Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stratená v čase 15. kapitola


Stratená v čase 15. kapitolaEdward a Bella spolu začali chodiť, ale verejnosť to nepríjme veľmi šťastne. Kapitola je kratšia, ale dúfam, že mi odpustíte. Pekné čítanie praje Alsee.

pieseň

Edward zaparkoval pred školou a vypol motor auta.

„Myslíš, že je to dobrý nápad?" povedala som a môj hlas sa mi podivne zatriasol.

„Ja si to nemyslím, ja to viem," zasmial sa tým svojím anjelským smiechom a jemne sa obtrel perami o tie moje. Privrela som oči a zaspomínala na ten deň, ktorý sme ako prvý strávili na lúke.

Ubehli od neho už pomaly štyri týždne a okrem Alice nik iný nevedel, že spolu s Edwardom tvoríme pár. Bolo to tak pre mňa jednoduchšie a Edward to toleroval. Včera ma však presvedčil, aby sme s tým vyšli von.

Edward sa odo mňa odtiahol, vyšiel z auta a hneď na to mi už otváral dvere. Na sekundu som zavrela oči a snažila sa zmieriť s tým, že o chvíľu budem stredom pozornosti. Vzala som do rúk svoj batoh a prehodila si ho cez plece. Vyšla som z auta a cítila, ako sa na mňa upreli asi milióny pohľadov.

Pritisla som sa k Edwardovi, ktorý ma okamžite zobral do náručia. Venoval mi ešte jeden z tých jeho povzbudivých pohľadov a vzal ma jemne za ruku. Preplietol si so mnou prsty a začula som, ako niekto vzdychol. Vykročili sme cez celé parkovisko ruka v ruke, ale ja som sa neodvážila zdvihnúť hlavu od zeme. Mala som takú hroznú chuť sa prepadnúť pod zem, alebo sa aspoň vrátiť do auta, že nebiť Edwardovej ruky, ktorá ma silno držala, tak by sa už tak dávno stalo.

Keď mi už konečne otváral Edward dvere školy, bola som si istá, že na konci dňa to bude vedieť už celá škola.

 

Po štvrtej hodine, ma ako vždy v tento deň, čakal Edward pred triedou. Schovala som sa mu do náruče a snažila sa skryť pred tými pohľadmi, ktoré som cítila na chrbte. Keď som si myslela, že to ostatní zistia až neskôr, veľmi som sa mýlila. Bola to najväčšia novinka na škole: Tá šľapka Swanová chodí s tým hrozne sexi chalanom Cullenom. Je to vôbec možné?

Edward sa ku mne trochu zohol a tam pred všetkými ma pobozkal. Najprv som myslela, že ho zaškrtím, no potom som si uvedomila, aké ticho nastalo na chodbe.

Až po chvíli som zistila, o čo tu vlastne ide, a začala som spolu s ním hrať tú hroznú hru. Postavila som sa na špičky a dala mu ruky okolo krku. Medzi bozkom som otvorila oči, ktoré sa mi mimovoľne zatvorili, a uvidela Edwarda, ako sa pobavene škerí. Odtiahla som sa od neho a on sa mi pozrel cez plece.

„Je to veľmi zlé?" spýtala som sa s pobavením v hlase.

„Hrozné," šepol rovnako pobavene ako ja. Vybuchla som do smiechu a hneď na to začula, ako zvoní školský zvonec, ktorý oznamoval začiatok ďalšej hodiny. S úsmevom na perách som sa vybrala do učebne biológie a počula za sebou Edwarda. Biológiu sme mali totižto spolu.

Vošli sme do triedy a hneď sa na nás stočili všetky pohľady. Už som ich však nevnímala a sadla si do lavice, ktorá bola najďalej od učiteľa. Hneď na to si sadal Edward na stoličku vedľa mňa a pod lavicou ma chytil za ruku. Už som ani nevnímala to, že je taká chladná... nejako som to pripisovala k jeho podstate.

