklonila mi hlavu, aby mi videla do tváre. Rýchlo som sa pretočil. Bella zostala sedieť na posteli a ja kľačať pri jej nohách.

„Isabella, miluj...“

„Nie, nie, nie...“ prerušila ma Bella a ja som sa na ňu trocha sklamane zadíval. Rýchlo sa postavila.

„Vážne si ma chceš vziať?“ opýtala sa absurdne.

„Iste. Po ničom inom netúžim, ale neuľahčuješ mi to. Už súhlasil aj Charlie, len ty robíš problémy.“ Zazubil som sa. Bella sa tiež zasmiala.

„Súhlasil aj Charlie? Kto by to povedal,“ šepla a prešla ku mne. Sadla si na zem a privinula sa do môjho náručia.

„Tak to skús znova a ja sa pokúsim nerobiť problémy,“ zašepkala. Objal som ju a natisol k sebe.

„Vezmeš si ma?“

„Áno.“

 

25. kapitola - Tanyin bonus



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 26. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
56. kacenka1409
20.02.2012 [10:08]

Charli je prostě dokonalej. Emoticon
Hurá, bude svatba Emoticon

14.11.2011 [21:48]

SemiskaTak to nakonec dobře dopadlo. A bude svatba, super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2011 [11:26]

Danka2830No dobre že ho zabil veru....On by im zrejme nedal pokoj nikdy.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Taaak a teraz bude svadba*????? Teším sa ! Emoticon

31.10.2011 [22:54]

No, tak se Ti opět podařilo mě překvapit Emoticon Emoticon Emoticon Já vážně myslela, že ho nakonec nezabije.... ale není se čemu divit. Já bych ho zabila mnohem dřív Emoticon Emoticon Emoticon A jsem ráda, že i Carlisle za ním stojí.
A ten konec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nádhera Emoticon Emoticon

31.10.2011 [20:11]

kajka007To je sladký... Úúú. Můj původní plán byl vyjadřovat se ještě k těm hajzlům, ale po tomhle to nejde. Ten konec byl tak roztomilý a dojemný. Je to nádherná povídka, těším se další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2011 [20:04]

BellaSwanCullen8jéé krásne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

50. lucka2010
31.10.2011 [16:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. Wera
31.10.2011 [15:32]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. Zdenuše
31.10.2011 [14:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.10.2011 [11:23]

Lenka326Teda, Edward ho nakonec chtěl předat policii? Tak to je teda třída. No, Demetrimu došlo, že smrt je pro něj lepší řešení, tak to dopadlo tak, jak mělo. Dokonce i Charlie to schvaluje. A jak to tak vypadá, zeťáka přijal.
Když se Edward vrátil k Belle, vypadalo to, jako by se vlastně vůbec nic nestalo. Ale Bella mě taky překvapila. Žádné ciráty okolo svatby??? Prostě "ano"??? No, má toho za sebou dost a určitě si spoustu věcí srovnala v hlavě.
Takže už bude jen romantika??? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!