Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stratená v čase 9. kapitola

Emmett


Stratená v čase 9. kapitolaEdwardov pohľad a dozviete sa, čo sa stalo v lese. Táto kapitola je iba nejaký medzník v poviedke, ale potrebujem ho pre pokračovanie deja. Pekné čítanie praje Alsee.

pieseň

 

Edward:

Prechádzal som sa v lese a hľadal si ešte nejaký možný úlovok. Chcel som už síce odísť domov, ale nemohol som riskovať, že sa zajtra v škole neudržím. To mi fakt k šťastiu nechýbalo. Znudene som vytiahol z vrecka mobil a hodil vraždiaci pohľad na hodinky.

Bol som na love ešte len dvadsať minút, no mne to pripadalo, akoby som tu už trčal dve hodiny. Na lov ma prinútila ísť moja šialená sestra Alice. Vedel som síce, že zaloviť som si už dlhšie nebol, ale ešte by som to vydržal.

Vyšplhal som sa po jednom kmeni stromu a sadol si na hrubší konár, ktorý by sa podo mnou nemohol zlomiť. Zacítil som, ako mi pár ihličí spadlo do vlasov, ale nechal som to tak. Po pár minútach nič nerobenia mi myseľ začalo pohlcovať jedno dievča. Konkrétne Isabella Swanová.

Od doby, čo sme prišli, mi prišla hrozne zvláštna. Bola tichá a smutná, no niekde toho uprostred driemalo úžasne dievča, ktoré len nechcelo nijak vynikať z radu. Ale aj tak som to nechápal. Také dievča v tých najlepších rokoch, ako ona, sa len tak nenájde a zdalo sa mi, že Bella to aj vedela, no keď si to uvedomila, niečo sa stalo a ona zase zaliezla do tej svojej ulity. Tá ulita musela byť ale veľmi pekná, lebo také pekné dievča ako ona som už dlho nevidel.

Áno, musel som si priznať, že mi je sympatická. Ale čo ja od toho môžem očakávať? Veď som netvor, upír. Čo by robila, keby to zistila? Utiekla by? Určite by sa zľakla, ale čo by spravila, mne nebolo dovolené vedieť. A to je ďalšia zvláštnosť, ktorá mi už dlhšie vŕta hlavou. Nepočujem totiž jej myšlienky. Keby stála vedľa mňa, pomyslel by som si, že tam ani nie je.

Podo mnou zrazu niečo zašušťalo a ja som nepatrne strhol. Prekvapene som sa pozrel pod seba a nevychádzal z údivu. Podo mnou bola opretá o strom a posadená na zemi ona. Tá, o ktorej mi v hlave práve vírili nezmyselné myšlienky. Bella Swanová.

Šaty mala špinavé do poslednej nitky a hlavu skrytú v dlaniach. Čo ma ale upútalo oveľa viac, bola zvláštna, mňa lákajúca aróma. Až po pár sekundách som si uvedomil, že je to krv. Ľudská krv.

Nasal som tú úžasnú vôňu jej krvi do pľúc a v stotine sekundy bol na zemi. Cítil som, ako mi sčerneli oči a ani som si neuvedomil, akú chybu som spravil. Nejaká palička pod mojimi nohami praskla a bolo to počuť aj pre ľudské uši.

Bella hneď prestala plakať a vyľakane sa začala okolo seba obzerať. Mal som jediné šťastie a to, že sa začalo stmievať a ja som bol v tieni. Vzápätí sa ale postavila a zrejme sa chcela vrátiť, aj keď som nevedel pochopiť, ako mohla vedieť cestu späť. Ale ja som vtedy nemyslel.

Začal som vidieť na červeno a moje telo sa samovoľne prikrčilo - ako na love. Tlmene som zavrčal a vtedy sa Isabella otočila. Bol to ale veľmi prudký pohyb a ona neudržala rovnováhu. Ako v spomalenom filme som pozoroval jej pád.

A vtedy sa vo mne niečo zlomilo.

Nechcel som, aby spadla. Aby sa znova poranila. Nechcel som, aby bola Alice smutná, že jej budúca najlepšia kamarátka je mŕtva. A zrazu ani ja som nechcel, aby sa stala minulosťou.

Chuť po jej krvi sa niekam stratila a ja som sa začal preberať z tranzu. Keď som už ale bol zase sám sebou, Bella ležala na zemi v bezvedomí. Zacítil som krv, ale nič to vo mne neprebudilo. Žiadneho skrytého démona, ktorý sa ukrýval hlboko v mojom vnútri. Prebudilo to iba strach o Bellu.

