Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 10. kapitola

James


Strážca - 10. kapitolaPokračovanie poviedky, ako som sľúbila. Bella. Bella bude mať znovu veľa starostí, ktoré snáď nikdy neskončia.

Ďakujem, ďakujem vám, že ste sa mi ozvali. Dúfam, že mi raz za čas pošlete smajlíka a dodáte mi ním odvahu napísať ďalšiu kapitolu. To, že ste sa mi ozvali, aby som napísala pokračovanie, ma zahrialo pri srdci a som naozaj rada. Dúfam, že sa vám bude táto kapitola páčiť. 

PS: Ďalšia kapitola, čiže kapitola číslo 10 - je venovaná vám a tým, ktorí sa ozvete, alebo nie. Či len smajlíkom, alebo na zhrnutie. Ďakujem, decká. Toto nerobím len pre seba, ale aj pre vás. Trápim tým síce administrátorov, ale táto poviedka pokračuje - len a len vďaka vám. Ešte raz, srdečná vďaka.

 


Narodeniny. Nikdy som nečakala, že po premene budem oslavovať dvadsiate narodeniny, bolo to úžasné. Len jediný človek mi tu chýbal. Moja dobrá kamarátka a sestra. Rosalie. Neviem, prečo sa tak správala.

Nikto mi to nechce vysvetliť. Nikto mi nič nepovedal a všetci sa pri jej mene takmer rozplačú.

Carlisle mi povedal, nech sa s tým už netrápim, ale ja nemôžem. Až príliš mi na nej záležalo na to, aby som ju znenávidela. Až príliš mi bola ako sestra na to, aby som sa s ňou musela takto nenávistne rozlúčiť.

A čo sa týka mojej ruky? Moja ruka je celkom fajn. Mám ju sice zlomenú na štyroch miestach, ale Carlisle mi sľúbil, že dokiaľ sa mi ruka nezacelí, bude mi pomáhať v škole.

...

Noc bez peria bola zvláštna a trochu mi to chýbalo.

Edward ležal bokom a chrápal. Bolo päť hodín. Rýchlo som sa vysúkala z postele a obliekla som sa.

Nachystala som raňajky pre všetkých a vzala som si posledné škatule.

Nerada odchádzam a nechávam ich samých, ale musia si s raňajkami vystačiť bezo mňa.

Naložiť krabice do auta? To by bol moc veľký luxus. Peši. Tak som išla celú cestu do práce.

Slniečko mi svietilo do chrbta a mne bolo zrazu príjemnejšie.

„Pani Cullenová.“ Priskočil ku mne Róbert a zobral mi dve krabice. Škoda len, že vzal tie ľahké a tú najťažšiu nechal mne. Chlapi.

Vošli sme do budovy a zaniesli sme krabice do mojej pracovne. Ešte pred vyučovaním som stihla polepiť celú miestnosť nálepkami, plagátmi a ovešať tam plyšáky, keďže je to základka.

Celé dve hodiny som si len obhrýzala nechty, a potom...

„Pani Cullenová. Priniesli sme vám nejaké dievčatko. Ževraj...“ nedopovedal, pustil malé strapaté diavčatko dnu a odišiel.

Dievčatko malo hnedé vlásky a modré oči. Zamračený výraz - a čo ma najviac prekvapilo - bol ten pohľad. Ten pohľad odniekiaľ poznám.

„Ahoj, slečna. Ako sa voláš?“ Pozrela som sa na ňu.

Dievčatko sa divne zahniezdilo a pomrvilo.

„Som Saška. Saška Swanová.“ Zrazu som ostala stáť ako skamenelá.

Swanová. Ako to? Bola som preč až tak dlho? Nie je to možné. To nemôže byť možné.

„A koľko máš rôčkov?“ Pozrela som na ňu trochu previnilo.

Dievčatko zaklipkalo očami a znovu sa povrtelo.

„Päť. Mám päť rokov. Som najmladšia v triede a všetci sa mi vysmievajú,“ povedala a po tvári sa jej začali kotúľať slzy.

No jasné. Päť rokov. Päť ľudských rokov od našej svadby.

Mama. Mama bola tehotná. Nič, nič mi nepovedala.

„A ako sa vola tvoja mamička?“ Otočila som sa a vzala som hrebeň, nech tú maličkú trošičku učešem.

Vlásky mala skoro také jemné ako Renesmé.

„Moja mamka sa volá Renée. A vieš, čo mi maminka povedala? Že mám veľkú sestru, ktorá sa o mňa bude starať, keď dorazí do mesta. A že vraj - budem mať aj kamarátku. Vravela, že sa bude volať - Renesmé?“ To meno vyslovila krkolomne.

Mne sa to však páčilo.

Bola taká milučká.

„A čo ťa trápi.“ Očičká sa je znovu rozplakali.

V tom sa rozleteli dvere a stál v nich Carlisle.

Od šoku som takmer nadskočila. Malinká tiež.

„Prepáč, Bella. Tak, čo sa deje?“ Pozrel na mňa celý vysmiaty.

Malinká si chytila ručičku a ticho zastonala.

Carlisle jej ju hneď chytil a začal ju stláčať tak, že maličkej Saške po tváričke neprestali tiecť slzy.

„Treba tam sádru. Ideš na to?“ Pozrel na mňa a ja som len prikývla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!