Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 14. kapitola


Strážca - 14. kapitolaSaška a Renesmee si konečne prídu na svoje a budú z nich naozaj veľké kamarátky. Veď posúďte sami. A prosím. Zanechajte komenty. Vždy ma nejaký ten smajlík poteší a keď tam nič nie je, nebaví ma to až tak, lebo neviem, či sa vám to páčilo.

Bola som na vetvy. Mama vedela o tom, že niekto umrel a Edward mi šepkal meno Rosalie.

Pochopila som, že mám povedať, že umrela ona, ale ja som nikdy nevedela veľmi dobre klamať a tobôž ešte nie pred mamou. Nikdy.  

„Pani Swanová. Rosalie umrela len pred troma rokmi. Prepáčte. Pre Bellu je o tom stále ťažké hovoriť.“ Edward mi vtisol bozk a odhrnul vlasy z krku.

Bum. Tresk. Prásk.

„Mamí.“ Dievčatá leteli z vedľajšej izby ako rakety a o Renesmee to hovorím ako pravdu.

Saška plakala a Renesmee sa na nás previnilo pozrela.

„Renesmee.“ Edward ma zhodil na kreslo a on sa postavil. Malá Renesmee zrazu sklopila zrak a nepozerala sa na nikoho. Saške prestali tiecť slzy a v nemom úžase pozerala na Edwarda a Renesmee.

„Renesmee Carlie Cullenová. Čo som ti vravel? Ako sa treba správať?“ Renesmee sa na Edwarda ani len nepozrela.

„Prepáč, Saška,“ povedala Renesmee a nespúšťala oči zo zeme. Saška užasnuto hľadela na ich dvoch a Edward si medzitým znova sadol na svoje miesto a ja na neho.

„Čo sa stalo?“ Pozrela mama na Sašku.

Saške sa znovu rozliali slzy po tvári. Nevravela nič, len plakala a plakala a plakala.

Napätie by sa v tej chvíľke dalo doslova krájať.

Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak. Hodinky v rohu tikali a všade navôkol bolo ticho.

„Ona... ona... ona... sa... ma... dotkla,“ vyjachtala Saška a ukázala prstom na Renesmee. Saške sa začali liať slzy po tvári.

Renesmee pribehla k Edwardovi a ku mne.

„Ja som nevedela. Nič som jej neukázala, len Jakea. Nič iné. Myslela som si, že aj ona to vie.“ Renesmee mala oči plné strachu.

Zrazu dvere znova silno buchli.

Všetci znova stíchli a pozerali smerom, kde stál Jacob.

Jacob sa rozpozeral po izbe.

Ja a Edward sedíme spolu a pred nami je plačúca Renesmee. Saška vyjavene pozerá na nás a mama s Philom pozerajú na Sašku.

„Ušlo mi niečo?“ Jake vždy vedel ako na to, ale teraz to poriadne pokašľal. Renesmee rozmaznával a dovoľoval jej všetko. Preto sa aj toto stalo. Keby sa to nestalo, dievčatá by sa doteraz hrali. Za všetko môže Jake.

„Jake.“ Renesmee sa rozbehla a skočila mu do náručia.

Jake sa zasmial a pri jej lete sa musel skrčiť, aby si ona neudrela hlavu.

„Bella. Edward. Pozdravuje vás Billy, Sam, Emily... nebudem menovať, inak zaberieme všetok čas. O čo som prišiel?“ Jake sa znovu rozpozeral. A ja som nevedela odolať a začala som sa smiať. Keď som sa pozrela na Jakea a Edward tiež, zjavne to pochopil a začal sa smiať tiež. Malá Saška sa tiež rozchichotala a Renesmee zoskočila z Jakea a spolu so Saškou začali utekať preč.

Jake sa na seba zrazu pozrel a pochopil.

„Nessie. Keď ťa dostanem.“ Jake sa ani tak veľmi nezlostil, skôr chcel urobiť Nessie radosť.

Zhodil tričko, na ktorom bol prilepený obrázok z filmu Kráska a Zviera a bežal do detskej izby.

My s Edwardom sme sa dobre zabávali, pretože tá pointa tam bola dobrá.

Mama sa na mňa medzitým pozerala ako na idiota. Nepochopila to. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!