„Vieš o tom, že si krásna, keď sa smeješ?" šepol tak, aby nás nepočul učiteľ. Môj úsmev sa ešte rozšíril.

Pravda bola, že som sa dokázala usmievať iba vďaka nemu. Iba vďaka Edwardovi som mohla začať znova žiť. Odvtedy, čo som sa Edwadovi otvorila, sa všetko v mojom živote otočilo znova hore nohami. Nebola to už len zamilovanosť. Bola to potreba cítiť jeho vôňu, jeho chladné pery na tých svojich a už som bez toho nemohla prežiť ani jeden deň. Dovtedy, čo o tom nevedeli ostatní, som mala k dispozícii ešte nejaké zadné dvierka, cez ktoré som mohla utiecť, no teraz už nebola žiadna cesta na únik. Ale ja som už nechcela odísť. Bola som tu šťastná, bola som šťastná s Edwardom... a práve to mi prišlo tak nezmyslené.

Ja a znova šťastná? Ja a znova milovať? Keby ste mi toto povedali pred dvoma mesiacmi, vysmiala by som vás. Ale teraz to bola skutočnosť, ktorú už nešlo napraviť.

Ani neviem ako a už končila hodina. S Edwardom sme ruka v ruke vyšli pred učebňu a išli na obed, no vtedy sa ozvali moje potreby.

„Edward, ja idem na toaletu, ty už môžeš ísť na obed. Dobehnem ťa," povedala som a vtisla mu motýli bozk na líce. Pustila som mu ruku a utekala na dievčenské toalety.

Rozrazila som dvere kabínky a utekala vykonať potrebu. Vyšla som ani nie po pár sekundách a bežala sa aspoň trochu upraviť do zrkadla. Nechcela som, aby Edward dlho čakal. Prečesala som si prstami vlasy a vlažnou vodou opláchla tvár. Dvere na toaletách sa otvorili, no nevenovala som tomu dlhú pozornosť až dovtedy, čo sa v odraze zrkadla nezjavila Jessica.

Uvedomila som si, že nikto iný tu nie je. Otočila som sa a zahľadela sa do naštvanej tváre Jessici Stanleyovej. Vedela som, že toto je zlé a nemýlila som sa.

„Edward mal byť môj," šepla nenávistne a podišla ku mne o krok bližšie. Ja som zase ustúpila. Snažila som sa pravidelne dýchať a hlavne zapojiť myseľ. Zachránil ma však školský zvonec. Jessica poskočila, ako sa zľakla, no jej nahnevaný pohľad nezmizol.

„Ja sa ti pomstím," povedala ešte pred tým, ako vyšla von.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratená v čase 15. kapitola:

 1
6. marcela
03.12.2011 [19:46]

Miluji tyhle kapitoly,kdy je všechno krásné a šťasté.Děsím se chvíle,že se to nějak zkazí,ale to k tomu asi patří.Krásné. Emoticon Emoticon

5. martty555
03.12.2011 [19:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.12.2011 [19:06]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus266
03.12.2011 [15:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. nikca289
03.12.2011 [15:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
03.12.2011 [14:11]

NessienkaSíce krátka, ale krásna kapča. Som rada, že Bella konečne išla za hlasom srdca, hoci sa bojí. Obdivujem ju, akos a tomu postavila, no ako tak pozerám, ešte ich plánuješ poriadne potrápiť a preveriť silu ich vzťahu. Už sa na to teším! Emoticon Emoticon
Dúfam, že Jess nebude veľmi agresívna. Ale najviac som zvedavá na Belline sny. Teraz asi majú dovolenku, ale len tak nezmiznú. A Susan asi bude tiež robiť problémy.
No nič, nebudem filozofovať. Len som chcela povedať, že kapitola bola super, hoci aj dlhšia mohla byť, to je pravda. Bola "čtivá", dej plynul úplne jednoducho a dokázala ma to zaujať. Čo viac si priať? Jasné, len pokračovanie. Takže kedy bude? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!