Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 19. kapitola

Bella as Vampire


Strážca - 19. kapitolaRenesmé volá s Bellou. Bella je v pôrodnici. No, až teraz to bude zaujímavé.

Renesmé

Raz v jeden pekný deň som sa ráno prebudila a mama s ockom nikde. Jake za stolom a sedí nad mobilom.

Mobil som mu vytrhla a prečítala som si sms:

Edward: Jacob, chlapec sa volá Lucas a váži 3,24 kg. Dievča sa volá Natálka a váži 3,43 kg. Obe dve sú veľké 35 cm. Narodili sa dnes o 4:15.

Keď som si dočítala sms, skoro som odpadla. Čítala som ju znovu a znovu, no nemohla som tomu uveriť.

„Ako som sa vlastne narodila ja? Kde to bolo?“ Pozrela som sa na Jakea, ktorý bol stále v tej istej polohe a nie a nie mi odpovedať. Zatriasť s ním mi prišlo, ako ten najlepší nápad, a tak som to aj urobila.

„Renesmé. Ty si sa narodila v knižnici. Na to nikdy nezabudnem. Ty, tvoja mama, tvoj ocino a ja. Teta Alice a teta Rosalie. Bolo to ako z nejakého filmu.“ Pozeral do blba a rozprával to, ako keby bol zhypnotizovaný nejakou vecou, alebo ako keby ma ignoroval na plnej čiare.

No fajn. Deti nie sú ešte ani doma a už ma všetci ignorujú. Takže sa rovno môžem pobaliť a ísť preč. Som tu na dve veci. Nikto ma nechce a každý sa teší na to malé.

Vošla som do izby a s pastelkami som napísala na papiere rozličných farieb nápisy - ako: Zákaz vstupu. Vstup bez bábätok. Len deti od dvoch rokov.

Nechcela som ich doma, vôbec som ich nechcela, a nikto sa na to mňa nespýtal. Boli zahľadené lan na tie dve malé potvorky, a to sa ešte ani nestihli narodiť.

Vzala som lepiacu pásku a nápisy som si prilepila na dvere.

Nikto mi tu nebude chodiť.

Zrazu mi zazvonil môj mobil.

„Mami?“ zdvihla som, keď som uvidela maminu fotku na profile volajúceho. Bola som rada, že mi volá. Aspoň mama na mňa nezabudla. Možno ostatní zabudli, len ona nie. Moja mama.

„Ahoj, miláčik, ako sa máš? Vyspinkala si sa?“ Mama znela chrapľavo a ako keby sa skoro vôbec nevyspala. Znela zle a choro. Tie deti ju asi vysávajú zvnútra.

„Áno, mami. A čo ti je?“ Bola som ustaraná. Bála som sa o ňu. Chcela som, aby sa mi skoro vrátila a aby bola zdravá.

„Som v poriadku, len trochu unavená. Chcela som ti zavolať už skôr, len som sa bála, aby som ťa nezobudila. Nechceš prísť za mnou?“ Pri tej poslednej vete som sa zaradovala. Prísť za mamou. Vezmem plyšáky, uvarím je dobrú polievku a kúpime jej obľúbené ovocie a cukríky.

„Pravdaže. Prídem a donesiem ti niečo. Chceš?“ Už som videla, ako budeme spolu s mamou papať gumových medvedíkov.

„Pustia ťa sem, ale musíš mi doniesť aj s Jakeom plienočky. Dobre? Inak ťa nepustia, lebo sem deti nepúšťajú.“ Mama zakašľala a ja som jej len povedala, že to tak môžeme urobiť a dohodli sme sa na čase.

Začala som behať po dome a Jake len sedel. Do batoha som si strčila veľkého maca a gumené medvedíky, tri pomaranče a peňaženku. Obliekla som si tričko a šortky a Jake sa pomaly zdvihol.

Jeho niekedy dostať z domu, je horšie ako medveďa. Som zvedavá, ako sa zatvári mama na toho maca.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 19. kapitola:

 1
3. reneesmecarliecullen
13.04.2012 [15:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. VeruskaSkl
12.04.2012 [20:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
12.04.2012 [18:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!