V stotine sekundy som pri nej kľačal a s obavami si prezeral jej krvácajúce rany na hlave. Neboli veľké, ale aj tie mohli ohroziť jej život. Už len keď mi to prišlo na myseľ, bola v mojom náručí. Rozbehol som sa smerom k jej domu.

Nemohol som ísť k nám domov, aj keď to bolo bezpečnejšie. Alice už o tomto, čo sa tu teraz so mnou deje, určite vie, ale nemohol som riskovať, že sa Bella zobudí a bude v mojom náručí. Čo by si pomyslela?

Zastal som na okraji lesa. Predo mnou sa týčil Bellin domov. Charlie, Bellin otec, pochodoval po kuchyni a z jeho myšlienok som uznal, že má strach. Zľakol sa, keď tak náhle vybehla z domu a až doteraz sa nevrátila. Obviňoval sám seba, že jej ublížil.

Bellu som jemne položil na krajnicu lesa, za jeden strom. Vyzerala, že spí. Jej dych a pravidelný tlkot srdca ma v tom len uistil. Vedel som, že veľa riskujem, no nemohol som ju tu len tak nechať. Z vrecka som vybral zdrap papiera a zlaté pero. Neviem síce, ako sa tam vzalo, no mal som také podozrenie, že mi ho tam strčila Alice.

Na papier som načarbal pár riadkov svojim úhľadným písmom. Papierik som zložil do malej guličky a strčil jej ho do dlane. Zdvihol som sa a pohľadom sa uistil, že je o ňu postarané. Keď som už mal istotu, že sa jej nič nestane, pomalou ľudskou chôdzou som sa vybral domov.

Potreboval som si prevetrať hlavu a hlavne si uvedomiť, čo sa stalo. Bellu som zachránil... ja, netvor menom Edward Cullen. Ani neviem ako, bol som pred našou terasou a stále sa snažil usporiadať si myšlienky. Nevnímal som nič okolo seba a z toho divného tranzu, ktorý ma dnes navštívil už druhýkrát, ma prebralo až buchnutie dverí.

Prekvapene som zdvihol hlavu a vo dverách zbadal... Alice. Jej tvár bola rozžiarená šťastím, takisto ako aj jej myšlienky. Za ňou pomaly vyšla na terasu celá rodina a prekvapene ma pozorovali. Pravdaže nemohli prehliadnuť moju od krvi špinavú košeľu, ale len Allice vedela, čo sa naozaj stalo.

„Pero poslúžilo?" spýtala sa s úsmevom Alice.

 

Bella:

Zrazu som cítila svoje telo, no nemohla som sa pohnúť. Bola som ako väzeň vo vlastnom tele. Vnímala som všetko okolo seba, okrem seba samej. Keď sa už zdalo, že je to nemožné otvorila som oči, ale hneď som na zátylku hlavy zacítila prudkú bolesť. Sykla som bolesťou a znova zatvorila oči.

Nevedela som si spomenúť, kde som. Od chrbta ma niečo nepríjemne chladilo a neznesiteľná bolesť v hlave mi neumožnila akýkoľvek pohyb.

Po pár minútach, ktoré mne pripadali ako hodiny, som sa s otvorenými očami pomaly posadila. Snažila som sa nevnímať bolesť hlavy, no veľmi mi to nešlo. Zrazu som ale v ruke niečo zacítila. Ruku som otvorila a vybrala z nej malý lístoček poskladaný do neforemnej guličky.

Papierik som opatrne otvorila, aby sa nejakou nešťastnou náhodou neroztrhal. Keď som uvidela to úhľadné písmo, razom som zabudla na bolesť v hlave.

Na lístočku bolo napísané:

 

Nabudúce si dávaj väčší pozor.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratená v čase 9. kapitola:

 1
6. martty555
18.11.2011 [20:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. maily1709
02.11.2011 [10:40]

wou Emoticon Emoticon Emoticon

01.11.2011 [22:22]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. LuMo12
01.11.2011 [19:53]

super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
01.11.2011 [19:48]

Krása,paráda. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
01.11.2011 [19:00]

NessienkaNo, síce sa v kapitole nič také nedialo, ale som rada, že si nás nechala nahliadnuť aj do Edíkovej hlavy. Ono mať plnohodnotný a hlavne objektívny pohľad na vec nie je nikdy na škodu. Emoticon
Tak by som teraz povedala, že som rada, ako sa ovládol, hoci to bolo na mňa akosi prirýchlo - pravdepodobne je v tom naozaj až po uši. Som zvedavá, kedy si to prizná. Emoticon
Veľmi sa teším na pokračovanie. Som zvedavá, ako to celé dorieši Bella a ako ju chceš dostať tam, kam si hovorila (nebudem prezrádzať verejne, ale ty určite vieš, čo myslím).
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!